*

Αποστολέας Θέμα: Ψηφιακή τάξη  (Αναγνώστηκε 34091 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsixlas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 01:25:33 πμ »
ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΕ ΠΑΛΟΥΚΑΡΙΑ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:39:05 »

Αποσυνδεδεμένος πε04.04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 08:25:03 πμ »
Καλημέρα!!!
Συνάδελφοι γνωρίζετε αν οι καθηγητες της Α γυμνασίου δικαιούνται και αυτοί υπολογιστή;
Έχετε βρει την εγκύκλιο που να το αναφέρει;

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 11:12:13 πμ »
Λογικά θα το ανακοινώσουν σύντομα
Ελπίζω όχι κρυφά...  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2009, 11:16:25 πμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 04:36:01 μμ »
Κοίτα σε αυτό το θέμα: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14070.0

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:39:05 »

Αποσυνδεδεμένος spooky

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Άντρας
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 08:59:49 μμ »
Σήμερα ήρθε στο σχολείο μας εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ για τους καθηγητές. Ζητάει από τους διευθυντές των σχολείων να αναφέρουν τον αριθμό των καθηγητών που θα εφαρμόσουν την "ψηφιακή τάξη" σύμφωνα με την 88310/Γ/22-07-2009/ Y.A. Επομένως αύριο ενημέρωση από το διευθυντή σας. Έχει και deadline... την 29η Σεπτεμβρίου 2009!!!
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων Τ.Ε. - Καθηγητής ΠΕ20
Electronic Computer Systems Engineer (E.C.S.E) - Teacher PE20

Αποσυνδεδεμένος tsixlas

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 10:19:55 μμ »
Αν κατάλαβα καλά θα πάρουν netbooks μόνο τα 4 ασχετάκια που θα διδάξουν Ιστορία-Γεωγραφία-Αρχαία-Μαθηματικά;

Και θα ζητάνε βοήθεια απο τους πληροφορικούς για το μάθημά τους;

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 10:25:54 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι οι Πληροφορικάριοι στα σχολεία είναι οι πιο άσχετοι από όλους. Με 200 ώρες σεμινάρια διορίστηκαν οι άσχετοι των ασχέτων......
Θα διδάξω Μαθηματικά στην Α Γυμνασίου και θα τα καταφέρω.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 29, 2009, 01:41:06 πμ »
EPEYNA ΓIA TH ΔIΔAΣKAΛIA ΣTO ΔIAΔIKTYO
«Aδιάβαστοι» οι καθηγητές, προχωρημένοι οι μαθητές

Aν και δεν έχουν ιδιαίτερα στενή σχέση με το Διαδίκτυο, οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι το Iντερνετ είναι απαραίτητο και για τη δική τους δουλειά και για αυτή των μαθητών τους. Eχουν θετική γνώμη για τη σύνδεση του Iντερνετ με την εκπαίδευση, ενώ το 82% αυτών δηλώνουν ότι θα ήθελαν να συνδεθούν περισσότερα σχολεία με το Διαδίκτυο. Mέτριες γνώσεις του Iντερνετ δηλώνει ότι έχει το 36%. Tο ίδιο ποσοστό λέει ότι το χρησιμοποιεί. Πολύ συχνή χρήση του κάνει μόνο το 23%. Oι υπόλοιποι, όποτε και όταν χρειαστεί, ανοίγουν τις ιστοσελίδες.

Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξε έρευνα του Iνστιτούτου Oπτικοακουστικών Mέσων, που διενεργήθηκε την περσινή χρονιά σε 164 εκπαιδευτικούς, από τους κ. Γιάννη Kατερέλο, αναπληρωτή καθηγητή Παντείου, και Πολυδεύκη Παπαδόπουλο, κοινωνιολόγο, με τη συνεργασία του υπουργείου Παιδείας.

Aνησυχητικό είναι ότι οι ίδιοι σε ποσοστό 48% δηλώνουν άγνοια σε θέματα ασφάλειας της χρήσης του Διαδικτύου. Παρ’ όλα αυτά, εμφανίζονται να είναι ευαισθητοποιημένοι σε σχέση με την κακή χρήση του Iντερνετ: το 91% δηλώνει ότι ο κίνδυνος κακής χρήσης είναι από «σοβαρός» έως «πολύ σοβαρός».

Aπό τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών προκύπτει όμως μια αντινομία: αν και ιδιαίτερα επιθυμητό ως εργαλείο εκπαίδευσης, το Iντερνετ μοιάζει να είναι σχεδόν ένα φοβικό αντικείμενο γι’ αυτούς. Eνώ οι περισσότεροι δηλώνουν ότι προτρέπουν «αρκετά» έως «πάρα πολύ» (57,5%) τους μαθητές να το χρησιμοποιούν, ταυτόχρονα, είναι κάτι το οποίο φοβούνται.

Στο σύνολο των μαθητών (1.183) που επίσης ρωτήθηκαν οι 4 στους 10 δηλώνουν ότι έχουν δική τους πρόσβαση στο Iντερνετ, ενώ το 23% λέει ότι έχει πρόσβαση μέσω του σχολείου.

Oι μαθητές έχουν, κατά μέσον όρο, 5,5 ώρες αδιάκοπη απασχόληση μπροστά από υπολογιστή και πάνω από 3,5 ώρες όταν αυτός είναι on line. Oι ώρες που κάνουν χρήση του PC είναι κυρίως οι απογευματινές (4 με11 μ.μ.), με κορύφωση από τις 7 έως τις 9. Για το πόσο ασφαλείς είναι στο Διαδίκτυο, ο 1 στους 4 (27%) θεωρεί ότι δεν έχει καθόλου γνώση των κινδύνων. Tο 21,89% δηλώνει ότι έχει άριστη γνώση.

Το προφίλ. Mελετήθηκε και το προφίλ του μαθητή που κάνει παθολογική χρήση του Iντερνετ: προτιμά ιδιαίτερα τα chats, τη χρήση e-mail και τη συμμετοχή του σε χώρους συζητήσεων, ενώ οι γνωριμίες με πρόσωπα τον ικανοποιεί περισσότερο.

Oι μαθητές που ανήκουν στην ομάδα αυτή είναι πιο επιρρεπείς στα διαδικτυακά παιχνίδια και κυρίως στα παιχνίδια μάχης, τα οποία είναι και τα πιο βίαια. Eίναι πιο απερίσκεπτοι ως προς τη συχνότητα αποστολής προσωπικών δεδομένων ή την ανάγκη προστασίας τους.

Tο παρήγορο είναι, όμως, ότι η χρήση του Iντερνετ δεν φαίνεται να επηρεάζει τη σχολική επίδοση των μαθητών.

O 12λογος του μικρού πλοηγού

O μικρός «σέρφερ» πρέπει:

1 Nα μην αποδέχεται ποτέ κάποια συνάντηση με άτομα που γνώρισε μέσω Internet.

2 Nα μη στέλνει ποτέ μηνύματα (email) με τη διεύθυνση του σπιτιού του, τον αριθμό του τηλεφώνου, το όνομα του σχολείου ή τη φωτογραφία του. Aκόμη, να μη δίνει ποτέ τέτοια στοιχεία στις on line συζητήσεις (chat rooms).

3 Nα μην αναφέρει ποτέ τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας ή στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών της οικογένειάς του, χωρίς να συμβουλευτεί τους γονείς ή τους κηδεμόνες του.

4 Nα μη δώσει ποτέ τους κωδικούς πρόσβασης που διαθέτει στο Internet.

5 Nα γνωρίζει ότι οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνεί on line δεν είναι πάντοτε αυτοί που δείχνουν, ακόμη και όταν έχει επικοινωνήσει μαζί τους πολλές φορές.

6 Nα προσέχει, ιδιαιτέρως, στις on line συζητήσεις. Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει κανείς αν όλοι όσοι συμμετέχουν σ’ αυτήν είναι άτομα της ηλικίας που αναφέρουν.

7 Aν κάποιος πει ή γράψει κάτι παράξενο σε μια on line συζήτηση ή σε κάποιο μήνυμα, θα πρέπει να ενημερώσει αμέσως τους γονείς του.

8 Nα μην απαντά ποτέ σε άσχημα ή προκλητικά μηνύματα. Nα ενημερώνει τους γονείς ή τους κηδεμόνες του κάθε φορά που δέχεται τέτοια μηνύματα ή φωτογραφίες στις on line επικοινωνίες του.

9 Nα μην αποδέχεται καμία προσφορά που μοιάζει ιδιαίτερα «συμφέρουσα» και η οποία προέρχεται από κάποιον άγνωστο.

10 Nα αναζητήσει μήπως ο παροχέας υπηρεσιών Internet διαθέτει ελεγχόμενους χώρους συζητήσεων (chat rooms) για παιδιά της ηλικίας του. Nα χρησιμοποιεί μόνο αυτούς τους χώρους για τις συζητήσεις του.

11 Nα αποφεύγει, πάντοτε, τις ιστοσελίδες που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενηλίκους. Οι ιστοσελίδες αυτές μπορεί, μερικές φορές, να «χρεώσουν» υπερβολικά τον λογαριασμό του τηλεφώνου.

12 Nα μην επιλέγει συνδέσμους (web links) σε ηλεκτρονικά μηνύματα και να μην ανοίγει αρχεία που προέρχονται από αγνώστους. Eπίσης, να μην ανοίγει αρχεία που «κατεβάζει» από το Διαδίκτυο. Mπορεί να μολύνει τον υπολογιστή του με κάποιον ιό (virus) που θα του προκαλέσει σοβαρές βλάβες.

EPEYNA THΣ EE ΓIA TH XPHΣH NEΩN TEXNOΛOΓIΩN
«Oυραγός» τα ελληνικά σχολεία

Με την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση γίνεται πολύς λόγος για το σχολείο του μέλλοντος, στο οποίο ο μαθητής θα μετατραπεί από θεατής σε πρωταγωνιστή στο γοητευτικό ταξίδι της γνώσης.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της ΕΕ, σχεδόν όλα τα σχολεία στην Ευρώπη είναι πια εξοπλισμένα με εργαστήρια Πληροφορικής και διαθέτουν (συχνά ευρωζωνική) πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Κατά μέσον όρο στην ΕΕ 9,9 υπολογιστές αντιστοιχούν σε 100 μαθητές, 67% των σχολείων έχει πρόσβαση σε ευρυζωνικό Ιντερνετ, ενώ 74,3% των δασκάλων είχε χρησιμοποιήσει υπολογιστή στην τάξη.

Αντιθέτως, η Ελλάδα είναι ακόμα ουραγός στη χρήση των νέων τεχνολογιών στα σχολεία, καθώς 5,9 υπολογιστές αντιστοιχούν σε 100 μαθητές, 13% των σχολείων έχει πρόσβαση σε ευρυζωνικό Ιντερνετ και 35,6% των δασκάλων είχε χρησιμοποιήσει υπολογιστή στην τάξη.

Τα νούμερα αυτά αποδεικνύουν πως ο Ευρωπαίος μαθητής έχει μετατρέψει το μέλλον σε παρόν, καθώς μαθαίνει όχι μόνο να χρησιμοποιεί τον υπολογιστή και να πλοηγείται στο Διαδίκτυο, αλλά και να φτιάχνει σε συνεργασία με τους συμμαθητές του την ιστοσελίδα του σχολείου.

Ο κλασικός μαυροπίνακας έχει δώσει τη θέση του στο διαδραστικό πίνακα. Ο δάσκαλος χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό παιχνίδι -εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό- για να παραδώσει το μάθημά του, κρατώντας με αυτό τον τρόπο αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών του.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα και με σχετική έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, ρωτώντας 500 δασκάλους 8 χωρών, οι μαθητές αναπτύσσουν σημαντικές δεξιότητες κι αποκτούν πολλές γνώσεις για το μάθημα που διδάσκεται μέσω παιχνιδιού.

Αν και η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ως εργαλείο διδασκαλίας είναι ακόμα σχετικά μικρή, μελλοντικά εξετάζεται η προοπτική της συμμετοχής των μαθητών και στον σχεδιασμό των παιχνιδιών, όπως έγινε στην Ολλανδία, για παράδειγμα.

e-ανταλλαγές. Οι ανταλλαγές μαθητών γίνονται πλέον... διαδικτυακά μέσω του eTwinning, προγράμματος που δημιουργήθηκε για να δώσει στους μαθητές της Ευρώπης την ευκαιρία να μάθουν, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να κάνουν φίλους από άλλα κράτη. Μπορούν απλώς να ανταλλάσσουν μηνύματα ή και να συμμετέχουν σε μια έρευνα ή να δημιουργήσουν τον δικό τους ιντερνετικό ραδιόφωνο.

Αλλά και ο δάσκαλος ή ο καθηγητής μπορεί να συζητήσει εκπαιδευτικά θέματα, να ανταλλάξει υλικό και εμπειρίες, συμμετέχοντας στο εικονικό σχολείο -Virtual School, πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου το οποίο ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ σχολείων και διδασκόντων, τις συνεισφορές και ανταλλαγές εκπαιδευτικού υλικού από όλη την Ευρώπη.

    * 68 εκατ. ευρώ θα είναι η δαπάνη για την αγορά των 126.000 υπολογιστών και των 5.000 διαδραστικών πινάκων
    * 36% των καθηγητών δηλώνει ότι έχει μέτριες γνώσεις του Ιντερνετ, ενώ το 48% δηλώνει άγνοια σε θέματα ασφαλείας στη χρήση του Διαδικτύου
    * 9,9 υπολογιστες αντιστοιχούν κατά μέσον όρο σε κάθε 100 μαθητές στην ΕΕ, ενώ το 67% των σχολείων έχει πρόσβαση σε ευρυζωνικό Ιντερνετ

 


Πηγή

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 01, 2009, 03:02:36 μμ »
Μάλιστα κύριοι...  >:(

ΘΕΜΑ:  «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».

Σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 88310/Γ2/22-07-09 Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα χορηγηθεί φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών), που διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, και κατέχουν:
Α.  Πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία.
Β. Ελλείψει των ανωτέρω, πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Α΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
Γ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄).   
Δ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ και στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία των μαθημάτων της Πράξης «Ψηφιακή Τάξη» από το Διευθυντή του Γυμνασίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων.
...
...


Γιατί ουσιαστικά "ξεχειλώθηκαν" τα κριτήρια; Τώρα και με πιστοποίηση Α' επιπέδου. Ή κάποιοι που δεν ξέρουν από πού ανοίγει ο Η/Υ θέλουν να βουτήξουν το δάχτυλο στο μέλι; Ή δεν βρήκατε πολλούς με γνώση Η/Υ; Έτσι, τώρα έχουν δικαίωμα ουσιαστικά όλοι απλά με απόφαση Συλλόγου! Εύγε!

Προτείνω να συμπληρωθεί η παράγραφος με το εξής:
Ε. Ελλείψει των ανωτέρω, δημόσια κλήρωση σε συνεδρίαση του Συλλόγου με ελεύθερη συμμετοχή :P

Κύριοι και κυρίες ΠΕ19 και ΠΕ20, αφού φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, από την Τρίτη προτείνω να ξεκαθαρίσετε τη δικιά σας θέση, ότι δεν εμπλέκεστε στη διαδικασία και αφήστε όσους πάρουν Η/Υ χωρίς να το αξίζουν να ξεμπλέξουν μόνοι τους μπροστά στα μάτια των παιδιών.

Επίσης, στις επόμενες χρονιές στο σύλλογο για την ανάθεση των εξωδιδακτικών εργασιών, θα μπορείτε να λέτε "ο τάδε δίδαξε πέρισυ στη ψηφιακή τάξη, άρα μπορεί να αναλάβει μια εργασία με Η/Υ"  ;D   ή ακόμα καλύτερα "ο τάδε, ο τάδε και η τάδε κάνανε αίτηση πέρισυ για τη ψηφιακή τάξη, άρα θεωρούν ότι μπορούν να χειριστούν Η/Υ, άρα μπορούν να αναλάβουν μια εργασία με Η/Υ ;D  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2009, 03:17:50 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 01, 2009, 05:07:01 μμ »
Μάλιστα κύριοι...  >:(

ΘΕΜΑ:  «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».

Σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 88310/Γ2/22-07-09 Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα χορηγηθεί φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών), που διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, και κατέχουν:
Α.  Πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία.
Β. Ελλείψει των ανωτέρω, πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Α΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
Γ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄).   
Δ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ και στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία των μαθημάτων της Πράξης «Ψηφιακή Τάξη» από το Διευθυντή του Γυμνασίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων.
...
...


Γιατί ουσιαστικά "ξεχειλώθηκαν" τα κριτήρια; Τώρα και με πιστοποίηση Α' επιπέδου. Ή κάποιοι που δεν ξέρουν από πού ανοίγει ο Η/Υ θέλουν να βουτήξουν το δάχτυλο στο μέλι; Ή δεν βρήκατε πολλούς με γνώση Η/Υ; Έτσι, τώρα έχουν δικαίωμα ουσιαστικά όλοι απλά με απόφαση Συλλόγου! Εύγε!

Προτείνω να συμπληρωθεί η παράγραφος με το εξής:
Ε. Ελλείψει των ανωτέρω, δημόσια κλήρωση σε συνεδρίαση του Συλλόγου με ελεύθερη συμμετοχή :P

Κύριοι και κυρίες ΠΕ19 και ΠΕ20, αφού φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, από την Τρίτη προτείνω να ξεκαθαρίσετε τη δικιά σας θέση, ότι δεν εμπλέκεστε στη διαδικασία και αφήστε όσους πάρουν Η/Υ χωρίς να το αξίζουν να ξεμπλέξουν μόνοι τους μπροστά στα μάτια των παιδιών.

Επίσης, στις επόμενες χρονιές στο σύλλογο για την ανάθεση των εξωδιδακτικών εργασιών, θα μπορείτε να λέτε "ο τάδε δίδαξε πέρισυ στη ψηφιακή τάξη, άρα μπορεί να αναλάβει μια εργασία με Η/Υ"  ;D   ή ακόμα καλύτερα "ο τάδε, ο τάδε και η τάδε κάνανε αίτηση πέρισυ για τη ψηφιακή τάξη, άρα θεωρούν ότι μπορούν να χειριστούν Η/Υ, άρα μπορούν να αναλάβουν μια εργασία με Η/Υ ;D  ;D
Συμφωνώ απόλυτα με όλα.
Ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους....!

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 01, 2009, 10:14:10 μμ »
"Γιατί ουσιαστικά "ξεχειλώθηκαν" τα κριτήρια;"
Τα κριτήρια ξεχειλώθηκαν γιατί δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί με πιστοποίηση Β.
Από τους περισσότερους με πιστοποίηση Α επιπέδου δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

"Ε. Ελλείψει των ανωτέρω, δημόσια κλήρωση σε συνεδρίαση του Συλλόγου με ελεύθερη συμμετοχή "
Σε πάρα πολλά σχολεία δεν υπάρχει συμμετοχή.  Θα πάρουν οι μαθυητές τα laptop  και θα τα έχουν στο σπίτι.
Πρόταση: Οι 2-3 εθελοντές να έχουν μειωμένο ωράριο. Πως σου φαίνεται Wizard;

"Επίσης, στις επόμενες χρονιές στο σύλλογο για την ανάθεση των εξωδιδακτικών εργασιών, θα μπορείτε να λέτε "ο τάδε δίδαξε πέρισυ στη ψηφιακή τάξη, άρα μπορεί να αναλάβει μια εργασία με Η/Υ"
Ποιος σου είπε ότι μόνο οι ΠΕ19-20 κάνουν εξωδιδακτικές εργασίες στον Η/Υ;

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 01, 2009, 10:56:46 μμ »
Να ρωτήσω κάτι... ???
1. Πριν μερικά χρόνια, νομίζω τη χρονιά 2003-4, η ένωση φροντιστών, τουλάχιστον στην Εύβοια που είμαι εγώ, είχε κάνει ένα σεμινάριο για τους καθηγητές των φροντιστηρίων, 3 εβδομάδων, αν θυμάμαι καλά. Αυτό έδινε στους συμμετέχοντες ένα χαρτί, το οποίο τότε τουλάχιστον μας είχαν πει ότι αναγνωρίζεται από τον δημόσιο φορέα. Αν θυμάται κανείς για ποιο σεμινάριο λέω, μπορεί να μου πει αν αυτή η βεβαίωση ανήκει σε κάποια από τις κατηγορίες;
2. Όλοι οι διδάσκοντες που θα προταθούν από το Διευθυντή του εκάστοτε σχολείου, θα επιλεγούν; Ή το υπουργείο ή δεν ξέρω ποιος θα κάνει ξεσκαρτάρισμα;

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 02, 2009, 12:03:11 πμ »
Ναι το είδα τώρα, σίγουρα ήταν το 2003-4.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 02, 2009, 06:17:10 μμ »
Μάλιστα κύριοι...  >:(

ΘΕΜΑ:  «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».

...
Δ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ και στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία των μαθημάτων της Πράξης «Ψηφιακή Τάξη» από το Διευθυντή του Γυμνασίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων.
...
...
Γιατί ουσιαστικά "ξεχειλώθηκαν" τα κριτήρια; Τώρα και με πιστοποίηση Α' επιπέδου. Ή κάποιοι που δεν ξέρουν από πού ανοίγει ο Η/Υ θέλουν να βουτήξουν το δάχτυλο στο μέλι; Ή δεν βρήκατε πολλούς με γνώση Η/Υ; Έτσι, τώρα έχουν δικαίωμα ουσιαστικά όλοι απλά με απόφαση Συλλόγου! Εύγε!

Προτείνω να συμπληρωθεί η παράγραφος με το εξής:
Ε. Ελλείψει των ανωτέρω, δημόσια κλήρωση σε συνεδρίαση του Συλλόγου με ελεύθερη συμμετοχή :P

Κύριοι και κυρίες ΠΕ19 και ΠΕ20, αφού φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, από την Τρίτη προτείνω να ξεκαθαρίσετε τη δικιά σας θέση, ότι δεν εμπλέκεστε στη διαδικασία και αφήστε όσους πάρουν Η/Υ χωρίς να το αξίζουν να ξεμπλέξουν μόνοι τους μπροστά στα μάτια των παιδιών.

Επίσης, στις επόμενες χρονιές στο σύλλογο για την ανάθεση των εξωδιδακτικών εργασιών, θα μπορείτε να λέτε "ο τάδε δίδαξε πέρισυ στη ψηφιακή τάξη, άρα μπορεί να αναλάβει μια εργασία με Η/Υ"  ;D   ή ακόμα καλύτερα "ο τάδε, ο τάδε και η τάδε κάνανε αίτηση πέρισυ για τη ψηφιακή τάξη, άρα θεωρούν ότι μπορούν να χειριστούν Η/Υ, άρα μπορούν να αναλάβουν μια εργασία με Η/Υ ;D  ;D
Συμφωνώ απόλυτα με όλα.
Ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους....!

Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω τον Κινέζο σε κάποιον συνάδελφο που θα ζητήσει τη βοήθεια μου.

Θα τον βοηθήσω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 773
Σύνολο: 782

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.