*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376103 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #196 στις: Μάρτιος 20, 2011, 03:08:43 μμ »
Δείτε εδώ την ολοκληρωμένη πρόταση της ΠΕΚΑΠ για την Πληροφορική στο Νέο Λύκειο:

http://pekap.posterous.com/41050822


Οριστικά παρελθόν η Πληροφορική από το Λύκειο. Θα είναι και επίσημα "εργαλείο" πλέον. Προφανώς η Εκκλησία είναι πολύ πιο δυνατή :-X

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26770
 


"το σχέδιο όμως του Υπουργείου βασίζεται στη λογική ότι ήδη ο μαθητής έχει διδαχθεί το μάθημα στο γυμνάσιο και πλέον χρησιμοποιεί τις γνώσεις που έχει αποκτήσει, για να εργαστεί στα νέα αντικείμενα"...

Συνεχίζεται δηλαδή η αντίληψη : Πληροφορική= χρήση υπολογιστών

Για την πιστοποίηση πιστεύω θα πρέπει να παρέμβουμε και για την αποδεσμευσή της από το Γυμνάσιο. Οι μαθητές θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν γνώση χειρισμού Η/Υ με την αποφοίτηση τους από το Λύκειο όπου και εκεί θα διδάσκονται σε υποχρεωτικά μαθήματα χρήση υπολογιστών.

Εκεί που πάμε να αποδεσμεύουμε τις εξετάσεις από το Λύκειο, συνδέουμε τις εξετάσεις σε Γυμνάσιο . Το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής θα πρέπει να γίνει για αυτούς τους πολίτες οι οποίοι δεν διδάχθηκαν χρήση υπολογιστών στη Δευτεροβάθμια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:37:25 »

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #197 στις: Μάρτιος 20, 2011, 11:42:59 μμ »
Στις 20/03/2011 (Κυριακή), το Υπουργείο Παιδείας παρουσίασε έρευνα κοινής γνώμης «επί ζητημάτων Λυκείου και Λυκειακής εκπαίδευσης» που διενεργήθηκε μετά από παραγγελία του σε ιδιωτική εταιρεία (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/Parousiash_Ereunas_Paideias_Ly...

 Μεταξύ άλλων στην έρευνα υπήρχε και το εξής ερώτημα:

«Θα σας διαβάσω τώρα μια λίστα μαθημάτων και θα ήθελα να μου πείτε ποια από αυτά θεωρείτε ότι πρέπει να είναι υποχρεωτικά και ποια επιλογής»

Οι απαντήσεις, οι οποίες παρουσιάζονται στην έρευνα με σειρά προτεραιότητας είναι οι εξής:

1) Μαθηματικά: Υποχρεωτικό (91,4%) - Επιλογής (8,3%)

2) Ν.Ελληνικά & Λογοτεχνία: Υποχρεωτικό (89,2%) - Επιλογής(10,6%)

3) Ιστορία: Υποχρεωτικό (88,9%) - Επιλογής (10,9%)

4) Πληροφορική: Υποχρεωτικό (84,3%) - Επιλογής (15,4%)

Ακολουθούν 15 ακόμα μαθήματα - γνωστικά αντικείμενα με το τελευταίο να έχει ποσοστά 21,6% και 77,9%, αντίστοιχα (βλ. φωτογραφία).

Την ίδια μέρα επίσης, υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα στον ημερήσιο και ηλεκτρονικό τύπο, σύμφωνα με τα οποία η Πληροφορική δεν θα υπάρχει στο Λύκειο ή στην καλύτερη περίπτωση θα είναι υποβαθμισμένη και περιθωριοποιημένη ως μάθημα, αφού θα διδάσκεται εξειδικευμένα μόνο στην Γ’ τάξη και μόνο στους μαθητές που θα θέλουν να μπουν σε σχολές Πληροφορικής.

Είναι προφανής η αναντιστοιχία των επιδιώξεων του υπουργείου και της θέλησης της κοινωνίας για ουσιαστική και σύγχρονη μόρφωση σε ένα γνωστικό αντικείμενο το οποίο καθορίζει και θα καθορίζει, σχεδόν αποκλειστικά στα επόμενα χρόνια, την εξέλιξη και την πρόοδο της Ελλάδας σε όλους τους τομείς.


Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #198 στις: Μάρτιος 21, 2011, 01:22:09 πμ »
Δελτίο Τύπου 11/03/2011

......

Επανέλαβε ότι η Πληροφορική θα χρησιμοποιείται συνεχώς και αδιαλείπτως στο Λύκειο και ότι θα είναι παρούσα στα σχέδια εργασίας (projects) που θα εκπονούν οι μαθητές, με στόχο η Πληροφορική να διεισδύσει σε όλα τα μαθήματα. Για το Γυμνάσιο ανέφερε ότι είναι πιθανόν να υπάρξει αύξηση των ωρών χωρίς να δεσμευτεί για αυτό, ενώ για το Δημοτικό επανάλαβε την πρόθεσή του για σύσταση οργανικών θέσεων του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 μετά την αξιολόγηση του προγράμματος στα 800 δημοτικά.

Σε σχέση με την υποστήριξη του σχολείου ο κ. Κουλαϊδής διευκρίνισε ότι λέγοντας υποστήριξη δεν εννοεί την ανάληψη από τους καθηγητές Πληροφορικής όλων των εργασιών που απαιτούν εισαγωγή δεδομένων (data entry), αλλά των εργασιών εκείνων που απαιτούν επιστημονικές γνώσεις που έχουν μόνο οι καθηγητές Πληροφορικής όπως η επιστημονική και τεχνική στήριξη των σχολείων για την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών. Ζήτησε εκ νέου συγκεκριμένη πρόταση από την Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα και γενικά για την αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του κλάδου μας.






Αθήνα, 11 Μαρτίου 2011
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

ΥΓ: Συνάδερφοι νομίζω πως όποιος απο εμάς τα καταφέρει πρέπει να είναι εκεί. Θεωρώ οτι πρόκειται για μια πολύ σημαντική συνάντηση στην οποία θα ληφθούν αποφάσεις. Πέρα απο αυτό θα ενημερωθούμε με λεπτομέρειες για οτι έχει συζητηθεί μέχρι σήμερα.

Έχοντας "περάσει" από ολοήμερα, Γυμνάσια και (παλιότερα) Ενιαίο Λύκειο έχω να πω τα εξής :
σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης ήμασταν -και από ότι φαίνεται θα εξακολουθήσουμε να είμαστε - τα παιδιά για όλες τις δουλειές!  Το εννοώ. Περαστικά μας λοιπόν...

Αποσυνδεδεμένος edume

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #199 στις: Μάρτιος 21, 2011, 07:33:13 πμ »
Αυτοι που φτιάχνουν το "νεο ψηφιακό Λύκειο", ειναι προφανες, οτι ειναι ασχετοι με την εκπαίδευση, ασχετοι με την ψηφιακη εποχή. :-X
Θέλουν να βγαίνουν οι μαθητες μας, ψηφιακά αναλφάβητοι, χωρίς ιχνος αναλυτικής σκέψης.
Η "μαζοποίηση" συνεχίζεται.. τέτοιους πολίτες θέλουν, για να τους χειραγωγούν. :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:37:25 »

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #200 στις: Μάρτιος 21, 2011, 01:05:52 μμ »
Παράθεση
Έχοντας "περάσει" από ολοήμερα, Γυμνάσια και (παλιότερα) Ενιαίο Λύκειο έχω να πω τα εξής :
σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης ήμασταν -και από ότι φαίνεται θα εξακολουθήσουμε να είμαστε - τα παιδιά για όλες τις δουλειές!  Το εννοώ. Περαστικά μας λοιπόν...

Φίλε αυτή η καραμέλα πρέπει επιτέλους να τελειώσει..είμαστε τα παιδιά για όλες τις δουλειές γιατί θέλουμε να είμαστε..αυτός που πάει στο Δημοτικό θα πρέπει από την αρχή να ξεκαθαρίσει ότι: ηλθε για μάθημα και όχι για γραμματεια (αλλά να κάνει μάθημα όχι να κωλοβαράει με ιντερνετ φεισμπουκ και πασιέντζες). Αυτός που πάει στο Γυμνάσιο να ξεκαθαρίσει επίσης ότι ΔΕΝ θα κατεβάζει τα μαιλ, ΔΕΝ θα είναι εκεί σε κάθε διάλειμμα, ΔΕΝ θα πληκτρολογεί κείμενα (όλα αυτά είναι αρμοδιότητα υποδιευθυντού) αλλά θα δρα συμβουλευτικά σε κάποιο πρόβλημα. Θα κάνει όμως μαθημα όχι να κωλοβαράει με ιντερνετ φεισμπουκ και πασιέντζες. Να έχει την αξιοπρέπεια να δεχτεί να πάει και σε άλλο σχολείο από το να κάνει την παραδουλεύτρα του γραφείου! Εγώ ας πούμε δεν κάνω ΤΙΠΟΤΑ στο γραφείο αλλά μου έχουν δώσει και ΣΕΠ και πάω και σε δημοτικό για ΜΙΑ ώρα! Το προτιμώ γιατί έχω κερδίσει την αξιοπρέπειά μου!
MIXANIKOS_HY is back

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #201 στις: Μάρτιος 31, 2011, 12:06:22 πμ »
Συγκρίνοντας το καινούριο πρόγραμμα με αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα  ( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 )  διαπιστώνει κανείς ότι οι ώρες της πληροφορικής αυξάνονται έστω και λίγο από 14 σε 16 ενώ οι ώρες πληροφορικής ως υποχρεωτικό μάθημα αυξάνονται από 2 που ήταν μέχρι τώρα σε 9. Είναι επίσης γνωστό ότι τα παιδιά ανάμεσα σε πληροφορική και βιολογία θα διαλέξουν την πληροφορική εκτός από εκείνους που θα ασχοληθούν με τον τομέα της υγείας (ιατρική, φαρμακευτική κτλ.). Απ' ότι φαίνεται παρόλο που η Α΄ Λυκείου έμεινε χωρίς μάθημα πληροφορικής, η πληροφορική συνολικά δεν υποβαθμίζεται αλλά μένει περίπου στα ίδια, με μια μικρή βελτίωση... Αν συνυπολογίσουμε και την ένταξη της πληροφορικής στα δημοτικά και το υπουργείο κάνει πράξη την υπόσχεση του για ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ19 - ΠΕ20 μάλλον δεν είναι και τόσο δυσοίωνο το μέλλον μας τελικά. "Δυσοίωνο" ήταν σίγουρα το παρελθόν μας όταν πριν από 2 χρόνια ο κλάδος είχε γεμίσει υπεράριθμους και είχε φτάσει στο σημείο να καλεί μόλις 10 αναπληρωτές το χρόνο...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2011, 08:12:14 μμ από Alexhs_27 »

Αποσυνδεδεμένος asus07

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 412
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #202 στις: Απρίλιος 01, 2011, 06:54:12 μμ »
και αν υλοποιήσουν αυτά που είπαν για τα ολοήμερα δημοτικά, σιγουρα δεν θα είναι πια δυσοίωνο το μέλλον μας .ο χρόνος θα δείξει

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #203 στις: Απρίλιος 01, 2011, 08:09:08 μμ »
     Επίσης θα πρέπει να προσθέσω ότι η υποβάθμιση ή η αναβάθμιση ενός μαθήματος δεν βασίζεται μόνο στη μείωση ή την αύξηση των ωρών όσο κι αν μας καίει όλους ο αριθμός των οργανικών θέσεων. Βασίζεται κυρίως στην αναβάθμιση του περιεχομένου του μαθήματος. Μέχρι τώρα εκτός από το μόνο υποχρεωτικό μάθημα "Ανάπτυξη εφαρμογών" τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής ήταν εντελώς υποβαθμισμένα και είχαν καταντήσει η ώρα του παιδιού με σημαντική ευθύνη βέβαια και των ίδιων των καθηγητών. Ελπίζω να αλλάξει αυτή η κατάσταση και το μάθημα της πληροφορικής να αποκτήσει το κύρος που του αξίζει. Η αύξηση των ωρών στα υποχρεωτικά μαθήματα ίσως βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση.

    Καλό θα είναι πάντως την οποιαδήποτε αλλαγή να μην την κρίνουμε μόνο με συνδικαλιστικά κριτήρια...

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #204 στις: Απρίλιος 11, 2011, 05:34:45 μμ »
H επιτροπή για το νέο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου θα προτείνει το μάθημα
της Πληροφορικής να γίνει 2ωρο, σύμφωνα με τον καθηγητη Τζιμογιάννη που μιλησε
στο 5ο πανελλήνιο συνεδριο Πληροφορικής και ο οποίος συμμετέχει στην άνωθεν επιτροπή.

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #205 στις: Απρίλιος 12, 2011, 02:59:30 μμ »
H επιτροπή για το νέο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου θα προτείνει το μάθημα
της Πληροφορικής να γίνει 2ωρο, σύμφωνα με τον καθηγητη Τζιμογιάννη που μιλησε
στο 5ο πανελλήνιο συνεδριο Πληροφορικής και ο οποίος συμμετέχει στην άνωθεν επιτροπή.
Το έχω ακούσει κι εγώ. Λογικό, πως θέλουν πιστοποιήσεις σε ΤΠΕ με μια ώρα;
Πρέπει να πιέσουμε και για το λύκειο παιδιά, δεν γίνεται να λείπει από την  Α Λυκείου. Πάνε κόντρα στην κοινή λογική (θυμηθείτε την έρευνα που το ίδιο το υπουργείο έδωσε πριν 3 βδομάδες με 4η την πληροφορική) και εξυπηρετούν συμφέροντα, εις βάρος των παιδιών. Γιατί μη μου πει κανείς ότι τα Θρησκευτικά είναι σημαντικότερα...
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος lkt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #206 στις: Απρίλιος 17, 2011, 12:07:00 μμ »
Παραθέτω 2 αποσπάσματα συναδέλφων που διάβασα σε άλλο forum (steki).

1. "Σας διαβάζω καιρό τώρα απλά να προσθέσω ότι αν πραγματικά ισχύει αυτό που γράφεις δεν υπάρχει μέλλον για τον κλάδο στην εκπαίδευση...δηλαδή ότι έγινε στο Λύκειο και ότι πιθανόν γίνει στο Γυμνάσιο(η 1 ώρα επιπλέον),έγινε με <<αντάλλαγμα>> να αφαιρεθεί πλήρως η πληροφορική απο το δημοτικό ή μάλλον απο τους πληροφορικούς( ;; ).....ή να το γράψω πιο <<όμορφα>> όπως το έγραψες....με το να επικρατήσει τελικά η οριζόντια ενσωμάτωση των εργαλείων στα υπόλοιπα μαθήματα;Και τι απέγιναν οι οργανικές στα Δημοτικά που υπόσχονταν η υπουργός στον κλάδο μας,εξαφανίστηκαν εν μια νυκτί;Και αν τελικά ισχύει αυτό με τα Δημοτικά,μήπως υπήρχε και δάκτυλος της βρώμικης(κατ'εμέ) ΔΟΕ;"

2. "Στη συνάντηση που είχαμε προχθές με τη σύμβουλο, η ίδια η σύμβουλος  (Τσαμπίκα Καράκιζα) μας ανέφερε ότι στις συζητήσεις που είχε με τους υπεύθυνους για την πρωτοβάθμια, στο περιθώριο του πρόσφατου συνεδρίου στα Γιάννενα, φάνηκε ότι είναι (σχεδόν κατά την άποψή μου, διότι μέχρι τελευταία στιγμή αυτά αλλάζουν) σίγουρο πως τα των ΤΠΕ, τα αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι.
Μακάρι να μην ισχύει τελικά και να παραμείνουμε τουλάχιστον στις 3 τελευταίες τάξεις."

Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα είναι τραγικό. Δεν πρέπει με τίποτα να αφήσουμε να τους περάσει.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #207 στις: Απρίλιος 17, 2011, 12:18:09 μμ »
Το κακό είναι οτι αυτά σκάνε τελευταία στιγμή. Για την ώρα πάντως δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο επίσημα και παραμένει η ιδέα της σύστασης οργανικών Πληροφορικής στα δημοτικά. Δηλαδή με βάση τα λεγόμενα των συναδέρφων που παραθέτεις θα γίνει το εξής: θα είμαστε ακόμα ένα χρόνο (αυτόν της μεταβατικής) στα δημοτικά και μετά την δουλειά θα την κάνουν οι δάσκαλοι; Ε τότε θα τους διορίζουν απο το 3ο έτος της σχολής τους! Και με την ίδια λογική θα πρέπει να κάνουν και Θεατρική Αγωγή και Εικαστικά οι δάσκαλοι!

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #208 στις: Απρίλιος 17, 2011, 12:50:42 μμ »
Το κακό είναι οτι αυτά σκάνε τελευταία στιγμή. Για την ώρα πάντως δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο επίσημα και παραμένει η ιδέα της σύστασης οργανικών Πληροφορικής στα δημοτικά. Δηλαδή με βάση τα λεγόμενα των συναδέρφων που παραθέτεις θα γίνει το εξής: θα είμαστε ακόμα ένα χρόνο (αυτόν της μεταβατικής) στα δημοτικά και μετά την δουλειά θα την κάνουν οι δάσκαλοι; Ε τότε θα τους διορίζουν απο το 3ο έτος της σχολής τους! Και με την ίδια λογική θα πρέπει να κάνουν και Θεατρική Αγωγή και Εικαστικά οι δάσκαλοι!
Εγώ είμαι β ξένης γλώσσας και η διδασκαλία μας στα δημοτικά "είναι πιλοτική" πάνω από 5 χρόνια, ενώ θα ήταν μόλις 2. Δηλαδή θα έμπαινε πιλοτικά η β ξένη γλώσσα 2 χρόνια και μετά θα διδασκόταν κανονικά με οργανικές κι εκτός εσπα και θα είχαμε πολλούς διορισμούς... Και από το 2008 υποτίθεται ότι μπήκαν οι υπογραφές για τις οργανικές. Ακόμη δεν τις είδαμε. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε αμω (από φέτος εννοείται, αφού μέχρι πέρυσι όλοι ήμασταν ωρομίσθιοι). Δεν ξέρω αν σ'εσάς συνέβη κάτι τέτοιο. Θέλω να πω πως κάτι περίεργο συμβαίνει.
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #209 στις: Απρίλιος 17, 2011, 12:56:47 μμ »
Και οι Πληροφορικοί στο δημοτικό ήταν μέχρι πέρυσι αποκλειστικά ωρομίσθιοι και δούλευαν αποκλειστικά στο κλασσικό ολοήμερο σχολείο. Φέτος μπήκαμε και εμείς πιλοτικά στο πρωινό πρόγραμμα του δημοτικού (με 2 ώρες ανά ταξη) και για τον λόγο αυτό αναγκάστηκε να πάρει πολλούς αναπληρωτές ΑΚΩ και ΑΜΩ. Πάντως δεν το ήξερα οτι τόσα χρόνια η Β Ξενη Γλώσσα είναι "πιλοτικά". Δεν έχει καμία λογική αυτό. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 557
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.