0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν είμαι σε θέση να κάνω πρόταση, αλλά πιστεύω ότι οι τεχνοκράτες και οι σύμβουλοι του Υπουργείου μπορούν να διατυπώσουν μία τέτοια ρύθμιση ώστε αυτοί οι άνθρωποι που έχουν τουλάχιστον ένα κριτήριο δύο διδακτικά έτη «στην πλάτη τους» να μπορούν να εισέρχονται στο Τμήμα ενδεχομένως της ΑΣΠΑΙΤΕ για να παίρνουν και αυτή τη διδακτική επάρκεια έτσι ώστε να μην αδικούνται έναντι αυτών των ανθρώπων των οποίων εμείς σήμερα αναγνωρίζουμε το δικαίωμα και ορθά το αναγνωρίζουμε. [/i]
Αναφέρθηκε κάπου ότι πρέπει να πάνε τα προγράμματα σπουδών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για αξιολόγηση... Πιστεύεις ότι θα αναγνωρίσουν όλα τα τμήματα; Μακάρι. Αλλά πολύ δύσκολο το βλέπω. Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχω το δικαίωμα να έχω την ευκαιρία να μπω στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι άδικο φυσικά κάποιος να κερδίζει χρόνο με τη νέα ρύθμιση επειδή δε χρειάστηκε να μπει στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά έτσι όπως έγιναν τα πράγματα πιστεύω ότι τουλάχιστον αυτοί που πραγματικά θέλουν να μορφωθούν και να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις, να τους δοθεί η ευκαιρία. Τώρα θα μου πεις, πάρε ένα βιβλίο και διάβασε. Ποιός το πιστοποιεί όμως;
Η δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά.
Παράθεση από: psych@ra στις Αυγούστου 28, 2009, 08:46:44 amΗ δική μου η σχολή τουλάχιστον (ΕΠΔΟ) δεν είχε πολλά παιδαγωγικά. Κατ'αρχήν τι σχολή είναι αυτή η ΕΠΔΟ? Είναι σχολή πληροφορικής? Και από την άλλη αφού και εσύ ο ίδιος το λες ότι η σχολή σου δεν έχει πολλά παιδαγωγικά ουσιαστικά ομολογείς την παιδαγωγική σου ανεπάρκεια. Φυσικά από την άλλη κριτικάρεις τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ που έχουν πολύ περισσότερα παιδαγωγικά μαθήματα από σένα. Αλλά στην Ελλάδα ως γνωστόν "είσαι ότι δηλώσεις"
οκ βρήκα ποια σχολή εννοείς με τα αρχικά ΕΠΔΟ. Είναι το τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου?Φέτος πάντως η βάση της συγκεκριμένης σχολής ανέβηκε από τα 9252 μόρια στα 10000!!! Την πιάσατε την βάση.Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που κάνετε όλον αυτόν τον σαματά για τα παιδαγωγικά. Πως νιώθετε που διορίζονται στην εκπαίδευση "καθηγητές" που δεν μπόρεσαν στις πανελλήνιες να πιάσουν ούτε τη βάση? Τι συμπέρασμα βγάζετε από τη βάση του τμήματος για το επίπεδο των φοιτητών του? Αλήθεια όταν κάποιος γράφει στα μαθηματικά κατεύθυνσης 5 πως καταφέρνει και περνάει τα δύσκολα και ανώτερα μαθηματικά της σχολής?