*

Αποστολέας Θέμα: Οι επόμενες κινήσεις μας  (Αναγνώστηκε 62685 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #168 στις: Αυγούστου 29, 2009, 05:11:51 pm »
συμφωνω αλλά με αυτό που έκανε το υπουργείο άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου...Αφου εδωσε παιδαγωγικό στα 18 μαθηματα αύριο θα δώσει στα 10 και μεθαύριο στα 3...Ετσι θα πάει η δουλειά, το ένα λάθος φέρνει το άλλο.Με αυτήν την λογική αφού είχε καθηγητική σχολή πληροφορικής στα σκαρια και κρυφά γιατί μας έβαλε στην διαδικασία του μεταπτυχιακού και της ΑΣΠΑΙΤΕ;Γιατί λειτουργούσε τόσα χρόνια την ΑΣΠΑΙΤΕ;Οχι δεν μπορεί τιο υπουργείο να κάνει ότι θέλει.Αναιρεί με αυτό την ΑΣΠΑΙΤΕ και τους πινακες των ωρομισθιων.Ας έβγαινε τοτέ που ιδρύθηκε το εν λόγω τμήμα και να έλεγε ότι από εκέι θα παίρνω καθηγητές, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρου...Για σενα που πήρες παιδαγωγικό με το σπαθί σου ειναι αδικία να το πάρουν όλοι,συμφωνω.Μήπως όμως δεν σε αδικούν που σε κάνουν ένα με τους απόφοιτους του ΠΕΙΡΑΙΑ; Το πρόβλημα είναι αν σε αδικήσουν 5000 ή 300 άτομα;το ίδιο είναι...Αν και κατά την γνώμη μου αυτοί που αδικούνται είναι πιο πολύ τα δευτερα πτυχία.Αλλός σπουδασε 8 χρόνια και αλλοι 4 και έχουν τα ίδια προσόντα.
Εκανε πατάτα το υπουργείο και αυτό θα το πληρώσει πολύ ακριβά.Εμεις ζητάμε αξιοκρατία και όχι ευνοια.Να μην δοθεί σε κανέναν ή να δοθεί σε όλους και όσοι εχουν ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται έναντι των άλλων.Τα πράγματα σε αυτήν την χώρα τα κάνουν επίτηδες πολύπλοκα ενώ είναι τόσο απλά... Το ξαναλέω ή κανένας παιδαγωγικό ή όλοι και αυτοί με τα 2ρα πτυχία να προηγούνται.Ετσί δεν θα αδικηθεί κανένας, γιατί δεν το κάνουν;;;
Εσεις που έχετε ΑΣΠΑΙΤΕ επρεπε να είστε οι πρώτοι στον αγώνα μας αλλά δεν ασχολείστε γιατί σας νοιάζει μόνο η θέση σας.Με τους 500 του Πειραιά δεν παθαίνεται μεγάλη ζημιά ενώ με όλους θα πάθετε.Η αδικία είναι αδικία, πρέπει και εσεις να φωνάξετε.Είτε ευνοείται 1 είτε πολλοί το ίδιο είναι, δεν μπορείτε να το καταλάβετε;;;

Φιλε Αποστολη τα δευτερα πτυχια δεν αδικουνται πολυ περισσοτερο απο τους ασπαιτιτες. Δεν ειναι μονο ο ενας χρονος φοιτησης της σχολης, ειναι και τα χρονια που θα χρειαστουν για να αποκτησεις τα απαραιτητα για την εισαγωγη... Δεν ειναι 4 χρονια αλλα ενδεχομενως να ειναι 2-3 αναλογα με την περιτπωση... + 1 χρονο την σχολη οποτε: το κουστουμακι ειναι απο 3-4 χρονια, σχεδον οσο και τα δευτερα πτυχια. οποτε...
Γιατι λες οτι κοιταζουμε μονο την παρτη μας; Οταν πρωτοακουσα την ιστορια με τους παιδαγωγους "τους καλους" αμεσως σκεφτηκα οτι αυτο δεν ειναι σωστο και οτι πρεπει κατι να κανω (και εγω) για αυτο. Ετσι λοιπον επικοινωνησα με ενα απο τα παιδια εδω μεσα ο οποιος με λιγα λογια μου ειπε οτι με τη βοηθεια δικηγορου θα ακολουθησουν: 1η κινηση ακυρωση τροπολογιας, 2η κινηση επαρκεια για ολο τον κλαδο. Μονοδρομος η 2η κινηση μου εγραψε. Παρολο που ενδεχομενως λοιπον να μην με επηρεασει ιδιαιτερα η ολη ιστορια με τους παιδαγωγους τους καλους, δεν κοιταξα τον κ0λ0 μου και εκανα την προσπαθεια μου να δω τι μπορω να κανω για να βοηθησω και εγω. Δυστυχως δεν συμφωνησα με τα παιδια, τα οποια κατα τη γνωμη μου βιαστηκαν να "σχεδιασουν το συστημα". Οποτε σε παρακαλω πολυ μην μου λες οτι δεν ασχοληθηκα με το θεμα και οτι κοιταζω την παρτη μου...
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 29, 2009, 05:16:08 pm από nfountou »
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:22:32 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #169 στις: Αυγούστου 29, 2009, 05:16:26 pm »
ενα μεταπτυχιακο και μια δευτερη γλωσσα χρειαζεστε... γιατι δεν το κανετε

Πρώτον, και να θέλαμε να το κάνουμε όλοι, δε μπορούμε, και πάλι 50 άτομα μόνο θα πάρουν (απλά αν κάνουμε όλοι μεταπτυχιακό, τότε θα χρειάζονται 2-3 μεταπτυχιακά). Δεύτερον, δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να μας συντηρούν οι γονείς μας άλλα τρία χρόνια, για να τα κάνουμε όλα αυτά (δηλαδή αν δεν έχεις χρήμα δεν είσαι άξιος για εκπαιδευτικός;). Τρίτον, από που και ως που έχουν σχέση τα (άσχετα με την εκπαίδευση) μεταπτυχιακά και η δεύτερη ξένη γλώσσα, με την ικανότητα κάποιου να διδάξει;
Περίεργη αίσθηση διακιοσύνης έχεις....


Στο κάτω κάτω της γραφής, αν είναι τόσο καλύτεροι από εμάς οι ασπαιτήτες, γιατί τότε μόνο τριανταοχτώ από αυτούς πιάσανε τη βάση στον ΑΣΕΠ; Από που και ως που, κάποιος που έγραψε με το ζόρι τη βάση στη

Αποσυνδεδεμένος carina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #170 στις: Αυγούστου 29, 2009, 05:49:50 pm »
οκ βρήκα ποια σχολή εννοείς με τα αρχικά ΕΠΔΟ. Είναι το τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στην Διοίκηση και στην Οικονομία του ΤΕΙ Μεσολογγίου?
Φέτος πάντως η βάση της συγκεκριμένης σχολής ανέβηκε από τα 9252 μόρια στα 10000!!! Την πιάσατε την βάση.

Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω όλους εσάς που κάνετε όλον αυτόν τον σαματά για τα παιδαγωγικά.
Πως νιώθετε που διορίζονται στην εκπαίδευση "καθηγητές" που δεν μπόρεσαν στις πανελλήνιες να πιάσουν ούτε τη βάση?
Τι συμπέρασμα βγάζετε από τη βάση του τμήματος για το επίπεδο των φοιτητών του? Αλήθεια όταν κάποιος γράφει στα μαθηματικά κατεύθυνσης 5 πως καταφέρνει και περνάει τα δύσκολα και ανώτερα μαθηματικά της σχολής?

Συγχαρητήρια!!! Ένα τέτοιο εκπαιδευτικό θέλω για τα παιδιά μου!  :-X

Αγαπητέ μου κύριε, θα ήθελα να σου πω πως το θέμα εδώ είναι οι επόμενες κινήσεις μας και όχι η βάση του τμήματος ΕΠΔΟ του ΤΕΙ Μεσολογγίου (υπάρχει και σε άλλες περιοχές αλλά μάλλον σε συνέφερε να μιλήσεις για αυτή που είναι η πιο χαμηλόβαθμη τώρα, γιατί τα προηγούμενα χρόνια ήταν αρκετά πιο ψηλά κ όχι 11..)

Ο καθένας πηγαίνει σε μια σχολή ανάλογα με τις δυνατότητες που έχει και τα εμπόδια που τυχόν συναντάει στη ζωή του... Το θέμα είναι τι κάνεις μετά την ολοκλήρωσή της...

Επίσης, είμαι της άποψης ότι εκπαιδευτικός δε γίνεσαι (για τα καλά που προσφέρει όπως διακοπές Πάσχα, Χριστουγέννων κλπ..) αλλά γεννιέσαι..Το να είσαι απόφοιτος κάποιου υψηλόβαθμου ΑΕΙ Πληροφορικής δε σε κάνει εκπαιδευτικό, αλλά αυτά που λες και πράττεις!!

Είμαι ΠΕ20 και θεωρώ αδικία να παίρνει μόνο μια σχολή Πληροφορικής Παιδαγωγική Επάρκεια..

Με συγχωρείτε για την πολυλογία μου.. αλλά θύμωσα λιγάκι.. ::)

Εύχομαι και ελπίζω να ενωθούμε όλοι για το καλό και το δίκαιο..

Όποιο κι αν είναι αυτό..

 :D :D


Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #171 στις: Αυγούστου 29, 2009, 06:38:37 pm »
Πρώτον, και να θέλαμε να το κάνουμε όλοι, δε μπορούμε, και πάλι 50 άτομα μόνο θα πάρουν (απλά αν κάνουμε όλοι μεταπτυχιακό, τότε θα χρειάζονται 2-3 μεταπτυχιακά). Δεύτερον, δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να μας συντηρούν οι γονείς μας άλλα τρία χρόνια, για να τα κάνουμε όλα αυτά (δηλαδή αν δεν έχεις χρήμα δεν είσαι άξιος για εκπαιδευτικός;). Τρίτον, από που και ως που έχουν σχέση τα (άσχετα με την εκπαίδευση) μεταπτυχιακά και η δεύτερη ξένη γλώσσα, με την ικανότητα κάποιου να διδάξει;
Περίεργη αίσθηση διακιοσύνης έχεις....

Ναι ετσι ειναι... παλι 50 ατομα θα παρουν οτι και να γινει... δυστυχως αυτοι ειναι οι κανονες. Γνωριζεις ποσα παιδια καταφεραν να κανουν μεταπτυχιακο κατα τη διαρκεια που εργαζοντουσαν; οι περισσοτεροι... ποιος σου ειπε οτι δεν γινεται; απο τη στιγμη που εχεις δουλέια μπορεις να αρχισεις σχετικα ευκολα ενα με διδακτρα και να το πληρωσεις εσυ. Δεν χρειαζεσαι βοηθεια απο κανεναν. Η μονη βοηθεια που χρειαζεσαι ειναι απο τον εαυτο σου να αντεξει τις συνθηκες.
Οσο για την αισθηση τη δικαιοσυνης που λες παραπανω, μαλλον εχεις μπερδεψει λιγο την εννοια της δικαιοσυνης με εκεινη της κοινοκτημοσυνης. Δυστυχως δεν γινεται ολοι να φτανουμε στο ιδιο σημειο. Ο καθενας ανταμηβεται αναλογα με την προσπαθεια που κανει.
πχ. θεωρητικα εργαζομαι σκληρα και βγαζω 100.000
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:22:32 »

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #172 στις: Αυγούστου 29, 2009, 06:41:03 pm »
Συγγνώμη για την παρέμβαση, αλλά επειδή το θέμα με τις "καθηγητικές σχολές" είναι γενικότερο:

Το ποιες σχολές αναγνωρίζονται ως καθηγητικές δεν έχει να κάνει με το πρόγραμμα σπουδών και τα παιδαγωγικά μαθήματα. Έχει να κάνει με άλλους παράγοντες, κυρίως με την επαγγελματική προοπτική που δίνει το πτυχίο κάθε σχολής. Π.χ. ο απόφοιτος του Μαθηματικού, του Φυσικού, της Φιλολογίας ή της Θεολογίας έχει ως κύρια επαγγελματική διέξοδο την εκπαίδευση. Έτσι οι σχολές αυτές "παράγουν" μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, άσχετα από το αν και πόσα παιδαγωγικά μαθήματα έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους. Αυτό δεν ισχύει για τους οικονομολόγους, τους νομικούς, τους πληροφορικούς ή τους μηχανολόγους.
Άλλος παράγοντας είναι η ανεργία κάποιων πτυχιούχων, οι οποίοι προέρχονται από σχολές που δε δίνουν καμιά επαγγελματική διέξοδο (έτσι, π.χ., αναγνωρίστηκε ως καθηγητική σχολή το τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, παρότι το αντικείμενό του δεν αντιστοιχεί σε κανένα βασικό μάθημα από αυτά που διδάσκονται στη β/θμια εκπαίδευση, για να έχουν οι απόφοιτοί του κάποιο επαγγελματικό δικαίωμα). Ή και το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή η έλλειψη προσφοράς: π.χ. για μια περίοδο, που η ζήτηση για πληροφορικούς στην εκπαίδευση ήταν πολύ μεγάλη, δεν υπήρχε θέμα παιδαγωγικής επάρκειας.
Με λίγα λόγια, το θέμα είναι πολιτικό και κοινωνικό.

Στην περίπτωση της πληροφορικής, με τα σημερινά δεδομένα, από τη μια δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό ότι οι σχολές παράγουν κατά κύριο λόγο εκπαιδευτικούς (πουθενά στον κόσμο δε γίνεται αυτό), από την άλλη υπάρχει μεγάλη ανεργία στους πτυχιούχους. Έτσι, βρήκαν τη "λύση": αναγνώρισαν μόνο μια σχολή ως καθηγητική (εδώ υπήρχαν και άλλες σκοπιμότητες, μάλλον, ως προς το χρόνο και τον τρόπο που έγινε αυτό) και ίσως στο μέλλον να αναγνωρίσουν και 2-3 άλλες. Το να αναγνωριστούν όλες είναι δύσκολο, όχι γιατί δεν έχουν παιδαγωγικά μαθήματα, αλλά γιατί τα πραγματικά κριτήρια είναι αυτά που προανέφερα.

Ενημερωτικά, πάντως, ο νόμος 2525/97 του Αρσένη (ο ίδιος που καθιέρωσε και το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ) καταργούσε την έννοια της καθηγητικής σχολής και όριζε ότι οι απόφοιτοι όλων των σχολών (εκτός των καθαρά παιδαγωγικών, δηλ. δασκάλων, νηπιαγωγών και τμήματος ΦΠΨ της φιλοσοφικής) πρέπει να έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, προκειμένου να μπορούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό και να διοριστούν. Υποτίθεται ότι τα προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης θα υλοποιούνταν από τα πανεπιστήμια. Η εφαρμογή της διάταξης αυτής έχει ανασταλεί επ' αόριστον (δεν έχει καταργηθεί, όμως, η διάταξη απ' ό,τι ξέρω). Έτσι, παραμένει ο διαχωρισμός των σχολών σε καθηγητικές και μη.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 29, 2009, 08:25:24 pm από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #173 στις: Αυγούστου 29, 2009, 06:56:49 pm »
Προσωπικά θα συμφωνήσω με το nfountou αφενός γιατί δεν το βρίσκω λογικό να αποκτήσουν όλοι οι ΠΕ19-ΠΕ20 παιδαγωγική επάρκεια αφετέρου γιατί δεν με συμφέρει κιόλας. Εχω αναπτύξει σε προηγουμενα post εκτενώς την άποψη μου...

Επιπλέον παρατηρώ μια διασπαστική κίνηση των ΠΕ19 έναντι των ΠΕ20. Με αυτήν την κίνηση κάποιοι προσπαθούν να ξεχωρίσουν τους "αμνούς" από τα "ερίφια". Εμείς είμαστε οι καλοί εσείς οι άχρηστοι... Πριν 2 χρόνια είχαμε τις αντιπαλότητες μέσα στους ΠΕ20 τώρα πάμε να δημιουργήσουμε αντιπαλότητα μεταξύ ΠΕ19 και ΠΕ20. Προσωπικά δεν με βρίσκει σύμφωνο,

Πιστεύω, όπως έχουν πει και άλλοι, η λύση δεν είναι να πάρουν όλοι οι ΠΕ19 παιδαγωγική επάρκεια αλλά να αυξηθουν οι ώρες στο Γυμνάσιο και αν είναι δυνατόν να μπει η Πληροφορική και σε κάποιες τάξεις του Δημοτικού. Πράγμα που δεν το βλάπω εφικτό άμεσα με την παρουσα οικονομική κατάσταση
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #174 στις: Αυγούστου 29, 2009, 07:46:00 pm »
Γνωριζεις ποσα παιδια καταφεραν να κανουν μεταπτυχιακο κατα τη διαρκεια που εργαζοντουσαν; οι περισσοτεροι... ποιος σου ειπε οτι δεν γινεται; απο τη στιγμη που εχεις δουλέια μπορεις να αρχισεις σχετικα ευκολα ενα με διδακτρα και να το πληρωσεις εσυ. Δεν χρειαζεσαι βοηθεια απο κανεναν. Η μονη βοηθεια που χρειαζεσαι ειναι απο τον εαυτο σου να αντεξει τις συνθηκες.

Αν είσαι μόνος σου, έχεις βοήθεια (έτοιμο σπίτι, αμαξάκι κ.τ.λ.), μπορείς να ζήσεις και με λίγα. Αν πρέπει να συντηρήσεις οικογένεια, ή άλλες υποχρεώσεις, τότε απλά τρέχεις όλη μέρα ...



Επαναλαμβάνω εξάλλου πώς τα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες δεν έχουν καμία σχέση με την ικανότητα να διδάξεις.



Οσο για την αισθηση τη δικαιοσυνης που λες παραπανω, μαλλον εχεις μπερδεψει λιγο την εννοια της δικαιοσυνης με εκεινη της κοινοκτημοσυνης. Δυστυχως δεν γινεται ολοι να φτανουμε στο ιδιο σημειο. Ο καθενας ανταμηβεται αναλογα με την προσπαθεια που κανει.
πχ. θεωρητικα εργαζομαι σκληρα και βγαζω 100.000
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 30, 2009, 03:16:38 am από elia »

Αποσυνδεδεμένος fortran

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #175 στις: Αυγούστου 29, 2009, 08:07:08 pm »
Ο καθενας το βιολι του

Παιδια εχετε ολοι δικιο...γιατι ολοι βλεπετε την παρτη σας.....

Και καλα κανετε.. εδω μας καταντησανε....

Θελω ομως να πω κατι.. οταν γινετε ενας διαγωνισμος... πρεπει ολοι να ξεκινανε απο το ιδιο σημειο...αλλως προκειται για διαγωνισμο μαιμου,,,,


Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #176 στις: Αυγούστου 29, 2009, 08:16:55 pm »
Γνωριζεις ποσα παιδια καταφεραν να κανουν μεταπτυχιακο κατα τη διαρκεια που εργαζοντουσαν; οι περισσοτεροι... ποιος σου ειπε οτι δεν γινεται; απο τη στιγμη που εχεις δουλέια μπορεις να αρχισεις σχετικα ευκολα ενα με διδακτρα και να το πληρωσεις εσυ. Δεν χρειαζεσαι βοηθεια απο κανεναν. Η μονη βοηθεια που χρειαζεσαι ειναι απο τον εαυτο σου να αντεξει τις συνθηκες.

Αν είσαι μόνος σου, έχεις βοήθεια (έτοιμο σπίτι, αμαξάκι κ.τ.λ.), μπορείς να ζήσεις και με λίγα. Αν πρέπει να συντηρήσεις οικογένεια, ή άλλες υποχρεώσεις, τότε απλά τρέχεις όλη μέρα ...



Επαναλαμβάνω εξάλλου πώς τα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες δεν έχουν καμία σχέση με την ικανότητα να διδάξεις.



Οσο για την αισθηση τη δικαιοσυνης που λες παραπανω, μαλλον εχεις μπερδεψει λιγο την εννοια της δικαιοσυνης με εκεινη της κοινοκτημοσυνης. Δυστυχως δεν γινεται ολοι να φτανουμε στο ιδιο σημειο. Ο καθενας ανταμηβεται αναλογα με την προσπαθεια που κανει.
πχ. θεωρητικα εργαζομαι σκληρα και βγαζω 100.000
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #177 στις: Αυγούστου 29, 2009, 08:37:47 pm »
Ο καθενας το βιολι του

Παιδια εχετε ολοι δικιο...γιατι ολοι βλεπετε την παρτη σας.....

Και καλα κανετε.. εδω μας καταντησανε....

Θελω ομως να πω κατι.. οταν γινετε ενας διαγωνισμος... πρεπει ολοι να ξεκινανε απο το ιδιο σημειο...αλλως προκειται για διαγωνισμο μαιμου,,,,

Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #178 στις: Αυγούστου 29, 2009, 09:38:05 pm »
Προς nfountou και ioanna89

Κατηγορείς όσους σου απαντούν ότι δεν έχουν επιχειρήματα την ώρα που το μόνο επιχείρημα που παρουσιάζεις είναι ότι "γενικοτερα σχολες οπως Φυσικοι χημικοι μαθηματικοι και φιλολογοι ΕΙΝΑΙ καθηγητηκες σχολες... ηταν ειναι και θα ειναι. " Αν είναι ποτέ δυνατόν !!! Το ότι μια κατάσταση προϋπάρχει εδώ και πολλά χρόνια δε σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι είναι σωστή ή ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε να την αλλάξουμε. Αν δε μπορείς να το καταλάβεις αυτό τότε τσάμπα χαραμίζουμε το σάλιο μας.

Ένα άλλο μεγάλο λάθος που κάνεις επίτηδες πιστεύω μιας και υποτίθεται ότι είσαι ΠΕ19 και ξέρεις τί είδους μόρφωση σημαίνει αυτό (εκτός άμα είσαι από καμιά μαιμού ΠΕ19 σχολή) είναι ότι η Πληροφορική είναι τεχνική ειδικότητα ! Η Πληροφορική είναι θετική ΕΠΙΣΤΗΜΗ, όπως ακριβώς είναι και όλες οι υπόλοιπες. Το ότι μαθαίνεις και εφαρμογές αυτής τις επιστήμης (προγραμματισμό, web development etc) είναι απόλυτα θεμιτό γιατί δε γίνεται και δε θέλουν όλοι να ασχοληθούν με την επιστήμη της Πληροφορικής π.χ. ως ακαδημαϊκοί, ερευνητές, καθηγητές κτλ. Κάποιοι θέλουν να δουλέψουν και στο τεχνικό κομμάτι. Γι' αυτό και οι σχολές ΠΕ19 ΔΕΝ έχουν πολλά εργαστήρια (σε σχέση με ΠΕ20) γιατί είναι περισσότερο προσανατολισμένες στο επιστημονικό κομμάτι του κλάδου σε αντίθεση με τους ΠΕ20 που είναι στο τεχνικό - πρακτικό. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραγκωνίζει την επιστημονική μεριά του κλάδου δηλαδή την έρευνα σε αλγορίθμους, ανάπτυξη πρωτοκόλλων, ασφάλεια, κρυπτανάλυση, artificial intelligence, human computer interaction και και και ... Οπότε ποια η διαφορά μας με τις άλλες "καθηγητικές σχολές"? Καμία απολύτως. Όπως και αυτές έχουν μόνο 1-2 παιδαγωγικά μαθήματα και αυτά επιλογής τις περισσότερες των περιπτώσεων έτσι και εμείς (μη σου πω ότι εμείς συνήθως έχουμε περισσότερα).

Για την ioanna89 που λέει ότι αυτό που καθορίζει τις καθηγητικές σχολές είναι το γεγονός ότι από την αρχή σκοπεύουν να απορροφηθούν στην εκπαίδευση, εκτός του ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ λογική (δηλαδή αν θέλανε να ασχοληθούν με την ιατρική έπρεπε να τους "βαφτίσουμε" ιατρούς? Μη λέμε ότι θέλουμε) ακόμα και αν ίσχυε όμως σε πληροφορώ ότι ειδικά οι γυναίκες του κλάδου (μιλάμε για ποσοστά άνω του 90%) σκοπεύουν τελειώνοντας από τη σχολή να ασχοληθούν με την παιδεία (ή την παραπαιδεία).

Μετά απ' όλα αυτά αν εσύ ή κάποιος άλλος πιστεύει ακόμα ότι δεν είμαστε καθηγητικές σχολές επειδή είμαστε τεχνική ειδικότητα και όχι επειδή έτσι συμφέρει κάποιους τότε είσαστε άξιοι της μοίρας σας.

Αυτά τα ολίγα ...

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 29, 2009, 10:18:34 pm από thymiaras »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #179 στις: Αυγούστου 30, 2009, 03:31:56 am »
Οπως συνηθηζεις και στα προηγουμενα σου ποστ να παραπληροφορεις τον κοσμο

Δεν έχω παραπληροφορήσει ποτέ κανέναν για οτιδήποτε, οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα είπα. Όσο και αν προσπαθείς δε μπορείς να διαστρεβλώσεις την πραγματικότητα με βάση τα συμφέροντα σου.

Γενικά δεν έχει νόημα να συνεχίζει αυτή η συζήτηση. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Έχω απαντήσει σε όλα, αλλά εσύ, προφανώς, δεν θες (ή δεν μπορείς) να καταλάβεις.

Έτσι και αλλιώς, είτε σου αρέσει, είτε όχι, σύντομα θα μιλήσουν τα δικαστήρια...





Υπενθυμίζω ότι το topic ονομάζεται "οι επόμενες κινήσεις μας". Συγνώμη που και πάλι εκτροχιάστηκε τόσο η συζήτηση.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #180 στις: Αυγούστου 30, 2009, 03:51:17 am »
Για την ioanna89 που λέει ότι αυτό που καθορίζει τις καθηγητικές σχολές είναι το γεγονός ότι από την αρχή σκοπεύουν να απορροφηθούν στην εκπαίδευση, εκτός του ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ λογική (δηλαδή αν θέλανε να ασχοληθούν με την ιατρική έπρεπε να τους "βαφτίσουμε" ιατρούς? Μη λέμε ότι θέλουμε) ακόμα και αν ίσχυε όμως σε πληροφορώ ότι ειδικά οι γυναίκες του κλάδου (μιλάμε για ποσοστά άνω του 90%) σκοπεύουν τελειώνοντας από τη σχολή να ασχοληθούν με την παιδεία (ή την παραπαιδεία).

Δεν κατάλαβες τι έγραψα. Δεν έγραψα ότι αυτό που καθορίζει ποια σχολή είναι καθηγητική είναι η επιθυμία ή ο επαγγελματικός στόχος των αποφοίτων. Έγραψα ότι καθορίζεται από την βασική επαγγελματική διέξοδο που αντικειμενικά υπάρχει για τους αποφοίτους κάθε σχολής.

Επίσης εγώ δεν έγραψα τίποτα για γενικές και τεχνικές ειδικότητες. Το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας δεν έχει σχέση με το αν μια ειδικότητα είναι γενική ή τεχνική. Η διάκριση, άλλωστε, σε γενικές και τεχνικές ειδικότητες είναι άτυπη (γιατί δεν ορίζεται νομικά) και έχει να κάνει με το αν τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας ή ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ. Με αυτό το κριτήριο, λοιπόν, η πληροφορική δεν είναι τεχνική ειδικότητα, αφού το μάθημα διδάσκεται και στο Γυμνάσιο και στο ΓΕΛ. Το ίδιο ισχύει και για τους κοινωνιολόγους και τους νομικούς, που παρότι είναι γενικές ειδικότητες, χρειάζονται παιδαγωγική επάρκεια, αφού οι σχολές τους δεν αναγνωρίζονται ως καθηγητικές.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 30, 2009, 04:09:45 am από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #181 στις: Αυγούστου 30, 2009, 09:45:02 am »
Τωρα που κουλαρα λιγακι να ζητησω συγνωμη απο την elia που ημουν καπως αποτομος στα προηγουμενα μου ποστ... Καταλαβαινω την αποψη σου elia, σκεφτεσαι οτι τωρα μπηκε μια σχολη, αυριο μπορει να μπει αλλη μια κτλπ. Αυτο θα ηταν τεραστιο προβλημα για οσους δεν εχουν επαρκεια. Το μονο πραγμα που θα εσωνε την κατασταση στην περιπτωση σου θα ηταν ολοι να ειμαστε στο ιδιο καζανι, ολοι να εχουμε επαρκεια. Ειναι ομως και παλι σωστο να γινει κατι τετοιο για οσους κουραστηκαν να την αποκτησουν; ειναι σωστο τη στιμγη που πολλοι δεν εχουν κανει ουτε ενα παιδαγωγικο μαθημα; Μεχρι να τελειωσει και να διοριστει το "κοριτσι" δυστυχως-ευτυχως δεν βλεπω να γινονται δραματικες αλλαγες...


elia στις παραπανω απαντησεις μου εχω αναφερει πολυ συγκεκριμενα λογια σου με τα οποια παραπληροφορεις τον κοσμο. Τωρα μου ερχεται και αλλο ενα τοπικ που ειχες ξεκινησει. Ανεφερες απογοητευμενη οτι κατεβηκες 50 θεσεις φετος στον πινακα και οτι δεν ειναι κατασταση αυτη κτλπ. Γνωριζες ηδη ομως οτι αυτες οι 50 θεσεις ηταν απο την ασπαιτε... ηταν αναμενομενο να κατεβεις τοσες θεσεις τουλαχιστον.... και παλι μπορω να καταλαβω πως μπορει να αισθανεσαι αλλα ολοι εχουμε τα δικια μας και ετσι που τα εκανε το ΥΠΕΠΘ τα εχει καταφερει μια χαρα... εχει κανει τον κλαδο 50 κομματια... το μονο που κανουμε ειναι να μαλωνουμε....

Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.