*

Ψηφοφορία

Ακολουθεί το κείμενο της ψηφοφορίας.Παρακαλώ δώστε τα ονόματα σας για να προσυπογραφεί.

Συμφωνώ
33 (80.5%)
Διαφωνώ
2 (4.9%)
Δεν με αφορά
6 (14.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 41

Αποστολέας Θέμα: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)  (Αναγνώστηκε 364446 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #952 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 05:52:10 pm »
το μπαχαλο συνεχιζεται και αρχίζω να πιστεύω πως μας κανουν πλακα τελικα. η alfavita παντως εχει ενα link με τον πινακα β των διαφορων ειδικοτητων που μπορείς να δεις τους πινακες β μονο, αν και στην ιστοσελιδα δεν υπάρχουν.αυτό τι είναι πάλι;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maraki_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #953 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 05:56:55 pm »
με τα δεδπμενα που ισχυουν μεχρι σημερα ποιος προηγειται?οεο???

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #954 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:00:21 pm »
παιδια ξερει κανεις, αν καποιος π.χ εχει παρει πτυχιο το 2006 και εχει σεμιναριο και ο αλλος εχει παρει πτυχιο το 2007 και εχει σεμιναριο και νοηματικη, ποιος προηγειται στον πινακα?λογικα δεν προτασσονται το σεμιναριο και η νοηματικη σε σχεση με την ημερομηνια κτησης πτυχιου?


μετράει η ημερομηνία κτήσης πτυχίου

Αποσυνδεδεμένος maraki_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #955 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:03:30 pm »
καλα αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο???δηλαδη και να μην εχει νοηματικη ή braile καποιος παλι στην ιδια θεση θα'ναι σε σχεση με καποιον αλλον που εχει παρει πτυχιο νωριτερα.....ο,τι να'ναι!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #956 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:12:58 pm »
ρε maraki δεν είναι καινούργιο αυτό με την ημερομηνία κτήσης.Οσο για το παράλογοοο;;; ...  Δεν απαντάει..
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 830
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #957 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:16:13 pm »
μισο....στους ΠΕ02 το νουμερο 255 ειναι ναι μεν με σεμιναριο αλλα παιδια εχει ο μηνες προυπηρεσια....αρα θα επρεπε  να ειναι αρκετααααααααααααα πιο κατω...πως ανεβηκε αυτη????

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #958 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:19:13 pm »
εγώ απέχω από συμφοιτήτρια μου στο μεταπτυχιακό 30 θέσεις ...........και αυτό για 2 μήνες καθυστέρηση στην κτήση του τίτλου...αυτά γίνονται :o   

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 830
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #959 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 06:21:12 pm »
μισο....στους ΠΕ02 το νουμερο 255 ειναι ναι μεν με σεμιναριο αλλα παιδια εχει ο μηνες προυπηρεσια....αρα θα επρεπε  να ειναι αρκετααααααααααααα πιο κατω...πως ανεβηκε αυτη?

Αποσυνδεδεμένος maricagirl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #960 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 07:22:32 pm »
Παιδιά γράφτηκα τώρα στην παρέα σας
καθημερινά κατεβαίνω στον πίνακα αρκετές θέσεις.Σκέφτομαι να πάω σε δικηγόρο.Αρκετά πια αν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους,να πάνε στα σπίτια τους.
Αρκετά πια δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #961 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 07:25:51 pm »
Παρακολουθώ τις συζητήσεις και ...παραξενεύομαι........Έτσι ήμουν και εγώ πριν?
Δηλαδή ρε σεις συνάδελφοι εννοώ...ότι .....
καλα αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο???δηλαδη και να μην εχει νοηματικη ή braile καποιος παλι στην ιδια θεση θα'ναι σε σχεση με καποιον αλλον που εχει παρει πτυχιο νωριτερα.....ο,τι να'ναι!!!

Τι σχέση έχει η νοηματική και η μπρειγ με τον γενικό πίνακα? ? ? ?  ? ότι θέμε λέμε? Δηλαδή είσαι καλύτερος να διδάξεις σε νταουν γιατί ξέρεις μπρέιγ? ? ? Εκτός αν δεν αναφέρεσαι στον γενικό αλλά σε αυτούς τους πίνακες που δεν βγήκαν ακόμα....οπότε κάνω πάσο κατάλαβα λάθος.

2ο Όλοι οι μεταπτυχιακοί θεωρείτε το σεμινάριο ως ..υπολοιπόμενο επιπρόσθετο προσόν ...(εν μέρη δεκτό)...αλλά και ως ....μηδενικά επιπρόσθετο προσόν ? ? ?
Δηλαδή οι διδακτορικοί μεταξύ τους τι θα πρέπει να λένε ? ? ? Μήπως ότι αν κάποιος έχει και μεταπτυχιακό είναι άχρηστο επιπρόσθετο προσόν γιατί έχει διδακτορικό που είναι ανώτερο?
Θεωρείτε ότι το σεμινάριο δεν πρέπει καν να υπολογίζετε ......σε σχέση με την προυπηρεσία.
Δηλαδή αν κάποιος έχει προυπηρεσία ...... είναι ικανότερος από αυτόν που έχει σεμινάριο.Οκ. Το πιστεύεται ...ή απλώς αυτό το προσόν έχετε?
Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια με 100 ώρες πρακτική ? Θεωρείτε ότι αυτές είναι αχρηστες έναντι της προυπηρεσίας ?
Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια 400 ωρών που δίνουν εξειδίκευση στην ''Ήπια νοητική στέρηση'', άλλα  σεμινάρια με εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες ,κ.ο.κ θεωρείτε ότι δεν έχουν να σας προσφέρουν τίποτε ?
Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν πραγματικά έχετε δεχτεί εισηγήσεις 400 ωρών στο μεταπτυχιακό ειδικά για παράδειγμα για την ήπια νοητική στέρηση ? Σας απαντάω εγώ προτρέχοντας...όχι. Το μεταπτυχιακό δεν έιναι η πανάκεια και το είδατε από μέσα.Η περαιτέρω εξειδίκευση σε έναν (ή και σε έναν ακόμα) από τους τομείς της ειδικής αγωγής σίγουρα θα σας έκανε καλύτερους και θα έπρεπε να το αποδέχεστε.Όσον αφορά το ...όσοι έχουν χρήματα , πληρώνουν για το σεμινάριο είναι αστείο γιατί ....αυτό το επιχείρημα καταργεί και τα μεταπτυχιακά.Υπάρχουν σεμινάρια που πληρώνεις και σεμινάρια που επιδοτούνται απο την ΕΕ ...δηλαδή ότι γίνεται και στα μεταπτυχιακά.
Δύο άτομα έχουν μεταπτυχιακό στον αυτισμό και ο ένας έχει και σεμινάριο 400 ωρών και ποιο συγκεκριμένα 11 μαθημάτων-ενοτήτων- βιβλίων  στις Μαθησιακές Δυσκολίες και την Ηπια νοητική στέρηση.Ποιος από τους δυο είναι ικανότερος να διδάξει σε τμήμα ένταξης?

Κάποιοι μίλησαν εδώ και μέρες για την πανάκεια της προυπηρεσίας ....Δεν είναι δίκαιο να μετρήσει ο ΑΣΕΠ γενικής το σεμινάριο και άλλα τέτοια...Δηλαδή για να καταλάβω όσοι είναι Μαθηματικοί στον ΑΣΕΠ ειδικής σε άλλα μαθηματικά θα δώσουν ? Οι φιλόλογοι θα έχουν άλλο γνωστικό ? Δεν έχει καμία σχέση λοιπόν ούτε το σεμινάριο ούτε ο Ασεπ γενικής ?

Αν λέγατε ότι υποστηρίζετε αυτό που σας συμφέρει , δεν θα μιλούσα καθόλου και καλά θα κάνατε...
όχι όμως ότι υπερασπίζεστε  το ...Δίκαιο...αυτό είναι βαριά κουβέντα....

Ακόμα και αν δεν σας έπεισα ελπίζω να σας έδειξα λίγο και την άλλη όψη του νομίσματος ....

Η μοριοδότηση όλων των προσόντων είναι δίκαιη ...όχι των δικών μας...όλων.
Και κάτι τελευταίο ...το να είσαι σε κατώτερη θέση από την περσινή , ενώ δούλεψες αναπληρωτής ...δεν είναι ευχάριστο..ωστόσο δεν είναι και άδικο.Αν κάποιος έγινε καλύτερος θα πάει επάνω....δεν τις αγοράσαμε τις θέσεις ....ειδάλως ας ψηφίσουμε όλοι ΚΚΕ.

Μπορεί κάπου να κάνω και λάθος ....

Αποσυνδεδεμένος mafi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #962 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 07:45:45 pm »
Kαλά τι παραλήρημα είναι αυτό? Δε θα μας βγει σε καλό αυτή η ιστορία..θα αρχίσουμε να παραμιλάμε..

Το σεμινάριο είναι καλό να υπάρχει για να προσφέρει γνώσεις σε ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο. Από εκεί και πέρα σε έναν μεταπτυχιακό ή σε έναν διδακτορικό δε νομίζω ότι έχει κάτι να προσφέρει..Γιατί από το Υπουργείο έτσι όπως μας τα λένε σε λίγο θα στέλνουν τους διδακτορικούς να παρακολουθήσουν σεμινάριο..απλά δεν ξέρω αυτοί που θα τους κάνουν μάθημα τι προσόντα θα έχουν..Αναρωτιέμαι μήπως οι διδακτορικοί πρέπει να είναι καθηγητές και όχι οι μαθητές?

Όταν κάποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δεν μπορεί να πάει να παρακολουθήσει σεμινάριο στο ίδιο αντικείμενο..Αν ήταν έτσι στους καθηγητές πληροφορικής θα υπολόγιζαν ως επιπλέον προσόν την χρήση Η/Υ? δεν το κάνουν όμως γιατί είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ???

Αποσυνδεδεμένος mafi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #963 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 07:53:08 pm »
Παρακολουθώ τις συζητήσεις και ...παραξενεύομαι........Έτσι ήμουν και εγώ πριν?
Δηλαδή ρε σεις συνάδελφοι εννοώ...ότι .....
καλα αυτο δεν ειναι εντελως παραλογο???δηλαδη και να μην εχει νοηματικη ή braile καποιος παλι στην ιδια θεση θα'ναι σε σχεση με καποιον αλλον που εχει παρει πτυχιο νωριτερα.....ο,τι να'ναι!!!

Τι σχέση έχει η νοηματική και η μπρειγ με τον γενικό πίνακα? ? ? ?  ? ότι θέμε λέμε? Δηλαδή είσαι καλύτερος να διδάξεις σε νταουν γιατί ξέρεις μπρέιγ? ? ? Εκτός αν δεν αναφέρεσαι στον γενικό αλλά σε αυτούς τους πίνακες που δεν βγήκαν ακόμα....οπότε κάνω πάσο κατάλαβα λάθος.

2ο Όλοι οι μεταπτυχιακοί θεωρείτε το σεμινάριο ως ..υπολοιπόμενο επιπρόσθετο προσόν ...(εν μέρη δεκτό)...αλλά και ως ....μηδενικά επιπρόσθετο προσόν ? ? ?
Δηλαδή οι διδακτορικοί μεταξύ τους τι θα πρέπει να λένε ? ? ? Μήπως ότι αν κάποιος έχει και μεταπτυχιακό είναι άχρηστο επιπρόσθετο προσόν γιατί έχει διδακτορικό που είναι ανώτερο?
Θεωρείτε ότι το σεμινάριο δεν πρέπει καν να υπολογίζετε ......σε σχέση με την προυπηρεσία.
Δηλαδή αν κάποιος έχει προυπηρεσία ...... είναι ικανότερος από αυτόν που έχει σεμινάριο.Οκ. Το πιστεύεται ...ή απλώς αυτό το προσόν έχετε?
Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια με 100 ώρες πρακτική ? Θεωρείτε ότι αυτές είναι αχρηστες έναντι της προυπηρεσίας ?
Αν σας πω ότι υπάρχουν σεμινάρια 400 ωρών που δίνουν εξειδίκευση στην ''Ήπια νοητική στέρηση'', άλλα  σεμινάρια με εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες ,κ.ο.κ θεωρείτε ότι δεν έχουν να σας προσφέρουν τίποτε ?
Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας αν πραγματικά έχετε δεχτεί εισηγήσεις 400 ωρών στο μεταπτυχιακό ειδικά για παράδειγμα για την ήπια νοητική στέρηση ? Σας απαντάω εγώ προτρέχοντας...όχι. Το μεταπτυχιακό δεν έιναι η πανάκεια και το είδατε από μέσα.Η περαιτέρω εξειδίκευση σε έναν (ή και σε έναν ακόμα) από τους τομείς της ειδικής αγωγής σίγουρα θα σας έκανε καλύτερους και θα έπρεπε να το αποδέχεστε.Όσον αφορά το ...όσοι έχουν χρήματα , πληρώνουν για το σεμινάριο είναι αστείο γιατί ....αυτό το επιχείρημα καταργεί και τα μεταπτυχιακά.Υπάρχουν σεμινάρια που πληρώνεις και σεμινάρια που επιδοτούνται απο την ΕΕ ...δηλαδή ότι γίνεται και στα μεταπτυχιακά.
Δύο άτομα έχουν μεταπτυχιακό στον αυτισμό και ο ένας έχει και σεμινάριο 400 ωρών και ποιο συγκεκριμένα 11 μαθημάτων-ενοτήτων- βιβλίων  στις Μαθησιακές Δυσκολίες και την Ηπια νοητική στέρηση.Ποιος από τους δυο είναι ικανότερος να διδάξει σε τμήμα ένταξης?

Κάποιοι μίλησαν εδώ και μέρες για την πανάκεια της προυπηρεσίας ....Δεν είναι δίκαιο να μετρήσει ο ΑΣΕΠ γενικής το σεμινάριο και άλλα τέτοια...Δηλαδή για να καταλάβω όσοι είναι Μαθηματικοί στον ΑΣΕΠ ειδικής σε άλλα μαθηματικά θα δώσουν ? Οι φιλόλογοι θα έχουν άλλο γνωστικό ? Δεν έχει καμία σχέση λοιπόν ούτε το σεμινάριο ούτε ο Ασεπ γενικής ?

Αν λέγατε ότι υποστηρίζετε αυτό που σας συμφέρει , δεν θα μιλούσα καθόλου και καλά θα κάνατε...
όχι όμως ότι υπερασπίζεστε  το ...Δίκαιο...αυτό είναι βαριά κουβέντα....

Ακόμα και αν δεν σας έπεισα ελπίζω να σας έδειξα λίγο και την άλλη όψη του νομίσματος ....

Η μοριοδότηση όλων των προσόντων είναι δίκαιη ...όχι των δικών μας...όλων.
Και κάτι τελευταίο ...το να είσαι σε κατώτερη θέση από την περσινή , ενώ δούλεψες αναπληρωτής ...δεν είναι ευχάριστο..ωστόσο δεν είναι και άδικο.Αν κάποιος έγινε καλύτερος θα πάει επάνω....δεν τις αγοράσαμε τις θέσεις ....ειδάλως ας ψηφίσουμε όλοι ΚΚΕ.

Μπορεί κάπου να κάνω και λάθος ....


Όσον αφορά το ζήτημα της πρακτικής των 100 ωρών εγώ το δέχομαι και θερωρώ ότι είναι πολύ καλό να γίνεται?Αλλά δεν συμφωνείς ότι η προυπηρεσία κάποιου που δούλευε μία ολόκληρη σχολική χρονιά δηλαδή 21 ώρες εργασίας άρα και πρακτικής μας κάνει πάνω από 800 ώρες που ισούται με τις διπλάσιες ώρες ενός σεμιναρίου?? Αυτές τις ώρες πρακτικής να μην τις υπολογίσουμε? Τις σκέψεις μου εκφράζω, τι λες?

Αποσυνδεδεμένος Loksias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02-----> I can't help but wonder!!!
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #964 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 08:17:27 pm »
Καλησπέρα και πάλι,

Έχω να κάνω μια ερώτηση...Οι σημερινοι "προσωρινοι' πίνακες μήπως είναι και οι τελικοί? Γιατι απ'ο,τι έχω δεί δεν εχουν δώσει ημερομηνίες για ενστάσεις.

@PHYSCIENSE

Ενδιαφέρουσα και σεβαστή η εκδοχή σου.  Ωστόσο υπάρχει διαφορά απο σεμινάριο σε σεμινάριο...Όπως είπεςυπάρχουν κάποια που είναι πολύ αξιόλογα και εποικοδομητικά και άλλα που είναι εντελώς χύμα στα οποία οι συμμετέχοντες πηγαίνουν εκ περιτροπής και υπογράφουν ο ένας για τον άλλον... Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά μπαίνουν στο ίδιο καζάνι. Σίγουρα όμως ο,τι κάνει κανείς καλό είναι...Εφόσον  λοιπόν υπολογίζουν το σεμινάριο καλό θα ήταν να υπολογίζαν κιι όλα όσα έχει κάνει ο καθένας μας στην ειδική αγωγή και όχι μόνο ό,τι σχετίζεται με το υπουργείο ή/και το ελληνικό δημόσιο. Σχετικά με τους διδακτορικούς και τους μεταπτυχιακούς δεν είναι το ίδιο γιατί το μεταπτυχιακό είναι ακαδημαϊκό προσόν με πολύ μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με το σεμινάριο.  Απο κεί και πέρα, εγώ πιστεύω οτι δεν είναι καλό ένα σεμινάριο να καταργεί την προυπηρεσία σκεφτόμενος οτι η εμπειρία της δουλειάς και της εφαρμογής των θεωρητικών γνώσεων είναι περισσότερο εποικοδομιτική και "διδακτική" απο ένα σεμινάριο.. Τέλος πάντων, εγώ πιστεύω οτι οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι  (με μεταπτυχιακο + σεμινάριο + 0 προυπηρεσία) θα έπρεπε να βρίσκονται ακριβώς πάνω απο αυτούς με μεταπτυχιακό και 0 προυπηρεσία. Όσον αφορά στον ΑΣΕΠ γενικής, παρόλο που δεν έχω δώσει ποτε μου πιστεύω οτι θα έπρεπε να μετράει.
Σε αυτά τα θέματα ο καθένας μας έχει τη δική του άποψη και κάθε άποψη είναι σεβαστή και αποδεκτή..Καλό απόγευμα ;)
If they don't learn the way we teach them, we must teach them the way they learn (Dr Harry Chasty, cited in Reid & Fawcett, 2004).

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 830
    • Προφίλ
Απ: Γιατί κύριε υπουργέ παίζεται με τα νεύρα μας?(www.esos.gr)
« Απάντηση #965 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2009, 08:19:02 pm »
εγω αναφερθηκα στους πίανκες ΕΝΓ.
 Ας τα παρουμε με την σειρα, αυτοι οι πίνακες συσταθηκαν για σχολεια κωφων...
ειναι δυνατον να ειναι πανω απο επαρκεια ατομο με 1ο κυκλο...δηλαδη ενα χρονο εκμαθηση???
θα εστελνες το παιδι σου σε φροντησριο οπου διδασκουν ατομα που δεν εχουν παρει την αδεια διδασκαλιας αλλα ενα χρονο??? το ιδιιο ειναι!!!! Και ομως ..θα παει και θα διαδαξει ετσι σε κωφω παιδι ατομο με ενα χρονο γιατι ειναι πανω απο ατομα με επαρκεια....επειδη εχει μεταπτυχιακο!!! HELLLOOOOOO τι να σου κανει το μεταπτυχιακο οταν εχεις να κανεις με κωφο????

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182626
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 432

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.