Σύνολο ψηφοφόρων: 41
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια ξερει κανεις, αν καποιος π.χ εχει παρει πτυχιο το 2006 και εχει σεμιναριο και ο αλλος εχει παρει πτυχιο το 2007 και εχει σεμιναριο και νοηματικη, ποιος προηγειται στον πινακα?λογικα δεν προτασσονται το σεμιναριο και η νοηματικη σε σχεση με την ημερομηνια κτησης πτυχιου?
καλα αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο???δηλαδη και να μην εχει νοηματικη ή braile καποιος παλι στην ιδια θεση θα'ναι σε σχεση με καποιον αλλον που εχει παρει πτυχιο νωριτερα.....ο,τι να'ναι!!!
Παρακολουθώ τις συζητήσεις και ...παραξενεύομαι........Έτσι ήμουν και εγώ πριν?Δηλαδή ρε σεις συνάδελφοι εννοώ...ότι .....Παράθεση από: maraki_ στις Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:03:30 pmκαλα αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο???δηλαδη και να μην εχει νοηματικη ή braile καποιος παλι στην ιδια θεση θα'ναι σε σχεση με καποιον αλλον που εχει παρει πτυχιο νωριτερα.....ο,τι να'ναι!!! Τι σχέση έχει η νοηματική και η μπρειγ με τον γενικό πίνακα? ? ? ? ? ότι θέμε λέμε? Δηλαδή είσαι καλύτερος να διδάξεις σε νταουν γιατί ξέρεις μπρέιγ? ? ? Εκτός αν δεν αναφέρεσαι στον γενικό αλλά σε αυτούς τους πίνακες που δεν βγήκαν ακόμα....οπότε κάνω πάσο κατάλαβα λάθος.2ο Όλοι οι μεταπτυχιακοί θεωρείτε το σεμινάριο ως ..υπολοιπόμενο επιπρόσθετο προσόν ...(εν μέρη δεκτό)...αλλά και ως ....μηδενικά επιπρόσθετο προσόν ? ? ?Δηλαδή οι διδακτορικοί μεταξύ τους τι θα πρέπει να λένε ? ? ? Μήπως ότι αν κάποιος έχει και μεταπτυχιακό είναι άχρηστο επιπρόσθετο προσόν γιατί έχει διδακτορικό που είναι ανώτερο? Θεωρείτε ότι το σεμινάριο δεν πρέπει καν να υπολογίζετε ......σε σχέση με την προυπηρεσία.Δηλαδή αν κάποιος έχει προυπηρεσία ...... είναι ικανότερος από αυτόν που έχει σεμινάριο.Οκ. Το πιστεύεται ...ή απλώς αυτό το προσόν έχετε?Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια με 100 ώρες πρακτική ? Θεωρείτε ότι αυτές είναι αχρηστες έναντι της προυπηρεσίας ?Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια 400 ωρών που δίνουν εξειδίκευση στην ''Ήπια νοητική στέρηση'', άλλα σεμινάρια με εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες ,κ.ο.κ θεωρείτε ότι δεν έχουν να σας προσφέρουν τίποτε ? Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν πραγματικά έχετε δεχτεί εισηγήσεις 400 ωρών στο μεταπτυχιακό ειδικά για παράδειγμα για την ήπια νοητική στέρηση ? Σας απαντάω εγώ προτρέχοντας...όχι. Το μεταπτυχιακό δεν έιναι η πανάκεια και το είδατε από μέσα.Η περαιτέρω εξειδίκευση σε έναν (ή και σε έναν ακόμα) από τους τομείς της ειδικής αγωγής σίγουρα θα σας έκανε καλύτερους και θα έπρεπε να το αποδέχεστε.Όσον αφορά το ...όσοι έχουν χρήματα , πληρώνουν για το σεμινάριο είναι αστείο γιατί ....αυτό το επιχείρημα καταργεί και τα μεταπτυχιακά.Υπάρχουν σεμινάρια που πληρώνεις και σεμινάρια που επιδοτούνται απο την ΕΕ ...δηλαδή ότι γίνεται και στα μεταπτυχιακά.Δύο άτομα έχουν μεταπτυχιακό στον αυτισμό και ο ένας έχει και σεμινάριο 400 ωρών και ποιο συγκεκριμένα 11 μαθημάτων-ενοτήτων- βιβλίων στις Μαθησιακές Δυσκολίες και την Ηπια νοητική στέρηση.Ποιος από τους δυο είναι ικανότερος να διδάξει σε τμήμα ένταξης?Κάποιοι μίλησαν εδώ και μέρες για την πανάκεια της προυπηρεσίας ....Δεν είναι δίκαιο να μετρήσει ο ΑΣΕΠ γενικής το σεμινάριο και άλλα τέτοια...Δηλαδή για να καταλάβω όσοι είναι Μαθηματικοί στον ΑΣΕΠ ειδικής σε άλλα μαθηματικά θα δώσουν ? Οι φιλόλογοι θα έχουν άλλο γνωστικό ? Δεν έχει καμία σχέση λοιπόν ούτε το σεμινάριο ούτε ο Ασεπ γενικής ?Αν λέγατε ότι υποστηρίζετε αυτό που σας συμφέρει , δεν θα μιλούσα καθόλου και καλά θα κάνατε...όχι όμως ότι υπερασπίζεστε το ...Δίκαιο...αυτό είναι βαριά κουβέντα....Ακόμα και αν δεν σας έπεισα ελπίζω να σας έδειξα λίγο και την άλλη όψη του νομίσματος ....Η μοριοδότηση όλων των προσόντων είναι δίκαιη ...όχι των δικών μας...όλων.Και κάτι τελευταίο ...το να είσαι σε κατώτερη θέση από την περσινή , ενώ δούλεψες αναπληρωτής ...δεν είναι ευχάριστο..ωστόσο δεν είναι και άδικο.Αν κάποιος έγινε καλύτερος θα πάει επάνω....δεν τις αγοράσαμε τις θέσεις ....ειδάλως ας ψηφίσουμε όλοι ΚΚΕ.Μπορεί κάπου να κάνω και λάθος ....