0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατι ntamba διαφωνεις με αυτα που γραφω???για πια κοινωνικη παιδεια μου μιλας?? σοφοι οι συγχωριανοι σου εσυ?
Αξιότιμοι συνάδελφοι,κατανοούμε την οργή σας μετά από μια αιφνίδια απόφαση του ΥΠΕΠΘ η οποία σε μεγάλο βαθμό καθορίζει τις επαγγελματικές σας προοπτικές για διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ιδιαίτερα για συναδέλφους που εργάζονται πολλά χρόνια με τον απαράδεκτο θεσμό του ωρομισθίου.Συμφωνούμε μαζί σας ότι όλα τα τμήματα πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ με την προσθήκη κατεύθυνσης/ κύκλου Παιδαγωγικών Μαθημάτων ΠΡΈΠΕΙ να έχουν τη δυνατότητα να δίνουν παιδαγωγική επάρκεια και να μην αναγκάζεται ο απόφοιτος πληροφορικής να υπομένει το μαρτύριο της ΑΣΠΑΙΤΕ ή Παιδαγωγικών Μεταπτυχιακών. Τα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ όμως αποτελούν σημαντικό συστατικό της εκπαίδευσης.Η δικαιολογημένη οργή για τις συνθήκες εργασίας του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού καθώς και για την έλλειψη προγραμματισμού και εκπαιδευτικής πολιτικής της πολιτείας δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τέτοιους χαρακτηρισμούς για αποφοίτους ενός τμήματος ΑΕΙ, συναδέλφους, που πέτυχαν με πανελλήνιες εξετάσεις την εισαγωγή τους σε κρατικό πανεπιστήμιο.Η αμφισβήτηση της επαγγελματικής επάρκειας αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων, χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, αποτελεί επικίνδυνη πρακτική, ιδιαίτερα σε κρίσιμες περιόδους που συζητείται η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε απόφοιτους κολεγίων…κάτι που θα έχει άμεσο αντίκτυπο σε όλους μας. Το τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων έπρεπε να έχει τον τίτλο της Καθηγητικής σχολής από το 2003/04 έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνονται όλοι οι απόφοιτοι στα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πρόγραμμα σπουδών που έχουν διδαχτεί. Ο σύλλογος αποφοίτων με αίσθηση ευθύνης απέναντι στα μέλη του και την Ελληνική Κοινωνία, θα εξαντλήσει τα περιθώρια ώστε να αποκατασταθούν αδικίες που προκύπτουν από την καθυστερημένη αναγνώριση της παιδαγωγικής επάρκειας των αποφοίτων του.Παρακάτω σας παρουσιάζουμε με αποδείξεις την ορθότητα των επιχειρημάτων μας. Οι πηγές όπως γίνεται αντιληπτό είναι διαθέσιμες σε όλους….για να μπορούν οι συμμετέχοντες να κρίνουν με βάση πραγματικά δεδομένα και όχι ατεκμηρίωτες καταγγελίες:ΦΕΚ Ίδρυσης Τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων (Π.Δ. 377/1999 ΦΕΚ 179 Α)ΑΡΘΡΟ 1/ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3Το τμήμα έχει ως αποστολή να καλλιεργεί και να προάγει την επιστήμη με την ακαδημαϊκή και εφαρμοσμένη έρευνα και αναζήτηση και να παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία και εξέλιξη. Ειδικότερα το τμήμα σκοπό έχει να συμβάλλει στην εξύψωση του επιπέδου και στην κάλυψη του χώρου της εκπαίδευσης σε τεχνολογικά θέματα.ΦΕΚ Μετονομασίας του Τμήματος (Ν. 3027/2002 ΦΕΚ 152) από Τεχνολογικής Εκπαίδευσης σε Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων, σύμφωνα με το πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ 2 για ενίσχυση σπουδών ΤΠΕ/Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ. 347/2003 ΦΕΚ 315) σύμφωνα με το οποίο το Πτυχίο του Τμήματός Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών συστημάτων συμπεριλαμβάνεται στα προσόντα διορισμού στον Κλάδο ΠΕ Πληροφορικής σε θέσεις φορέων του Δημοσίου.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ Ε.Π.Ε, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ/ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ(2006) http://www.epe.org.gr/meleth/final/MEP2006-3.pdfεκ μέρους του ΔΣ του Συλλόγου Αποφοίτων Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών συστημάτων/ Ψηφιακών Συστημάτων,Μπακαλάκος Δημήτριος Μιχαλόπουλος ΠαναγιώτηςΠρόεδρος ΔΣ Αντιπρόεδρος ΔΣΥΓ1: αν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσαν πολλοί συνάδελφοι δεν υποκινούνται απο προσωπικά συμφέροντα και υποκειμενικές κρίσεις καλό θα ήταν να έχουν ονοματεπώνυμο…ΥΓ2: η αγορά εργασίας έχει αποδεχτεί τους αποφοίτους του τμήματος μας ως επιστήμονες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών όπως συμβαίνει και με τους αποφοίτους των υπόλοιπων τμημάτων Πληροφορικής…Εμείς δεν πρόκειται για κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε την επιστημονική επάρκεια αποφοίτων Ελληνικών ΑΕΙ…ΧΩΡΙΣ να έχουμε συγκεκριμένες αποδείξεις… Δεν επιτρέπεται να διαχωριστεί ο κλάδος.ΥΓ3: Ως ΔΣ του συλλόγου θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι με συλλογικό αγώνα κατορθώσαμε να αποκαταστήσουμε μια αδικία σε βάρος των αποφοίτων μας. Οι αθέμιτες πρακτικές που επικαλείστε μας προσβάλλουν…ΥΓ4: όλοι οι Πληροφορικοί πρέπει να ενωθούμε και να αντιδράσουμε σε αυτά που μας επιφυλάσσουν…Η δημιουργία Επιμελητηρίου Πληροφορικής και Επικοινωνιών, οι αναθέσεις μαθημάτων ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, τα κρατικά έργα Πληροφορικής και η ανάγκη απασχόλησης ελάχιστου αριθμού εργαζομένων ΠΕ/ΤΕ Πληροφορικής, ο διορισμός Πληροφορικών στα δημοτικά, τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων κολεγίων χωρίς κριτήρια εισόδου και ποιότητας σπουδών είναι θέματα πρώτης προτεραιότητας για όλους μας. Η συνεργασία σε τόσο σοβαρά θέματα είναι επιβεβλημένη για την πρόοδο της επιστήμης μας και της κοινωνίας…