0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπόν.Η εγκύκλιος για τους αναπληρωτές θα αποσταλεί την Παρασκευή 11 Ιουνίου και θα ακολουθήσουν οι αιτήσεις από Δευτέρα 14/06. Δυστυχώς οι αιτήσεις θα είναι χρήσιμες μόνο για δασκάλους και νηπιαγωγούς και κάποιους από δευτεροβάθμια που έχουν πάρα πολλούς μήνες προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ. Οι προσλήψεις αναπληρωτών το 2010 θα είναι πάρα μα πάρα πολύ λίγες και θα γίνουν και κάποιες στις αρχές του 2011. Ακόμη κι αυτές του 2010 θα γίνουν Νοέμβριο. Υπάρχει και η περίπτωση που μελετάται να μην γίνει καμιά πρόσληψη αναπληρωτών στο όνομα του ΔΝΤ των πιθανών εκλογών και της εξόδου από την Ευρωζώνη.Υπάρχει και το χειρότερο σενάριο που "μελετάται" αλλά αν το παραθέσω θα δεχτώ πολύ επίθεση και το αφήνω για τις 14 Ιουνίου. Ραντεβού τότε. Τα χειρότερα έρχονται.
Παράθεση από: paschalist στις Ιουνίου 02, 2010, 03:37:55 pmΛοιπόν.Η εγκύκλιος για τους αναπληρωτές θα αποσταλεί την Παρασκευή 11 Ιουνίου και θα ακολουθήσουν οι αιτήσεις από Δευτέρα 14/06. Δυστυχώς οι αιτήσεις θα είναι χρήσιμες μόνο για δασκάλους και νηπιαγωγούς και κάποιους από δευτεροβάθμια που έχουν πάρα πολλούς μήνες προϋπηρεσίας και ΑΣΕΠ. Οι προσλήψεις αναπληρωτών το 2010 θα είναι πάρα μα πάρα πολύ λίγες και θα γίνουν και κάποιες στις αρχές του 2011. Ακόμη κι αυτές του 2010 θα γίνουν Νοέμβριο. Υπάρχει και η περίπτωση που μελετάται να μην γίνει καμιά πρόσληψη αναπληρωτών στο όνομα του ΔΝΤ των πιθανών εκλογών και της εξόδου από την Ευρωζώνη.Υπάρχει και το χειρότερο σενάριο που "μελετάται" αλλά αν το παραθέσω θα δεχτώ πολύ επίθεση και το αφήνω για τις 14 Ιουνίου. Ραντεβού τότε. Τα χειρότερα έρχονται.....Να υποθέσουμε το κλασικό ότι έχεις πληροφορίες από μέσα και τέτοια σχετικά......
Όχι δεν έχω πληροφορίες από μέσα. Έτσι προγραμματίστηκε να γίνει εκτός κι αν πουλήσουμε μερικά νησάκια, αλλά και πάλι τα καλά θα έρθουν μετά από 2 χρόνια. Δεν είναι πληροφορίες, είναι η στρατηγική όσον αφορά το κομμάτι εκπαιδευτικοί-προσλήψεις του υπουργείου.Δεν είσαι υποχρεωμένος να βασιστείς πάνω μου, αλλά μπορείς να το λάβεις υπόψιν. Ίσως έρθουν οι Έψιλον και οι Ολύμπιοι και αλλάξουν γνώμη. Πάρε τηλ. στο υπουργείο αύριο και πες τους το σενάριό τους.
Στους φυσικούς που έχω ψάξει αρκετά υπάρχουν 240 αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες ενώ απ’ τις μεταθέσεις προκύπτουν 200 κενά. Ταυτόχρονα υπάρχουν μέχρι στιγμής 160 αιτήσεις για σύνταξη. Τώρα έστω ότι η Διαμαντοπούλου δεν θέλει να προσλάβει κανένα αναπληρωτή. Μπορεί να επιστρέψει όλους τους αποσπασμένους και να διορίσει τόσους όσα είναι τα κενά λόγω των νέων συνταξιοδοτήσεων. Μπορεί κάλλιστα να το κάνει. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και στους άλλους κλάδους.Το θέμα είναι εντελώς σουρεαλιστικό. Όλοι αυτοί οι αποσπασμένοι είναι προϊόν της πολιτικής που μέχρι τώρα εφάρμοζαν και τα δύο κόμματα. Και τώρα αποδεικνύονται η χρυσή εφεδρεία για να κάνει τις περικοπές που επιβάλλουν απ’ το ΔΝΤ; Το ζήτημα όμως άπτεται της στοιχειώδους πολιτικής ηθικής. Μπορεί ένα πολιτικό σφάλμα ή καλύτερα μια πολιτική ασυδοσία να επιρρίπτεται σε αυτούς που δεν φταίνε; Όλοι αυτοί που μπήκαν στις διαδικασίες, με τους διαγωνισμούς, τις αναπληρώσεις και τις ωρομισθίες είναι τί; Το βολικό περιθώριο για δημιουργική λογιστική; Δεν είναι άνθρωποι με ανάγκες; Δεν αφιέρωσαν χρόνο, μόχθο και χρήμα για να βρεθούν στην δημόσια εκπαίδευση;Έκαναν μια επένδυση ζωής. Άφησαν την δουλειά τους, τον τόπο διαμονής τους, μπήκαν σε μια λογική που τους την επέβαλλαν. Γνώριζαν τι ακριβώς γινόταν στην δημόσια εκπαίδευση; Ξέρανε ότι καλύπτουν υπαρκτές ανάγκες και όχι πλασματικές. Τους προσκάλεσαν σε μια διαβούλευση απάτη; Μιλούσαν για μεταβατική περίοδο ως πρόσχημα; Θέλανε απ’ την αρχή να μειώσουν δραματικά τον αριθμό των εκπαιδευτικών; Αν ναι, τότε γιατί δεν το λέγανε ευθέως. Γιατί αυτή η πολύμηνη ταλαιπωρία, αυτό το θέατρο; Η εφημερίδα, το έθνος, δεν έγραφε πριν από 3 μήνες ότι οι αναπληρωτές δεν κινδυνεύουν; Τώρα γράφει : η υπουργός επανέλαβε ότι κανείς αναπληρωτής δεν θα προσληφθεί. Τι είδος δημοσιογραφία είναι αυτό; Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και να μην αντιλαμβάνονται τις συνέπειες;Δημιουργείται ένα κλίμα παράνοιας ανάμεσα στο υπουργείο παιδείας και τους εκπαιδευτικούς.Μιλάμε για έναν ολοκληρωτισμό στην εκπαίδευση. Η φωτισμένη πολιτικός Διαμαντοπούλου στον ρόλο του μεγάλου τιμονιέρη...Η παιδεία όμως δεν είναι τα αόρατα ρούχα του βασιλιά που στην πραγματικότητα είναι γυμνός. Μπορεί να μην φαίνεται χειροπιαστή αλλά είναι εντελώς πραγματική. Και οι πρωταγωνιστές σε αυτή είναι πάντα οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές. Και ειδικά οι μαθητές που θωπεύονται επικοινωνιακά. Είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να δεχθούν με κανένα τρόπο μια τέτοια υποκριτική πολιτική γεμάτη στόμφο και φανφάρες. Είναι κάτι που δεν ξέρει καθόλου η Διαμαντοπούλου, ότι το ψέμα πρώτοι το διαισθάνονται οι μαθητές και για αυτό αντιδρούν πρώτοι. Κανένας δήθεν εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κρατήσει σε τάξη καμιά τάξη πόσο μάλλον μια υπερφίαλη πολιτικός σαν την Διαμάντω το σύνολο των σχολείων...ΥΓ. Ο DEXTER είναι ο γνωστός μαλάκας γιατρός που παραθέτει απόψεις για να διασκεδάσει με τους εκπαιδευτικούς. Η περίπτωσή του είναι ανίατη. Ξεπερνάει και αυτή της Διαμαντοπούλου...
Παράθεση από: joap στις Ιουνίου 01, 2010, 10:57:31 pmΣτους φυσικούς που έχω ψάξει αρκετά υπάρχουν 240 αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες ενώ απ’ τις μεταθέσεις προκύπτουν 200 κενά. Ταυτόχρονα υπάρχουν μέχρι στιγμής 160 αιτήσεις για σύνταξη. Τώρα έστω ότι η Διαμαντοπούλου δεν θέλει να προσλάβει κανένα αναπληρωτή. Μπορεί να επιστρέψει όλους τους αποσπασμένους και να διορίσει τόσους όσα είναι τα κενά λόγω των νέων συνταξιοδοτήσεων. Μπορεί κάλλιστα να το κάνει. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και στους άλλους κλάδους.Το θέμα είναι εντελώς σουρεαλιστικό. Όλοι αυτοί οι αποσπασμένοι είναι προϊόν της πολιτικής που μέχρι τώρα εφάρμοζαν και τα δύο κόμματα. Και τώρα αποδεικνύονται η χρυσή εφεδρεία για να κάνει τις περικοπές που επιβάλλουν απ’ το ΔΝΤ; Το ζήτημα όμως άπτεται της στοιχειώδους πολιτικής ηθικής. Μπορεί ένα πολιτικό σφάλμα ή καλύτερα μια πολιτική ασυδοσία να επιρρίπτεται σε αυτούς που δεν φταίνε; Όλοι αυτοί που μπήκαν στις διαδικασίες, με τους διαγωνισμούς, τις αναπληρώσεις και τις ωρομισθίες είναι τί; Το βολικό περιθώριο για δημιουργική λογιστική; Δεν είναι άνθρωποι με ανάγκες; Δεν αφιέρωσαν χρόνο, μόχθο και χρήμα για να βρεθούν στην δημόσια εκπαίδευση;Έκαναν μια επένδυση ζωής. Άφησαν την δουλειά τους, τον τόπο διαμονής τους, μπήκαν σε μια λογική που τους την επέβαλλαν. Γνώριζαν τι ακριβώς γινόταν στην δημόσια εκπαίδευση; Ξέρανε ότι καλύπτουν υπαρκτές ανάγκες και όχι πλασματικές. Τους προσκάλεσαν σε μια διαβούλευση απάτη; Μιλούσαν για μεταβατική περίοδο ως πρόσχημα; Θέλανε απ’ την αρχή να μειώσουν δραματικά τον αριθμό των εκπαιδευτικών; Αν ναι, τότε γιατί δεν το λέγανε ευθέως. Γιατί αυτή η πολύμηνη ταλαιπωρία, αυτό το θέατρο; Η εφημερίδα, το έθνος, δεν έγραφε πριν από 3 μήνες ότι οι αναπληρωτές δεν κινδυνεύουν; Τώρα γράφει : η υπουργός επανέλαβε ότι κανείς αναπληρωτής δεν θα προσληφθεί. Τι είδος δημοσιογραφία είναι αυτό; Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και να μην αντιλαμβάνονται τις συνέπειες;Δημιουργείται ένα κλίμα παράνοιας ανάμεσα στο υπουργείο παιδείας και τους εκπαιδευτικούς.Μιλάμε για έναν ολοκληρωτισμό στην εκπαίδευση. Η φωτισμένη πολιτικός Διαμαντοπούλου στον ρόλο του μεγάλου τιμονιέρη...Η παιδεία όμως δεν είναι τα αόρατα ρούχα του βασιλιά που στην πραγματικότητα είναι γυμνός. Μπορεί να μην φαίνεται χειροπιαστή αλλά είναι εντελώς πραγματική. Και οι πρωταγωνιστές σε αυτή είναι πάντα οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές. Και ειδικά οι μαθητές που θωπεύονται επικοινωνιακά. Είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να δεχθούν με κανένα τρόπο μια τέτοια υποκριτική πολιτική γεμάτη στόμφο και φανφάρες. Είναι κάτι που δεν ξέρει καθόλου η Διαμαντοπούλου, ότι το ψέμα πρώτοι το διαισθάνονται οι μαθητές και για αυτό αντιδρούν πρώτοι. Κανένας δήθεν εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κρατήσει σε τάξη καμιά τάξη πόσο μάλλον μια υπερφίαλη πολιτικός σαν την Διαμάντω το σύνολο των σχολείων...ΥΓ. Ο DEXTER είναι ο γνωστός μαλάκας γιατρός που παραθέτει απόψεις για να διασκεδάσει με τους εκπαιδευτικούς. Η περίπτωσή του είναι ανίατη. Ξεπερνάει και αυτή της Διαμαντοπούλου...Ρε joap, επειδή φαίνεται ότι κάνεις πολύ σοβαρή δουλειά, έχω μία απορία, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να βοηθήσεις…Αυτά τα 200 κενά προκύπτουν και από τον συμψηφισμό των κενών που καλύπτουν οι φετινοί αναπληρωτές-ωρομίσθιοι αλλά και οι υπεράριθμοι που προκύπτουν… ή αυτά είναι άλλα κενά-υπεραρυθμίες?