*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι και ΠΔΣ  (Αναγνώστηκε 40744 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Melissathi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #182 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 11:39:01 πμ »
Χωρίς κομματική πρόθεση (δεν με ενδιαφέρει άλλωστε) η ''δήθεν" κοπτόμενη για την εκπαίδευση αξιόπιστη κατά τα άλλα ιστοσελίδα(alfavita) δεν έχει μπεί ακόμη στον κόπο
να σχολιάσει την προσωρινή παύση της ΠΔΣ! Μάλλον τους πήρε ο ύπνος..........................
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2009, 11:41:19 πμ από Melissathi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:54:20 »

Αποσυνδεδεμένος helidoni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #183 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 12:13:39 μμ »
σχετικο δελτιο τυπου απο την ΠΕΑΕ:

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15714.0

evants

  • Επισκέπτης
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #184 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 06:23:57 μμ »
αναστελλεται η ΠΔΣ λογω ελλειψης χρηματων, Καλη αρχη  ΚΑΙ με τη νεα κυβερνηση

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #185 στις: Οκτώβριος 09, 2009, 08:56:01 μμ »
Η ΠΔΣ είναι ξεκάθαρο πως θα γίνει.
Αναζητούν τα κριτήρια (όσο το δυνατό αξιοκρατικά), μιας και φέτος έχουν ήδη γίνει αιτήσεις, και από του χρόνου θα μπει οριστικά στους πίνακες.


Γιατί δεν το λένε ότι αναζητούν αξιοκρατικά κριτήρια και επικαλούνται οικονομικούς λόγους;
Επειδή σε βλέπω υπερβολικά σίγουρο, γι`αυτό σε ρωτάω.

Αν έχεις παρακολουθήσει τα λεγόμενά μου, θα γνώριζες πως ό,τι λέω δεν είναι ούτε επιπόλαιο, ούτε προϊόν άγχους ή πανικού. Ή μείνε σε αυτό που είπα ή όχι ..., έχεις την επιλογή.
Κι επιπλέον, σπανίως θυμάμαι πολιτικούς να ενημερώνουν αναλυτικά για τις προθέσεις τους, καλώς (γιατί δε θα εργάζονταν, απλά θα ενημέρωναν) ή κακώς (γιατί, συχνά, πανικοβάλλουν).



Ποιος σου απέδωσε επιπολαιότητα, άγχος ή πανικό; Και τι σχέση έχει αυτό με την απλή ερώτηση που έκανα;
Σημασία δεν έχει πού θα μείνω εγώ, αλλά να ενημερώνονται σωστά οι συνάδελφοι.
Οι πολιτικοί τη δουλειά τους κάνουν και αν έλεγαν την αλήθεια θα ήταν καλύτερα.
Επί πλέον, πανικοβάλει περισσότερο το "σταματώ το πρόγραμμα γιατί δεν έχω να σε πληρώσω" παρά το "σταματώ για να φέρω αξιολογικά κριτήρια".
  
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2009, 09:05:02 μμ από jak13 »
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:54:20 »

Αποσυνδεδεμένος koleygr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #186 στις: Οκτώβριος 10, 2009, 04:16:51 πμ »
Συνάδελφοι,
έχω γράψει ένα κείμενο που θα αναρτηθεί στο meafora τη δευτέρα τα ξημερώματα για την προτεινόμενη λύση των προσλήψεων στην ΠΔΣ από πίνακα με κριτήρια όμοια με αυτά του πίνακα ωρομίσθιων... Αναφέρω επίσης την ανάγκη έναρξης του προγράμματος το συντομότερο δυνατό και προτείνω λύσεις για κάποια θέματα που δημιουργούνται....
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το διαβάσει στο
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15381.msg236494#new
και αν συμφωνεί να υπογράψει
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #187 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 11:44:56 μμ »

 
 

 
Το ΒΗΜΑ

30/10/2009
 

Η αξιοκρατία και η ενισχυτική διδασκαλία


Πώς θα έπρεπε να γίνουν οι προσλήψεις για το πρόγραμμα πρόσθετης διδακτικής στήριξης στα σχολεία


Οδυσσέας Τσαγκαράκης

Μία από τις θεμελιώδεις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι η αξιοκρατία, όπως τονίζει ο Θουκυδίδης (β. 2, κεφ. 37) στην ομιλία που εκφώνησε ο μεγάλος αθηναίος πολιτικός κατά τον ενταφιασμό των πρώτων νεκρών του Πελοποννησιακού Πολέμου το 431 π.Χ. Λέει ο ιστορικός, διά στόματος Περικλή, ότι για να αποδώσει καλύτερα και να συμβάλει αποδοτικότερα στο κοινωνικό σύνολο «έκαστος, ως ευδοκιμεί εν τω, προτιμάται ες τα κοινά ουκ από μέρους πλέον ή απ΄ αρετής». Με άλλα λόγια, ο κάθε πολίτης, που έχει μια ευδόκιμη παρουσία στον χώρο της ενασχόλησής του, επιλέγεται για τα δημόσια αξιώματα όχι επειδή ανήκει σε κάποια (προνομιούχα) τάξη, αλλά επειδή είναι ικανός. Η «αρετή» εδώ είναι η προσωπική αξία, η ικανότητα, κοντολογίς τα προσόντα. Τώρα, ποιος έχει τις ικανότητες (έμφυτες και επίκτητες), πώς αποκτώνται οι γνώσεις, τι ρόλο παίζει η οικογένεια, το σχολείο και η πολιτεία στην όλη διαδικασία, ήταν και είναι θέματα συζήτησης και προβληματισμού σε κάθε δημοκρατική κοινωνία από το 500 π.Χ., από τη γένεση δηλ. της δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα μέχρι σήμερα. Πώς επιλέγονται οι ικανοί για την πλήρωση δημοσίων αξιωμάτων και θέσεων είναι επίσης ένα άλλο μεγάλο θέμα. Οι απόψεις για τη θέσπιση κριτηρίων αξιολόγησης διίστανται.

Η ξεπερασμένη πια επετηρίδα (που καταργήθηκε πριν από χρόνια, αλλά κατά κάποιο τρόπο συνεχίζει φαίνεται να ζει κάτω από την πρωτεϊκή μορφή του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών ή Πίνακα Β) διοχέτευε κατά κανόνα τους μέτριους (που ήταν και είναι περισσότεροι) πτυχιούχους στη μέση εκπαίδευση και έτσι οι άριστοι (που ήταν και είναι λίγοι) χάνονταν μέσα στο πλήθος των συναδέλφων τους ή περίμεναν και εκείνοι χρόνια στην ουρά, μη μπορώντας έτσι να προσφέρουν στο σχολείο και στην κοινωνία.

Με το ΑΣΕΠ καθιερώθηκε επιτέλους μια αξιοκρατική επιλογή των πτυχιούχων, που αναμφισβήτητα συμβάλλει στην αναβάθμιση του επιπέδου διδασκαλίας. Με διαφανείς διαδικασίες το ΑΣΕΠ δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πτυχιούχους, ανεξάρτητα από την ημερομηνία λήψης του πτυχίου και του βαθμού του, να διαγωνίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Εκτός όμως από τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ, γίνονται και προσλήψεις για να καλυφθούν ορισμένες διδακτικές ανάγκες. Οι πτυχιούχοι καλούνται να προσφέρουν ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά που δυσκολεύονται και οι γονείς τους προφανώς αδυνατούν να τα βοηθήσουν οικονομικά για να κάνουν ιδιαίτερα ή να πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Είναι αυτονόητο ότι όσοι επιλέγονται για τον σκοπό αυτόν πρέπει να είναι όχι μόνο ικανοί αλλά ικανότα τοι. Με ποια κριτήρια λοιπόν πρέπει να επιλέγονται; Σύμφωνα με τη μέχρι πρόσφατα ισχύουσα διαδικασία, ο ενδιαφερόμενος έκανε αίτηση στο τοπικό γραφείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου γινόταν η αξιολόγηση των προσόντων του, με κριτήρια ενδεχομένως όχι πάντα διαφανή.

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ακύρωσε τις προσλήψεις για το 2009-2010 και εισήγαγε νέα μέθοδο αξιολόγησης με έμφαση στη διαφάνεια. Ετσι, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση για την «Οργάνωση και λειτουργία της πρόσθετης διδακτικής στήριξης σχολικού έτους 2009-2010», ως κυρίαρχο κριτήριο ορίζεται η παλαιότητα του πτυχίου, με τη διευκρίνιση ότι «σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας» η προτεραιότητα πρόσληψης καθορίζεται από τον βαθμό του πτυχίου. Διαφορετικά, ο βαθμός δεν μετράει. Ετσι όμως επανέρχεται έμμεσα η επετηρίδα (με ονομαστικό κατάλογο κατά σειρά αρχαιότητας), που η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ κατάργησε, και παράλληλα καταργείται στην ουσία (αφού παρακάμπτεται επιδεικτικά) το ΑΣΕΠ, που επίσης η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ, προς τιμήν της, θεσμοθέτησε. Θεωρώ ότι πρόκειται για ένα αναχρονιστικό, άδικο και τελικά επιζήμιο σύστημα αξιολόγησης που πρέπει να αναθεωρηθεί τάχιστα.

Γιατί, διερωτάται ο καλόπιστος πολίτης, πρέπει να αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής οι πτυχιούχοι που έδωσαν δείγμα γραφής της επάρκειάς τους με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και τη συνακόλουθη επιβράβευσή τους με μόρια; Είναι φανερό ότι με το κριτήριο της παλαιότητας παραγκωνίζεται και αδικείται κατάφωρα ο ικανός πτυχιούχος, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της διδακτικής στήριξης και γενικότερα της Παιδείας.

Από την άλλη μεριά, με την υιοθέτηση του κριτηρίου αυτού, δεν δίδονται στον μέτριο πτυχιούχο κίνητρα για να αναβαθμίσει και να εμπλουτίσει τα προσόντα του και να συμμετάσχει με αξιώσεις στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Γιατί να κοπιάσει, όπως άλλοι, αφού έτσι κι αλλιώς θα προσληφθεί, με βάση τη χρονολογία λήψης του πτυχίου του, και ενδεχομένως θα διοριστεί έπειτα από χρόνια; Μένει λοιπόν στάσιμος (και για αυτό φέρει βέβαια μεγάλο μερίδιο ευθύνης ο ίδιος). Τι γνώσεις θα μεταδώσει άραγε στον κακόμοιρο μαθητή;

Για να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τις προεκλογικές εξαγγελίες και δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού (είναι άλλωστε πολύ νωπές στη μνήμη μας για να τις έχουμε ξεχάσει), η κυρία υπουργός όφειλε να καθορίσει τα κριτήρια με τρόπο που να μην επιδέχονται ερμηνείας. Η συνήθης και απαράδεκτη πρακτική είναι βέβαια να ερμηνεύονται, ή να επινοούνται και να εφαρμόζονται, επιλεκτικά και ελαστικά τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ευαγγελίζεται, inter alia, την καταπολέμηση της ευνοιοκρατίας και του νεποτισμού.

Ο κ. Οδ. Τσαγκαράκης είναι ομότιμος καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
 

Αποσυνδεδεμένος Melissathi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #188 στις: Οκτώβριος 31, 2009, 05:22:10 μμ »

  
 

 
Το ΒΗΜΑ

30/10/2009
 

Η αξιοκρατία και η ενισχυτική διδασκαλία


Πώς θα έπρεπε να γίνουν οι προσλήψεις για το πρόγραμμα πρόσθετης διδακτικής στήριξης στα σχολεία


Οδυσσέας Τσαγκαράκης

Μία από τις θεμελιώδεις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι η αξιοκρατία, όπως τονίζει ο Θουκυδίδης (β. 2, κεφ. 37) στην ομιλία που εκφώνησε ο μεγάλος αθηναίος πολιτικός κατά τον ενταφιασμό των πρώτων νεκρών του Πελοποννησιακού Πολέμου το 431 π.Χ. Λέει ο ιστορικός, διά στόματος Περικλή, ότι για να αποδώσει καλύτερα και να συμβάλει αποδοτικότερα στο κοινωνικό σύνολο «έκαστος, ως ευδοκιμεί εν τω, προτιμάται ες τα κοινά ουκ από μέρους πλέον ή απ΄ αρετής». Με άλλα λόγια, ο κάθε πολίτης, που έχει μια ευδόκιμη παρουσία στον χώρο της ενασχόλησής του, επιλέγεται ...
Η ξεπερασμένη πια επετηρίδα (που καταργήθηκε πριν από χρόνια, αλλά κατά κάποιο τρόπο συνεχίζει φαίνεται να ζει κάτω από την πρωτεϊκή μορφή του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών ή Πίνακα Β) διοχέτευε κατά κανόνα τους μέτριους (που ήταν και είναι περισσότεροι) πτυχιούχους στη μέση εκπαίδευση και έτσι οι άριστοι (που ήταν και είναι λίγοι) χάνονταν μέσα στο πλήθος των συναδέλφων τους ή περίμεναν και εκείνοι χρόνια στην ουρά, μη μπορώντας έτσι να προσφέρουν στο σχολείο και στην κοινωνία.

Με το ΑΣΕΠ καθιερώθηκε επιτέλους μια αξιοκρατική επιλογή των πτυχιούχων, που αναμφισβήτητα συμβάλλει στην αναβάθμιση του επιπέδου διδασκαλίας. Με διαφανείς διαδικασίες το ΑΣΕΠ δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πτυχιούχους, ανεξάρτητα από την ημερομηνία λήψης του πτυχίου και του βαθμού του, να διαγωνίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Εκτός όμως από τους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ, γίνονται και προσλήψεις για να καλυφθούν ορισμένες διδακτικές ανάγκες. Οι πτυχιούχοι καλούνται να προσφέρουν ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά που δυσκολεύονται και οι γονείς τους προφανώς αδυνατούν να τα βοηθήσουν οικονομικά για να κάνουν ιδιαίτερα ή να πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Είναι αυτονόητο ότι όσοι επιλέγονται για τον σκοπό αυτόν πρέπει να είναι όχι μόνο ικανοί αλλά ικανότα τοι. Με ποια κριτήρια λοιπόν πρέπει να επιλέγονται; Σύμφωνα με τη μέχρι πρόσφατα ισχύουσα διαδικασία, ο ενδιαφερόμενος έκανε αίτηση στο τοπικό γραφείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου γινόταν η αξιολόγηση των προσόντων του, με κριτήρια ενδεχομένως όχι πάντα διαφανή.

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ακύρωσε τις προσλήψεις για το 2009-2010 και εισήγαγε νέα μέθοδο αξιολόγησης με έμφαση στη διαφάνεια. Ετσι, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση για την «Οργάνωση και λειτουργία της πρόσθετης διδακτικής στήριξης σχολικού έτους 2009-2010», ως κυρίαρχο κριτήριο ορίζεται η παλαιότητα του πτυχίου, με τη διευκρίνιση ότι «σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας» η προτεραιότητα πρόσληψης καθορίζεται από τον βαθμό του πτυχίου. Διαφορετικά, ο βαθμός δεν μετράει. Ετσι όμως επανέρχεται έμμεσα η επετηρίδα (με ονομαστικό κατάλογο κατά σειρά αρχαιότητας), που η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ κατάργησε, και παράλληλα καταργείται στην ουσία (αφού παρακάμπτεται επιδεικτικά) το ΑΣΕΠ, που επίσης η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠαΣοΚ, προς τιμήν της, θεσμοθέτησε. Θεωρώ ότι πρόκειται για ένα αναχρονιστικό, άδικο και τελικά επιζήμιο σύστημα αξιολόγησης που πρέπει να αναθεωρηθεί τάχιστα.

Γιατί, διερωτάται ο καλόπιστος πολίτης, πρέπει να αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής οι πτυχιούχοι που έδωσαν δείγμα γραφής της επάρκειάς τους με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και τη συνακόλουθη επιβράβευσή τους με μόρια; Είναι φανερό ότι με το κριτήριο της παλαιότητας παραγκωνίζεται και αδικείται κατάφωρα ο ικανός πτυχιούχος, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της διδακτικής στήριξης και γενικότερα της Παιδείας.

...και απαράδεκτη πρακτική είναι βέβαια να ερμηνεύονται, ή να επινοούνται και να εφαρμόζονται, επιλεκτικά και ελαστικά τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση ευαγγελίζεται, inter alia, την καταπολέμηση της ευνοιοκρατίας και του νεποτισμού.

Ο κ. Οδ. Τσαγκαράκης είναι ομότιμος καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.





 
Ο κ. Οδ. Τσαγκαράκης  ομότιμος καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης δεν μας έχει πεί έαν την θέση που κατέχει την απέκτησε με τα αξιοκρατικά κριτήρια του ΑΣΕΠ μεταξύ ομοτίμων του.(όσους τίτλους και να κατέχει).

πρέπει επίσης να μας πεί εαν ασχολήθηκε με την ίδια ζέση και με το προηγούμενο καθεστώς πρόσληψης καθηγητών στην ΠΔΣ ή με την διαδικασία επιλογής βοηθών καθηγητών στα ΑΕΙ (μήπως ισχύει και εκεί ΑΣΕΠ;)

επίσης θα πρότεινα να προβληματιστεί σχετικά με το πόσο αναβαθμισμένη είναι η παιδεία που παρέχουν οι διδάσκοντες των ΑΕΙ όταν οι φοιτητές τους χτίζουν μέσα στα γραφεία τους( σκεφτείτε ότι αυτοί οι φοιτητές μπορεί να αριστεύσουν στο ΑΣΕΠ όχι σαν και εμάς τους μέτριους)[/size]
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2009, 05:58:06 μμ από Melissathi »

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #189 στις: Οκτώβριος 31, 2009, 06:01:31 μμ »
1) Το ότι γίνανε οι προσλήψεις με βάση την παλαιότητα του πτυχίου, ήτανε για να επισπευστούνε οι διαδικασίες και να μην αργήσει η ΠΔΣ περισσότερο.
2) Δηλαδή μέσω ΑΣΕΠ φαίνεται ποιός είναι ικανός να διδάξει? Καθηγητής νόμιζα είναι αυτός που πέρα απο γνώσεις, κατέχει ανθρωπισμό και αγάπη γι αυτό που κάνει, στοιχεία που δεν φαίνονται μέσω ΑΣΕΠ.
3) Μ όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις. Αν νομίζει ότι υπάρχουνε μέτριοι απόφοιτοι σχολών, τότε φταίνε οι μέτριοι καθηγητές. Άρα φταίνε τα πανεπιστήμια και όχι οι φοιτητές...έλεος...ας ξεκαβαλίσουνε λίγο το καλάμι μερικοί καθηγητές πανεπιστημίων, κι ας κοιτάξουνε λίγο παραπέρα απο τον μικρόκοσμό τους...δε φτάνει που μας βγάζουνε άνεργους, φταίμε κι απο πάνω..ντρέπομαι κι εξοργίζομαι...

Αποσυνδεδεμένος xristis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #190 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 01:53:02 μμ »


      Υπάρχει  τελικά και μια Αξιοκρατική  Επετηρίδα από   ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΑΣ  ΣΕ   ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ( 1-2-3 ,και τέσσερες  ακόμα φορές )!!!!!

      και κανένας δεν μπορεί να τους αγνοεί....

      Κατά τα άλλα ΄΄όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια..''








Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #191 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 01:56:52 μμ »
Να σε ρωτήσω,θεωρείς τον εαυτό σου εκπαιδευτικό?
Μόνο με τα συνδικαλιστικά σε βλέπω να ασχολείσαι.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #192 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 02:03:57 μμ »
...
2) Δηλαδή μέσω ΑΣΕΠ φαίνεται ποιός είναι ικανός να διδάξει? Καθηγητής νόμιζα είναι αυτός που πέρα απο γνώσεις, κατέχει ανθρωπισμό και αγάπη γι αυτό που κάνει, στοιχεία που δεν φαίνονται μέσω ΑΣΕΠ.
...
Είναι όμως ένας τρόπος επιλογής, που ασφαλώς δεν θα χρειαζόταν αν η απορρόφηση των πτυχιούχων στα σχολεία ήταν άμεση , όπως συνέβαινε δηλαδή πρίν από 30-35 χρόνια. Αν χρειάζεται βελτίωση (και χρειάζεται), αυτό είναι ένα θέμα . Δεν βλέπω όμως πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει η επιλογή των εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος alexis35

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #193 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 02:08:11 μμ »
Mεσα απο τα Πανεπιστημια !! Να τελειωνουμε με τις εξετασεις εφ όρου ζωής!

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #194 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 03:06:58 μμ »
Παιδιά συγγνώμη κι όλας...αλλά το θέμα είναι η πρόσληψη? Κοιτάτε λίγο παραπέρα τι γίνεται με τους δασκάλους που έχουνε απαξιώσει το ΑΣΕΠ. Αν κινούμασταν πιο έξυπνα και γινόντουσαν ολοήμερα γυμνάσια-λύκεια, και ένα μεγάλο μέρος καθηγητών θα προσλαμβάνονταν και η κοινωνία θα είχε πολλαπλά οφέλη. Μην κοιτάτε μόνο το πώς θα βολευτείτε. Και ναι πιστεύω ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι ένας ικανοποιητικός τρόπος για να αποδείξει κάποιος πως είναι έτοιμος να μπει στο σχολείο. Και θα μπορούσα να πω ένα σωρό λόγους. Τουλάχιστον να γινότανε ένας διαγωνισμός, άλλα με άλλη μορφή και όχι να μας υποβάλλουνε σε μια στείρα παπαγαλία και μόνο. Ο μαθητής δε θέλει καθηγητές με γνώσεις, καταλάβετέ το επιτέλους..ο μαθητής θέλει πάνω απ όλα έναν εκπαιδευτικό που θα νοιάζεται πάνω απ όλα για τον ίδιο το μαθητή.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι και ΠΔΣ
« Απάντηση #195 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 04:25:39 μμ »
Μεταξύ μας τώρα,αν η κοινωνία ήθελε να έχει πολλαπλά οφέλη,θα υποστήριζε περισσότερο το θεσμό της πδσ και της ενισχυτικής.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 724
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.