Σύνολο ψηφοφόρων: 41
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παρακολουθώ εδώ και λίγες μέρες κάποιες απο τις τοποθετήσεις των συναδέλφων και ειλικρινά έχω μείνει έκπληκτος με την απαράδεκτη ευκολία που κάποιοι τελείως επιπόλαια ερμηνεύουν τους νόμους, τις εγκυκλίους κ.λ.π. Αν κάποιος διαφωνεί με την τοποθέτηση του σε κάποιο πίνακα μπορεί να πάει όμορφα και ωραία σε μία ΔΙΔΕ και να καταθέσει την ένσταση του. Το να φωτογραφίζει όμως συγκεκριμένα άτομα σε πίνακες και να λέει αυτός γιατί είναι πάνω ο άλλος γιατί είναι κάτω κ.λ.π και χωρίς να έχει στοιχεία να αφήνει υπόνοιες, και μάλιστα ανώνυμα σε ένα forum που το διαβάζουν χιλιάδες άνθρωποι, είναι ελλεεινή συμπεριφορά που δεν αρμόζει θεωρώ σε εκπαιδευτικούς.Θα παρακαλούσα τους Moderators του site να το πρσέξουν αυτό το θέμα.Συνάδελφοι σύννομο δεν είναι πάντα αυτό που μας βολεύει...Κάθε κριτήριο που υπάρχει για την κατάρτιση ενός πίνακα μπορεί να χαρακτηριστεί από κάποιον που δεν έχει το προσόν σαν φωτογραφικό για τους άλλους που το έχουν...Με το ξεκατίνιασμα δε βγάζουμε άκρη...Αντί να μας βρίσκουν οι καρεκλοκένταυροι της εξουσίας απέναντι τους, μας έχουν καταντήσει να σφαζόμαστε για ένα γαμ... χιλιάρικο...Αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη τους