0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
olgalia και γω παρότι έχω τελειώσει κλασικό και δεν έχω κάνει καθόλου ιστορία παρά μόνο μια διδακτική του
Παράθεση από: Μέλια στις Ιουλίου 07, 2009, 01:06:18 pmΝαι,ξέχασα να αναφέρω...80Πολύ καλά, μπράβο! Πάντως νομίζω ότι, τουλάχιστον στα αρχαία, δεν έχει σημασία αν θα βαλεις μέσα ομάδες ή όχι. Εγώ πήρα 70.5 και ξέρω γιατί. Έγραψα το πρώτο θέμα με τον Όμηρο παρα πολύ καλά πιστεύω, στο πρότυπο ακριβώς των βιβλίων καθηγητή, το οποίο είναι εντελώς δασκαλοκεντρικό. Το μόνο που έκανα "μαθητοκεντρικό" ήταν ότι έβαλα μαθητές να διαβάσουν το κείμενο με την αιτιολόγηση ότι μια και το μάθημα είναι στη ραψωδία... ωχ ποια ήταν... το ξέχασα .... τελοσπαντων την τάδε, είναι ήδη εξασκημένοι και σημείωσα στην αρχή ότι όλες οι δραστηριότητες που τίθενται από τον καθηγητή, οι μαθητές τις κάνουν σε συνεργασία με το διπλανό τους! Δεν έγραψα όμως καθόλου καλά το 2ο ερώτημα, όχι γιατί δεν το ήξερα, αλλά γιατί δεν προλάβαινα, εμένα πάντα αυτό ήταν το προβλημά μου, ο χρόνος, καθυστερώ πολύ, τελευταία έφυγα από το εξεταστικό. Υπολογίζω δηλ ότι πρέπει να έγραψα περίπου 43/50 στο 1ο και 27/50 στο δεύτερο. ήταν 2 θέματα έτσι; μην το ξεχνάμε... με ισάξια βαθμολογία.
Ναι,ξέχασα να αναφέρω...80
Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα .Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα
Επειδή πολλές πηγές είναι στην καθαρεύουσα ή περιέχουν άγνωστες λέξεις, ρωτάμε τα παιδιά ποιες απο αυτές δεν καταλαβαίνουν, για να κάνουμε το κείμενο έτσι πιο βατό σ' αυτά.
Παιδιά είστε όλοι μεγάλες ψυχές που δεν ξεχνάτε και εμάς τους αποτυχόντες, που μετά από έναν ακόμη ψυχοφθόρο ΑΣΕΠ μαζεύουμε τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας πως ίσως την επόμενη φορά τα καταφέρουμε. Όσον αφορά την δική μου περίπτωση θα θελα τα φώτα σας όσον αφορά την ειδική διδακτική. Είναι ο δεύτερος Ασεπ ( και φοβάμαι πως θα δίνω αιωνίως) και φέτος στην διδακτική ιστορίας δεν έχω πλησιάσει καν την βάση αν και γνώριζα το γνωστικό ,όταν είδα το βαθμό μου ένιωσα ότι είμαι τελείως ηλίθια! Εκτός από τα βιβλία καθηγητή που ανέβασε μία συνάδελφος (καλή της ώρα) τι άλλο θα μπορούσε να με βοηθήσει? Αρκετοί αναφέρετε ότι βασιστήκατε σε σημειώσεις αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε και σε βιβλία εξωσχολικά. Σκέφτομαι να ξενιτευτώ από το μικρό χωριό μου και να παρακολουθήσω φροντιστήριο γιατί δεν πάει άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα ούτε αυτό εγγυάται κάτι. Τι να κάνω τελικά? Την τρέμω την διδακτική συνάδελφοι γιατί ως γλωσσολόγος στο πανεπιστήμιο δεν διδάχθηκα ΤΙΠΟΤΑ και τώρα αναγκάζομαι να μπω στο τρυπάκι του Ασεπ!
Πατάς αυτό που σε ενδιαφέρει, σε βγἀζει σ' ένα πλαίσιο όπου πολύ απλά πατάς το κουμπάκι download.