*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375881 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #518 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 02:17:24 μμ »
λοιπον ολοι να βοηθησουμε να γινει το καλυτερο για τον κλαδο μας.

και το κλειδωμα των πινακων τερμα αντι συνταγματικο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:28:40 »

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #519 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 02:55:17 μμ »
λοιπον ολοι να βοηθησουμε να γινει το καλυτερο για τον κλαδο μας.

και το κλειδωμα των πινακων τερμα αντι συνταγματικο

Κλείδωμα στις προυπηρεσίες αλλά όλα τα άλλα μπαίνουν κανονικά, έτσι?

Αποσυνδεδεμένος Νάκης Ιωάννης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #520 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:37:12 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.
35 χρόνια στην εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #521 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:47:20 μμ »
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Απ το στόμα σου κ στου θεού τ' αυτί!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:28:40 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #522 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:56:08 μμ »
@Νάκης Ιωάννης δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος gr_geo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #523 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:00:47 μμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".     

Αποσυνδεδεμένος Physicalit

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση...οδηγώντας στην εθνική
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #524 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:03:26 μμ »
Aορίστου χρόνου συμβάσεις έχουν οι λέκτορες και οι επίκουροι καθηγητές στα πανεπιστήμια.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #525 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:19:54 μμ »
@Νάκης Ιωάννης
Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".   

+++

....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητα
αυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #526 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:05:22 μμ »
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα.
Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας;
Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;
Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας.
Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί δάσκαλοι που σκέφτονται όπως εσείς! Όπως και αρκετοί δικοί μου συνάδελφοι που μάλλον κακό κάνουν βλέποντας ή δημιουργώντας εχθρούς εκεί που δεν πρέπει.

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #527 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:32:11 μμ »
..... υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε;


Σας ευχαριστούμε πολύ για τον τρόπο που σκέφτεστε. Μακάρι να είχαμε αυτή την αντιμετώπιση και από τους άλλους συναδέλφους-δασκάλους. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία: με κάλεσε  ο Δ/ντής ενός από τα 4 Ολοήμερα που πήγαινα πέρυσι, για να μου πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω μάθημα με τα παιδιά του Ολοημέρου, γιατί είναι πολλές ώρες στο σχολείο και επομένως είναι ήδη πολύ κουρασμένα!!!! Μετά από λίγες μέρες μου έκανε παρατήρηση γιατί έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για ένα μάθημα που δεν είναι σημαντικό!!! Τέλος μου είπε να τα απασχολώ με τον Πέρη και την Κάτια, γιατί αλλιώς θα διαγράφονταν τα παιδιά από το Ολοήμερο και τότε    ? ? ?

 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:35:47 μμ από STELLIOPH »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #528 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:39:44 μμ »
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #529 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:47:01 μμ »
καλα τε λες

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #530 στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:52:35 μμ »
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.


συμφωνώ απόλυτα. Πρωτοδούλεψα σε Ολοήμερο πριν από 8 χρόνια ωρομίσθια και βλέποντας τότε την κατάσταση είπα ότι αν δεν αλλάξουν τα πράγματα δεν θα ασχοληθώ ξανά με την Α/θμια. Διορίστηκα και μετά από τόσα χρόνια ξαναγύρισα και στα Δημοτικά όπου μετα λύπης μου είδα ότι δεν άλλαξε το παραμικρό. Ούτε βιβλία - αφήστε που τώρα δεν υπάρχουν τα βιβλία ούτε για την πρωινή ζώνη-, ούτε λογισμικό για παιδιά δημοτικού, ούτε συγκεκριμένη ύλη. Αλλά το πιο άσχημο από όλα είναι ότι ενώ από την πλευρά μας υπάρχει η όρεξη και το μεράκι να κάνουμε πράγματα και να δουλέψουμε με τους μαθητές, μας φρενάρουν οι Δ/ντάδες.

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #531 στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 12:59:24 πμ »
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους. Αν υπάρχει ένας κλάδος με τον οποίο πρέπει να έχουμε καλές σχέσεις αυτοί είναι οι δάσκαλοι. Αν θέλουν οι δάσκαλοι να μην μπούμε στα δημοτικά, δεν πρόκειται να μπούμε. Εντασσουν το μάθημα ΤΠΕ στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων και τελείωσε η δουλεια. Η μόνο οδός είναι η διπλωματία. Δείξτε τους ότι πραγματικά θα έχουν κέρδος απο την παρουσία μας στα σχολεία, ότι η ζωή τους θα είναι ευκολότερη.

Δυστυχώς πολλοί μόνιμοι πληροφορικοί βλέπουν τα δημοτικά σαν χώσιμο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς στη δ/θμια. Οι 7-8 στους 10 μόνιμους πιστεύω ότι δεν θέλουν να μεταταγούν στην π/θμια αν τους δοθεί η ευκαιρία.

Απο νομικής πλευράς δεν πιστεύω να υπάρχει διέξοδος. Διπλωματία...

Συγγνώμη αλλά τι είναι το δημοτικό αγαπητέ....τσιφλίκι των δασκάλων;Οι δάσκαλοι δηλαδή αποφασίζουν ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στο δημοτικό και ποιες θα διαλέξουν να διδάσκουν αυτοί;Την παλεύουμε ρε παιδιά;Τι αναχρονιστικές/low level αντιλήψεις είναι αυτές;;Πίστεψε με αν οι δάσκαλοι και η κάθε <<συντεχνία>> μπορούσαν να διδάσκουν και στην δευτεροβάθμια θα το επεδίωκαν,να είσαι σίγουρος γι'αυτό.Ποια διπλωματία( ; )...ο κάθε κλάδος την πάρτη του κοιτάζει,πλάκα κάνουμε;;Υπάρχει όμως μια διαφορά...εμείς μιλάμε για τ'αυτονόητο και όχι να διδάξουμε μαθήματα άλλων ειδικοτήτων όπως έχουν κάνει πολλάκις/ουκ ολίγες φορές μερικοί κλάδοι εις βάρος μας στο παρελθόν.

Φιλικά!

Exeis dikio...Pantws epeidi perysi hmoun apospasmeni se dimotiko, ayto to "na se koitane me miso mati oi daskaloi" to ezisa kai egw!!! Kai epeidi ekana kai tis 2 faseis epimorfwsis gia ta dimotika, ayto pou mou emeine htan h frasi tou epimorfwti(-daskalou):
"Ayto pou zitane apo esas stin ousia, einai "xwris opla" na ginete <YPERDASKALOI> Pliroforikis...dil. na voi8isete sta alla ma8imata me ergaleia Pliroforikis...Kai sas symponw!!! De 8a h8ela na hmoun sti 8esi sas!"

xa-xa-xa, e???

Me poies gnwseis dil. (paidagwgikes kai mh) 8a me "ypoxreosoun" stin ousia, na kanw Istoria, Geografia, k.a. ma8imata me "ergaleia" Pliroforikis??? Pws 3ekinane to programma ayto (me ta 800 sxoleia) xwris yli, xwris "mpousoula", xwris ena PRAGMATIKA ylopoihsimo sxedio??? 2 mines den eixa kan ypologistes, empaina stis ai8ouses kai "skarfizomoun" diafora 8emata pros sizitisi (sxetika me ypologistes panta) gia na perasei h wra...mexri kai kremala me le3eis gyrw apo tous ypologistes ekana stin A' kai B' ta3i...A, episis ayto pou katalava apo tis faseis tis epimorfwsis einai oti stin ousia zitane apo mas na "sylle3oume-organwsoume-diamorfwsoume" tin mellontiki yli gia TPE!!! kalo, e??
Kai exw apo tin alli tin "Annoula" na kafxietai kiolas stin tileorasi gia to "neo dimotiko" kai to neo programma!!! Pira kai til. stin ekpompi na kanw kapoies erwtiseis, alla den epitrepontai "antipara8eseis" leei!!!!!!!!!!

AYTA!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.