*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2010  (Αναγνώστηκε 52038 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2557
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #126 στις: Μάιος 28, 2010, 09:30:54 μμ »
Την διευκρίνηση του υπουργείου προς τους βαθμολογητές, την έχεις υπόψη σου?
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:01:27 »

Αποσυνδεδεμένος maria123

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #127 στις: Μάιος 28, 2010, 09:40:25 μμ »
Την διευκρίνηση του υπουργείου προς τους βαθμολογητές, την έχεις υπόψη σου?

Τι διευκρίνηση δόθηκε?

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #128 στις: Μάιος 28, 2010, 09:55:42 μμ »
Ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί σωστή λύση με πίνακες επειδή είναι στατική δομή, και οι βαθμολογητές σε όσα ερωτήματα λύθηκαν με χρήση πίνακα να αφαιρούν μόρια σύμφωνα με την κρίση τους.
Πιστεύω θα επανέλθουν με σαφέστερη οδηγία.

Αποσυνδεδεμένος SoulReaper

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #129 στις: Μάιος 29, 2010, 05:50:33 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Ας περιμένοθμε να δούμε τι θα γίνει :/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:01:27 »

Αποσυνδεδεμένος SoulReaper

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #130 στις: Μάιος 29, 2010, 06:07:34 μμ »
Είναι αδικία για τα παιδιά που το έχουν λύσει χωρίς τη χρήση πίνακα να πάρουν τα ίδια μόρια με τους υπόλοιπους...Τι να πω...Μια ζωή η ίδια ιστορία, όπως είχε γίνει και το 2005.

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #131 στις: Μάιος 30, 2010, 02:17:34 πμ »
Σπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!
Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... ;) και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.
Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.

η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως 1 με βήμα -2

και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητή

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως χ με βήμα -2

και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]

Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;;
 
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #132 στις: Μάιος 30, 2010, 02:40:20 πμ »
Σπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!
Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... ;) και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.
Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.

η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως 1 με βήμα -2

και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητή

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως χ με βήμα -2

και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]

Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;;
 

Σωστά. Το Π[-1] δεν ορίζεται και ο συγκεκριμένος αλγόριθμός είναι λάθος.

Αποσυνδεδεμένος helen-6

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #133 στις: Μάιος 31, 2010, 11:07:11 πμ »
Γεια σας,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η άποψη σας για το Θέμα Γ του σημερινού διαγωνίσματος.
Να ξεκαθαρίσω την άποψη μου από την αρχή. Πιστεύω ότι είναι λάθος να γίνει δεκτή η λύση με πίνακες, καθώς το σχολικό βιβλίο αναφέρει ξεκάθαρα πως αν είναι δυνατή η ΜΗ χρήση πίνακα τότε να ΜΗ χρησιμοποιείται. Εκτός αυτού ο πίνακας είναι μία στατική δομή δεδομένων, οπότε ΔΕ μπορεί να αλλάζει μέγεθος ανάλογα με την τιμή που εισάγει ο χρήστης. Σκεφτείτε να ζητούσε να αναπτυχθεί πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ.  Τότε πώς έπρεπε να δηλωθεί ο πίνακας; Π[Ν]; όπου Π το όνομα και Ν ο αριθμός των κελιών που ΘΑ εισάγει ΑΡΓΟΤΕΡΑ ο χρήστης.
Παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας.
Ευχαριστώ
akrivws gi' auto to logo loipon nomizw pws prepei n ginei dexti i xrisi pinaka, i askisi zitouse algorithmo kai oxi programma.epeita, mia zwi auto to vivlio sou mathainei ta meionektimata twn pinakwn(vlepe "oi pinakes apaitoun mnimi"), pote omws sou emathe pws n upologizeis posi pia einai auti i mnimi pou apaitei??to idio to vivlio sou leei pws den to endiaferei na eksetastei i poiotita twn algorithmwn, opws i spatali porwn..opote twra giati ta paidia na prepei na skeftoun poios tha' nai o pio veltistos i ligoteros dapaniros ,gia tin mnimi tropos lusis!?to olo thema peri mnimis ginetai kuriws gia tous palious upologistes oi opoioi ontws eixan provlima me tin xwritikotita tous..pleon posos mas endiaferei an tha xaramisoume 10Mb (i osa einai..mias pou pote den ematha logw vivliou) gia tn xrisi enos pinaka..!kai telos,afou thes toso poli na akoulitheis ta legomena tou vivliou..giati den vlepeis tin selida 188 opou sou dinei ws paradeigma ena programma, sto opoio oxi mono kanei xrisi pinaka me megethos N, alla kai sto tmima dilwsewn dinei upothetika megethos 100 kai as tou meinoun kenes theseis(kati to opoio episis to vivlio to anaferei ws mi apodekto...)

Αποσυνδεδεμένος helen-6

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #134 στις: Μάιος 31, 2010, 11:11:09 πμ »
Σπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!
Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... ;) και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.
Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.

η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως 1 με βήμα -2

και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητή

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως χ με βήμα -2

και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]

Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;;
 

sxetika m' auto to thema exei eleksei kaneis mipws leitourgei k me vima 1 stin prwti epanalipsi..?giati egw oses fores to exw treksei etsi auto to programma mou leitourgei mia xara..alla den exw dei akoma kanenan allo na to kanei etsi...:/

Αποσυνδεδεμένος pakoumpo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #135 στις: Μάιος 31, 2010, 11:31:57 πμ »
   Γεια σας, οσον αφορά το θέμα Γ θα ήθελα να τονίσω ότι στην πραγματικότητα το όλο ζήτημα μη χρήσης πινάκων δημιουργήθηκε για την μη άσκοπη χρήση της μνήμης μιας και είναι στατική δομή και θα πρέπει να δηλώσεις το μέγεθος του πίνακα από την αρχή και αφού δεν το ξέρεις θα βάλεις μια μεγάλη τιμή δεσμεύοντας αρκετή μνήμη.(Τακτική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά)
    Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος.
    Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος.
    Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη  μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες....
   Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου....
   Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών...
   Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #136 στις: Μάιος 31, 2010, 12:00:27 μμ »
Παρακαλώ μη γράφετε  greeklish

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #137 στις: Μάιος 31, 2010, 02:00:04 μμ »
  Γεια σας, οσον αφορά το θέμα Γ θα ήθελα να τονίσω ότι στην πραγματικότητα το όλο ζήτημα μη χρήσης πινάκων δημιουργήθηκε για την μη άσκοπη χρήση της μνήμης μιας και είναι στατική δομή και θα πρέπει να δηλώσεις το μέγεθος του πίνακα από την αρχή και αφού δεν το ξέρεις θα βάλεις μια μεγάλη τιμή δεσμεύοντας αρκετή μνήμη.(Τακτική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά)
    Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος.
    Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος.
    Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη  μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες....
   Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου....
   Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών...
   Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.

Συμφωνώ κι επαυξάνω.

Επιπρόσθετα μην ξεχνάτε ότι στο 8έμα 3 του 2005 νομίζω, που
ζητούσε να ελεγχθεί αν ένας πίνακας είναι μέσος του άλλου Β[Ι] = (Α[Ι]+Α[Ι+1])/2
μέγεθος των πινάκων ήταν N και Ν-1.
Και για να μην πηγαίνουμε μακριά, στο φετινό πρώτο θέμα οι μαθητές καλούνται να
δουλέψουν με το 2Δ πίνακα table[n,m].

Τέλος όσον αφορά τη διευκρίνηση που λέτε αυτό δεν ισχύει γιατι ήμουν επιτηρητής
στο μάθημα και τέτοια διευκρίνηση δεν ήρθε ποτέ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2010, 02:06:34 μμ από founes »

Αποσυνδεδεμένος charm_quark

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #138 στις: Μάιος 31, 2010, 03:11:11 μμ »
Σπέρες.... στους απανταχού πληροφορικάριους!
Πριν με πάρετε με τις ντομάτες γι'αυτό που θα ρωτήσω να ενημερώσω ότι είμαι φυσικός.... ;) και απο χομπυ ασχολούμαι με ΑΕΠΠ.
Κοιτούσα λοιπόν σήμερα τα θέματα που έπεσαν στα παιδιά. Εχω μία απορία στο Α5. ή μαλλον έχω μία διαφωνία με τις διάφορες προτεινόμενες λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο.

η συμπλήρωση των κενών που προτείνεται απο κάποιο φροντιστήριο είναι:

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως 1 με βήμα -2

και έχω βρει και την εκδοχή από έναν καθηγητή

για χ από 3 εως 19 με βήμα 2
     για y από 19 εως χ με βήμα -2

και οι δύο λύσεις συγκρίνουν το Π[Υ] με το Π[Υ-2]

Κάνω λάθος που πιστεύω ότι η εκδοχή του φροντιστηρίου (1η) είναι λάθος, καθώς όταν το Υ πάρει την τιμή 1... θα ψάξει για στοιχείο πίνακα Π[-1] για να συγκρίνει, που δεν υπάρχει. Σωστα;;
 

sxetika m' auto to thema exei eleksei kaneis mipws leitourgei k me vima 1 stin prwti epanalipsi..?giati egw oses fores to exw treksei etsi auto to programma mou leitourgei mia xara..alla den exw dei akoma kanenan allo na to kanei etsi...:/
Με βήμα 1 στην πρώτη επανάληψη, νομίζω ότι ναι μεν το αποτέλεσμα θα είναι σωστό από την άλλη δε, θα κάνει περιττές επαναλήψεις το πρόγραμμα. Θα τρέξει δηλαδή τις διπλάσιες φορές χωρίς να υπάρχει λόγος.....
Νομίζω.......  ;)
Τα πάντα όλα... και τα κοάλα τίποτα;;


Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2010
« Απάντηση #139 στις: Μάιος 31, 2010, 03:35:52 μμ »
Στόχος των μαθητών είναι οι σωστοί αλγόριθμοι
όχι οι βέλτιστοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 732
Σύνολο: 734

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.