0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αποψη μου: εξοικείωσε τον με τις συνθήκες του γραψίματος, δηλ καν' του συχνά τεστάκια με χρόνο(αρχικά μπόλικο, στη συνέχεια περιορισμένο) και χωρις την παρουσιά σου διαρκώς....
Παράθεση από: vasp στις Ιούλιος 12, 2010, 11:10:52 μμΑποψη μου: εξοικείωσε τον με τις συνθήκες του γραψίματος, δηλ καν' του συχνά τεστάκια με χρόνο(αρχικά μπόλικο, στη συνέχεια περιορισμένο) και χωρις την παρουσιά σου διαρκώς....]Βασικά και οι γονείς του μου είπαν να του βάζω κάθε εβδομάδα ένα διαγώνισμα. Όμως, τι διαφέρει να του βάζω ένα διαγώνισμα από το που κάθε φορά του βάζω πχ 4 ασκήσεις για να λύσει για το επόμενο μάθημα; Το ίδιο πράγμα δεν είναι; Δηλαδή αντί να του λέω λύσε τις ασκήσεις 4, 5, 6, 7 να του τις δίνω σε μορφή διαγωνίσματος; Δεν καταλαβαίνω την διαφορά...Εγώ πιστεύω ότι ίσως το πρόβλημα οφείλεται στις συνθήκες την ώρα του διαγωνίσματος δηλαδή στην πίεση χρόνου, το άγχος κλπ. Όμως δεν μπορώ να του βάζω διαγώνισμα κάθε φορά και να είμαι από πάνω του και να τον επιβλέπω.Γιατί και διαγώνισμα να του βάλω, αυτός μπορεί να λύσει την 1η άσκηση και μετά να πάει να παίξει μπάλα και να λύσει την 2η αργότερα κλπ...Επίσης το να γράφει διαγώνισμα στο σπίτι του πάλι οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές. Μπορεί να ανοίξει ένα βιβλίο, να δει τηλεόραση και να συνεχίσει μετά κλπ.
Ενα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.
Παράθεση από: domenica στις Ιούλιος 14, 2010, 09:52:02 πμΕνα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.Το αντίθετο τα περισσότερα άσπεργκερ έχουν κλήση στα μαθηματικά ή στη μουσική-τέχνες γενικότερα. Το πρόβλημα είναι η γλώσσα-επικοινωνία και κυρίως οι κοινωνικές δεξιότητες γιατι όπως και να το κάνουμε μιλάμε για το φάσμα του αυτισμού...