*

Αποστολέας Θέμα: Αντιμετώπιση δυσλεξίας  (Αναγνώστηκε 41887 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 20, 2009, 07:24:49 μμ »
Στο Δημοτικό δεν λαμβάνουμε καθόλου υπ'όψιν το γραπτό μαθητή με διεγνωσμένη δυσλεξία (ενίοτε το κάνω και σε μαθητές που δεν έχουν χαρτί), είτε πρόκειται για διαγώνισμα είτε για έκθεση.
Όλοι οι μαθητές που είχα με δυσλεξία, ήθελαν να γράφουν όμως για να μην φαίνονται διαφορετικοί από τους συμμαθητές τους. Εννοείται πως δεν διορθώνω τα ορθογραφικά και πάντα τους βάζω να μου πουν τι έγραψαν και σημείωνα επάνω στο γραπτό τους ότι συμπλήρωσαν προφορικά τις ερωτήσεις.

https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:43 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 20, 2009, 07:52:25 μμ »
Και εγώ αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα.Ένα παιδάκι της α γυμνασίου έχει δυσλεξία και έχει φέρει χαρτί από το ΚΔΑΥ.Όταν τον εξετάζω προφορικά στα αρχαία,τα πάει πολύ καλά,στα γραπτά,όμως,υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.Πρέπει να μην λαμβάνω υπόψιν μου καθόλου τα γραπτά?


Δεν θα λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου τα γραπτά. Θα είναι σαν να μην υπάρχουν! Αν τα πάιρνεις υπόψη σου αδικείς το παιδί, για΄τι αυτή ακριβώς είναι η δυσκολία του, ενώ διαβάζει και προσπαθεί, αυτό που ξέρει δεν μπορεί να το γράψει. Θα εξετάζεις το παιδί προφορικά, και αν το ίδιο θέλει να γράφει για να μην είναι διαφορετικό από τα άλλα, ή θα σκίζεις αμέσως το γραπτό (όχι μπροστά του!!!) ή δεν θα διορθώνεις τα ορθογραφικά και τους τόνους (πράγμα πολύ δύσκολο στα αρχαία) ή απλά δεν θα παίρνεις υπόψη σου καθόλου το γραπτό (θα είναι σαν να μην το έγραψε). Μπορείς να εξετάζεις το παιδί προφορικά, αφού κάνετε κάποια συμφωνία με το παιδί για το πότε θα γίνεται αυτή η εξέταση σε περίπτωση διαγωνίσματος ή τεστ (δηλαδή, θα είναι στο γραφείο πριν το διαγώνισμα; θα είναι σε κάποια φάση που θα κάθεται κάποιος συνάδελφος για 10 λεπτά στην τάξη; Κάποιο τρόπο μπορείτε να βρείτε).
Και να έχεις υπόψη σου ότι αυτό το παιδί στις εξετάσεις θα δώσει μόνο προφορικά.
Για όποια απορία απευθύνδου στο ΚΕΔΔΥ, είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσουν σε όλες σου τις απορίες/προβληματισμούς.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος stenies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 333
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 20, 2009, 08:43:19 μμ »
Και εγώ αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα.Ένα παιδάκι της α γυμνασίου έχει δυσλεξία και έχει φέρει χαρτί από το ΚΔΑΥ.Όταν τον εξετάζω προφορικά στα αρχαία,τα πάει πολύ καλά,στα γραπτά,όμως,υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.Πρέπει να μην λαμβάνω υπόψιν μου καθόλου τα γραπτά?


Δεν θα λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου τα γραπτά. Θα είναι σαν να μην υπάρχουν! Αν τα πάιρνεις υπόψη σου αδικείς το παιδί, για΄τι αυτή ακριβώς είναι η δυσκολία του, ενώ διαβάζει και προσπαθεί, αυτό που ξέρει δεν μπορεί να το γράψει. Θα εξετάζεις το παιδί προφορικά, και αν το ίδιο θέλει να γράφει για να μην είναι διαφορετικό από τα άλλα, ή θα σκίζεις αμέσως το γραπτό (όχι μπροστά του!!!) ή δεν θα διορθώνεις τα ορθογραφικά και τους τόνους (πράγμα πολύ δύσκολο στα αρχαία) ή απλά δεν θα παίρνεις υπόψη σου καθόλου το γραπτό (θα είναι σαν να μην το έγραψε). Μπορείς να εξετάζεις το παιδί προφορικά, αφού κάνετε κάποια συμφωνία με το παιδί για το πότε θα γίνεται αυτή η εξέταση σε περίπτωση διαγωνίσματος ή τεστ (δηλαδή, θα είναι στο γραφείο πριν το διαγώνισμα; θα είναι σε κάποια φάση που θα κάθεται κάποιος συνάδελφος για 10 λεπτά στην τάξη; Κάποιο τρόπο μπορείτε να βρείτε).
Και να έχεις υπόψη σου ότι αυτό το παιδί στις εξετάσεις θα δώσει μόνο προφορικά.
Για όποια απορία απευθύνδου στο ΚΕΔΔΥ, είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσουν σε όλες σου τις απορίες/προβληματισμούς.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #59 στις: Δεκέμβριος 20, 2009, 08:57:27 μμ »
Παιδιά μην λέτε ότι θέλετε !!!!!!!

1. Το παιδί γράφει κανονικά την ίδια ώρα που γράφουν και οι άλλοι
2. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα παίρνετε το παιδί και το εξετάζετε αφήνοντας επιτηρητή άλλο συνάδελφο, ή το παίρνετε στο διάλειμμα και λίγο χρόνο από την επόμενη ώρα (αφού έχουμε συνεννοηθεί)
3. Ενώ το εξετάζουμε προφορικά, λαμβάνουμε υπόψη ΜΟΝΟ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΟΥ.
4. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΙΖΟΥΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ! Βάζουμε πάνω τον βαθμό και μόνο (όχι διορθώσεις) και σημειώνουμε προφορική εξέταση.
5. Φυλάμε το γραπτό για όσο προβλέπεται

αυτά....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2009, 12:29:58 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:43 »

Αποσυνδεδεμένος s.l.p.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #60 στις: Μάρτιος 06, 2010, 05:55:20 μμ »
καλησπερα σας ειμαι λογοθεραπευτρια και βοηθαω ενα παιδακι με ειδικες αναγκες στο μαθησιακο κομματι . εχουμε κανει τα γραμματα και ολες τις συλλαβες και 2-3συλλαβες λεξεις . τωρα προσπαθουμε να μαθουμε και τα αρθρα με λεξεις . Στην γραφη ειναι αρκετα καλος αλλα στην αναγνωση υστερει αρκετα , ενω μπορει να πει καθε μια συλλαβη ξεχωριστα δεν μπορει να τις συνθεσει για να δημιουργισει την λεξη . Πιστευεται οτι πρεπει να συνεχισουμε παρακατω και ας υπαρχει προβλημα στην αναγνωση ? αν κατακτησει στην γραφη και τα αρθρα ποιο θα μπορουσε να ηταν το επομενο βημα ?  ???τα ρηματα? υπαρχει καποιο site με εργασιες?
pls help !!!!ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #61 στις: Μάρτιος 06, 2010, 06:29:58 μμ »
Μπορείς να βρεις υλικό στις ηλεκτρονικές σελίδες www.e-selides.gr θα πρέπει να εγγραφείς πρώτα και το υλικό δεν απευθύνεται σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, οπότε θα πρέπει να το προσαρμόσεις.

Επίσης χρήσιμο είναι και το blog http://paidagwgos.blogspot.com/
ενώ αρκετό υλικό για μαθησιακές δυσκολίες θα βρεις και στο site του συναδέλφου  http://users.sch.gr/hgoutsos/iliko/iliko.htm
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #62 στις: Μάρτιος 07, 2010, 09:30:10 μμ »
Ειναι πολυ ευχαριστο και αξιεπαινο που ασχολεισαι με την ειδικη αγωγη αλλά από πού προκύπτει λογοθεραπευτης να ασχολειται με τη δουλεια μιας δασκαλας ή φιλολογου; Γενικα, με την λογοθεραπεια εχει ξεφυγει πολυ το θεμα και μπαινετε στα χωραφια αλλων επιστημων

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #63 στις: Μάρτιος 07, 2010, 10:39:52 μμ »
Ειναι πολυ ευχαριστο και αξιεπαινο που ασχολεισαι με την ειδικη αγωγη αλλά από πού προκύπτει λογοθεραπευτης να ασχολειται με τη δουλεια μιας δασκαλας ή φιλολογου; Γενικα, με την λογοθεραπεια εχει ξεφυγει πολυ το θεμα και μπαινετε στα χωραφια αλλων επιστημων

Ξεκινάς μία τεράστια συζήτηση....
Εγώ συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν θα μπω σε αυτή τη συζήτηση γιατί θα γίνω πολύ κακιά και δεν θέλωωωωωωω
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #64 στις: Μάρτιος 08, 2010, 08:39:28 μμ »
και εγώ το ιδιο emmaki. H συζητηση ειναι οντως σοβαρη, ας μην γινουμε δυσαρεστες λοιπον :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος s.l.p.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #65 στις: Μάρτιος 09, 2010, 12:07:24 πμ »
το παιδι εχει διαγνωση μαθησιακη διαταραχη θεωρειται οτι πιο καταλληλος να ασχολειθει ειναι μια δασκαλα και οχι μια λογοθεραπευτρια ?ο λογοθεραπευτης ειναι μεσα στα πλαισια της ειδικοτητας του να ασχολειται με το μαθησιακο κομματι  σε μαθητες με διαγνωση διαταραχης και οχι δεν μπλεκομαστε σε κανενος χωραφια ! Θα μπορουσε μια δασκαλα να κανει αξιολογηση , διαγνωση και θεραπεια μαθησιακης διαταραχης ? απο οτι ξερω οχι . θα παρεεπεμπε σε λογοθεραπευτη ΄΄ή ειδικο εκπαιδευτικο , αρα?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #66 στις: Μάρτιος 09, 2010, 10:11:51 πμ »
το παιδι εχει διαγνωση μαθησιακη διαταραχη θεωρειται οτι πιο καταλληλος να ασχολειθει ειναι μια δασκαλα και οχι μια λογοθεραπευτρια ?ο λογοθεραπευτης ειναι μεσα στα πλαισια της ειδικοτητας του να ασχολειται με το μαθησιακο κομματι  σε μαθητες με διαγνωση διαταραχης και οχι δεν μπλεκομαστε σε κανενος χωραφια ! Θα μπορουσε μια δασκαλα να κανει αξιολογηση , διαγνωση και θεραπεια μαθησιακης διαταραχης ? απο οτι ξερω οχι . θα παρεεπεμπε σε λογοθεραπευτη ΄΄ή ειδικο εκπαιδευτικο , αρα?

Το αντικέιμενο των λογοθεραπευτών είναι "Αξιολόγηση της ανθρώπινης Επικοινωνίας – Φωνής, Ομιλίας, Λόγου και πρόληψη, διαγνωστική αξιολόγηση και θεραπεία των διαταραχών που συνδέονται με αυτήν, καθώς και των διαταραχών που σχετίζονται με τις καταποτικές κινήσεις του στοματοφάρυγγα και θεραπεία αυτών".
Πού εμπίπτει, λοιπόν, το μαθησιακό κομμάτι; Απλά για να καταλάβω και εγώ.
Ο πιο κατάλληλος έιναι ο δάσκαλος ειδικής αγωγής. Έχει γνώσεις παιδαγωγικής, διδακτικής, γνωρίζει την ύλη και με ποιά σειρά πρέπει να διδαχτεί το παιδί, γνωρίζει από μαθησιακές δυσκολίες και πώς προσεγγίζονται.
Μήπως, λοιπόν, οι λογοθεραπευτές ξεπερνούν τα επαγγελματικά τους όρια; Δεν ξέρω, λέω μήπως

Υ.Γ. Δεν το απέφυγα και έγινα κακιά πάλι
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος s.l.p.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #67 στις: Μάρτιος 09, 2010, 02:10:11 μμ »
Το αντικέιμενο των λογοθεραπευτών είναι "Αξιολόγηση της ανθρώπινης Επικοινωνίας – Φωνής, Ομιλίας, Λόγου .Ο Λογος ομως δεν ειναι μονο προφορικος αλλα και γραπτος . Τα περισσοτερα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες εχουν και προβλημα φωνολογικης ενημερωτητας που ειναι η αρχη της θεραπευτικης διαδικασιας στα μαθησιακα .Προσωπικα πιστευω οτι ο συνδιασμος λογοθεραπευτικης και ειδικης παιδαγωγικης παρεμβασης ισως ειναι η πιο ιδανικη

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #68 στις: Μάρτιος 09, 2010, 02:15:48 μμ »
Το αντικέιμενο των λογοθεραπευτών είναι "Αξιολόγηση της ανθρώπινης Επικοινωνίας – Φωνής, Ομιλίας, Λόγου .Ο Λογος ομως δεν ειναι μονο προφορικος αλλα και γραπτος . Τα περισσοτερα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες εχουν και προβλημα φωνολογικης ενημερωτητας που ειναι η αρχη της θεραπευτικης διαδικασιας στα μαθησιακα .Προσωπικα πιστευω οτι ο συνδιασμος λογοθεραπευτικης και ειδικης παιδαγωγικης παρεμβασης ισως ειναι η πιο ιδανικη

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Όμως όχι οι λογοθεραπευτές να αναλαμβάνουν το ρόλο του ειδικού παιδαγωγού, όπως και ούτε οι ειδικοί παιδαγωγοί το ρόλο του λογοθεραπευτή (που εμένα μου το έχουν προτείνει πολλές φορές)....
Ο καθένας σε αυτό που σπούδασε. Ο καθένας στο αντικέιεμνο του
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
    • Προφίλ
Απ: Αντιμετώπιση δυσλεξίας
« Απάντηση #69 στις: Μάρτιος 09, 2010, 02:23:16 μμ »
Εμεις μιλαμε απο την σκοπια των εκπαιδευτικων που εχουμε μεταπτυχιακα και διδακτορικα στην ειδικη αγωγη. Δεν μπορεις να ξερεις καλυτερα απο εναν φιλογογο ή παιδαγωγο που εχει τετοια εξιδεικευση κ εχει τελειωσει καθηγητικη σχολη. Πολυ καλη η σχολη λογοθεραπειας και αξιολογη, αλλα δεν παυει να ναι ενα ΤΕΙ που δεν εχει καμια σχεση με τη διδασκαλια της ελληνικης γλωσσας, ποσο μαλλον με γραμματικη, συντακτικο και ορθογραφια. Εξαλλου οι μαθησιακες δυσκολιες εχουν σχεση με το γραπτο λογο κατα βαση. Βαρεθηκα να βλεπω ταμπελες λογοθεραπευτων " Αντιμετωπιση μαθησιακων δυσκολιων και δυσλεξιας" Αν ειναι δυνατον, κοροιδευουν τον κοσμο. Emmaki δεν πειραζει εγινα κ εγω δυσαρεστη απ' οτι  βλεπεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 533
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.