*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375209 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1204 στις: Ιούνιος 14, 2018, 01:09:41 μμ »
Δυστηχως αρκετες διευθυνσεις δεν αναρτουν τις μοριοδοτησεις των τοποθετησεων και πολλες ουτε καν τις τοποθετησεις... Αυτο θα ηταν μια καλη λυση αν και χρονοβορα !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:37:48 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1205 στις: Νοέμβριος 25, 2018, 02:34:11 μμ »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1535&v=PtxTIuJFsK8

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1206 στις: Νοέμβριος 25, 2018, 02:59:14 μμ »
ας κάνουν πρώτα το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, αεππ, 6ωρο και βλέπουμε....
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2375
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1207 στις: Νοέμβριος 25, 2018, 04:41:22 μμ »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1535&v=PtxTIuJFsK8

Μην κοιτάς τα πράγματα αποσπασματικά αλλά σαν όλον.
Αρχικά θα αξιολογηθείς από γονείς, μαθητές, διευθυντή και το υπόλοιπο "σύστημα".
Στη συνέχεια θα δουλέψεις με αυξημένο ωράριο βάσει ΟΟΣΑ.
Οι ώρες της Πληροφορικής δεν θα αυξηθούν γιατί από κάπου αλλού θα πρέπει να κόψουν. (Ας μη γίνω ερειστικός λέγοντας από που).
Θα σε βάλουν να κάνεις πιστοποίηση, ρομποτική, τηλεματική και ότι άλλο τους αρέσει σαν ονομασία. Όλα σε μία ώρα.
Αν δεν μπορείς, δεν είσαι άριστος, δεν αξιολογείσαι θετικά. Ανίκανος δηλαδή. Go home.
Αν δεν μπορεί ολόκληρη η κοινότητα τότε το δημόσιο σχολείο δεν αξίζει μία. Η λύση είναι private ;).
Το μέλλον είναι ζοφερό. Όχι γιατί είμαστε απαισιόδοξοι αλλά γιατί απλά το περιμένουμε.
Υ.Γ. Το δημόσιο σχολείο απλά απαξιώνεται μεθοδικά. Δεν έχει να κάνει με τα γνωστικά αντικείμενα.
Ειδική αγωγή. :-* :-* :-* Just Business 8)
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:37:48 »

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1208 στις: Νοέμβριος 25, 2018, 07:48:59 μμ »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση?

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1535&v=PtxTIuJFsK8

Λέει για ομίλους μαθητών και δραστηριότητες "Εθελοντικά - Εκτός Ωρολογίου προγράμματος".

Έχω υπόψιν μου "Μαθήματα Ρομποτικής" που γίνονται σε σχολείο , απο "Εθελοντές" και το οργανώνει  Ο ΔΗΜΟΣ.

Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1209 στις: Νοέμβριος 26, 2018, 12:09:10 μμ »
To δημοσιο σχολειο απαξιωνεται αλλα οι λειτουργοι του οι εκπαιδευτικοι δεν κανουν απολυτως τιποτα...Ουτε μια μονοημερη απεργια...Τοσο σημαντικο ειναι τελικα το 50ευρω ? Η απαξιωση του κλαδου πλεον ειναι κατακλυσμικη... 8)


Υ.Γ. Το δημόσιο σχολείο απλά απαξιώνεται μεθοδικά. Δεν έχει να κάνει με τα γνωστικά αντικείμενα.


Αποσυνδεδεμένος Bergo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1210 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 12:30:44 μμ »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές. Όσον αφορά επικείμενους διορισμούς στη Γενική Αγωγή, με τα έως τώρα δεδομένα, οι κενές οργανικές θέσεις είναι ελάχιστες. Στην ουσία μιλάμε για καμιά 40ριά στην Α/Βάθμια και λιγότερες από 10 στην Β/Βάθμια (αν υπάρχουν κι αυτές). Αυτό σημαίνει ότι παρά το ότι από τον κλάδο μας προσλήφθηκαν περισσότεροι από 400 αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες (η σειρά έφτασε πολύ πιο κάτω αλλά πολλοί αρνήθηκαν, οπότε δεν γνωρίζω ακριβώς τον ακριβή αριθμό όσων προσλήφθηκαν και κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση, μπορεί να είναι και πολλοί περισσότεροι όσοι προσλήφθηκαν σαν αναπληρωτές), σε περίπτωση διορισμών θα πάρουμε στην ουσία ψίχουλα, και το μέλλον μας στην εκπαίδευση θα είναι στην καλύτερη το να είμαστε αιώνιοι αναπληρωτές, αν δεν μας παρακάμψουν τελικά οι δάσκαλοι με επιμόρφωση Β επιπέδου. Αυτό που βλέπω είναι ότι η ΔΟΕ δεν έχει καμία διάθεση να βοηθήσει, προφανώς για να πάρουν όλες τις πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς οι δάσκαλοι. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε εσείς επί του θέματος και αν θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κάποιου είδους πίεση. Το γεγονός δυστυχώς ότι το μάθημά μας είναι μονόωρο στερεί τη δυνατότητα δημιουργίας οργανικών θέσεων σε σχολεία που δεν είναι τουλάχιστον 12/θέσια, δεν γνωρίζω αν προβλέπονται οργανικές για ομάδες σχολείων, με αποτέλεσμα παρά τα πολλά λειτουργικά κενά να μη φαίνεται φως στον ορίζοντα όσον αφορά μόνιμους διορισμούς. Ασχολούμαστε όλοι με το σύστημα διορισμού, μόρια κτλ και δεν βλέπουμε ότι για μας πρακτικά δεν υπάρχουν θέσεις... Αυτό θεωρώ ότι είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3997
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1211 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 02:13:04 μμ »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές. Όσον αφορά επικείμενους διορισμούς στη Γενική Αγωγή, με τα έως τώρα δεδομένα, οι κενές οργανικές θέσεις είναι ελάχιστες. Στην ουσία μιλάμε για καμιά 40ριά στην Α/Βάθμια και λιγότερες από 10 στην Β/Βάθμια (αν υπάρχουν κι αυτές). Αυτό σημαίνει ότι παρά το ότι από τον κλάδο μας προσλήφθηκαν περισσότεροι από 400 αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες (η σειρά έφτασε πολύ πιο κάτω αλλά πολλοί αρνήθηκαν, οπότε δεν γνωρίζω ακριβώς τον ακριβή αριθμό όσων προσλήφθηκαν και κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση, μπορεί να είναι και πολλοί περισσότεροι όσοι προσλήφθηκαν σαν αναπληρωτές), σε περίπτωση διορισμών θα πάρουμε στην ουσία ψίχουλα, και το μέλλον μας στην εκπαίδευση θα είναι στην καλύτερη το να είμαστε αιώνιοι αναπληρωτές, αν δεν μας παρακάμψουν τελικά οι δάσκαλοι με επιμόρφωση Β επιπέδου. Αυτό που βλέπω είναι ότι η ΔΟΕ δεν έχει καμία διάθεση να βοηθήσει, προφανώς για να πάρουν όλες τις πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς οι δάσκαλοι. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε εσείς επί του θέματος και αν θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κάποιου είδους πίεση. Το γεγονός δυστυχώς ότι το μάθημά μας είναι μονόωρο στερεί τη δυνατότητα δημιουργίας οργανικών θέσεων σε σχολεία που δεν είναι τουλάχιστον 12/θέσια, δεν γνωρίζω αν προβλέπονται οργανικές για ομάδες σχολείων, με αποτέλεσμα παρά τα πολλά λειτουργικά κενά να μη φαίνεται φως στον ορίζοντα όσον αφορά μόνιμους διορισμούς. Ασχολούμαστε όλοι με το σύστημα διορισμού, μόρια κτλ και δεν βλέπουμε ότι για μας πρακτικά δεν υπάρχουν θέσεις... Αυτό θεωρώ ότι είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Υπάρχουν οργανικές και σε κάτω από 12/θέσια σχολεία

Αποσυνδεδεμένος Bergo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1212 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 02:43:51 μμ »
Υπάρχουν οργανικές και σε κάτω από 12/θέσια σχολεία

Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1213 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 03:33:00 μμ »
To δημοσιο σχολειο απαξιωνεται αλλα οι λειτουργοι του οι εκπαιδευτικοι δεν κανουν απολυτως τιποτα...Ουτε μια μονοημερη απεργια...Τοσο σημαντικο ειναι τελικα το 50ευρω ? Η απαξιωση του κλαδου πλεον ειναι κατακλυσμικη... 8)

Πώς ακριβώς απαξιώνεται;;

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1214 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 04:34:43 μμ »
Αν δεν θέλετε ή δεν ξέρετε να απαντήσετε σε μια ερώτηση, μην απαντάτε.
Επίσης, προσοχή τι γράφετε και πώς το γράφετε, ακόμα κι αν είστε σίγουροι ότι έχετε δίκιο στην "αντίδρασή" σας.

Ευχαριστούμε.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1215 στις: Δεκέμβριος 18, 2019, 05:02:47 μμ »
Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;
Αν είναι μεγάλος ο αριθμός των μόνιμων τότε τα λειτουργικά μπορεί να προκύπτουν από άδειες, από αποσπάσεις σε γραφεία, φορείς κ.α, σίγουρα η μείωση του μαθητικού δυναμικού επηρεάζει και τις οργανικές...φυσικα μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, λιγότερο αθώοι.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1216 στις: Δεκέμβριος 19, 2019, 09:15:01 πμ »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές.

Έτσι είναι. Και αν σκεφτείς πόσα ειδικά δημοτικά υπάρχουν και ότι όλα χρειάζονται από εναν καθηγητη πληροφορικής, καταλαβαινεις οτι ειναι αρκετες οι θεσεις.

Αυτο βέβαια ισχυει για όλες τις κοινες ειδικοτητες. Ούτε για γυμναστές ουτε για καλλιτεχνικών υπάρχουν οργανικές στα δημοτικά ειδικά σχολεία. Οι θεατρολόγοι νομίζω σήμερα κάνουν διαμαρτυρία.

Θεωρώ ότι θα πρέπει να οργανωθούν οι αναπληρωτες ολων των κοινών ειδικοτήτων και να μην βασίζονται στη δοε, γιατί υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων.

Δείτε και εδώ: https://www.anaplirotes.gr/organikes-theseis-eae-koinwn-eidikothtwn/
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2019, 09:24:14 πμ από modistra »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3997
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1217 στις: Δεκέμβριος 19, 2019, 03:39:48 μμ »
Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;

Το πώς τις όρισαν, ο Θεός και η ψυχή τους. Πάντως οι οργανικές είναι σχεδόν όσες και οι μόνιμοι (έχουν μείνει κάτι λίγες κενές από μετατάξεις σε πανεπιστήμια π.χ., αλλά κάποιες από αυτές καλύφτηκαν από άλλες μετατάξεις, από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια). Ένα ενδεικτικό παράδειγμα, ότι στη Β' Θεσσαλονίκης υπάρχουν 84 ομάδες σχολείων και μόλις 55 οργανικές. Οι υπόλοιπες 29, καλύπτονται εν μέρει (ή και στο σύνολο τους) από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας που συμπληρώνουν το ωράριο τους. Στη Λέσβο ας πούμε (Α' Λέσβου), που παίρνει αρκετούς αναπληρωτές, δεν υπάρχει ούτε μία οργανική. Στη Λευκάδα που μπορούν να καλύψουν όλο το νησί 3-4 πληροφορικοί, έχει 2 οργανικές. Υπουργείο Παιδείας είναι αυτό, ελάχιστα πράγματα γίνονται καθαρά με τη λογική...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2019, 03:41:44 μμ από trust no one »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 404

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.