0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα, με αφορμή τους νέους διορισμούς, θα ήθελα να λύσω κάποιες απορίες που έχω και η απάντηση τους θα με βοηθήσει πολύ στη δήλωση περιοχών διορισμού α/θμιας και β/θμιας. Σίγουρα θα έχουν απαντηθεί παλιότερα σε άλλα νήματα, αλλά ποτέ δε με απασχόλησαν, όντας αναπληρωτής που ούτε καν είχε υπόψη του το ενδεχόμενο διορισμού. Οι απορίες μου αφορούν τις αποσπάσεις και μετατάξεις των μονίμων ΠΕ86 από αθμια σε βθμια και το αντίθετο. Δηλαδή, όταν με το καλό διοριστώ και περάσουν κάποια χρόνια κλπ:1) Γνωρίζω ότι είναι δυνατόν να γινει μετάταξη από β/θμια σε α/μια. Το αντίθετο ισχύει; (επειδή κάπου διάβασα παλιότερα ότι δεν ίσχυε.).2) Στις αποσπάσεις σε μια βαθμίδα π.χ. α/θμια, προηγούνται οι ΠΕ86 της ίδιας βαθμίδας (π.χ. αθμιας) ή όλοι (αθμια και βθμια) μπαίνουν στο ίδιο "τσουβάλι" και οι αποσπάσεις γίνονται μέσω μορίων συγχρόνως για όλους; (όσοι έχουν δηλώσει την περιοχή.... εννοείται αυτό)3) Ηλικιακά, η αθμια αποτελείται κατα κύριο λόγο νέους ηλικακά ΠΕ86, σωστά; (για διάφορους λόγους). Το κύριο ερώτημα είναι πόσο γερασμένος κλάδος είναι ο ΠΕ86 στη βθμια; Αναμένονται συνταξιοδοτήσεις τα επόμενα χρόνια;4) και τέλος, ανεξάρτητη ερώτηση, γνωρίζει κάποιος, αν στην αθμια, υπάρχουν σχολεία από 10σια και πάνω που δεν έχουν οργανικές για ΠΕ86, ή πλέον καλύφθηκαν όλα και οι οργανικές που δόθηκαν ήταν μάλλον και οι τελευταίες; Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια .....και διορισμό (σε όσους).
Θα κάνω μια απόπειρα να απαντήσω στα ερωτήματα και αν κάπου έχω λάθος ας βοηθήσουν και οι πιο έμπειροι.α) Η μετάταξη ισχύει και προς β/θμια.π.χ. https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A9%CE%9B%CE%9B46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%99%CE%A46?inline=trueΑν παρατηρήσετε το πρώτο και το τελευταίο όνομα μετατάχθηκε από α/θμια σε β/θμια του οικείου κλάδου.β) Επειδή πρώτα πραγματοποιούνται οι αποσπάσεις προς α/θμια, προηγούνται αυτοί που έχουν οργανική εκεί. Ό,τι μείνει τσουβαλιάζεται με αυτά της β/θμιας (περίπτωση συνεξέτασης) για αυτούς που είναι στη β/θμια. Να σημειωθεί ότι τα λειτουργικά κενά στην α/θμια ακόμη και σε "δύσκολες" περιόδους είναι πολλαπλάσια από αυτά της β/θμιας.γ) Πράγματι το προσωπικό στη β/θμια είναι γηραιότερο αλλά με 450+ ακόμη πλεονάσματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν εξαιρέσουμε τις φετινές περιοχές διορισμού στη β/θμια που έχουν σταθερά οργανικά κενά, όλες σχεδόν οι υπόλοιπες περιοχές είναι πλεονασματικές έστω και οριακά.δ) Στην α/θμια όχι μόνο δεν έχουν όλα τα 10θέσια+ οργανικές αλλά αυτές που ίδρυσαν πρόσφατα ήταν ένα κλάσμα των πραγματικών αναγκών (πολιτική απόφαση κατ' εμέ).Αυτά. Καλό διορισμό.
Οπότε ενδεχομένως η
Αν εξαλειφθούν τα πλεονάσματα στη Δευτεροβάθμια, θα βοηθήσει και την πρωτοβάθμια. Ελπίζω ότι θα αναγκάσει το υπουργείο να φτιάξει τις απαραίτητες οργανικές. Φυσικά δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση γι'αυτό. Όσον αφορά τις υπάρχουσες οργανικές, σίγουρα της Δευτεροβάθμιας θα αδειάσουν πιο γρήγορα. Υπάρχει όμως και πολύς κόσμος που περιμένει πολλά χρόνια. Θέλει βαθειά μελέτη. Ίσως προλαβαίνετε να την κάνετε. Θα προσπαθήσω να σας πω τι θα έκανα εγώ:1. Θα υπολόγιζα τα μόρια μου ως μόνιμος. Μετατροπή δηλαδή της προϋπηρεσίας μου ως αναπληρωτής σε μόνιμου. 2. Θα συγκέντρωνα τους πίνακες μορίων μετάθεσης από όλες τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας (ψάχνετε ανακοινώσεις γύρω στον Δεκέμβριο του 2020). 3. Θα έφτιαχνα συγκεντρωτικό πίνακα μορίων και θα προσπαθούσα στον βαθμό του δυνατού να βρω πόσοι θέλουν να πάρουν μετάθεση στο μέρος που θέλω κι εγώ και πόσα μόρια έχουν. 4. Θα έβρισκα έτσι τη θέση μου στη λίστα (φυσικά θα ήταν ελλιπής, γιατί μαζί με μένα θα διοριστούν κι άλλοι όπως κι επίσης του χρόνου μπορεί να κάνει αίτηση κάποιος μόνιμος που δεν έκανε φέτος). Αλλά χοντρικά θα είχα μια εικόνα. 5. Θα έβρισκα σε 2 χρόνια πόσα μόρια θα έχουν όλοι αυτοί στη λίστα. Θα έβρισκα δηλαδή από τον πίνακα μορίων που είπαμε, πού έχουν οργανική και πόσα μόρια δίνει αυτή. Φυσικά κι εδώ κάποιος μπορεί να πάρει απόσπαση κι άρα να πάρει λιγότερα ή περισσότερα μόρια από την οργανική. Συνήθως είναι λιγότερα. Αλλά χοντρικά πάλι. 6. Θα έβρισκα το πλεόνασμα της περιοχής που θέλω να πάω. Όσα περισσότερα χρόνια βρω, τόσο το καλύτερο, ώστε να δω και την τάση. Από τα 1-6 θα είχα μια ιδέα, ακόμη και με τις ιδανικότερες συνθήκες, πότε θα πιάσω το μέρος μου.
Να είσαι καλά συνάδελφε που βρίσκεις πάντα το χρόνο να μας βοηθάς. Χρήσιμα όλα τα παραπάνω αν και μάλλον δεν προλαβαίνουμε να τα κάνουμε, ίσα που μας φτάνει ο χρόνος για να επαναλάβουμε τη γεωγραφία μετά από πολλά χρόνια!
Φέτος υπάρχει κάποια εκτίμηση για το μέχρι ποια σειρά του πίνακα θα φθάσουν σε αναπληρωτές στην πρώτη φάση; Ευχαριστώ!