*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426331 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1204 στις: Ιουνίου 14, 2018, 01:09:41 pm »
Δυστηχως αρκετες διευθυνσεις δεν αναρτουν τις μοριοδοτησεις των τοποθετησεων και πολλες ουτε καν τις τοποθετησεις... Αυτο θα ηταν μια καλη λυση αν και χρονοβορα !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:42 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1205 στις: Νοεμβρίου 25, 2018, 02:34:11 pm »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1206 στις: Νοεμβρίου 25, 2018, 02:59:14 pm »
ας κάνουν πρώτα το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, αεππ, 6ωρο και βλέπουμε....
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2747
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1207 στις: Νοεμβρίου 25, 2018, 04:41:22 pm »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:32:42 »

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1208 στις: Νοεμβρίου 25, 2018, 07:48:59 pm »
Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας μιλάει για Ρομποτική και για πιστοποιητικό Πληροφορικής, για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο. Άραγε όλα αυτά σημαίνουν αναβάθμιση και αύξηση των ωρών πληροφορικής στην Α/θμια και
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1209 στις: Νοεμβρίου 26, 2018, 12:09:10 pm »
To δημοσιο σχολειο απαξιωνεται αλλα οι λειτουργοι του οι εκπαιδευτικοι δεν κανουν απολυτως τιποτα...Ουτε μια μονοημερη απεργια...Τοσο σημαντικο ειναι τελικα το 50ευρω ? Η απαξιωση του κλαδου πλεον ειναι κατακλυσμικη... 8)


Υ.Γ. Το δημόσιο σχολείο απλά απαξιώνεται μεθοδικά. Δεν έχει να κάνει με τα γνωστικά αντικείμενα.


Αποσυνδεδεμένος Bergo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1210 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 12:30:44 pm »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5240
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1211 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 02:13:04 pm »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/

Αποσυνδεδεμένος Bergo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1212 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 02:43:51 pm »
Υπάρχουν οργανικές και σε κάτω από 12/θέσια σχολεία

Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1213 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 03:33:00 pm »
To δημοσιο σχολειο απαξιωνεται αλλα οι λειτουργοι του οι εκπαιδευτικοι δεν κανουν απολυτως τιποτα...Ουτε μια μονοημερη απεργια...Τοσο σημαντικο ειναι τελικα το 50ευρω ? Η απαξιωση του κλαδου πλεον ειναι κατακλυσμικη... 8)

Πώς ακριβώς απαξιώνεται;;

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1214 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 04:34:43 pm »
Αν δεν θέλετε ή δεν ξέρετε να απαντήσετε σε μια ερώτηση, μην απαντάτε.
Επίσης, προσοχή τι γράφετε και πώς το γράφετε, ακόμα κι αν είστε σίγουροι ότι έχετε δίκιο στην "αντίδρασή" σας.

Ευχαριστούμε.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1215 στις: Δεκεμβρίου 18, 2019, 05:02:47 pm »
Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;
Αν είναι μεγάλος ο αριθμός των μόνιμων τότε τα λειτουργικά μπορεί να προκύπτουν από άδειες, από αποσπάσεις σε γραφεία, φορείς κ.α, σίγουρα η μείωση του μαθητικού δυναμικού επηρεάζει και τις οργανικές...φυσικα μπορεί να υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, λιγότερο αθώοι.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1216 στις: Δεκεμβρίου 19, 2019, 09:15:01 am »
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 19, 2019, 09:24:14 am από modistra »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5240
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1217 στις: Δεκεμβρίου 19, 2019, 03:39:48 pm »
Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;

Το πώς τις όρισαν, ο Θεός και η ψυχή τους. Πάντως οι οργανικές είναι σχεδόν όσες και οι μόνιμοι (έχουν μείνει κάτι λίγες κενές από μετατάξεις σε πανεπιστήμια π.χ., αλλά κάποιες από αυτές καλύφτηκαν από άλλες μετατάξεις, από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια). Ένα ενδεικτικό παράδειγμα, ότι στη
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 19, 2019, 03:41:44 pm από trust no one »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182550
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.