*

Αποστολέας Θέμα: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 86953 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #84 στις: Μάιος 25, 2012, 09:41:24 μμ »
Οδηγία για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής

http://www.pde.gr/index.php?page=4687

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:21 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #85 στις: Μάιος 26, 2012, 01:31:52 πμ »
ωραια εξυπναδα η ακυρωση του θεματος, ειχα μαθητη που εγραψε τα παντα σωστα, 100/100 και τωρα καποιοι θα παρουν αυτες τις μοναδες δωρο, αραγε αυτο ειναι δικαιοσυνη, δηλαδη καποιος που δεν ηξερε τι να κανει να βαθμολογηθει το ιδιο;
οχι οτι ανησυχω για την πορεια του μαθητη μου, αφου ειναι κορυφη, αλλα πραγματικα δεν ειναι αδικο, να παρουν μερικες χιλιαδες μαθητες που δεν πηραν μυρωδια τι ελεγε τις ιδιες μοναδες;
και ειδικα καποιοι που ηταν λιγο πιο κατω βαθμολογικα θα βρεθουν μαζι του!!!
ηδη στο alfavita στα σχολια υπαρχουν αντιδρασεις απο καποιους που το ελυσαν
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2012, 01:34:24 πμ από physikos13 »

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #86 στις: Μάιος 26, 2012, 05:20:42 πμ »
ωραια εξυπναδα η ακυρωση του θεματος, ειχα μαθητη που εγραψε τα παντα σωστα, 100/100 και τωρα καποιοι θα παρουν αυτες τις μοναδες δωρο, αραγε αυτο ειναι δικαιοσυνη, δηλαδη καποιος που δεν ηξερε τι να κανει να βαθμολογηθει το ιδιο;
οχι οτι ανησυχω για την πορεια του μαθητη μου, αφου ειναι κορυφη, αλλα πραγματικα δεν ειναι αδικο, να παρουν μερικες χιλιαδες μαθητες που δεν πηραν μυρωδια τι ελεγε τις ιδιες μοναδες;
και ειδικα καποιοι που ηταν λιγο πιο κατω βαθμολογικα θα βρεθουν μαζι του!!!
ηδη στο alfavita στα σχολια υπαρχουν αντιδρασεις απο καποιους που το ελυσαν
Άραγε τι νόημα έχει να μιλάμε για «σωστή λύση» σε ένα θέμα που είναι διατυπωμένο λανθασμένα; Από τη στιγμή που διαπιστώνεται επιστημονικό λάθος στη διατύπωση, αυτό οδηγεί αναπόφευκτα σε διαφορετικές εκτιμήσεις για τη σωστή λύση. Ποιος δηλ. μπορεί να ισχυριστεί ότι η Α λύση είναι η σωστή και όχι η Β, όταν το θέμα έχει δοθεί λάθος; Με αυτή τη λογική, πιστεύω, ακύρωσαν το ερώτημα.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #87 στις: Μάιος 26, 2012, 06:52:20 πμ »
Όταν σε πνίγει το αίσθημα της αδικίας, δεν μπορεί να μη διαμαρτυρηθείς. Δεν είναι λίγοι οι αριστούχοι μαθητές που καταγγέλλουν πως αφιέρωσαν πολύ χρόνο στο συγκεκριμένο ερώτημα, επιτυγχάνοντας να το λύσουν, χωρίς όμως να προλάβουν κάποια από τα υπόλοιπα.
Τώρα βρίσκονται, όπως λένε, «επί ξύλου κρεμάμενοι», αφού όχι μόνο δεν θα λάβουν τα εύσημα για την επιτυχία τους, αλλά υπάρχει κίνδυνος να βαθμολογηθούν με χαμηλότερο βαθμό από εκείνους τους μαθητές που επέλεξαν να αφιερώσουν το χρόνο τους στα μκρότερης δυσκολίας θέματα. Καταλαβαίνουμε λοιπόν, πόσο μεγάλες είναι οι ευθύνες της επιτροπής εξετάσεων. Με το λάθος θέμα που έβαλαν,δημιούργησαν ανισότητες και προβλήματα στα παιδιά, ενώ το όλο ζήτημα επέδρασε αρνητικά στην ψυχολογία τους για τις εξετάσεις των επόμενων μαθημάτων...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:21 »

Αποσυνδεδεμένος Physicalit

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...οδηγώντας στην εθνική
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #88 στις: Μάιος 26, 2012, 08:21:25 πμ »
Είναι τυπικά σωστή η θέση της ΕΕΦ για το Γ4 αλλά δημιούργησε πρόσθετο άγχος και σύγχιση χωρίς ουσιαστικό λόγο. Σε ουσιαστικούς λόγους διδασκαλίας της Φυσικής στα σχολεία δεν κάνει καμμία παρέμβαση. Το υπουργείο πρέπει να δεχθεί σωστή κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη και να τελειώνει το θέμα. Με την ακύρωση του Γ4 αδικεί τα παιδιά που το ελυσαν βρίσκοντας την γωνία που για πρώτη φορά μεγιστοποιείται η κινητική ενέργεια της ράβδου κάνοντας μάλιστα λεπτομερή ανάλυση της κίνησης της ράβδου. Τα θέματα ήταν έξυπνα, απαιτητικά και διαβαθμισμένα. Τα δύσκολα θέματα ήταν τα Β3, Γ4 και Δ4. Αν κάποιος δεν τα έλυνε έπιανε περίπου τα 80 μόρια γιατί τα υπόλοιπα θέματα δεν είχαν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Γιατί τόσος θόρυβος χωρίς λόγο ουσιαστικό?

Αποσυνδεδεμένος psaras

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #89 στις: Μάιος 26, 2012, 10:06:34 πμ »
Κάθε φορά που θα κάνει ανακύκλωση η ράβδος, στήν ίδια θέση δεν θα έχει τη μέγιστη κινητική ενέργεια? Κάποιοι μαθητές δεν θα μπόρεσαν να βρουν το σημείο, κάποιοι θα το βρήκαν αλλά δεν θα σκέφτηκαν ότι το σώμα κάνει ανακύκλωση κι ότι έπρεπε να ελέγξουν τι ισχύει σε κάθε στροφή και κάποιοι τέλος θα απάντησαν ολοκληρωμένα ότι σε κάθε στροφή η μέγιστη κινητική θα αποκτιέται στην ίδια θέση. Γιατί απλά δεν έδωσαν μια οδηγία ότι όποιοι βρήκαν τη θέση απλά θα πάρουν 5 μονάδες, κι όσοι σκέφτηκαν και τις επόμενες περιστροφές θα πάρουν τις 7 μονάδες? Γιατί εξισώνουν τις τρεις κατηγορίες μαθητών?...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #90 στις: Μάιος 26, 2012, 10:58:22 πμ »
Όποια/-ος συνάδελφος έχει το Interactive Physics μπορεί να κατεβάσει το Θέμα Γ σε προσομοίωση από εδώ:

http://www.filefactory.com/file/3qn6l723lo5/n/_4.IP


Οι θέσεις (γωνίες) που παρουσιάζει μέγιστο η Εκιν είναι όπως υπολογίζεται,οι ιδίες 60 μοίρες, με αυξανόμενη Εκιν.

Νομίζω ότι έγινε θόρυβος εκ του μη όντος καθώς οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές θα αντιλήφθηκαν τι ζητάει το θέμα και είναι άδικο για αυτούς να μην πάρουν μονάδες για κάτι που άλλοι μαθητές δεν ασχολήθηκαν.

Νομίζω ότι το θέμα "άνοιξε" από την ΕΕΦ, η οποία δεν ξέρω τι λόγους έχει "να βγαίνει τόσο επιθετικά", αν και υποψιάζομαι!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2012, 09:18:58 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος mohitto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #91 στις: Μάιος 26, 2012, 12:38:25 μμ »
Είδηση από alfavita.gr


Καταγγελία – ερώτημα του μαθητή Δ.Π. εξεταζόμενου στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης: Με όσους γράψαμε σωστά το Γ4 τι θα γίνει;

Προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και δια Βίου Μάθησης

Με έκπληξη πριν λίγο πληροφορήθηκα ότι με σχετική οδηγία σας ακυρώσατε το Γ4 ερώτημα και ότι οι μονάδες του ανακατανέμονται στα υπόλοιπα Γ1 – Γ2 και Γ3 ερωτήματα του θέματος !

Σας ενημερώνω σχετικά ότι προσωπικά απάντησα σωστά το συγκεκριμένο ερώτημα Γ4 ενώ είχα ένα λάθος στο Γ3!

Επομένως η σχετική οδηγία σας είναι άδικη και παράνομη για μένα, αλλά πιθανόν και για άλλους διαγωνιζομένους
δεδομένου ότι  η συγκεριμένη απόφασή σας με αδικεί και από την άποψη ότι τον χρόνο που έχασα για την απάντηση του συγκεκριμένου ερωτήματος, τον στερήθηκα στην απάντηση του Δ θέματος !

Παρακαλώ να απαντήσετε υπεύθυνα στον παραπάνω προβληματισμό μου αλλά και στενοχώρια μου λίγο πριν συνεχίσω την επίπονη προσπάθειά μου στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2012, 12:41:33 μμ από mohitto »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #93 στις: Μάιος 26, 2012, 08:27:39 μμ »
στον χορό και οι ΕΛΜΕ...


ΕΛΜΕ  ΗΜΑΘΙΑΣ                             Βέροια 26.06.2012
Προφήτη Ηλία 15                                        Αρ.Πρωτ.23
 
Η «διόρθωση» ενός λάθους με ένα μεγαλύτερο δεν αίρει, αλλά επιτείνει την αδικία!

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ: ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΟΔΗΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ «ΚΑΤΑΡΓΕΊ» ΤΟ Γ4. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας , αναφορικά με το πρόβλημα στο μάθημα της Φυσικής των Πανελλαδικών Εξετάσεων δηλώνει τα εξής:
1ο Το επιστημονικό λάθος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων, στη διατύπωση ενός εκ των θεμάτων, δε μπορεί να «αποκατασταθεί» με ένα μεγαλύτερο, εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό και κοινωνικό λάθος, όπως αυτό της ακύρωσης του θέματος και της κατανομής των μονάδων στα υπόλοιπα θέματα. Η σχετική οδηγία είναι αυθαίρετη, παράνομη (αλλοιώνεται η αρχή της ισονομίας) και προδήλως άδικη!
2ο Η Επιτροπή Πανελλαδικών Εξετάσεων, και βεβαίως το Υπουργείο Παιδείας, οφείλει να σέβεται, να εκτιμά και να φροντίζει να αποτυπώνεται ακριβοδίκαια ο κόπος, οι γνώσεις και οι προσπάθεια όλων των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις με τις ανάλογες οδηγίες προς τα βαθμολογικά κέντρα.

3ο Ως εκ τούτων το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ημαθίας συντάσσεται ομόφωνα με την απόφαση των συναδέλφων βαθμολογητών του μαθήματος Φυσικής Κατεύθυνσης και ζητά, με τη σειρά του, να ακυρωθεί η οδηγία  και το θέμα να βαθμολογηθεί κανονικά με τις ανάλογες διευκρινήσεις.

4ο  Ζητά επίσης απ’ την ΟΛΜΕ να πάρει άμεσα θέση προς αυτή την κατεύθυνση και καλεί την Ένωση Ελλήνων Φυσικών να πράξει το ίδιο.

Ο   Πρόεδρος                                                Ο  Γραμματέας
 
Μπέκης  Νίκος                                        Τσακαλίδης  Κώστας

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=65061

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #94 στις: Μάιος 26, 2012, 09:52:47 μμ »
Πιστεύω οτι αυτοί που απάντησαν σωστά αδικούνται με την ακύρωση!
  Τα τελευταία χρόνια αρκετές φορές υπάρχει κάποιο "πολύ δύσκολο" ή αμφιλεγόμενο θέμα σε κάποιο βασικό μάθημα (συνήθως μαθηματικά, φυσική), που να δημιουργεί θόρυβο και πολλές συζητήσεις!
 Σαφώς οι επιτροπές θεμάτων θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικές, ώστε να αποφεύγονται τέτοια λάθη!
  

Αποσυνδεδεμένος crazydog

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #95 στις: Μάιος 27, 2012, 12:05:13 πμ »
Γεια σας!θα ηθελα να ρωτησω κατι κυριως προς τους βαθμολογητες αλλα και οσους ξερουν!μια μαθητρια μου στο β1 εφαρμοσε δυο φορες το τυπο της κρισιμης γωνιας που χρειαζοταν αλλα δεν εκανε του σνελλ και ετσι βρηκε λαθος αποτελεσμα!κοβονται και οι 8 μοναδες ή θα παρει κανα δυο?επισης στο δ3 εγραψε τον τυπο του δ και εγραψε οτι εχουν την ιδια περιοδο αλλα εβαλε το πσοηγουμενο ω λογω ελλειψης χρονου επειδη καθισε και εκανε το γ4!απο τα αριθμητικα ποσο κοβουν καμια μοναδα?δεν θελω να τις δωσω ψευτικες ελπιδες για αυτο ρωταω!ααα και στο δ4 εγραψε τστατικη μικροτερη της τ οριακη αρα μορ μεγαλυτερο του τστατικη δια ν!θα παρει καμια μοναδα!οποιος εχει εμπειρια ας απαντησει σας παρακαλω!

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #96 στις: Μάιος 27, 2012, 01:56:45 πμ »
Aυτή η ιστορία μου θύμισε μία ανάλογη κακή απόφαση των υπευθύνων μετά από λάθος σε θέμα αλλά εκείνη την φορά στον ΑΣΕΠ.΄
Είχαν δώσεις τέσσερις διαφορετικές τιμές ως απάντηση σε μία άσκηση φυσικής, σχετική με την έκλειψη του ηλίου. Καμμία από τις τέσσερις όμως δεν ήταν η λύση της άσκησης. Αρκετοί από εμάς λύναμε και ξαναλύναμε διότι δεν φαινόταν να είναι δύσκολη. Και τι αποφάσισαν τότε οι φωστήρες της επιτροπής;
Έστειλαν διόρθωση και λένε: Στην τάδε άσκηση να αλλάξετε την απάντηση γ και (π.χ.) αντί για 5 να γράψετε 7!
Εν τω μεταξύ από όλες σχεδόν τις αίθουσες είχαν σταλεί στο υπουργείο ερωτήματα από συναδέλφους για την συγκεκριμένη άσκηση..

Το ίδιο ισχύει και εδώ. Λάθος. Πανικός. Νέο λάθος.

Τουλάχιστον να πούνε: θα προσμετρήσουμε τα τρία καλύτερα απαντημένα ερωτήματα.

Αποσυνδεδεμένος alvertos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #97 στις: Μάιος 27, 2012, 11:04:20 πμ »
Παρακολουθώ από προχθές όλο αυτό το χαμό με το μάθημα της Φυσικής. Κατά τη γνώμη μου αυτό που φταίει είναι η οδηγία που δόθηκε για ακύρωση του θέματος και όχι το θέμα καθαυτό.
Καταρχήν όποιος λέει ότι το θέμα είναι λάθος έχει πονηρό σκοπό. Το θέμα δεν είναι λάθος, είναι κακοδιατυπωμένο!! Απάντηση υπάρχει και είναι ότι η ενέργεια αυξάνεται συνεχώς και για αυτό δεν υπάρχει μέγιστο.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Νομίζω ότι η επιτροπή δεν μπορούσε να το προβλέψει και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σε 3 τουλάχιστον βαθμολογικά από όσο ξέρω οι βαθμολογητές δεν πήραν χαμπάρι και το έλυσαν όλοι με τον αναμενόμενο τρόπο.
 
  Το μόνο για το οποίο έχει τεράστια ευθύνη η επιτροπή είναι στο ότι ενέδωσε στις πιέσεις της συντεχνίας που λέγεται Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Για ποιο λόγο βγήκε η ΕΕΦ τόσο γρήγορα και έβγαλε μια τέτοια ανακοίνωση? Είναι προφανές ότι εδώ παίζονται παιχνίδια. Ο ρόλος της ΕΕΦ είναι σκοτεινός και είναι οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της κατάστασης που ζούμε τώρα.

Αν η επιτροπή έχει την στοιχειώδη ευθιξία θα πρέπει να πάρει πίσω αυτή την απαράδεκτη οδηγία και να δεχτεί και τις 2 λύσεις ως σωστές. Μάλιστα θα πρέπει να δώσει και παραπάνω μόρια στους μαθητές που βρήκαν την απόλυτα σωστή και τεκμηριωμένη απάντηση ότι η κινητική ενέργεια αυξάνεται συνεχώς.

Στο δικό μου βαθμολογικό μαθητής ΦΑ πήρε την παράγωγο για να βρει το μέγιστο και μας είπε ότι ναι μεν είναι τοπικό αλλά δεν μπορεί να αποδείξει ότι είναι ολικό!!!
Είναι δυνατόν να μην πάρει αυτό το παιδί όλα τα μόρια????

ΥΓ. Ας κοιτάξει η ΕΕΦ να διορθώσει τις λύσεις της που έχει μπερδέψει το συνημίτονο με το ημίτονο και μετά να μιλάει για λάθος θέματα. Να βγουν και να ζητήσουν ειλικρινά συγγνώμη γιατί είναι συνένοχοι για όσα συμβαίνουν στη Φυσική όλα αυτά τα χρόνια στην εκπαίδευση

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 588
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.