*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376139 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #812 στις: Αύγουστος 11, 2015, 01:31:48 μμ »
Εγώ πάλι ανησυχώ: http://www.esos.gr/arthra/39296/ypoyrgeio-paideias-kanonika-i-leitoyrgia-ton-oloimeron-sholeion. Διαψεύδουν την κατάργηση των ολοημέρων, όχι των ΕΑΕΠ. Και το αρχικό δημοσίευμα έμπλεκε, πιθανώς ηθελημένα, τα ολοήμερα με τα ΕΑΕΠ. Οι πιστώσεις είναι όντως για τα ΕΑΕΠ, γι' αυτό π.χ. δεν μπορούν να πάνε στην δεύτερη ξένη γλώσσα που υπήρχε από παλιά, και θεωρητικά δεν μπορούν να πάνε σε δάσκαλους. Ωστόσο νομίζω και πέρυσι είχαν δοθεί πιστώσεις για δασκάλους στο ολοήμερο τμήμα των ΕΑΕΠ, με επιφύλαξη το λέω. Επειδή έχουν τόσους μεταταγμένους νομίζω δεν θα τους συνέφερε να τα καταργήσουν, αλλά πιθανώς θα μπορούσαν να τα αφήσουν να υπολειτουργούν, όπου δεν έχουν ειδικότητες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος marianna1986

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #813 στις: Αύγουστος 11, 2015, 03:34:24 μμ »
   Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει κ φωτιά! Πρέπει να βρεθούν κ πιστώσεις από κρατικό για να καλυφτούν οι προσλήψεις δασκάλων, νηπιαγωγών και δευτεροβάθμιας. Αλλίως άνετα μετατρέπουν τις 12.000 του ΕΣΠΑ και ό,τι περισσέψει το δίνουν σε ειδικότητες κ ειδική που κατά τη γνώμη μου θα προηγηθεί.
   Αλλά είναι κ το άλλο. Κάθε χρόνο το καλοκαίρι όλο λένε δεν έχουν πιστώσεις κ στο τέλος βρίσκονται κ όλοι μένουν ικανοποιημένοι. Ας είμαστε αισιόδοξοι!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #814 στις: Σεπτέμβριος 10, 2015, 10:14:26 πμ »
   Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει κ φωτιά! Πρέπει να βρεθούν κ πιστώσεις από κρατικό για να καλυφτούν οι προσλήψεις δασκάλων, νηπιαγωγών και δευτεροβάθμιας. Αλλίως άνετα μετατρέπουν τις 12.000 του ΕΣΠΑ και ό,τι περισσέψει το δίνουν σε ειδικότητες κ ειδική που κατά τη γνώμη μου θα προηγηθεί.
   Αλλά είναι κ το άλλο. Κάθε χρόνο το καλοκαίρι όλο λένε δεν έχουν πιστώσεις κ στο τέλος βρίσκονται κ όλοι μένουν ικανοποιημένοι. Ας είμαστε αισιόδοξοι!
Mε ενα προχειρο υπολογισμο  που εκανα με βαση τα κενα που εχουν προκυψει μετα τις αποσπασεις και αν οντως οι πιστωσεις απο εσπα+κρατικο κτλ αληθευουν πιστευω οι προσληψεις θα ειναι λιγο περισσοτερο απο περυσι...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #815 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 05:05:43 μμ »
Να πως φτάσαμε ως εδώ:

Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ (Αρτας) 7.995 μόρια!

Όταν θα βγεί προκήρυξη όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και οπουδήποτε στο δημόσιο θα διεκδικούν όλοι τις ίδιες θέσεις. Τι και αν μπήκες Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και έγραψες 19000 μόρια στις πανελλήνιες? το ίδιο είσαι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #816 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 08:04:18 μμ »
Να πως φτάσαμε ως εδώ:

Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ (Αρτας) 7.995 μόρια!

Όταν θα βγεί προκήρυξη όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και οπουδήποτε στο δημόσιο θα διεκδικούν όλοι τις ίδιες θέσεις. Τι και αν μπήκες Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και έγραψες 19000 μόρια στις πανελλήνιες? το ίδιο είσαι!
και μάλιστα όλοι αυτοί θα κλαίγονται οτι δεν διορίζονται....

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #817 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 08:44:27 μμ »
Ας πάρουμε αυτόν που έχει πιάσει 19000 μόρια και πέρασε σε μία περιζήτητη σχολή πληροφορικής.
Προφανώς είναι κοφτερό μυαλό και του αρέσει και το αντικείμενο αφού το επέλεξε.
Και η πληροφορική, όλοι ξέρουμε, είναι από τα δυσκολότερα αντικείμενα. Αλλάζει συνεχώς και θέλει να είσαι καλό μυαλό.

Τι κάνει αυτό το πολύ καλό μυαλό? Περιμένει να κάνει αίτηση στο δημόσιο μαζί με χιλιάδες άλλους που δεν έχουν ούτε τις μισές γνώσεις ή ικανότητες? Για ποιο λόγο? ΓΙα να διοριστεί στις κυκλάδες (αν διοριστεί ποτέ) για 700 Ευρώ? Και να έρθει στην πολή του μετά 30 χρόνια? Αν γίνει και αυτό, γιατί οι πληροφορικοί θα αρχίσουν να βγαίνουν συνταξιούχοι μετά 15-20 χρόνια.

Τελικά μόνο το δημόσιο υπάρχει στην Ελλάδα?
Αν είσαι όντως πολύ καλός και πολύ καλό μυαλό δεν μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο από το να διδάσκεις word στα παιδάκια. Αυτό το κάνει και ο απόφοιτος τει Άρτας (να με συγχωρούν οι απόφοιτοι ΤΕΙ Άρτας, με συμπάθεια την αναφέρω τη σχολή).
Δεν έχει άλλες διεξόδους αυτό το πολύ καλό μυαλό?

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #818 στις: Σεπτέμβριος 13, 2015, 10:16:38 μμ »
Να πως φτάσαμε ως εδώ:

Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ (Αρτας) 7.995 μόρια!

Όταν θα βγεί προκήρυξη όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και οπουδήποτε στο δημόσιο θα διεκδικούν όλοι τις ίδιες θέσεις. Τι και αν μπήκες Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και έγραψες 19000 μόρια στις πανελλήνιες? το ίδιο είσαι!

Η λύση είναι Γραπτός Ασέπ για να μπεις στους Πίνακες Αναπληρωτών. (Κόβονται στο Γνωστικό)

Και αν λες για το ΤΕΙ αυτό ( Το οποίο δεν φταίει για την ποιότητα των φοιτητών του ...), που να δεις τι βιομηχανία έχει στηθεί γύρω απο Το Ανοικτο Π.

Δυο παραδείγματα θα σου δώσω:
α) Δομές Δεδομένων και C είναι μια ενότητα στην οποία δεν ασχολείσαι καθόλου με αρχεία (αναζητηση κτλ) , δείκτες είναι αστρονομικά πράγματα που και να μην τα γράψεις περνάς, δομές κάνουν μόνο ουρά, στοίβα, δυαδικό δέντρο,λίγο σωρούς και λίγο κατακερματισμό. Στα προγράμματα σου δίνουν σκελετούς και προσθέτεις κώδικα (5-15 γραμμές)
Για να πιάσεις το 5 στο γραπτό αρκεί να μελετήσεις 2αδικο Σύστημα , διάσχιση δυαδικών δέντρων και λίγο κώδικα σε C (κονσέρβα θέματα όπως συνένωση 2 ταξινομημένων πινάκων κτλ.) Και με αυτά τελειώνεις C και Δομές!!!!! Ψάξε για ΠΛΗ10 και θα καταλάβεις...
β) Τις ασκήσεις τις πλερώνεις όλες και ξεμπερδεύεις. Υπάρχουν φροντιστήρια που πληρώνεις και παίρνεις όλες τις ασκήσεις. Μερικά έχουν και Συνδρομή!!. Θα μου πεις εδώ πληρώνεις ολόκληρες Μεταπτυχιακές Εργασίες. Δεν ελέγχει κανένας τπτ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2015, 10:21:06 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #819 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 10:51:09 πμ »
Η λύση είναι Γραπτός Ασέπ για να μπεις στους Πίνακες Αναπληρωτών. (Κόβονται στο Γνωστικό)

Και αν λες για το ΤΕΙ αυτό ( Το οποίο δεν φταίει για την ποιότητα των φοιτητών του ...), που να δεις τι βιομηχανία έχει στηθεί γύρω απο Το Ανοικτο Π.

Δυο παραδείγματα θα σου δώσω:
α) Δομές Δεδομένων και C είναι μια ενότητα στην οποία δεν ασχολείσαι καθόλου με αρχεία (αναζητηση κτλ) , δείκτες είναι αστρονομικά πράγματα που και να μην τα γράψεις περνάς, δομές κάνουν μόνο ουρά, στοίβα, δυαδικό δέντρο,λίγο σωρούς και λίγο κατακερματισμό. Στα προγράμματα σου δίνουν σκελετούς και προσθέτεις κώδικα (5-15 γραμμές)
Για να πιάσεις το 5 στο γραπτό αρκεί να μελετήσεις 2αδικο Σύστημα , διάσχιση δυαδικών δέντρων και λίγο κώδικα σε C (κονσέρβα θέματα όπως συνένωση 2 ταξινομημένων πινάκων κτλ.) Και με αυτά τελειώνεις C και Δομές!!!!! Ψάξε για ΠΛΗ10 και θα καταλάβεις...
β) Τις ασκήσεις τις πλερώνεις όλες και ξεμπερδεύεις. Υπάρχουν φροντιστήρια που πληρώνεις και παίρνεις όλες τις ασκήσεις. Μερικά έχουν και Συνδρομή!!. Θα μου πεις εδώ πληρώνεις ολόκληρες Μεταπτυχιακές Εργασίες. Δεν ελέγχει κανένας τπτ.

Σωστό
καλύτερα θα ήταν αφαίρεση επαγγελματικών δικαιωμάτων από ΤΕΙ,δεν πληρούν τις προϋποθέσεις τα περισσότερα ΤΕΙ
Προορίζονται ως επαγγελματίες του χώρου και όχι εκπαιδευτικοί

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #820 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:31:59 πμ »
Να πως φτάσαμε ως εδώ:

Μηχανικών πληροφορικής ΤΕ (Αρτας) 7.995 μόρια!

Όταν θα βγεί προκήρυξη όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και οπουδήποτε στο δημόσιο θα διεκδικούν όλοι τις ίδιες θέσεις. Τι και αν μπήκες Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Αθήνας και έγραψες 19000 μόρια στις πανελλήνιες? το ίδιο είσαι!
Ειναι ενα θεμα που θελει πολυ συζητηση....δυστυχως τα τελευταια χρονια εχω διαπιστωσει μια αντιδικια μεταξυ π19 και π20 που νομιζω δεν βοηθαει τον κλαδο..Θεωρω οτι καποιος με 19000 ..ναι ειναι ο ανθρωπος  μεγαλο κεφαλι ..αλλα ελα ομως που στην ιδια σχολη ο τελευταιος μπαινει με 14000...Οπως μπορει να συμβει σε καθε κλαδο εκτος καποιων περιπτωσεων πχ ιατρικη...κανοντας μια επισκεψη στο πινακα βασεων θα δουμε οτι ο πρωτος απο αρτα εχει περισσοτερα απο 14000...Οσο αφορα το δημοσιο υπαρχει διαχωρισμος των ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ...για δε την εκπαιδευση υπαρχει το 60-40...

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #821 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 11:51:50 πμ »
Οταν σε μια νυχτα ο αξιοτιμος υπουργος κ. Λυκουρέντζος πέρασε με παιδαγωγικη επαρκεια ενα τμημα πληροφορικης με δυο μαθηματα παιδαγωγικα http://www.ds.unipi.gr/category/courses/1st-semester/ στο 1ο και στο 5ο εξάμηνο..... ειναι και αυτο ενας παραγοντας για την καταντια μας αυτη... !!
τα πραγματα ειναι απλα ενα παιδι με 7 βαθμο προσβασης που θα καταφερει να τελειωσει (πληρωνοντας όπως λετε) και χωρις καποια μετεκπαιδευση θα μπει σε τάξη τα 2 πρώτα χρονια κανοντας word στα πρωτακια αλλα την 3η χρονια που θα παρει γ λυκειου 100% θα παραιτηθει.... για πλεον κανενας γονιος πλεον δεν θα επιτρεψει να κανει μαθημα στο παιδι του ενας "ασχετος"!!! Αρα θα τον πεταξει εξω το ιδιο το συστημα απο μονο του!!
Αρα Το προβλημα ειναι ενα, η προκατάληψη και το τσουβαλιασμα...!!
Και αν συνεχισουμε έτσι θα μας βρουν και αλλα πολυ χειρότερα δεινά!!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=69255&cid=6
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:01:30 μμ από niina »

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #822 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:02:06 μμ »
Οταν σε μια νυχτα ο αξιοτιμος υπουργος κ. Λυκουρέντζος πέρασε με παιδαγωγικη επαρκεια ενα τμημα πληροφορικης με δυο μαθηματα παιδαγωγικα http://www.ds.unipi.gr/category/courses/1st-semester/ στο 1ο και στο 5ο εξάμηνο..... ειναι και αυτο ενας παραγοντας για την καταντια μας αυτη... !!
τα πραγματα ειναι απλα ενα παιδι με 7 βαθμο προσβασης που θα καταφερει να τελειωσει (πληρωνοντας όπως λετε) και χωρις καποια μετεκπαιδευση θα μπει σε τάξη τα 2 πρώτα χρονια κανοντας word στα πρωτακια αλλα την 3η χρονια που θα παρει γ λυκειου 100% θα παραιτηθει.... για πλεον κανενας γονιος πλεον δεν θα επιτρεψει να κανει μαθημα στο παιδι του ενας "ασχετος"!!! Αρα θα τον πεταξει εξω το ιδιο το συστημα απο μονο του!!
Αρα Το προβλημα ειναι ενα, η προκατάληψη και το τσουβαλιασμα...!!
Και αν συνεχισουμε έτσι θα μας βρουν και αλλα πολυ χειρότερα δεινά!!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=69255&cid=6

Πες τα και ξαναπεστα!!!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #823 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:11:13 μμ »
Οταν σε μια νυχτα ο αξιοτιμος υπουργος κ. Λυκουρέντζος πέρασε με παιδαγωγικη επαρκεια ενα τμημα πληροφορικης με δυο μαθηματα παιδαγωγικα http://www.ds.unipi.gr/category/courses/1st-semester/ στο 1ο και στο 5ο εξάμηνο..... ειναι και αυτο ενας παραγοντας για την καταντια μας αυτη... !!
τα πραγματα ειναι απλα ενα παιδι με 7 βαθμο προσβασης που θα καταφερει να τελειωσει (πληρωνοντας όπως λετε) και χωρις καποια μετεκπαιδευση θα μπει σε τάξη τα 2 πρώτα χρονια κανοντας word στα πρωτακια αλλα την 3η χρονια που θα παρει γ λυκειου 100% θα παραιτηθει.... για πλεον κανενας γονιος πλεον δεν θα επιτρεψει να κανει μαθημα στο παιδι του ενας "ασχετος"!!! Αρα θα τον πεταξει εξω το ιδιο το συστημα απο μονο του!!
Αρα Το προβλημα ειναι ενα, η προκατάληψη και το τσουβαλιασμα...!!
Και αν συνεχισουμε έτσι θα μας βρουν και αλλα πολυ χειρότερα δεινά!!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=69255&cid=6
Οταν εκανα αναφορα με την φραση <θελει πολυ συζητηση>αυτα εννουσα...εκανα ομως και μια αναφορα για την αντιδικια  μεταξυ π19 και π20...και αυτο δεν ειναι καλο...το πανεπιστημιο αιγαιου πε....εχει λιγοτερα μορια απο αρκετα τε...

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #824 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:27:30 μμ »
συναδελφοι την παροιμια "ειμαστε πολλοι αλλα σκορπιοι" την ξερετε ???και  αφορα τον κλαδο μας....

 2 τμηματα ειδικης αγωγης Βολος Θεσσαλονίκη καταφεραν να φέρουν τα πάνω κατω στους πίνακες ειδικης στους δασκαλους και να δικαιωθουν.... Ξερετε γιατι ?? Γιατι ηταν ενωμένοι !!! Εμας μας φταινε πάντα οι αλλοι αλλα ποτε η καμπουρα μας!!! Τι εχουμε κανει εμεις για τον κλαδο μας ??? Τιποτα ....
Ο κ. Λυκουρέντζος πέρασε την τροπολογια και το "βουλωσαμε"!! γιατι ??
Γιατι μας δωσαν καραμελες ... λίγο πριν κλεισουν οι πίνακες διορισαν απο εμας γυρω στα 600 ατομα....
Ειμαστε τα καλα και συμφέροντα.....

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #825 στις: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:37:15 μμ »
1. Θέλεις να γίνεις εκπαιδευτικός; Δεν σπουδάζεις Πληροφορική αλλά Δάσκαλος, Μαθηματικός, Φυσικός, Φιλόλογος.
2. Τόσο οι ΠΕ19 όσο και οι ΠΕ20 μπορούν να διδάξουν εξίσου σωστά ΑΕΠΠ αλλά και τα απαιτητικά μαθήματα των ΕΠΑΛ. Απλά ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία.
3. Το σύστημα στο Δημόσιο δεν πετάει έξω κανένα "μη ικανό" εκπαιδευτικό ή υπάλληλο.
4. Στον ιδιωτικό τομέα δεν τους ενδιαφέρει το είδος του πτυχίου σου, αλλά οι ικανότητές σου.

Συμπερασματικά, όσοι σπουδάζουν Πληροφορική για να γίνουν εκπαιδευτικοί, θεωρώ πως δεν έκαναν την καλύτερη επιλογή, δεδομένων των τρεχουσών συνθηκών. Ανεξάρτητα της σχολής που σπουδάζει ο καθένας, είναι αυτός σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνος για τις γνώσεις και δεξιότητες που θα αποκτήσει.

ΥΣ: Σπούδασα στο ΑΠΘ όταν έμπαιναν 40 άτομα και υπήρχαν μετρημένες σχολές Πληροφορικής. Είχα ικανότατους συμφοιτητές και όμως οι περισσότεροι από αυτούς έγιναν εκπαιδευτικοί - η πλειοψηφία πλέον εργάζεται στα Δημοτικά. Όντας εκπαιδευτικός και εγώ μάλλον το κρίνω ως αποτυχία του συστήματος. Παρηγοριά η καθημερινή επαφή με τα παιδιά μέσω της οποίας κερδίζεις χρόνια ζωής...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2015, 12:39:59 μμ από paralias »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 526

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.