0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: fair_play στις Ιουλίου 20, 2009, 06:32:11 pmΓια άλλη μια φορά το lobby των φιλολόγων κτύπησε.Φοβήθηκαν μη χάσουν τις ωρίτσες τους οι Φιλόλογοι, πίεσαν και το κατάφεραν.Ντροπή σας κύριοι Φιλόλογοι.μακάρι να είχε ένα lobby φιλολογων, να πίεζε για κάτι καλύτερο, επειδή όμως είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για τους ΠΕ02 δε νομίζω ότι πίεσε κανείς. Ήδη οι φιλόλογοι χάνουν πολλές ώρες από δεύτερες αναθέσεις και δεν πιέζουν, γι' αυτά τα ασήμαντα θα πίεζαν;Εσένα τι σε κόφτει;
Για άλλη μια φορά το lobby των φιλολόγων κτύπησε.Φοβήθηκαν μη χάσουν τις ωρίτσες τους οι Φιλόλογοι, πίεσαν και το κατάφεραν.Ντροπή σας κύριοι Φιλόλογοι.
3) Δεύτερες αναθέσεις : Τι εννοείς ακριβώς; Μερικές ώρες Ιστορίας που παίρνει κανείς ξενόγλωσσος για να μην τρέχει σε 2 και 3 σχολεία;
Προσωπικά θεωρώ ότι θα ήταν πολύ ωφέλιμο να εισάγονταν νέα μαθήματα στο σχολείο, που να αφορούν για παράδειγμα τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, το θέατρο κ.τ.λ.. Θεωρώ ωστόσο ότι το μάθημα της λογοτεχνίας που προαναφέρθηκε προηγουμένως ήταν ένα ατυχές παράδειγμα. Πραγματικά δεν πρέπει κανείς να αντιδράσει στην προσπάθεια διαφόρων ( συμφερόντων) να παραχωρεί τα εργασιακά δικαιώματα των φιλολόγων σε κάθε σχεδόν απόφοιτο ανθρωπιστικών σπουδών(βλ. παρακάτω επικάλυψη μαθημάτων;)Και δε μιλάω για το ποιος είναι ικανός να διδάξει ένα μάθημα, αυτό σαφώς και καθορίζεται από μια σειρά άλλων παραγόντων (προσωπική μελέτη, αφοσίωση κτλ) αλλά μιλάω για εργασιακά δικαιώματα φιλολόγων.
Παράθεση από: fair_play στις Ιουλίου 21, 2009, 07:56:11 am3) Δεύτερες αναθέσεις : Τι εννοείς ακριβώς; Μερικές ώρες Ιστορίας που παίρνει κανείς ξενόγλωσσος για να μην τρέχει σε 2 και 3 σχολεία;Το βρίσκεις φυσιολογικό, ε;Απαιτώ κι εγώ τότε όλοι οι έχοντες Proficiency και άδεια διδασκαλίας της Αγγλικής να έχουν δικαίωμα διορισμού στην
Nα μπουν στην εκπαίδευση όλοι οι κλάδοι, αγαπητέ, αλλά ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενό του. Το ξέρετε ότι στα φροντιστήρια δεν επιτρέπεται να διδάσκεις όσα μαθήματα από το σχολείο δίνονται ως δεύτερες αναθέσεις. Φυσικός δεν μπορεί να διδάξει μαθηματικά ή χημεία. Μπορεί να γίνεται, αλλά είναι παράνομο. Εκεί, λοιπόν, κατατάσσει η Πολιτεία το δημόσιο σχολείο, πιο κάτω και από αυτό που περιφροντητικά ονομάζει "παραπαιδεία"; Και αν αυτοί οι άνθρωποι που βγάζουν τέτοιους νόμους είναι ανόητοι, είναι στο χέρι σου να αρνηθείς να κάνεις ένα αντικείμενο που δε γνωρίζεις ή να φροντίσεις να ενημερωθείς. Πώς νομίζετε, δηλαδή, ότι διδάσκεται η ιστορία, βάζοντας τα παιδιά να υπογραμμίζουν τα σημαντικότερα;
και γω στο γυμνασιο οταν πηγαινα,..... ιστορια μας εκανε μια..... "αγγλικου". ηταν πολυ ωραια. ντυνοταν μοντερνα και μας αφηνε να μιλαμε την ωρα του μαθηματος, ενω εκεινη εβγαζε με το τσιμπιδακι τα φρυδια της και εβαζε ρουζ και κραγιον.παντως, για να ειμαι δικαιος μας εκανε λιγο μαθημα. μας ελεγε τα βασικα. το ζητημα ειναι ομως οτι μαθαιναμε εστω και τα βασικα. τωρα μπαινουν μεσα στην ταξη σε πλακωνουν με χαρτες και σχεδιαγραμματα,χρονολόγια κλπ κλπ και σου κανουν ενα κεφαλι καζανι και δεν μαθαινεις. και μετα παιρνεις τηλεφωνο τον καθε μαρκο για ιδιαιτερο.(τωρα αν θα εχεις επιτυχια με το μαρκο ειναι μια αλλη ιστορια!!!)συμπερασμα: υπαρχουν και καλοι καθηγητες,ασχετα με το αν ειναι αγγλικης ή γαλλικης.ειναι στον ανθρωπο πιστευω.οπωσδηποτε ομως θεωρω οτι οι β'αναθεσεις πρεπει να κοπουν. λετε ομως οτι ειναι οικονομικοι οι λογοι που δεν το κανουν?