*

Αποστολέας Θέμα: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ  (Αναγνώστηκε 117537 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #98 στις: Ιουλίου 22, 2009, 01:03:20 pm »


Απάντηση: Επικάλυψη αντικειμένων με τους Φιλολόγους. (Προκύπτει με την κοινή λογική).

Άρα ποιός πίεσε και πέτυχε τον αποκλεισμό: Οι άμεσα θιγόμενοι.

Θιγόμενοι, τρόπος του λέγειν. Αν δηλαδή στον επόμενο ΑΣΕΠ προκηρύσσονταν 40 θέσεις Ελληνικού Πολιτισμού
θα φούντωνε η ανεργία των Φιλολόγων;;;

Αλλά τόση είναι η ξεφτίλα κάποιων.

Τώρα, κάτι για πελάτες κλπ που είπαν ορισμένοι, τι να σχολιάσει κανείς. Κρυβόμαστε πίαω από το δάκτυλο μας.


Προφανώς εσύ πιστεύεις ότι αντικείμενα τα οποία υποτίθεται ότι "αλληλοκαλύπτονται" μπορούν να διδαχτούν και από τους δύο. Εγώ όχι, και υποθέτω ότι δεν είμαι η μόνη. Η λογοτεχνία διδάσκεται από καθηγητή φιλόλογο, όχι απ'  όποιον έχει κάνει μαθήματα λογοτεχνίας. Ένας νηπιαγωγός δηλ. που έχει επιλέξει λογοτεχνία από το φιλολογικό μπορεί και να τη διδάξει; Και δεν υποτιμώ σε καμία περίπτωση το έργο των νηπιαγωγών, απλά ένα παράδειγμα φέρνω.

Καλύτερα να προσέχουμε λιγάκι όταν μιλάμε για ξεφτίλα, προσβάλλεις υπερβολικά μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Και μάλιστα με βάση ένα εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα. Αφού δεν αναγνωρίστηκε, θα φταίνε οι φιλόλογοι. Σκέφτηκες ότι μπορεί απλά να πρόκειται για αναντιστοιχία ανάμεσα στα αντικείμενα; Η ότι στη τελική υπάρχουν (αρκετά) τμήματα περισσότερο αρμόδια γι'  αυτή τη δουλειά;

Εσύ εξοργίζεσαι από το γεγονός ότι δεν αναγνωρίζεται το πρόγραμμα, το "lobby" ενδεχομένως να εξοργίζεται από το γεγονός ότι  θεωρητικές σπουδές χωρίς συγκεκριμένο επαγγελματικό σκοπό διεκδικούν να διδάσκουν αντικείμενα των φιλολόγων. Όταν ιδρύθηκε αυτό το τμήμα ποιο σκοπό υποτίθεται ότι θα υπηρετουσε; Και κυρίως, οι σπουδαστές του τι θεωρούσαν ότι θα κάνουν μετά, αφού δεν υπήρχε αναγνώριση;

Όσο για τις πελατειακές σχέσεις τι σου φαίνεται περίεργο; Ένα πανεπιστήμιο που προσφέρει προγράμματα αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ θα έχει πολύ περισσότερους υποψήφιους φοιτητές. Εσύ σκέφτηκες ότι μπορεί η αναγνώριση να επιδιώχθηκε από το ΕΑΠ με στόχο το οικονομικό κέρδος;


Ως προς τη λογοτεχνία, το ίδιο ακριβώς γνωστικό αντικείμενο σε ύλη και περιεχόμενο έχεις διδαχθεί εσύ όπως και ένας απόφοιτος του ΕΑΠ , από τον ίδιο πανεπιστημιακό καθηγητή με εσένα, αλλά με τη διαφορά πως αυτός έχει εκπονήσει και 4 γραπτές εργασίες υπό την επίβλεψή του και έχει παρακολουθήσει και ευρωπαϊκή λογοτεχνία,  άρα διαθέτει σφαιρικότερη γνώσει του αντικειμένου. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα μπορούσε να διδάξει επαρκώς; Γιατί αμφιβάλεις ή αμφισβητείς ότι και κάποιοι άλλοι διαθέτουν επάρκεια εκτός από εσάς; Μήπως υπάρχει προκατάληψη; Γιατί αυτό διακρίνω. Στο ΕΑΠ, ξέρεις, ο καθηγητής δεν κάθεται σαν τον παραμυθά να τους διαβάζει και αυτοί να ροχαλίζουν....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:31:11 »

Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #99 στις: Ιουλίου 22, 2009, 01:44:07 pm »

Προφανώς εσύ πιστεύεις ότι αντικείμενα τα οποία υποτίθεται ότι "αλληλοκαλύπτονται" μπορούν να διδαχτούν και από τους δύο. Εγώ όχι, και υποθέτω ότι δεν είμαι η μόνη. Η λογοτεχνία διδάσκεται από καθηγητή φιλόλογο, όχι απ'  όποιον έχει κάνει μαθήματα λογοτεχνίας.

Καλά συγγνώμη, ο Καθήγητης πώς προέκυψε, από παρθενογένεση?
Δεν παρακολούθησε μαθήματα λογοτεχνίας, φιλοσοφίας κλπ?

Εκτός αν υποστηρίζεις ότι στα σχολεία θα πρέπει να προσλαμβάνονται μόνο κάτοχοι διδακτορικού (αν αυτούς θεωρείς ως "καθηγητές" με την πλήρη έννοια του όρου).

Καλά είναι να προσέχουμε τι λέμε για να μη βγάζουμε μόνοι τα μάτια μας γιατί μας διαβάζει και κόσμος.

Εντέλει αυτά τα ζητήματα επιλύονται από τα ακαδημαικά όργανα που είναι και τα αρμόδια. Τώρα εσύ και εγώ μπορούμε να υποθέτουμε ό,τι θέλουμε αλλά δεν είμαστε καθηγητές Παν/μιου και ή ακαδημαίκοί για να κρίνουμε την αρτιότητα των Προγραμμάτων Σπουδών και των Τμηματων.

Είμαστε απλοί πτυχιούχοι και απλώς εκφέρουμε τη γνώμη μας...
Παρεπιπτόντως πρόσφατα απόφοιτος Φιλολογίας από τα Ιωαννινα εξέφραζε την αποψη ότι το τμήμα τους είναι το καλύτερο στην Ελλάδα και ότι θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα στους διορισμούς διότι τα υπόλοιπα "δεν αξίζουν"...Καταλαβες τι εννοώ?


Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #100 στις: Ιουλίου 22, 2009, 02:03:52 pm »
Τελος, θα ήθελα να κλείσω με την παρότρυνση ο καθένας να κοιτάξει για τη βελτίωση του δικού του κλάδου. Ας βελτιωθούν λοιπόν τα τμήματα  προσφέροντας καλύτερη ποιότητα σπουδών και ας σταματήσουν οι απόφοιτοι να διαγκωνίζονται για το ποιος θα αποκτήσει τα πρωτεία στην εκπαίδευση. Γνώμη μου είναι πως οι καλύτεροι στο τέλος θα αναδειχθούν από όποιο Παν/μιο κι αν προέρχονται κι από όποια σχολή.

Το ΑΣΕΠ ήταν το πρώτο βήμα. Όποιοι το φοβούνται μάλλον φοβούνται για τον εαυτό τους.

Οσα τμήματα αξίζουν θα τοποθετηθούν εκεί που πρέπει αργά ή γρήγορα, ενώ όσα δεν συμπληρώνουν τις προϋποθέσεις θα υποβαθμιστούν περαιτέρω.

Μην ξεχνάμε ότι η αξιολόγηση των Παν/μιων πλησιάζει και προβλέπω να κλαινε πολλές μανούλες...
Εκεί θα δούμε και το Καποδιστριακό και το Ανοικτό και το Θεσσαλονίκης και τα περιφερειακά κλπ.
Τα υπόλοιπα είναι απλώς λόγια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 22, 2009, 02:08:06 pm από rodos5 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #101 στις: Ιουλίου 22, 2009, 02:16:35 pm »

Ως προς τη λογοτεχνία, το ίδιο ακριβώς γνωστικό αντικείμενο σε ύλη και περιεχόμενο έχεις διδαχθεί εσύ όπως και ένας απόφοιτος του ΕΑΠ , από τον ίδιο πανεπιστημιακό καθηγητή με εσένα, αλλά με τη διαφορά πως αυτός έχει εκπονήσει και 4 γραπτές εργασίες υπό την επίβλεψή του και έχει παρακολουθήσει και ευρωπαϊκή λογοτεχνία,  άρα διαθέτει σφαιρικότερη γνώσει του αντικειμένου. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θα μπορούσε να διδάξει επαρκώς; Γιατί αμφιβάλεις ή αμφισβητείς ότι και κάποιοι άλλοι διαθέτουν επάρκεια εκτός από εσάς; Μήπως υπάρχει προκατάληψη; Γιατί αυτό διακρίνω. Στο ΕΑΠ, ξέρεις, ο καθηγητής δεν κάθεται σαν τον παραμυθά να τους διαβάζει και αυτοί να ροχαλίζουν....

Ο καλύτερος τρόπος για να πείσεις για την άποψή σου είναι να επιτεθείς στο δημόσιο πανεπιστήμιο, στο οποίο η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς κόπιασε για να μπεί, και από το οποίο κόπιασε για να βγει. Και το οποίο δεν έχει ως κριτήριο εισαγωγής την κλήρωση, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και το μέσον.
Σε ό,τι αφορά τις εργασίες την καλύτερη απάντηση την έχεις ήδη πάρει από άλλο συνάδερφο, μερικές σελίδες πριν!
Έχεις μπει σε αμφιθέατρο για να δεις τι γίνεται ή έχεις μείνει στις κακές εμπειρίες που είχες στο λύκειο; Ξέρεις ποια δουλειά γίνεται ή αρέσκεσαι στο να υποτιμάς τη δουλειά του δημόσιου πανεπιστημίου για να νιώθεις καλύτερα για ό,τι έκανες εσύ; Επιπλέον ξέρεις ποια είναι τα προγράμματα σπουδών και μιλάς για "σφαιρικότητα";
Τον ισχυρισμό ότι ο απόφοιτος του Ελληνικού Πολιτισμού γνωρίζει καλύτερα από λογοτεχνία ή ακόμη οτι κάνει τα ίδια μαθήματα τον αφήνω ασχολίαστο... Αν μη τι άλλο υπάρχουν τα στοιχεία στο διαδίκτυο και ο καθένας μπορεί να κάνει τις διαπιστώσεις του!
Στο θέμα της προκτάληψης, όχι δεν την είχα εναντίον κανενός, μου τη δημιούργησες εσύ με την επίθεση που έκανες σε όλους τους υπόλοιπους.


Προφανώς εσύ πιστεύεις ότι αντικείμενα τα οποία υποτίθεται ότι "αλληλοκαλύπτονται" μπορούν να διδαχτούν και από τους δύο. Εγώ όχι, και υποθέτω ότι δεν είμαι η μόνη. Η λογοτεχνία διδάσκεται από καθηγητή φιλόλογο, όχι απ'  όποιον έχει κάνει μαθήματα λογοτεχνίας.

Καλά συγγνώμη, ο Καθήγητης πώς προέκυψε, από παρθενογένεση?
Δεν παρακολούθησε μαθήματα λογοτεχνίας, φιλοσοφίας κλπ?

Εκτός αν υποστηρίζεις ότι στα σχολεία θα πρέπει να προσλαμβάνονται μόνο κάτοχοι διδακτορικού (αν αυτούς θεωρείς ως "καθηγητές" με την πλήρη έννοια του όρου).

Καλά είναι να προσέχουμε τι λέμε για να μη βγάζουμε μόνοι τα μάτια μας γιατί μας διαβάζει και κόσμος.


Εγώ που έχω τελειώσει ένα οποιδήποτε τμήμα φιλοσοφικής (καθηγητικής) σχολής είμαι καθηγήτρια και έχω διδακτική επάρκεια. Τι ακριβώς δεν είναι κατανοητό;  ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:31:11 »

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #102 στις: Ιουλίου 22, 2009, 02:58:33 pm »
Από την αρχή που λειτούργησε το τμήμα αυτό ομολογώ ότι ένας 'φόβος' μ έπιασε μήπως μπουν κι αυτοί στο club...Νομίζω όμως ότι από την αρχή είχε ξεκαθαριστεί ότι δεν θα απασχοληθούν στην εκπαίδευση.Γενικά για το ΕΑΠ έχω καλή άποψη,πιστεύω ότι γίνεται σοβαρή δουλειά,για παράδειγμα στα μεταπτυχιακά όπου τυχαίνει κ να φοιτώ.Φίλος μου παρακολουθεί το 'Σπουδές στον Ελληνικό πολιτισμό' της Κύπρου καθαρά για λόγους φιλομάθειας αφού είναι πτυχιούχος άλλης σχολής.Σας πληροφορώ ότι δεν κάνουν ούτε καν αρχαία ελληνικά αφού και οι φοιτητές δεν ξέρουν αρχαία!!!Το πρόγραμμα είναι ενδιαφέρον για γενικές γνώσεις αλλά είναι ένα συνοθύλευμα φιλολογίας,ιστορίας,αρχαιολογίας και φιλοσοφίας μαζί!Να φανταστείτε ότι σε μια θεματική ενότητα ιστορίας η ύλη τους εκτείνεται από αρχαία μέχρι κ σύγχρονη εποχή!Απαράδεκτο πιστεύω γιατί έτσι δε μαθαίνουν ουσιαστικά.Απλά θεωρώ ότι είναι τρόπος να βολεύονται σε θέσεις ΣΕΠ νεαροί διδάκτορες ή και να συμπληρώνουν το εισόδημά τους παλαιότεροι καθηγητές.

Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #103 στις: Ιουλίου 22, 2009, 04:29:25 pm »
Καθηγητής (στη δευτεροβάθμια) είναι όποιος διορίζεται στην εκπαίδευση.

Ο αδιοριστός απόφοιτος είναι απλά πτυχιούχος.

Ο όρος "καθηγητική σχολή" δεν διαθέτει πραγματικό, τυπικό ή ουσιαστικό αντίκρισμα σήμερα. Αυτό αποδεικνύεται και από το ίδιο το υπουργείο, όπου δηλώνει ότι ο όρος είναι πολύ γενικόλογος και δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικά δεδομένα. Χρησιμοποιήθηκε τη δεκαετία '50 - 60 για να περιγράψει ορισμένες μονοθεματικές κυρίως σχολές που τότε απορροφούνταν κατευθείαν στην εκπαίδευση.
Προκειται για άλλη μια ελληνική πατέντα χωρίς ευρωπαϊκό αντίτοιχο και χωρίς πραγματικο περιεχόμενο στη σημερινή εποχή. Πρ' όλα αυτά χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα για να περιγράψει ορισμένες παλιές μονοθεματικές σχολές χωρίς να δηλώνει τίποτε περαιτέρω. Σε θεσμικό επίπεδο ο όρος είναι σήμερα ανύπαρκτος και άκυρος.

Ο μόνος διαχωρισμός που υφίσταται (και αυτός άτυπος) είναι ανάμεσα στις παλιές μονοθεματικές σχολές και στις σύγχρονες διεπιστημονικές, όπου συναφείς επιστήμες μελετώνται ταυτόχρονα. Η δευτερη κατηγορία είναι και αυτή που επικρατεί σήμερα σε Ευρώπη και Αμερική, χωρίς να μειώνεται το κύρος των μονοθεματικών.

Επανερχόμενος στο ζήτημα που προέκυψε με το τον Ελληνικό Πολιτισμό του ΕΑΠ βλέπω στο Π.Σ. ότι στη διάρθρωση δεν περιλαμβάνονται στον κορμό του φιλοσοφία, ιστορία της τέχνης, λογοτεχνία κλπ, αλλά αυτά τα αντικείμενα μπορεί να τα επιλέξει ο φοιτητής ως επιλογής και ανήκουν στο τμήμα του  Ευρωπαϊκου Πολιτισμου.
Συμπεραίνω λοιπόν πως ένας κύριος λόγος  που δεν συμπεριελήφθηκε στην εκπαίδευση είναι η απουσία τους. Δεν μπορούν να αποδοθούν επαγγελματικά διακιώματα με βάση μαθήματα επιλογής.Συν το γεγονός ότι δεν διδάκονται γλώσσες (αρχαία- λατινικά).Μια αναδιάρθρωση λοιπόν θα ήταν χρήσιμη σε αυτό το τμήμα.

Οσο για τον Ισπανικό και Ευρωπαϊκό πολιτισμό βλέπω από την εμπειρία μου να χτυπάνε πρώτες αναθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #104 στις: Ιουλίου 22, 2009, 04:50:35 pm »

Καθηγητής (στη δευτεροβάθμια) είναι όποιος διορίζεται στην εκπαίδευση.

Ο αδιοριστός απόφοιτος είναι απλά πτυχιούχος.


Αλήθεια; Οσοι δηλαδή δουλεύουμε σε ιδαίτερα, φροντιστήρια, ωρομισθίες και αναπληρώσεις δεν είμαστε καθηγητές; Επίτρεψε μου να έχω την άποψη ότι είμαστε πολύ περισσότερο από πολλούς διορισμένους που γνωρίζω.

Μου θύμισε ένα ανέκδοτο που βίωσα όταν έδινα ΑΣΕΠ το 2005. Ο ένας επιτηρητής μας αποκαλούσε "υποψήφιους συναδέρφους", και ο άλλος τον ρωτούσε τι είναι αυτά που λέει και του έλεγε ότι είμαστε συνάδερφοι. Ο πρώτος επέμενε ότι δεν είμαστε, και τότε μια "υποψήφια" τον έβαλε στη θέση του λέγοντας του κάτι για δεινόσαυρους και επετηρίδα...

Παρεμπιπτόντως δεν ισχυρίστηκα ότι θα πρέπει να κάνουν την λογοτεχνία οι αδιόριστοι...

Όσο για τις καθηγητικές σχολές, καλύτερα πες τα στον ΑΣΕΠ που κάνει τη διάκριση

Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #105 στις: Ιουλίου 22, 2009, 04:50:56 pm »
electra το πρόβλημα δεν είναι το συνονθύλευμα. Αλλωστε βλ. ΙΑΚΑ από παν/μιο Θεσσαλίας, ΦΠΨ, πρόσφατα μπηκε στο ΠΕ02 ένα νέο παράξενο τμήμα από το Παν/μιο Πελοπ/σου και άλλα πολλά.

Το θέμα με τον Ελληνικό Πολιτισμό είναι οι ελλείψεις που προαναφέραμε και κάποια εξειδικευμένα αντικείμενα που μελετούν (βλ αρχιτεκτονική, διασπορά κλπ). Αν το πρόγραμμά τους τροποποιηθεί θα μπορούν κι αυτοί να ενταχθούν κάπου. Εγώ δεν προβληματίζομαι αρκεί το τμήμα τους να πληροί κάποιες προυποθέσεις.
Αλλωστε τόσα και τόσα μπαίνουν στο ΠΕ02 εκεί κολλησαμε?


Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #106 στις: Ιουλίου 22, 2009, 04:59:00 pm »

Αλήθεια; Οσοι δηλαδή δουλεύουμε σε ιδαίτερα, φροντιστήρια, ωρομισθίες και αναπληρώσεις δεν είμαστε καθηγητές; Επίτρεψε μου να έχω την άποψη ότι είμαστε πολύ περισσότερο από πολλούς διορισμένους που γνωρίζω.


Ανασκευαζω λέγοντας όποιος εργάζεται στην εκπαίδευση (δημόσια ή ιδιωτική). Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι τελειώνοντας τη σχολή σου δεν γίνεσαι αυτόματα καθηγητής, παρά μόνο όταν διδάξεις σε σχολείο, φροντιστήριο κλπ. Τελειώνοντας το Παν/μιο είσαι απλά πτυχιούχος.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #107 στις: Ιουλίου 22, 2009, 05:16:08 pm »
οκ, συμφωνούμε σ'  αυτό.
Το ΙΑΚΑ και το τμήμα από το παν/μιο Πελοποννήσου είναι τμήματα Ιστορίας-Αρχαιολογίας. Τι σου φαίνεται περίεγο γι' αυτά; Όσο για τα ΦΠΨ, αυτή τη συζήτηση την έχουμε ξανακάνει! Μέχρι εξαντλήσεως θα έλεγα! Όλα αυτά τα τμήματα, μαζί και της Φιλολογίας πληρούν κάποιες προϋποθέσεις. Τι γίνεται όμως με τα τμήματα που δεν τις πληρούν, και δεν έχουν και κάποια επαγγελματική διέξοδο; Θα πρέπει όλα να αναγνωρίζονται ως ΠΕ 02;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #108 στις: Ιουλίου 22, 2009, 05:50:06 pm »
Ο Αριστοτέλης, ο οποίος ήταν βιβλιοφάγος, ξεκίνησε διαβάζοντας τα βιβλία του πατέρα του που ήταν γιατρός. Μετά λύπης του, όμως, διαπίστωσε ότι δε γίνεσαι γιατρός μόνο διαβάζοντας.

Λέτε ότι είστε εξειδικευμένοι και κάνετε αντικείμενα που οι ΠΕ02 δεν τα διδασκόμαστε. Ξέρετε ότι στο ιστορικό-αρχαιολογικό της Αθήνας υπάρχει κατεύθυνση ιστορίας της τέχνης; Ξέρετε ότι ως μαθήματα επιλογής κάνουμε ευρωπαϊκό, αραβικό και ιαπωνικό πολιτισμό; Στο τμήμα της Θράκης υπάρχει κατεύθυνση λαογραφίας κ.ο.κ. Μακάρι το υπουργείο να ενέτασσε στο πρόγραμμα σπουδών τέτοια μαθήματα. Αναρωτιέμαι, όμως, ποιοι θα έπρεπε να πάρουν την ανάθεση γι αυτά τα μαθήματα. Το πρόβλημα είναι, λοιπόν, ότι κάποιοι μπλοκάρουν την είσοδο σας στα σχολεία ή ότι δεν υπάρχει χώρος για τον πολιτισμό στα σχολεία; Ξαναρωτάω, λοιπόν. Εσείς ως τι θέλετε να διορίζεστε στα σχολεία; Μήπως ως ΠΕ02;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #109 στις: Ιουλίου 22, 2009, 05:51:02 pm »
Νομίζω ήμουν σαφής.
Αν δεν πληρούν καποιες min. προϋποθέσεις αντιστοιχίας δεν πρέπει να εντάσσονται και συγκεκριμένα το ίδιο πιστευω για τον Ελληνικό Πολιτισμό με τη μορφή που έχει αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο τμήμα.

Φαντάζεσαι κάποιος απόφοιτός να δώσει ΑΣΕΠ λέμε τώρα π.χ. Αρχαία? Δεν θα ήταν καλό΄ούτε για τους ίδιους διότι ουσιαστικά θα παρέμεναν εκτός εκπαίδευσης. Για άλλη ΠΕ και αυτό είναι δύσκολο λόγω της φύσης κάποιων αντικειμένων που διδάσκονται, αυτά δλδ που προανέφερα για την διάρθρωση.

Γενικά, πιστευω πως το κάθε τμήμα θα πρέπει να κρίνεται με εξατομικευμένο τρόπο. Για ιστορικο- αρχαιολογικό που αναφέρεις η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να εντάσσεται τουλάχιστον στην ΠΕ02. Δεν το λέω αυτό για να μειώσω την αξία του απλώς πιστεύω ότι είναι άλλος ο χαρακτήρας του.

Στο ζήτημα που αναφέρεις για τη συγκεκριμένη επαγγελματική ταυτότητα που πρέπει να έχει ένα τμήμα προκειμένου να ενταχθεί σε μια ΠΕ δεν καταλαβαίνω αυτή την άποψη. Δλδ τι επαγγελματική ταυτότητα να έχει ένα Θεωρητικό τμήμα? Αυτή θα εξαρτάται πάντα από τα αντικείμενα που διδάσκεται και στα οποία διαθέτει κάποια επαγγελματική επάρκεια (όπως αποφασίζεται από τα αρμόδια όργανα: ΣΑΠΕ, Υπουργειο, Κοσμητεια κλπ).



Αποσυνδεδεμένος rodos5

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #110 στις: Ιουλίου 22, 2009, 05:55:01 pm »
Για το ΠΕ Ιστορικών Τέχνης (όποιος ξέρει την δυσκολία να ενταχθείς εκεί έχει μια ιδέα για τι πρόκειται) εντάσσεται όπως ακούγεται ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, ο οποίος όμως διαθέτει υποχρεωτικά μαθήματα κορμού Ιστορίας της Τέχνης.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« Απάντηση #111 στις: Ιουλίου 22, 2009, 06:10:10 pm »

Γενικά, πιστευω πως το κάθε τμήμα θα πρέπει να κρίνεται με εξατομικευμένο τρόπο. Για ιστορικο- αρχαιολογικό που αναφέρεις η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να εντάσσεται τουλάχιστον στην ΠΕ02. Δεν το λέω αυτό για να μειώσω την αξία του απλώς πιστεύω ότι είναι άλλος ο χαρακτήρας του.

ΠΕ02 είναι απόφοιτοι της φιλοσοφικής. Δε θα έπρεπε να εντάσσεται το ιστορικό-αρχαιολογικό στους ΠΕ02; Για όνομα του θεού! Πληροφοριακά πάντα, το 1/3 των μαθημάτων που διδασκόμαστε είναι φιλολογικά (λατινικά, αρχαία, φιλοσοφία κτλ.). Πάντα πληροφοριακά, το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας στον ΑΣΕΠ το έχουν οι απόφοιτοι του ιστορικού-αρχαιολογικού. Τέλος, στα σχολεία διδάσκεται και ιστορία, μην το ξεχνάμε. Μήπως πρέπει να μας αφαιρεθεί και το δικαίωμα να κάνουμε ιστορία; Προφανώς, θα εννοείς ότι δεν πρέπει να μας αποκαλούν φιλολόγους. Μα ούτε και εμείς θέλουμε, γιατί απλά δεν είμαστε.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182626
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 509

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.