*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399805 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #98 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:10:40 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
Aκόμη κι αν έχεις την επάρκεια.....τον αριθμό των διορισμών σας τον είδες.....;;;; ??? ??? ???
Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....

Το "μια χαρά" ειλικρινά δεν κατάλαβα πού το βλέπεις..... ??? ???
Αντίληψη και ανάληψη δράσης χρειαζόμαστε τώρα...όχι να ζούμε στο δικό μας σύννεφο.... ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #99 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:22:00 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
Aκόμη κι αν έχεις την επάρκεια.....τον αριθμό των διορισμών σας τον είδες.....;;;; ??? ??? ???
Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....

Το "μια χαρά" ειλικρινά δεν κατάλαβα πού το βλέπεις..... ??? ???
Αντίληψη και ανάληψη δράσης χρειαζόμαστε τώρα...όχι να ζούμε στο δικό μας σύννεφο.... ???

Πες τα βρε Λώρα...
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #100 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:27:19 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
Aκόμη κι αν έχεις την επάρκεια.....τον αριθμό των διορισμών σας τον είδες.....;;;; ??? ??? ???
Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....

Το "μια χαρά" ειλικρινά δεν κατάλαβα πού το βλέπεις..... ??? ???
Αντίληψη και ανάληψη δράσης χρειαζόμαστε τώρα...όχι να ζούμε στο δικό μας σύννεφο.... ???

Πες τα βρε Λώρα...
Anneta μου...αυτά μας φάγαν...και μετά αναρψτιόμαστε γιατί δεν έχουν συμμετοχή οι πορείες και οι απεργίες....η άγνοια απ'την μία και ο ατομισμός απ'την άλλη...μόνο που ξεχνάμε πως τα δεινά που ήρθαν και θα έρθουν μας αφορούν όλους το ίδιο!!
Δεν μπορώ να το δεχτώ πως άνθρωποι μορφωμένοι δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν τα όσα δρομολογούνται..... ??? ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #101 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:35:57 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
Aκόμη κι αν έχεις την επάρκεια.....τον αριθμό των διορισμών σας τον είδες.....;;;; ??? ??? ???
Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....

Το "μια χαρά" ειλικρινά δεν κατάλαβα πού το βλέπεις..... ??? ???
Αντίληψη και ανάληψη δράσης χρειαζόμαστε τώρα...όχι να ζούμε στο δικό μας σύννεφο.... ???

Πες τα βρε Λώρα...
Anneta μου...αυτά μας φάγαν...και μετά αναρψτιόμαστε γιατί δεν έχουν συμμετοχή οι πορείες και οι απεργίες....η άγνοια απ'την μία και ο ατομισμός απ'την άλλη...μόνο που ξεχνάμε πως τα δεινά που ήρθαν και θα έρθουν μας αφορούν όλους το ίδιο!!
Δεν μπορώ να το δεχτώ πως άνθρωποι μορφωμένοι δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν τα όσα δρομολογούνται..... ??? ???

Έχεις απόλυτο δίκιο...

Κάποιοι όπως λένε κ στο χωριό μου "φούρνος μη καπνίσει..."
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:16:30 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #102 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:47:49 μμ »

Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....


Όπως φαίνεται από το παρακάτω απόσπασμα της εγκυκλίου του υπουργείου παιδείας οι οργανικές στην Αθμια έχουν ήδη δρομολογηθεί.

"Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. "

Αν υλοποιήσουν την απόφαση τους για οργανικές στην Αθμια, προσθέσουν 1 επιπλέον ώρα στο Γυμνάσιο ούτως ώστε να μπορούν τα παιδιά να δίνουν το "κρατικό ecdl" ως την τρίτη γυμνασίου και διατηρήσουν τις ώρες στο Λύκειο τα πράγματα στην Πληροφορική θα αλλάξουν δραματικά προς το καλύτερο. Μέχρι τότε όμως συμφωνώ μαζί σου ότι δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε αλλά να πιέζουμε ώστε όλα αυτά να γίνουν πράξη. Αν μείνουν στα λόγια τότε εδώ είμαστε για να τους κράξουμε όλοι μαζί. Όπως και να χει, μετά την μαυρίλα των τελευταίων ετών, ο αριθμός των φετινών αναπληρωτών δημιουργεί κάποια αισιοδοξία για καλύτερες μέρες...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2010, 08:52:05 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #103 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:49:32 μμ »
Πλέον δεν  μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι  ;) (Κάτι άλλαξε μάλλον ...  8))
Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...  ;D
Aκόμη κι αν έχεις την επάρκεια.....τον αριθμό των διορισμών σας τον είδες.....;;;; ??? ??? ???
Αν δεν γίνουν οργανικές στην Α'θμια οι διορισμοί θα μειώνονται...ήδη μειώθηκαν πολύ...όπως και οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος όπως σου είπαν....

Το "μια χαρά" ειλικρινά δεν κατάλαβα πού το βλέπεις..... ??? ???
Αντίληψη και ανάληψη δράσης χρειαζόμαστε τώρα...όχι να ζούμε στο δικό μας σύννεφο.... ???

Πες τα βρε Λώρα...
Anneta μου...αυτά μας φάγαν...και μετά αναρψτιόμαστε γιατί δεν έχουν συμμετοχή οι πορείες και οι απεργίες....η άγνοια απ'την μία και ο ατομισμός απ'την άλλη...μόνο που ξεχνάμε πως τα δεινά που ήρθαν και θα έρθουν μας αφορούν όλους το ίδιο!!
Δεν μπορώ να το δεχτώ πως άνθρωποι μορφωμένοι δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν τα όσα δρομολογούνται..... ??? ???

Έχεις απόλυτο δίκιο...

Κάποιοι όπως λένε κ στο χωριό μου "φούρνος μη καπνίσει..."
Ωραίο...πολύ ωραίο..θα το λέω κι εγώ.... ;D ;D ;D
Σε ποιο χωριό Anneta; Τουλάχιστον να ξέρω ποιο χωριό επικαλούμαι... ;D ;D
Πέρα απ'την πλάκα...στην προηγούμενη σελίδα έγραψα και την άποψή μου για το θέμα των μη διορισμών στην Α'θμια..αυτό που χρειάζεται δηλαδή να γίνει για να ξεμπλοκάρουν κάποιο κλάδοι....ΟΧΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ!! ΗΜΑΡΤΟΝ!! Αφού κατά κύριο λόγο κι εσάς και τους ξενόγλωσσους η Α'θμια σας απασχολεί ως αναπληρωτες...ποια λογική έχει να περιμένετε διορισμό μόνο απ'την Β'θμια...στην οποία ο αριθμός διορισμών που δίνεται κάθε χρονιά μοιράζεται σε τόοοοσους κλάδους;;!! Θα πρεπε να γίνονται διορισμοί σας και στην Α'θμια...φτάνει πια μετο άβατο των δασκάλων...αν θέλουν διορισμό να δίνουν και κανέναν ΑΣΕΠ...και να ανοίξει η Αθμια και για τους υπόλοιπους κλάδους που δουλεύουν σ'αυτήν!! ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ και διεκδικείστε...κανείς δεν θα το κάνει για σας αν δεν το κάνετε εσείς!
Γραφτείτε στους συλλόγους ωρομισθίων,ελάτε σε επαφή με την ΟΛΜΕ και πείτε τις διεκδικήσεις σας!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #104 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 08:54:51 μμ »
Και μια διευκρίνηση...δεν ανήκω σε κανένα συνδικαλιστικό φορέα... ;D ;D ;D
Όλοι για τα πανηγύρια είναι...απλά πρέπει να κινητοποιούμαστε...κι αφού αυτούς έχουμε...αυτούς πρέπει να πιέζουμε!
Η ΟΛΜΕ δεν μπορεί να ξέρει τα συμφέροντα του κάθε κλάδου ξεχωριστά...!! Είμαστε πολλοί...ούτε και την νοιάζει άμεσα για τους αδιόριστους....!

Alexh...δεν το ήξερα αυτό που είπες...ελπίζω να γίνει...αλλά πιέστε κι εσείς! Κάπως πρέπει να αποσυμφοριστούν οι κλάδοι.....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #105 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 10:34:42 μμ »
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
2000 που λες είναι λίγοι αν συγκρίνεις με το πόσες χιλιάδες Μαθηματικοί-Φυσικοί κλπ συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο. Οι ειδικότητες αυτές (Μαθηματικοί κλπ) είναι από τις πιο παλιές και κάθε χρόνο ένας μεγάλος αριθμός βγαίνει στην σύνταξη. Επίσης δες πόσους αναπληρωτές παίρνει αθροιστικά κάθε χρονιά ΠΕ03 & ΠΕ04. Πάντα θα υπάρχει χώρος! δεν θα κινδυνέψουν αυτές οι ειδικότητες με το αν επιστρέψουν στις βασικές τους ειδικότητες οι μη-πληροφορικάριοι που είναι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2010, 10:39:51 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος kripintiris

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #106 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 09:19:52 μμ »
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ

Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/
Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.
Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.
Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
2000 που λες είναι λίγοι αν συγκρίνεις με το πόσες χιλιάδες Μαθηματικοί-Φυσικοί κλπ συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο. Οι ειδικότητες αυτές (Μαθηματικοί κλπ) είναι από τις πιο παλιές και κάθε χρόνο ένας μεγάλος αριθμός βγαίνει στην σύνταξη. Επίσης δες πόσους αναπληρωτές παίρνει αθροιστικά κάθε χρονιά ΠΕ03 & ΠΕ04. Πάντα θα υπάρχει χώρος! δεν θα κινδυνέψουν αυτές οι ειδικότητες με το αν επιστρέψουν στις βασικές τους ειδικότητες οι μη-πληροφορικάριοι που είναι διορισμένοι ως πληροφορικάριοι.
Κάνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό άλμα σκέψης, που σε παρασύρει στον ισχυρισμό ότι οι Μαθηματικο-Φυσικο-Πληροφορικοί (Πληροφορικοί χωρίς Πτυχίο Πληροφορικής) δεν αποτελούν δα και σημαντικό πρόβλημα για την όλη κατάσταση και το... "Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20".
Λες λανθασμένα ότι μέσα σε αυτούς τους χιλιάδες Μαθηματικο-Φυσικούς κλπ που συνταξιοδοτήθηκαν από το 2000 και συνταξιοδοτούνται κάθε χρόνο είναι και αυτοί που έχουν "μεταπηδήσει" σε ΠΕ19.
Άρα λες: "Δε θα έχουν βγει καμιά χιλιάρα απο δαύτους σε σύνταξη;;;"
ΛΑΘΟΣ!!!

Αυτοί που μεταπήδησαν σε Πληροφορικούς, βαπτίστηκαν ΠΕ19 και από εκεί και πέρα στην καριέρα τους είναι ΠΕ19 (ούτε καν ΠΕ20). Μάλιστα έχουν και μεγαλύτερα προνόμια από τους κοινούς ΠΕ19 γιατί κουβαλάνε και ένα ακόμα Πτυχίο (π.χ. Μαθηματικών) και αν τους λείπει καμιά 5άρα ωρίτσες τους ανατίθενται τα Μαθηματικά, η Γεωγραφία, η Φυσική, η Χημεία, κλπ., κλπ., κλπ. και ό,τι άλλο χρειαστεί για να μην πάρουν συμπλήρωμα ωρών σε άλλο σχολείο.

Όταν λοιπόν βγήκαν οι φετινές αποχωρήσεις/συνταξιοδοτήσεις αναφέρθηκε για πρώτη φορά ότι έκαναν αίτηση για σύνταξη 48 άτομα ΠΕ19. Αυτοί είναι οι πρώτοι στην ιστορία των ΠΕ19 που αδειάζουν θέσεις. Είναι οι "βαπτισμένοι ΠΕ19".
Αν τα προηγούμενα 10 χρόνια έβγαιναν οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" σε σύνταξη θα αναφέρονταν σαν ΠΕ19 κι όχι σαν ΠΕ03, ΠΕ04.χχ κ.ο.κ.

Εν κατακλείδι, έχουν αδειάσει συγκεκριμένα 48 θέσεις ΠΕ19 μέσα σε όλη αυτή την 15ετία.
Οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" αποτελούν σημαντικότατο μέρος του προβλήματος του κλάδου.
(Οι άνθρωποι βέβαια κοιτούσαν την πάρτη τους και έχουν σχεδόν αποκλειστικά όλες τις οργανικές στα μεγάλα αστικά κέντρα)
Είναι ακόμα οι μισοί Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης


ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕ19-20...
ΟΙ "βαπτισμένοι ΠΕ19" ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ, Ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ,
ΕΦΟΣΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ (ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ) ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ...
(ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΝΟΝΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ...)

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ... ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,
ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ / ΦΥΣΙΚΟΙ / ΘΕΟΛΟΓΟΙ / ΚΛΠ.
ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, + ΤΟ OPTION ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΘΕ ΚΥΡΙΟΙ ΜΟΥ;;;

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΥΝΗΓΑ...


ΥΓ: Έχω τελειώσει Πολυτεχνείο (Ηλ. & Μηχανικός Η/Υ) και έκανα 23 μαθήματα Μαθηματικών. Μπορώ να συμπληρώνω το ωράριό μου με ώρες Μαθηματικών;;;
ΥΓ1: Τουλάχιστον έχω τη δυνατότητα (το μυαλό αν θες) να σκεφτώ ότι τα Μαθηματικά είναι πολύ βαθύτερα από αυτά που ακούμπησα εγώ και ότι είμαι σε νηπιακό στάδιο μαθηματικής γνώσης. Δεν μπορεί διάολε κάποτε να αντιμετωπιστεί και η Πληροφορική σαν επιστήμη και οι "βαπτισμένοι ΠΕ19" να αποφασιστεί ότι βρίσκονται στο αντίστοιχο νηπιακό στάδιο και να διδάσκουν τα νήπια;;;
Αλλά τι λέω; Η Πληροφορική δεν είναι ακριβώς επιστήμη... Είναι μια επιστήμη που ασχολείται με το πακέτο του Office, με το να μαθαίνει δεξιότητες στους συναδέλφους των άλλων κλάδων, να προετοιμάσει τους μαθητές Γυμνασίου για το υπέρτατο πτυχίο του ECDL, να φτιάχνει τα pc και τους εκτυπωτές του σχολείου και των συναδέλφων και να επαιτεί για ώρες διδασκαλίας στο αντικείμενο της, ΧΩΡΙΣ 2Η ΑΝΑΘΕΣΗ (Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ), ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ 45 ΣΧΟΛΕΣ (22 ΑΕΙ + 23 ΑΤΕΙ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ...

Αποσυνδεδεμένος nickthegreek82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 10:01:40 μμ »
Πες τα χρυσόστομε kripintiris!

Αποσυνδεδεμένος μαιρη567

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 10:07:48 μμ »
εχεις τελειωσει την σχολη των ηλεκτρολογων μηχανικων και θελεισ να διοριστεις σε σχολειο............;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;περιεργο μου φαινεται.....στον ιδιωτικο τομεα εχουν πολυ καλη απορροφηση οι ηλεκτρολογοι μηχανικοι

Αποσυνδεδεμένος nickthegreek82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 10:16:50 μμ »
Γιατί να μη θέλει ο άνθρωπος. Για μερικούς ανθρώπους η δημόσια (το τονίζω) εκπαίδευση δεν είναι απλά μια δουλειά, αλλά όνειρο ζωής. Δεν το λέω από την άποψη της μονιμότητας, αλλά από το γεγονός ότι προσφέρεις σε παιδιά και μεγαλύτερους χωρίς να απαιτείς από τους ίδιους χρήματα, όπως σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από το να σε πάρει τηλέφωνο ο μαθητής σου από την πρόσθετη διδακτική στήριξη σε απομακρυσμένο χωριό της περιφέρειας (χωρίς δυνατότητα φροντιστηρίων), για να σε ευχαριστήσει που πέρασε στη σχολή που ήθελε!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2010, 10:20:47 μμ από nickthegreek82 »

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #110 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 10:19:27 μμ »
πολυ σωστο!!!ετσι ειναι!!!!!!
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος μαιρη567

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #111 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 10:25:31 μμ »
μονο που αν θεσ να γινεις εκπαιδευτικος δεν πας πολυτεχνειο, αλλα σε καποια καθηγητικη σχολη

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 788
Σύνολο: 791

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.