*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη νεων  (Αναγνώστηκε 6200 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
ειδικη διδακτικη νεων
« στις: Ιουλίου 09, 2009, 10:14:12 am »
ευπροσδεκτες οι συμβουλες και οι προβληματισμοι και απο αποτυχοντες και απο επιτυχοντες και απο διαπρεποντες. κυριως οι τελευταιοι αν εχουν διαθεση ας διαφωτισουν και τους υπολοιπους.   :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:57:39 »

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 09, 2009, 10:44:37 am »
Το σχέδιο πού έκανα στη Διδακτική Νέων είχε την εξής μορφή:

Α' Προοργανωτής
Μέθοδος
Πορεία
Μορφή
Στόχοι
Εποπτικά Μέσα
Αφόρμηση
Παρουσίαση

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 09, 2009, 10:50:43 am »
σε ευχαριστω πολυ και παλι ρωξανη.
 :)

Αποσυνδεδεμένος sisses

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή τελικά είναι ωραία!!!- ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 09, 2009, 01:59:17 pm »
Γεια σας και από μένα! Είμαι και εγώ διοριστέα του ΑΣΕΠ ! Στη διδακτική Νέων που επέλεξα έγραψα 90 και αυτό με βοήθησε πολύ θα έλεγα!
Στο α ερώτημα έγραψα πάρα πολλά, ενώ στο δεύτερο λόγω και έλλεψης χρόνου λιγότερα.
Στο ποίημα του Σεφέρη έγραψα αναλυτικό σχέδιο διδασκαλίας, επισημαίνοντας σε κάθε φάση διδασκαλίας μέθοδο(διαλογική ή μονολογική, αναλυτικοσυνθετική)καθώς και διδακτικές αρχές ( ΄π.χ αρχή της εποπτείας, της πρόσκτησης εννοιών, της ολότητας κτλ). Επίσης, ανεφερα τον απώτερο στόχο της διδασκαλίας των Νέων που είναι η μέθεξη, έθεσα στην αρχή γενκούς σκοπούς και ειδικούς στόχους( γνωστικούς, κυρίως συναισθηματικούς και ψυχοκινητικούς) και φυσικά ανέλυσα πολύ καλά το ποίημα. Στο τέλος έδωσα στους μαθητές φωτοτυπίες με τα βασικότερα στοιχεία του ποιήματος και με κάποιες ασκήσεις ως αξιολόγηση.
Στο β΄ερώτημα, όπως αναφέρει και η συνάδελφος  Ρωξάνη, εφάρμοσα κειμενοκεντρική και ειδικότερα παραγωγκή μέθοδο διδασκαλίας ως πιο συμφέρουσα από άποψη διδακτικού χρόνου. Απ' ότι θυμάμαι έγραψα ότι αρχικά είπα στα παιδιά κάποια γενικά πράγματα για τη θεωρία των ειδικών προτάσεων, για τον τρόπο εισαγωγής τους, για το συντακτικό ρόλο που κατέχουν κτλ, αναγράφοντας τα βασικά στοιχεία της νέας μάθησης κωδικοποιημένα στον πίνακα μέσα απο συγκεκριμένα παραδείγματα. Μετά, έβαζα τους μαθητές μου να χωρίζουν κύριες από δευτερεύουσες προτάσεις, κυκλώνοντας το σύνδεσμο κτλ.
Σε σύνολο θυμάμαι οτι έφτασα στη μέση του τετραδίου που είχε δοθεί.
Πάντως προσωπικά, τη διδακτική δεν τη "φοβάμαι", γιατί στο Πανεπιστήμιο είχα κάνει ανάλογα μαθήματα και είχα και πολύ καλές σημειώσεις.
Το 2004 είχα γράψει διδ. Ιστορίας 85,50, το 2006 διδ. Νέων 79 και τώρα διδ. Νέων 90.
Συγγνώμη, αν σας κούρασα αλλά ήθελα να συμμετέχω και εγώ στη συζήτηση και να βοηθήσω όσο γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:57:39 »

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 09, 2009, 08:20:25 pm »
Ο λόγος σας είναι στο γ ενικό π.χ τώρα ακολουθεί αυτή η μέθοδος, χρησιμοποιούνται φωτοτυπίες, επιδιώκεται να κατανοηθεί αυτό....κτλ.

ή σε α ενικό? π.χ τώρα ακολουθούμε αυτή τη μέθοδο.....κτλ.
αν είναι σε α ενικό χρησιμοποιούμε ενικό ή πληθυντικό?

Τέλος κάποιοι μου είπαν ότι γράφουν από την αρχή σε μορφή διαλόγου παρουσιάζοντας σαν θεατρικό την διαδασκαλία στην τάξη....π.χ -Καλημέρα παιδιά   - Καλημέρα κυρία κτλ..... αυτό με φοβίζει λίγο σαν μέθοδος......πιστεύετε ότι ενδείκνυται αυτό?

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 09, 2009, 09:26:32 pm »
Ο λόγος σας είναι στο γ ενικό π.χ τώρα ακολουθεί αυτή η μέθοδος, χρησιμοποιούνται φωτοτυπίες, επιδιώκεται να κατανοηθεί αυτό....κτλ.

ή σε α ενικό? π.χ τώρα ακολουθούμε αυτή τη μέθοδο.....κτλ.
αν είναι σε α ενικό χρησιμοποιούμε ενικό ή πληθυντικό?

Τέλος κάποιοι μου είπαν ότι γράφουν από την αρχή σε μορφή διαλόγου παρουσιάζοντας σαν θεατρικό την διαδασκαλία στην τάξη....π.χ -Καλημέρα παιδιά   - Καλημέρα κυρία κτλ..... αυτό με φοβίζει λίγο σαν μέθοδος......πιστεύετε ότι ενδείκνυται αυτό?

δεν το εχω ξανακουσει αυτο με το διαλογο. δε νομιζω οτι θα αρεσει καθολου στους διορθωτες. θεωρω οτι ειναι κουραστικο κ πολυ παιδιαστικο.
κατι σχεδια που περιλαμβανουν πολλες λεπτομερειες του τυπου "μπαινω στην ταξη κ καλημεριζω τα παιδια κ τα τα ρωταω πώς περασαν τη χθεσινη τους μερα για να δημιουργησω το καταλληλο κλιμα" κτλ εχω ακουσει οτι τα πετσοκοβουν.
οσο για το προσωπο εγω χρησιμοποιησα κ το γ πληθυντικο κ το α ενικο κ πληθυντικο. οταν χρησιμοποιησα γ πληθυντικο το ελεγα για να πω τι κανουν οι μαθητες. πχ "αφηνω χρονο στους μαθητες να διαβασουν σιωπηλα το κειμενο ωστε να μπορουν να ανιχνευσουν τα βασικα σημεια" κτλ

Αποσυνδεδεμένος Ευ-αγγελία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 10, 2009, 09:39:17 am »
καλημέρα κ απο εμενα,χρησιμοποίησα α΄πληθυντικό κυρίως γιατί ηθελα να τονιστεί πως η διδασκαλία ειναι αποτελεσμα συλλογικής δουλειάς και αμοιβαιας συνεργασιας..το αποτελεσμα με δικαίωσε ως διοριστεα(προς θεού αυτο με το διαλογο μην το επιχειρησετε!!)
"Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά"(Νίκος Καζαντζάκης)

Αποσυνδεδεμένος elpa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 10, 2009, 07:55:51 pm »
Καλησπέρα
και εγώ κινήθηκα όπως περίπου η Rωχanh...απλώς έβαλα χωρισμό σε ομάδες και επεξεργασία του κειμένου ομαδοσυνεργατικά.
Πιστεύω ότι το βασικό είναι να προσεγγίζεις το κείμενο και πρακτικά αλλά να δείξεις ότι κάνεις και μια ενδιαφέρουσα διδασκαλία...με παράλληλα κείμενα, σύνδεση αντικειμένων κτλ, χωρις όμως να ξεφεύγεις προτείνοντας μια τελείως ουτοπική διδασκαλία.....- Αυτο δε με το διάλογο το θεωρώ τελείως ανόητο.......
Με τα παραπάνω κατάφερα και  έγραψα 90.....
Καλή συνέχεια


Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 31, 2009, 07:56:47 pm »
Το εν λόγω σχέδιο το πήρα από ένα βιβλίο που είχε βγάλει για ΑΣΕΠ ο Πατάκης.
ρωξανη ειναι ευκολο να μου πεις ποιος ειναι ο τιτλος του βιβλιου;

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 08, 2009, 04:44:01 pm »
Καταρχάς ένα "ευχαριστώ" σε όσες-όσους μας κατέθεσαν την εμπειρία τους σχετικά με τη διδακτική των Νέων. Θα παρακαλούσα να αναφερθούν και σε βιβλιογραφία που αξιοποίησαν, έστω και σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια-΄οποιν μπει στον κόπο να μου απαντήσει. Καλό
-υπόλοιπο-  καλοκαίρι σε όλες & όλους!

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #10 στις: Δεκεμβρίου 29, 2009, 05:51:03 pm »
Επισημάνσεις μέσα για διδασκαλία πεζού κειμένου..
Δεν είναι σχέδιο μαθήματος αλλά μπορεί να πάρετε ιδέες για το πως εφαρμόζονται οι νέες διδακτικές προτάσεις σε μια πραγματική τάξη με τα θετικά και τα αρνητικά της.. Θα χαρώ να σας βοηθήσει έστω και λίγο
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=17169.0

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 05, 2010, 01:05:13 pm »
λοιπον εγω δεν ειμαι διοριστεα αλλα επιτυχουσα με 85 στο σχεδιο..κινηθηκα σε α πληθυντικο και σε γενικες γραμμες θεωρω πως για να γραψει κανεις στο σχεδιο το βασικοτερο ειναι να κατεχει πολυ καλα το μαθημα που προκειται να διδαξει και εν συνεχεια να γνωριζει τα βασικα παιδαγωγικα προσαρμιζοντας τα στην πλασματικη σχολικη ταξη  κανοντας το μαθημα ευχαριστο για αυτη...εγω δεν ειχα κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου περα απο τα βασικα που ολοι εχουμε λιγο πολυ στοχοι,μεθοδοι διδασκαλιας κ αυτα ..σημασια εχει να φαινεται πως κατεχεις το θεμα και πως εισαι σωστη/ος παιδαγωγος αλλα για να συμβει το δευτερο , βασικο ειναι το πρωτο..
τελος , θα σας βοηθησουν και τα βιβλια καθηγητη να παρετε μια ιδεα.
ελπιζω να βοηθησα ;)

Αποσυνδεδεμένος blethalassa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • ...κύριε Κλεό, θα μας κάνεις τον ρέφερι ?
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 05, 2010, 07:09:08 pm »
νιωθω απορία και θαυμασμό παράλληλα όταν ακούω για τόοοοοοοοσες πολλές σελίδες που γράφουν κάποιοι στον ασεπ.
προσωπικά μισώ τα πολλά λόγια και γι αυτό δεν μπορώ να γράφω πάνω από 5-6 σελίδες.
αυτό δεν φάνηκε να αποτελεί πρόβλημα για τη βαθμολογία μου , η οποία ήταν πολύ καλή και στους 3  :o ασεπ που έδωσα.
το λεω για να παρηγορήσω όσους αδυνατούν να γράφουν πολλά !

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη νεων
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 06, 2010, 12:55:55 pm »
εγω παλι εγραψα κοντα 14 σελιδες αν θυμαμαι καλα και αν ειχα χρονο θα εγραφα και αλλα , αλλα βεβαια σημασια εχει η ουσια και ουσια μπορει να υπαρχει και σε λιγοτερες σελιδες,απο την αλλη σημασια εχει και πως προσεγγιζεις το θεμα ποσο αναλυτικος ή περιεκτικος εισαι και τι εχεις μεσα στο μυαλο σου εκεινη τη στιγμη..δεν μπορεις απο αναλυτικος να γινεις περιεκτικος ή και το αντιστροφο διοτι κατι τετοιο και στην πραξη θα δημιουργουσε προβλημα..τελος,πιστευω πως οσα γραφουμε στο σχεδιο πρεπει να ειναι ρεαλιστικα...δεν μπορεις να συμπεριλαβεις της Παναγιας τα ματια και ολα αυτα να τα εφαρμοσεις σε μια μοναχα διδακτικη ωρα...
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 435

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.