*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375930 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #350 στις: Ιούλιος 16, 2011, 01:47:58 μμ »
Αν αρχίσουμε να αμφισβητούμε τους καθηγητές πανεπιστημίου, σκεφτείται και το γνωστικό κομμάτι που αποκτήσατε από αυτούς και το πτυχίο που πήρατε!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:08 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #351 στις: Ιούλιος 16, 2011, 01:54:56 μμ »
Τι προτείνετε;

1. όσοι μπήκαν με 400 ώρες σεμινάριο υποχρεωτικά να μεταταγούν στη βασική τους ειδικότητα

2. όσοι έχουν πτυχίο θετικών επιστημών ΚΑΙ μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική να επιλέξουν αν θέλουν να μείνουν ΠΕ19 ή να γυρίσουν στη βασική τους ειδικότητα (που μάλλον τους συμφέρει για λόγους που ανέφερα πιο πανω)

3. να φύγουν ΟΛΟΙ που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, ανεξεραίτως προσόντων

4. ΟΛΟΙ να επιλέξουν αν θέλουν να μεταταγούν στην βασική τους ειδικότητα ή να παραμείνουν ΠΕ19

κάτι άλλο;
σίγουρα το 3 "συμφέρει", αλλά λέμε να είναι και κάτι υλοποιήσιμο από το Υπουργείο. Φυσικά να το ψηφίσει κάποιος αν θεωρεί ότι είναι υλοποιήσιμο. Εγώ προσωπική άποψη εξέφρασα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2011, 02:17:04 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #352 στις: Ιούλιος 16, 2011, 01:59:44 μμ »
Τι προτείνετε;

1. όσοι μπήκαν με 400 ώρες σεμινάριο υποχρεωτικά να μεταταγούν στη βασική τους ειδικότητα

2. όσοι έχουν πτυχίο θετικών επιστημών ΚΑΙ μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην πληροφορική να επιλέξουν αν θέλουν να μείνουν ΠΕ19 ή να γυρίσουν στη βασική τους ειδικότητα (που μάλλον τους συμφέρει για λόγους που ανέφερα πιο πανω)

3. να φύγουν ΟΛΟΙ που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, ανεξεραίτως προσόντων

4. ΟΛΟΙ να επιλέξουν αν θέλουν να μεταταγούν στην βασική τους ειδικότητα ή να παραμείνουν ΠΕ19

κάτι άλλο;
σίγουρα το 3 "συμφέρει", αλλά λέμε να είναι και κάτι υλοποιήσιμο από το Υπουργείο
Να μείνουν ως έχουν. Καλώς ή κακώς κάλυψαν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Έχουν αφήσει το γνωστικό τους κομμάτι ανεκμετάλευτο τόσο καιρό άρα δεν θα ήταν σωστό να μεταταγούν. Άλλωστε το αντικείμενο της πληροφορικής στα σχολεία είναι τόσο απλό που όποιος κατηγορεί ότι οι άλλες ειδικότητες πάσχουν στο γνωστικό κομάτι της πληροφορικής είναι τουλάχιστον ανίδεος!

Με την λογική της μετάταξης θα έπρεπε να μεταταγούν και όλοι οι πληροφορικοί των ΟΤΑ και να πάρουν τις θέσεις τους διοικητικοί! Είναι λογικό? Πως μπορεί κανείς να παίζει με τους ανθρώπους λες και είναι μπαλάκια!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2011, 02:02:04 μμ από sixtir »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #353 στις: Ιούλιος 16, 2011, 02:12:07 μμ »
ωραία έχουμε άλλη μια επιλογή:

5. να μείνουν τα πράγματα ως έχουν

(την είχα ξεχάσει σαν επιλογή!)

αν κάποιος δεν έχει κάποια άλλη επιλογή να οργανώσουμε (σε νέο θέμα) ψηφοφορία με τις επιλογές αυτές.
Τι λέτε;

sixtir παρόμοιες απόψεις έχουν ειπωθεί και στο παρελθόν. Άλλοι συμφωνούν, άλλοι όμως διαφωνούν.
Και εγώ πχ είπα ότι στον ΟΤΕ υπάρχουν παρα πολλοί Μαθηματικοί και Φυσικοί διορισμένοι άρα θα πρέπει να τους απολύσουμε (;) γιατί τώρα υπάρχουν ενα σωρό σχολές τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής;

τώρα για το γνωστικό κομμάτι που λες ότι είναι "τόσο απλό", δεν συμφωνώ, και πιστεύω ότι και οι περισσότεροι πληροφορικοί εδώ θα θιχτούν κάπως.
Και αυτό έχει συζητηθεί.... σου υπενθυμίζω ότι έχουν πει ότι και ο πληροφορικό έκανε μαθηματικά στο παν/μιο άρα να έχει και αυτός το δικαίωμα να διδάσκει μαθηματικά τουλάχιστον στο Γυμνάσιο που είναι πολύ απλά!!

Επειδή βλέπω ότι εντάξει όλοι έχουμε τις απόψεις μας και αυτή η συζήτηση δεν καταλήγει πουθενά, σκέφτηκα την ψηφοφορία
Συμφωνείτε;
Να την οργανώσουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:08 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #354 στις: Ιούλιος 16, 2011, 02:28:41 μμ »
ναι κάνε αν θες την ψηφοφορία!Για το γνωστικό κομμάτι φίλοι μου πληροφορικοί συμφωνούν και μάλιστα μόνοι τους το λένε! Τώρα για τους τύπους κάποιοι παρεξηγούνται, δεν πειράζει...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #355 στις: Ιούλιος 16, 2011, 02:33:05 μμ »
Sixtir το επιχείρημα περί "απλότητας" του γνωστικού της πληροφορικής στα σχολεία είναι άτοπο... Ελπίζω όχι προβοκατόρικο... Απλή είναι και η ανάγνωση και η γραφή που διδάσκονται τα παιδιά στο δημοτικό, απλή και η φυσική και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο γυμνάσιο και στο λύκειο σε σχέση με αυτά του πανεπιστημίου. Δεν μπορεί να τα διδάξει οποιοσδήποτε...

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #356 στις: Ιούλιος 16, 2011, 02:38:34 μμ »
Sixtir το επιχείρημα περί "απλότητας" του γνωστικού της πληροφορικής στα σχολεία είναι άτοπο... Ελπίζω όχι προβοκατόρικο... Απλή είναι και η ανάγνωση και η γραφή που διδάσκονται τα παιδιά στο δημοτικό, απλή και η φυσική και τα μαθηματικά που διδάσκονται στο γυμνάσιο και στο λύκειο σε σχέση με αυτά του πανεπιστημίου. Δεν μπορεί να τα διδάξει οποιοσδήποτε...
Κοίτα προτιμώ ο καθένας στην ειδικοτητά του. Το επιχείρημα το χρησιμοποίησα καθαρά για τους εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων που επί χρόνια διδάσκουν πληροφορική και δεν μπορεί τώρα ο καθένας που βγαίνει απο το πανεπιστήμιο ή το τει να τους αμφισβητεί και να διεκδικεί την θέση αυτή με αυτόν τον τρόπο!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #357 στις: Ιούλιος 16, 2011, 02:49:33 μμ »
Κοίτα έχω γράψει και παραπάνω τη γνώμη μου... Και εγώ δεν είμαι της άποψης ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι ακατάλληλοι να διδάξουν πληροφορική, αλλά όπως και να το κάνουμε ο τρόπος που τοποθετήθηκαν τότε με μηδαμινή επιμόρφωση έχει οδηγήσει εν μέρει και στη σημερινή εικόνα της πληροφορικής στα σχολεία. Δυστυχώς ακούγεται περισσότερο η δράση των ατόμων που επειδή αγνοούν το αντικείμενο δεν διδάσκουν πληροφορική, αλλά χρήση Η/Υ, παρά αυτών που κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά σήμερα στα σχολεία! Κατά τη γνώμη μου δεν είναι αργά να διορθωθεί αυτό το λάθος του τότε υπουργού παιδείας δίνοντας κίνητρο στους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς να επιστρέψουν στις ειδικότητές τους, που τις έχουν σπουδάσει. Αυτό που με κάνει να είμαι απαισιόδοξος στο συγκεκριμένο θέμα είναι ότι ο τωρινός πρωθυπουργός και το τότε υπουργός παιδείας είναι το ίδιο πρόσωπο...

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #358 στις: Ιούλιος 17, 2011, 06:17:57 μμ »
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19:
γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1  και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... 

Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #359 στις: Ιούλιος 17, 2011, 06:21:27 μμ »
Να μείνουν ως έχουν. Καλώς ή κακώς κάλυψαν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Έχουν αφήσει το γνωστικό τους κομμάτι ανεκμετάλευτο τόσο καιρό άρα δεν θα ήταν σωστό να μεταταγούν. Άλλωστε το αντικείμενο της πληροφορικής στα σχολεία είναι τόσο απλό που όποιος κατηγορεί ότι οι άλλες ειδικότητες πάσχουν στο γνωστικό κομάτι της πληροφορικής είναι τουλάχιστον ανίδεος!

Θα συμφωνήσω ότι ένας μη Πληροφορικός μπορεί να κρύψει την επιστημονική του ανεπάρκεια μέχρι και στο Γυμνάσιο, άντε και στα ΕΠΑΛ. Σε Γενικό Λύκειο ούτε γι' αστείο! Τους παίρνουν στο ψιλό οι μαθητές με το καλημέρα, καθώς αυτοί γνωρίζουν περισσότερα. Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα φιλοσοφίες για λίγους.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #360 στις: Ιούλιος 17, 2011, 10:05:13 μμ »
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19:
γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1  και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... 

Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.

στο Παιδείας οι προερχόμενοι από ΤΕΛ (οι ΤΕ που αναφέρετε) καλούνται τεχνικής η τεχνολογικής εκπαίδευσης;
στα υπόλοιπα υπουργεία οι ΤΕ είναι τεχνολογικής εκπαίδευσης και ο αντίστοιχος από ΤΕΛ καλείται ΔΕ;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #361 στις: Ιούλιος 17, 2011, 10:38:48 μμ »
Να μείνουν ως έχουν. Καλώς ή κακώς κάλυψαν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Έχουν αφήσει το γνωστικό τους κομμάτι ανεκμετάλευτο τόσο καιρό άρα δεν θα ήταν σωστό να μεταταγούν. Άλλωστε το αντικείμενο της πληροφορικής στα σχολεία είναι τόσο απλό που όποιος κατηγορεί ότι οι άλλες ειδικότητες πάσχουν στο γνωστικό κομάτι της πληροφορικής είναι τουλάχιστον ανίδεος!

Θα συμφωνήσω ότι ένας μη Πληροφορικός μπορεί να κρύψει την επιστημονική του ανεπάρκεια μέχρι και στο Γυμνάσιο, άντε και στα ΕΠΑΛ. Σε Γενικό Λύκειο ούτε γι' αστείο! Τους παίρνουν στο ψιλό οι μαθητές με το καλημέρα, καθώς αυτοί γνωρίζουν περισσότερα. Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα φιλοσοφίες για λίγους.

Δε νομίζω ότι καλύπτει ένας εκπαιδευτικός την επιστημονική του ανεπάρκεια ούτε καν στο δημοτικό... Δεν αρκεί να ξέρεις "χρήση Η/Υ" για να διδάξεις έστω και τα "απλά" της πληροφορικής, όπως δεν αρκεί να γνωρίζει κάποιος να μετράει μέχρι το 10 για να διδάξει αριθμητική σε μαθητές της πρώτης δημοτικού...

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #362 στις: Ιούλιος 18, 2011, 01:07:43 πμ »
Μην υποτιμάτε, πάντως, το επίπεδο των μαθητών στα ΕΠΑΛ (ειδικότητας Πληροφορικής). Τουλάχιστον, όχι όλων.

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #363 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:26:17 πμ »
Μην υποτιμάτε, πάντως, το επίπεδο των μαθητών στα ΕΠΑΛ (ειδικότητας Πληροφορικής). Τουλάχιστον, όχι όλων.

ΑΜΑΝ, ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ!!!
ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΤΕΡΙΑ ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ "ΣΤΟΥΡΝΟΥΣ" ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ???  Ή ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ??? ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΕ ΕΠΑΛ??? ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.