0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρωτα ας οργανωθουμε σοβαρα ως κλαδος,ας αποκτησουμε δυναμη και φωνη σαν συνδικατο,ας κοιταξουμε να κανουμε καλες συμμαχιες,να μην ειμαστε ο φτωχος συγγενης των υπολοιπων συνδικαλιστων συναδελφων,να κινηθουμε με οραμα για το νηπιαγωγειο που θα θελαμε,με σεβασμο στον εαυτο μας,στους μαθητες μας,στους συναδελφους και στη δουλεια μας για να εχουμε μια γερη βαση να πατησουμε δειχνοντας το ποιοι ειμαστε,τι ξερουμε,τι θελουμε να μαθουμε,τι παρεχουμε και πως μπορουμε να βελτιωσουμε το εργο μας...κι επιτελους να διεκδικησουμε τα αυτονοητα...
Παράθεση από: dimitra68 στις Σεπτεμβρίου 09, 2009, 10:23:52 am Πρωτα ας οργανωθουμε σοβαρα ως κλαδος,ας αποκτησουμε δυναμη και φωνη σαν συνδικατο,ας κοιταξουμε να κανουμε καλες συμμαχιες,να μην ειμαστε ο φτωχος συγγενης των υπολοιπων συνδικαλιστων συναδελφων,να κινηθουμε με οραμα για το νηπιαγωγειο που θα θελαμε,με σεβασμο στον εαυτο μας,στους μαθητες μας,στους συναδελφους και στη δουλεια μας για να εχουμε μια γερη βαση να πατησουμε δειχνοντας το ποιοι ειμαστε,τι ξερουμε,τι θελουμε να μαθουμε,τι παρεχουμε και πως μπορουμε να βελτιωσουμε το εργο μας...κι επιτελους να διεκδικησουμε τα αυτονοητα...Πες τα χρυσόστομη...Έτσι είναι... και αυτό που ανέφερα για την δεύτερη εκπαιδευτικό το ανέφερα έχοντας στο μυαλό μου το πρότυπο reggio emilia, συνδεδεμένο με τις πρακτικές των σχολών.
Boldini, πίστεψε με το θέμα της ηλικίας της συναδέλφου δεν παίζει καθοριστικό ρόλο, αν πραγματικά ενδιαφέρεται για την δουλειά της και τα παιδιά, όχι πάντα βέβαια αλλά τυχαίνει να έχω προσωπική εμπειρία. Σε μια τάξη τα πράγματα είναι περισσότερο πολύπλοκα και σαφώς είναι χώρος αλληλεπιδράσεων. Το θέμα λοιπόν είναι να έχεις μια κοινή θα λέγαμε "πολιτική" σε συγκεκριμένα θέματα για να μην μπερδεύεις τα παιδιά στο τι μπορούν να κάνουν και στο τι όχι...Απο τα μικρά και βασικά ξεκινούν όλα...ritalamp θα μπορούσες ίσως να μας στείλεις κανένα site απο φόρουμ γονέων, ίσως έτσι καταλάβουμε καλύτερα τι τους απασχολεί κυρίως
βεβαίως οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τα περί μη ωραρίου ούτε μπορούν πάντα να κατανοήσουν πλήρως τις συνθήκες στις οποίες βρίσκονται τα παιδιά τους. [/quoteοσα κα να γνωριζουν,μπροστα στο γεγονος οτι δουλευουμε λιγο κ παιρνουμε πολλα δεν ακουνε τιποτα!
Ο μέσος γονιός δεν μπορεί να γνωρίζει τα αντικειμενικα προβλήματα που συζητατε εδω και ίσως να σκεφτεται ότι δεν τον αφορουν - ας φροντισει να τα λυσει το υπουργειο. Και ο γονιος που "καιγεται" και έχει αναγκη το πρωινο, δεν αρκειται στο να μαθει ποιο ειναι το προβλημα του εκπαιδευτικου, θέλει εναλλακτική λυση.