*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376183 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #126 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 12:11:08 πμ »
Για να μπει η πληροφορική στα σχολεια θέλει χρήματα!χρήματα δεν υπάρχουν!τα βιβλια της πληροφορικής, τα ήδη υπάρχοντα, θεωρούνται πλεον απαρχαιωμένα για να τα διδαξουν, οπότε γιατι να διαθέσουν χρήματα για καινούρια βιβλία??πόσο μάλλον για καινούριους υπολογιστές.Είμαστε Ουγκάντα και δεν λέμε να το πάρουμε χαμπάρι.  και η πληροφορική στα δημοτικά καλή είναι, αλλά μεχρι το 12 που θα πληρώνει το ΕΣΠΑ. Μετά...γεια σας! Δεν είμαι πεσιμίστρια , ούτε μ’αρέσει να δημιουργώ εντυπώσεις,,,αλλά δυστυχώς όλα δείχνουν προς τα εκει. Εγώ φέτος διοριζόμουν αναπληρωτρια,,,δεν πήγα.δεν έχει κανένα νόημα.το 12 θα κληθούμε όλοι, αναπληρωτές και μη να δώσουμε ασεπ.Μια κοροϊδία η φετινή και η επόμενη χρονιά.

Αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού τώρα!
Δυστυχώς αυτή είναι η πικρή αλήθεια!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #127 στις: Οκτώβριος 12, 2010, 07:43:37 μμ »
Στην Ουγκάντα είναι καλύτερα τα πράγματα!!!!!

Αποσυνδεδεμένος elenitsaaa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #128 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 04:24:41 μμ »
Τρέχουν δύο δημοψηφίσματα από ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ για το μάθημα της Πληροφορικής στο Λύκειο

http://www.gopetition.com/petition/39493.html

http://www.petitiononline.com/csedu/petition.html

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #129 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 01:52:10 πμ »
Στην Ουγκάντα είναι καλύτερα τα πράγματα!!!!!
Πλάκα πλάκα, κοίτα εδώ (από την ιστοσελίδα του Υπ. Παιδείας της Ουγκάντα)  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #130 στις: Οκτώβριος 19, 2010, 05:22:47 μμ »
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9740%3Ae-tee-emipee-epe-epi-etpe-koini-anakoinosi-gia-to-mathima-tis-pliroforikis&Itemid=1796
Να και κάτι ενθαρρυντικό! Ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολύ περισσότερα.

Αποσυνδεδεμένος Kounavi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #131 στις: Οκτώβριος 20, 2010, 04:17:00 μμ »
Elia δεν θα ήταν καλό να μην υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφοτερικοί εκπροσωποί μας???
psych@ra  δεν έκανα πλάκα ότι στην Ουγκάντα είναι καλύτερα...εξάλλου όταν ένας δημοσιογράφος, ανέφερε για άλλο θέμα, ότι γίναμε Ουγκάντα...βγήκε ο διπλωματικός ακόλουθος της Ουγκάντα, στην Ελλάδα και είπε ότι στην Ουγκάντα είναι καλύτερα απ την Ελλάδα!!!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #132 στις: Οκτώβριος 20, 2010, 05:05:59 μμ »
Elia δεν θα ήταν καλό να μην υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφοτερικοί εκπροσωποί μας???

Ασφαλώς! Μακάρι να συμβεί αυτό κάποια στιγμή. Για την ώρα, και μόνο το ότιυπέγραψαν κάτι από κοινού μου φαίνεται θαύμα!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #133 στις: Νοέμβριος 19, 2010, 08:44:25 μμ »
Δεν είμαι πληροφορικός, αλλά είχα μια συζήτηση σήμερα με έναν πληροφορικό και προβληματίστηκα. Μου έλεγε δεν υπάρχουν για τους πληροφορικούς, παντού υπεράριθμοι. Τρέχουν σε 2 & 3 σχολεία, σε 3-4 δημοτικά, προκειμένου να καλύψουν ωράριο. Κάθε χρόνο δεν ξέρουν που θα είναι, αν θα είναι κλπ έτσι επικρατει ανασφάλεια, οι διευθύνσεις δεν ξέρουν τι να τους κάνουν...

Αυτόν τον έβαλαν τελικά στο γραφείο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου μου λέει έχει τρελαθεί από τη δουλειά και το τρέξιμο. Και αυτό μέσα Νοέμβρη! μέχρι σήμερα περιφερόταν από εδώ και από κει.

Αναρωτήθηκα το εξής: αν οι πληροφορικάριοι έμεναν στις θέσεις τους στο Λύκειο ή Γυμνάσιο με ελάχιστες ή και μηδαμινές ώρες διδασκαλίας, αλλά αναλαμβάνοντας γραμματειακή υποστήριξη, δεν θα ήταν καλύτερα για αυτούς?
Ξέρω ότι αυτό είναι δύσκολο γιατί πριν από κάποια χρόνια οι ίδιοι οι πληροφορικάριοι διαμαρτυρήθηκαν (και με το δίκιο τους!) ότι εκτός από τις 21 ώρες διδασκαλίας τρέχουν να αλλάξουν μελάνια, να συνδέσουν υπολογιστες, να ασχοληθούν με τον Έπαφο, να γράψουν κείμενα του σχολείου γιατί ο διευθυντής δεν ξέρει από υπολογιστές ή βαριεται κλπ. Και δικαιώθηκαν. Κάπου είχε έρθει ένα έγγραφο όπου έλεγε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν το παιδί για όλες τις δουλειές.

Τώρα όμως αναρωτιέμαι έτσι που είναι η κατάσταση μήπως θα ήταν καλύτερο για αυτούς να μείνουν στο σχολείο τους με 2-3 ωρίτσες διδασκαλίας και να παρέχουν γραμματειακή υποστήριξη? Θα εξυπηρετούνταν και το σχολείο καλύτερα έτσι.
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτούν οι πληροφορικάριοι τα πράγματα? μήπως είναι προτιμότερο να αλλάζεις μελάνια στον εκτυπωτή ή να γράφεις καμιά 10αριά έγγραφα στο word την ημέρα για το σχολείο, παρά αυτά που τραβάνε σήμερα,  έτσι που κατάντησε ο κλάδος?
Πιστεύω ότι το να αλλάζεις μελάνια και να γράφεις στο word δεν είναι τόσο τραγικό όσο το να είσαι σε γραφείο στη διεύθυνση ή να κάνεις μάθημα σε 25άρια τμήματα παιδιών 1ης δημοτικού

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #134 στις: Νοέμβριος 19, 2010, 09:02:18 μμ »
Απαξιώνεις κ μηδενίζεις τελείως την ειδικότητα μας με τον τρόπο που γράφεις...

<Για ν αλλαχθει το μελάνι του εκτυπωτή δεν χρειάζεται να έχει σπουδάσει κάποιος>

Αλλά καλύτερα ν απαντήσουν οι Πληροφορικάριοι,
εγω είμαι Πληροφορικός!!! :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 19, 2010, 09:04:38 μμ από anneta »
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #135 στις: Νοέμβριος 19, 2010, 09:08:43 μμ »
Με παρεξήγησες. Μα μελάνια θα αλλάζεις και ένα άλλο σωρό δουλειές-αγγαρείες και στο γραφείο της δευτεροβάθμιας που θα σε ρίξουν! Οπότε κάντα στο σχολείο σου καλύτερα! αυτό είπα εγώ. Ο συνάδελφος της πληροφορικής μου είπε ότι είναι στο γραφείο δευτεροβάθμιας και τον φωνάζουν να αλλάζει μελάνια, να δει τον εκτυπωτή που κόλλησε, να συνδέσει πληκτρολόγια, και αυτά τα κάνει Χ50 για τους 50 υπαλλήλους που έχει η διεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #136 στις: Νοέμβριος 19, 2010, 09:53:09 μμ »
Με παρεξήγησες. Μα μελάνια θα αλλάζεις και ένα άλλο σωρό δουλειές-αγγαρείες και στο γραφείο της δευτεροβάθμιας που θα σε ρίξουν! Οπότε κάντα στο σχολείο σου καλύτερα! αυτό είπα εγώ. Ο συνάδελφος της πληροφορικής μου είπε ότι είναι στο γραφείο δευτεροβάθμιας και τον φωνάζουν να αλλάζει μελάνια, να δει τον εκτυπωτή που κόλλησε, να συνδέσει πληκτρολόγια, και αυτά τα κάνει Χ50 για τους 50 υπαλλήλους που έχει η διεύθυνση.

Εγω πάντως στη Διεύθυνση που δούλεψα έκανα ουσιαστική δουλειά κ πέρασα πολύ καλά στο γραφείο.
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #137 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 01:01:40 μμ »
Είσαι πολύ τυχερή τότε! εγώ όσους πληροφορικούς ξέρω που αποσπάσθηκαν κάποιες χρονιές σε γραφεία και διευθύνσεις τα είδαν όλα. Μόνο καφέ δεν έφτιαχναν. Χτύπησε ο σκληρός δίσκος; έτρεχε ο πληροφορικός, μάσησε το χαρτί ο εκτυπωτής; έτρεχε ο πληροφορικός, γιατί δεν αλλάζει γλώσσα το πληκτρολόγιο; έτρεχε ο πληροφορικός. Σίγουρα κάνεις και κάποια παραγωγική δουλειά, αλλά αυτά δεν τα γλιτώνεις. Στο σχολείο σου όμως τα παραπάνω φαινόμενα συμβαίνουν πολύ πιο αραιά.

Εγώ παραπάνω απλά είπα (και παρεξηγήθηκα), ότι έτσι που έγιναν τα πράγματα, καλύτερο θα είναι οι πληροφορικάριοι να μείνουν στα σχολεία τους με 0 ώρες διδασκαλίας αλλά να έχουν τον Έπαφο, να γράφουν 5-6 κειμενάκια στο word την ημέρα για το σχολείο, να αντικαθιστούν κανένα πληκτρολόγιο αν χάλασε, να στέλνουν και κανένα mail.  Είναι καλύτερο αυτό, παρά να τους τρέχουν κάθε χρόνο από δω και από κει, να τους πηγαίνουν και σε δημοτικά και να τους χώνουν σε "αγγαρείες" 100 φορές περισσότερο στα γραφεία και τις διευθύνσεις απότι θα έκαναν στο σχολείο τους.
Είμαι σε σχολείο στο οποίο ανήκουν 3 πληροφορικάριοι ενώ το σχολείο χρειάζεται μόλις μισό! Ο πληροφορικός έχει τρελαθεί. Όντως κακά τα ψέματα ο πληροφορικός πρέπει να παραδεχτούμε ότι τρώει την πιο πολύ δουλειά σε ένα σχολείο όπως και αυτός που ασχολείται με τα μισθοδοτικά. Και η δουλειά όσο περνάνε τα χρόνια όλο και αυξάνεται, αφού όλο και περισσότερες δουλειές γίνονται ηλεκτρονικά. Θα ήταν άσχημα δηλαδή να έμεναν και οι άλλοι 2 πληροφορικάριοι στο σχολείο και να μοιράσουν τις δουλειές?
Τι να κάνουμε, αφού ώρες διδασκαλίας δεν υπάρχουν, καλύτερα θα αξιοποιούνταν έτσι και πιο ξεκούραστο θα ήταν και για αυτούς, παρά να τους βάζουν να κανουν μάθημα στην 1η δημοτικού ή να τους στοιβάζουν στα γραφεία και να κάνουν πολύ περισσότερη δουλειά.
Η επιλογή τώρα είναι δική τους. Εγώ παντως θα ένοιωθα πιο παραγωγικός να ασχολούμαι με την γραμματειακή υποστήριξη του σχολείου από το να μου έλεγαν πήγαινε να διδάξεις στην 1η δημοτικού ή να με βάλουν σε γραφείο στην διεύθυνση και να κάνω αγγαρείες για τον κάθε υπάλληλο εκεί μέσα. Προτιμώ να κάνω αγγαρείες για το σχολείο μου. Πόσα πληκτρολόγια βρε αδελφέ θα χαλάσουν σε ένα σχολείο που έχει μόλις 3 υπολογιστες? δεν το θεωρώ αγγαρεία.
Τώρα η επιλογή βέβαια είναι στον καθένα πληροφορικό το τι θέλει....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2010, 01:03:24 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #138 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 02:25:57 μμ »
Δε διοριστήκαμε γραμματείς αλλά καθηγητές.

Οι "μπασταρδεμένοι" πληροφορικοί άλλων ειδικοτήτων
πρέπει να γυρίσουν στην ειδικότητά τους αφού αυτή
σπούδασαν.

Φέτος και με την είσοδο της πληροφορικής στα δημοτικά
πολλοί συνάδελφοι αναπληρωτές προσελήφθησαν ενώ και
πολλοί συνάδελφοι της Β'θμιας συμπλήρωσαν το ωράριό τους.

Συνάδελφοι μην επιτρέψετε να σας κάνουν γραμματείς. Οι
περισσότεροι έχουν κάνει επιμόρφωση στους Η/Υ, αρνηθείτε
διακριτικά το χώσιμο. Πείτε ότι "δεν μπορείτε" απλά

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #139 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 02:42:14 μμ »
Δε διοριστήκαμε γραμματείς αλλά καθηγητές.

Οι "μπασταρδεμένοι" πληροφορικοί άλλων ειδικοτήτων
πρέπει να γυρίσουν στην ειδικότητά τους αφού αυτή
σπούδασαν.
Συμφωνώ με αυτό απόλυτα (όχι όμως με τον χαρακτηρισμό μπασταρδεμένοι!).
Αυτό θα έδινε μια ανάσα όχι μόνο στον κλάδο της πληροφορικής, αλλά παράλληλα θα κάλυπτε και ανάγκες της εκπαίδευσης σε πολλούς κλάδους και θα εξοικονομούνταν και χρήματα (Απλά μαθηματικά είναι: εκεί που έχεις 10 πληροφορικούς σε ένα γραφείο γιατί δεν ξέρεις τι να τους κάνεις, γυρνάς 10 μαθηματικούς-φυσικούς-θεολόγους και δεν ξέρω γω τι άλλο που είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί στις βασικές τους ειδικότητες και βάζεις τους 10 πληροφορικούς στις θέσεις αυτών, και στον επόμενο ΑΣΕΠ θα προσλάβεις 10 καθηγητές λιγότερους, δηλαδή 10 μισθοί λιγότεροι. Τώρα φυσικά θα διαμαρτυρυθούν οι μη διοριστέοι ότι τους μειώθηκαν οι θέσεις. Πάντα υπάρχει κάποιος που χάνει...)

Φέτος και με την είσοδο της πληροφορικής στα δημοτικά
πολλοί συνάδελφοι αναπληρωτές προσελήφθησαν ενώ και
πολλοί συνάδελφοι της Β'θμιας συμπλήρωσαν το ωράριό τους.
Όσον αφορά αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός. Μπορεί κάποιες γυναίκες πληροφορικάριοι να είναι μια χαρά με αυτό το θέμα, για να μην πω ξετρελαμένες αφού από το να έχουν το γαιδαρο τον 18χρονο να τους κάνει φασαρία, θα έχουν ένα 6χρονο παιδάκι.
Ξέρω όμως πολλούς άνδρες πληροφορικούς που λένε ότι αν είναι να μπουν στην 1η δημοτικού για να διδάξουν θα αλλάξουν επάγγελμα. Διοριστήκαμε (λένε) καθηγητές δευτεροβάθμιας και όχι νηπιαγωγοί. Δεν θα μας ξεφτιλήσουν κιόλας.

Τέλος πάντων, ο καθένας ας πράξει όπως νομίζει καλύτερα για τον εαυτό του.....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2010, 02:48:46 μμ από killbill »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159852
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.