*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη αρχαιων  (Αναγνώστηκε 17965 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 09, 2009, 03:55:31 μμ »
γεια σας! να πω κ εγω την ιστορια μου. εγραψα ειδικη αρχαιων 83 κ αυτο τελικα με διορισε.
οταν αρχισα να προετοιμαζομαι ελεγα οτι θα γραψω αρχαια γιατι 3 χρονια τωρα κανω ιδιαιτερα μαθηματα μονο σε αρχαια κ ετσι αισθανομουν σιγουρια. ολοι με απετρεπαν. μου ελεγαν να γραψω νεα ή ιστορια γιατι στα αρχαια για καποιον λογο δε βαζουν μεγαλους βαθμους. ετσι προετοιμαστηκα για διδακτικη νεων κ αρχαιων. πηγα σε φροντιστηριο. ο,τι σχεδιο μας ειχε πει εκανα ακριβως το αντιθετο. ετσι οπως μας το εκανε στο φροντιστηριο ηταν σα να απαντουσες σε γνωστικο κ οχι σε ειδικη. ελεγε οτι αν βαζουμε πολλα παιδαγωγικα εχουμε παρει 40 στην καλυτερη. επισης να απανταμε μονο σε ο,τι μας ρωτανε κ τιποτα παραπανω. η νυφη μου ειχε διοριστει με την πρωτη φορα κ μου ελεγε οτι το σχεδιο του καθηγητη δεν ηταν πολυ καλο. προκειμενου να μη μπερδευτω μιας κ εδινα για πρωτη φορα εμπιστευομουν τον καθηγητη.
οταν δωσαμε την πρωτη μερα γυρισα σε μαυρο χαλι. ειχα επικεντρωθει μονο στα λαθη μου κ ημουν 100% σιγουρη οτι ημουν αποτυχουσα. εκλαιγα ολη μερα. αν δεν εμενα με τους γονεις μου δεν θα πηγαινα να δωσω τη δευτερη μερα αφου ηταν ματαιος κοπος. μεσα σε κατασταση οδυρμων ερχεται η νυφη μου να μου πει δυο πραγματα για την ειδικη. μου ειπε ενα εντελως διαφορετικο σχεδιο. αλλα το κυριοτερο που μου ειπε ειναι να αυτοσχεδιαζω. η ειδικη δεν ειναι ιστορια για να τα θυμομαστε απεξω. ερχεται η επομενη μερα λοιπον (ζητω συγγνωμη για την μακρηγορια μου) κ βλεπω τα θεματα. τα αρχαια δεν χρειαζοταν να τα σκεφτω. το χερι μου πηγαινε απο μονο του. ετσι κ εγραψα αρχαια. εγραψα 9 σελιδες.
η πρωτη σελιδα ηταν σε στυλ διαγραμματικο. πχ μεθοδος: κειμενοκεντρικη , πορεια διδασκαλιας κτλ.
εγραψα παρα πολλους στοχους τους οποιους απαντησα μετα. η πρωτη σελιδα κ καποιες γραμμες απο τη δευτερη ηταν στοχοι κ μεθοδος.
επειτα αρχισα να περιγραφω πώς θα κανω το μαθημα.
πχ εκει που ζητουσε οδηγιες περιληψης εγραψα κατι του στυλ "αφου με τα παιδια εχουμε ηδη χωρισει το κειμενο σε ενοτητες κ εχουμε γραψει τους πλαγιοτιτλους (ηταν το προηγουμενο ερωτημα) τους λεω πώς θα γραψουμε περιληψη." γραφω τις οδηγιες για την περιληψη κ επειτα γραφω οτι αναμενω την παρακατω περιληψη. κ γραφω την περιληψη.
γενικοτερα εκανα αναλυτικοτητο σχεδιο μαθηματος. εγραψα για τυπικες σκηνες για το ομηρικο ιδεωδες για τον πολιτισμο των ασιατων που φαινεται απο την ανταλλαγη των οπλων κτλ.
αυτο που σκεφτηκα ηταν το εξης: "αν ημουν μεσα στην ταξη κ παρεδιδα αυτο το μαθημα θα ελεγα μονο τα ερωτηματα πού μας ρωτησαν? δλδ μονο την περιληψη ουσιαστικα? οχι. πρεπει να γραψω κ ολα τα υπολοιπα"
εβαλα 2 υποχρεωτικες εργασιες για το σπιτι. η μια ηταν να γραψουν την περιληψη κ η αλλη να αναλυσουν την τυπικη σκηνη στα βηματα της. δεν τις απαντησα.
η τριτη ηταν προαιρετικη. θα χωριζονταν τα παιδια σε 2 ομαδες κ θα αναζητουσαν πληροφοριες απο το διαδικτυο. δεν θυμαμαι πραγματικα τι ερωτησεις εβαλα παντως η μια αφορουσα τοποθεσια κ η αλλη το χρονο. κατι του στυλ η φιλοξενια σε διαφορες περιοχες της Ελλαδας κ η φιλοξενια στο περασμα του χρονου. κατι τετοιο τελος παντων.
το δευτερο ερωτημα το εγραψα σε μιση ωρα οποτε δεν το ανεπτυξα οπως ηθελα.
το σημαντικοτερο που πρεπει να κρατησετε ως συμβουλη για αυτο κ ειπα ολοκληρη την ιστορια πώς εγινε.
εγραψα χωρις αγχος. επειδη ειχα δεδομενη την "αποτυχια" δε με ενοιαζε. απλα εκανα ενα σχεδιο που αρεσε σε μενα. κ με πολλη τυχη γιατι η ειδικη θελει τυχη αρεσε κ στους διορθωτες. βγηκα απο το εξεταστικο πολυ ευχαριστημενη αλλα ελεγα οτι μπορει να εχω παρει 90 μπορει ομως πολυ ανετα κ 30. ηταν ενα μεγαλο σχεδιο διδασκαλιας με αθλια γραμματα (ουτε εγω η ιδια δεν καταλαβαινα σε καποια σημεια τι εγραφα) οποτε πολυ ανετα θα μπορουσα να μην τα ειχα παει καλα.
πραγματικα δεν πιστευω οτι υπαρχει συνταγη στην ειδικη  γιατι αν παρατηρησετε ο καθενας κανει τελειως διαφορετικο σχεδιο.το μονο που μπορω να σας συμβουλεψω ειναι να εχετε φαντασια. να φανταζεστε πώς θα κανατε το μαθημα κ απλα να το περιγραψετε.
κ επειδη υπαρχει διχογνωμια ως το αν πρεπει να γραφουμε μονο ο,τι μας ζητανε ή και περισσοτερα εγω προτεινω περισσοτερα. στα αρχαια πχ η εκφωνηση ελεγε: "να κανετε σχεδιο διδασκαλιας που να περιλαμβανει τα εξης σταδια. λεει να περιλαμβανει κ οχι μονο αυτα.
κ οπως μου το ειχε πει η νυφη μου ειναι σα να λες σε καποιον να κανει κοτοπουλο με πατατες. θα βαλει σιγουρα το κοτοπουλο κ τις πατατες θα βαλει ομως κ λαδι κ ριγανι κ αλατακι κτλ. αλλιως ειναι ανοστο αν βαλει μονο κοτοπουλο κ πατατες  ;)
κ παλι συγγνωμη για το μακροσκελες μου μηνυμα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:20:59 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:01:19 μμ »
Μια τέτοια νύφη θέλω κι εγώ!

 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:06:56 μμ »
πραγματικα δεν πιστευω οτι υπαρχει συνταγη στην ειδικη  γιατι αν παρατηρησετε ο καθενας κανει τελειως διαφορετικο σχεδιο.το μονο που μπορω να σας συμβουλεψω ειναι να εχετε φαντασια. να φανταζεστε πώς θα κανατε το μαθημα κ απλα να το περιγραψετε.
κ επειδη υπαρχει διχογνωμια ως το αν πρεπει να γραφουμε μονο ο,τι μας ζητανε ή και περισσοτερα εγω προτεινω περισσοτερα. στα αρχαια πχ η εκφωνηση ελεγε: "να κανετε σχεδιο διδασκαλιας που να περιλαμβανει τα εξης σταδια. λεει να περιλαμβανει κ οχι μονο αυτα.
κ οπως μου το ειχε πει η νυφη μου ειναι σα να λες σε καποιον να κανει κοτοπουλο με πατατες. θα βαλει σιγουρα το κοτοπουλο κ τις πατατες θα βαλει ομως κ λαδι κ ριγανι κ αλατακι κτλ. αλλιως ειναι ανοστο αν βαλει μονο κοτοπουλο κ πατατες  ;)
κ παλι συγγνωμη για το μακροσκελες μου μηνυμα
++++++++++++++++++++++
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! :D :D :D
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:37:26 μμ »
πραγματικα δεν πιστευω οτι υπαρχει συνταγη στην ειδικη  γιατι αν παρατηρησετε ο καθενας κανει τελειως διαφορετικο σχεδιο.το μονο που μπορω να σας συμβουλεψω ειναι να εχετε φαντασια. να φανταζεστε πώς θα κανατε το μαθημα κ απλα να το περιγραψετε.
κ επειδη υπαρχει διχογνωμια ως το αν πρεπει να γραφουμε μονο ο,τι μας ζητανε ή και περισσοτερα εγω προτεινω περισσοτερα. στα αρχαια πχ η εκφωνηση ελεγε: "να κανετε σχεδιο διδασκαλιας που να περιλαμβανει τα εξης σταδια. λεει να περιλαμβανει κ οχι μονο αυτα.
κ οπως μου το ειχε πει η νυφη μου ειναι σα να λες σε καποιον να κανει κοτοπουλο με πατατες. θα βαλει σιγουρα το κοτοπουλο κ τις πατατες θα βαλει ομως κ λαδι κ ριγανι κ αλατακι κτλ. αλλιως ειναι ανοστο αν βαλει μονο κοτοπουλο κ πατατες  ;)
κ παλι συγγνωμη για το μακροσκελες μου μηνυμα
++++++++++++++++++++++
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! :D :D :D
Συγχαρητήρια κι από εμένα για τη φοβερή βαθμολογία. Επίτρεψέ μου μια μικρή απόκλιση από τα λεγόμενά σου σχετικά με την έννοια του "περιλαμβάνει" που για εμένα λειτούργησε τελείως διαφορετικά...και φυσικά δεν πήρα 83 αλλά πολύ καλό βαθμό (έχω αναφέρει σχετικά στο τόπικ). Το "περιλαμβάνει" το αντιλαμβάνομαι με τη σημασία του ¨περιέχει" γι΄αυτό και δεν το ταύτισα με το "συμπεριλαμβάνει" δλδ το περιέχει και άλλα εκτός από αυτό που μας ζητούν. Παρότι και εγώ στο δεύτερο θέμα δεν ανέπτυξα καλά, αντιθέτως ήταν χάλια νη προσέγγιση-και το κατάλαβα- ο βαθμός μου σήμαινε ότι τις πολλές μονάδες τις έπιασε το σχέδιο. Στο σχέδιο δεν πρόσθεσα καθόλου αλάτι και σάλτσες μόνο ό,τι ζητούσε. Άρα προσωπικά καταλήγω στο ότι δεν έχει πια τόσο μεγάλη σημασία τι θα περιλάβει ή συμπεριλάβει κάποιος ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αλλά αν αυτά που ο καθένας θα γράψει αποτελουν κομμμάτι μιας ρεαλιστικής προσπέλασης του μαθήματος σε μια διδακτική ώρα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:20:59 »

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:38:10 μμ »
θα συμφωνησω με την maryvas.. καποια πραγματα πρεπει να ειναι τυπικα βεβαια, αλλα στη φαση της επεξεργασιας αυτοσχεδιασμος στο επακρον.. ειναι σημαντικο να φανταζεσαι οτι εχεις μαθητες απεναντι σου κσι να λυνεις καθε απορια

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:49:21 μμ »
Αυτό που με προβληματίζει παντως είναι η έκταση.  Εγώ έγραψα πάρα πολλά (γύρω στις 15 σελίδες- ειδικά την ερώτηση του Θουκυδίδη για τον αριστοκρατικό χαρακτήρα του πολιτεύματος τον ανέπτυξα σε 10 σελίδες!. Όμως θυμάμαι μία συνάδελφο από το forum (νομίζω η vica και να με συγχωρεί αν χρησιμοποιώ το όνομά της )που έλεγε ότι στην ερώτηση αυτή είχε γράψει μισή σελίδα! Κι όμως είχε πάρει πάνω από 80. Προσωπικά, είμαι πάντα υπέρ των πολλών...

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 09, 2009, 04:59:57 μμ »
πραγματικα δεν πιστευω οτι υπαρχει συνταγη στην ειδικη  γιατι αν παρατηρησετε ο καθενας κανει τελειως διαφορετικο σχεδιο.το μονο που μπορω να σας συμβουλεψω ειναι να εχετε φαντασια. να φανταζεστε πώς θα κανατε το μαθημα κ απλα να το περιγραψετε.
κ επειδη υπαρχει διχογνωμια ως το αν πρεπει να γραφουμε μονο ο,τι μας ζητανε ή και περισσοτερα εγω προτεινω περισσοτερα. στα αρχαια πχ η εκφωνηση ελεγε: "να κανετε σχεδιο διδασκαλιας που να περιλαμβανει τα εξης σταδια. λεει να περιλαμβανει κ οχι μονο αυτα.
κ οπως μου το ειχε πει η νυφη μου ειναι σα να λες σε καποιον να κανει κοτοπουλο με πατατες. θα βαλει σιγουρα το κοτοπουλο κ τις πατατες θα βαλει ομως κ λαδι κ ριγανι κ αλατακι κτλ. αλλιως ειναι ανοστο αν βαλει μονο κοτοπουλο κ πατατες  ;)
κ παλι συγγνωμη για το μακροσκελες μου μηνυμα
++++++++++++++++++++++
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! :D :D :D
Συγχαρητήρια κι από εμένα για τη φοβερή βαθμολογία. Επίτρεψέ μου μια μικρή απόκλιση από τα λεγόμενά σου σχετικά με την έννοια του "περιλαμβάνει" που για εμένα λειτούργησε τελείως διαφορετικά...και φυσικά δεν πήρα 83 αλλά πολύ καλό βαθμό (έχω αναφέρει σχετικά στο τόπικ). Το "περιλαμβάνει" το αντιλαμβάνομαι με τη σημασία του ¨περιέχει" γι΄αυτό και δεν το ταύτισα με το "συμπεριλαμβάνει" δλδ το περιέχει και άλλα εκτός από αυτό που μας ζητούν. Παρότι και εγώ στο δεύτερο θέμα δεν ανέπτυξα καλά, αντιθέτως ήταν χάλια νη προσέγγιση-και το κατάλαβα- ο βαθμός μου σήμαινε ότι τις πολλές μονάδες τις έπιασε το σχέδιο. Στο σχέδιο δεν πρόσθεσα καθόλου αλάτι και σάλτσες μόνο ό,τι ζητούσε. Άρα προσωπικά καταλήγω στο ότι δεν έχει πια τόσο μεγάλη σημασία τι θα περιλάβει ή συμπεριλάβει κάποιος ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αλλά αν αυτά που ο καθένας θα γράψει αποτελουν κομμμάτι μιας ρεαλιστικής προσπέλασης του μαθήματος σε μια διδακτική ώρα

σας ευχαριστω πολυ! εννοειται οτι ο καθενας εχει την αποψη του κ προς Θεου δεν αντιλεγω οτι ισως κ να χρειαζεται να απαντησεις μονο σε αυτα που ζητουν. για αυτο κ πιστευω οτι δεν υπαρχει συνταγη. οσο για τη ρεαλιστικη προσπελαση συμφωνω κ επαυξανω.
θυμαμαι καπου που περιεγραφα για τον ασιατικο πλουτο που ειπα οτι ειναι πολυ δυσκολο για τα παιδια να το κατανοησουν γιατι ειναι πολυ δυσκολο να το βρουν οποτε απλα τους το επισημαινω. κατι τετοιο τελος παντων. κ το αλλο που θυμαμαι ειναι οτι ενω πριν δωσω ελεγα "σε τι προσωπο να γραφω?" ολα μου εβγαιναν εκεινη την ωρα αυθορμητα. κ α ενικο κ α κ γ πληθυντικο χρησιμοποιησα κ στην αφορμηση β πληθυντικο. μονο το β ενικο δεν χρησιμοποιησα :D

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 09, 2009, 05:13:38 μμ »
Αααααα απ ότι θυμάμαι δεν έγραψα για εποπτικά μέσα.Εκανα σχέδιο στο 1 ερώτημα αλλά σαφώς ακολουθούσε την πορεία του κειμένου


Supreme, πολύ κρίμα. Θεωρώ, ότι επ' ουδενί εσύ άξιζες να είσαι στους αποτυχόντες. Σου εύχομαι καλύτερη τύχη στον επόμενο διαγωνισμό.
Σε ευχαριστώ πολύ.Καλό διορισμό σου εύχομαι γιατί είσαι κοντά ακόμα και αν θελήσεις να ξαναδώσεις

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 09, 2009, 08:04:06 μμ »
Έχω δώσει στους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ ειδική διδακτική αρχαίων και έχω πάρει 85 και 86 αντίστοιχα. Έκανα στον τελευταίο σχέδιο αναλυτικό για το πρώτο ερώτημα και το δεύτερο ερώτημα το απάντησα (εξουθενωμένη από την μεγάλη ανάλυση του πρώτου και μη έχοντας χρόνο) σύντομα αλλά θεωρώ σωστά. Πάντως το απάντησα ως γνωστικό. Παλιότερα είχα δώσει και διδακτική νέων και είχα πάρει 85. Ανήκω σ' αυτούς που την πατάνε στο γνωστικό δυστυχώς :-\.
Όπως και νάχει θεωρώ ότι βοηθάει να είμαστε σαφείς και να αιτιολογούμε τις επιλογές μας καθώς και να δείχνουμε ότι οι στόχοι που έχουμε εξ αρχής θέσει απαντώνται ένας προς ένα. Επίσης βοηθάει και η διδακτική εμπειρία.

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 09, 2009, 11:21:37 μμ »
Τι είναι το show off;

show off = <αγγλιστί> κάνω επίδειξη (των γνώσεων, ικανοτήτων μου κτλ)
(δεν είναι όρος της διδακτικής, μην αγχώνεσαι!)

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 10, 2009, 12:49:54 μμ »
εδωσα φετος και εγραψα 87,5.εκανα ενα σχεδιο απο το βιβλιο του καθηγητη του λυκειου. ηταν παρα πολυ αναλυτικο και με ορους παιδαγωγικους,διαθεματικοτητα ( συνδεση με λογοτεχνια, ζωγραφικη)θα το επισυναψω καποια στιγμη.στο δευτερο ερωτημα δεν εγραψα οτι η φραση ειπωθηκε απο τον αχιλλεα. κατα τα αλλα το πλαισιο της νεκυιας το εγραψα. πιστευω οτι αν το ειχα θυμηθει για τον αχιλλεα θα επιανα 90
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2009, 02:48:47 μμ από xarakara »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 10, 2009, 01:10:07 μμ »

Συγχαρητήρια για το διορισμό σου xarakara! αν μπορείς να το επισυνάψεις θα μας βοηθήσεις πολύ. Τουλάχιστον να πάρουμε έναν αξιοπρεπή βαθμό στον επόμενο ασεπ  :-\
Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά που βοηθάνε εδώ. Μπράβο σας!

Αποσυνδεδεμένος chrare

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 10, 2009, 06:24:50 μμ »



Καλησπέρα σε όλους!Ειμαί καινούρια στο φορουμ και πραγματικα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλες- προτάσεις σας!Προσωπικά με βοηθάνε πολύ! Σκέφτομαι για πρώτη φορα να οργανωθώ και να διαβάσω για τον επόμενο Ασεπ  και επειδή τα παιδαγωγικά και η διδακτική
(κυρίως αυτή) ειναι τελείως άγνωστα σε μένα λέω να αρχίσω απο αυτά!Με ποιο ακριβως βιβλίο με συμβουλεύετε να αρχίσω για να μην πελάγώσω;( μιας και διαβάζοντας τα μηνύματά σας σχετικά με την διδακτική μου φαίνεται οτι διαβάζω κινέζικα) :-\ :)

  Ευχαριστώ.................

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη αρχαιων
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 11, 2009, 03:20:56 μμ »



Καλησπέρα σε όλους!Ειμαί καινούρια στο φορουμ και πραγματικα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλες- προτάσεις σας!Προσωπικά με βοηθάνε πολύ! Σκέφτομαι για πρώτη φορα να οργανωθώ και να διαβάσω για τον επόμενο Ασεπ  και επειδή τα παιδαγωγικά και η διδακτική
(κυρίως αυτή) ειναι τελείως άγνωστα σε μένα λέω να αρχίσω απο αυτά!Με ποιο ακριβως βιβλίο με συμβουλεύετε να αρχίσω για να μην πελάγώσω;( μιας και διαβάζοντας τα μηνύματά σας σχετικά με την διδακτική μου φαίνεται οτι διαβάζω κινέζικα) :-\ :)

  Ευχαριστώ.................
Kαλύτερα να ρίξεις μια ματιά και να θεσεις τα ερωτήματά σου εδώ http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2390.1965
Αν διαβάσεις κάποια μηνύματα πιστεύω ότι θα βρεις απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σου.
ΠΕ02

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 733
Σύνολο: 744

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.