*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399786 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #882 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 10:21:36 μμ »
Καλησπέρα, έχω 2 πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αυτο που είπα πιο πάνω, είναι ότι στο σχολείο κρίνονται οι γνώσεις που έχει ο εκπαιδευτικός, που στην δική μας περίπτωση τα κάναμε είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ, απο εκεί και πέρα κρίνονται και άλλα πράγματα όπως η μεταδοτικότητα και η οργάνωση που κάνει ένας καθηγητής σε ότι αφορά αυτο που έχει να κάνει με αυτο που έχει απέναντι του, και επίσης να μπορεί να αντιλαμβάνεται μια κατάσταση που μπορεί να του προκύψει, και αυτά δεν σου τα μαθαίνει κανείς ούτε το ΤΕΙ  Ούτε το ΑΕΙ. Αν κολλάμε στο όνομα τι τε20? Τι πε20? Αλλάζει κάτι αυτό? Αυτός που είναι ΤΕΙ το ξέρει. Μην βάζετε ταμπέλες στους ανθρώπους. Δεν υποτιμώ την δουλειά μου, αυτο που είχα πει για το word και την ζωγραφική είναι ότι είναι πολυ απλά σχέση με την ύλη που ακολουθει κάποιος σε ΤΕΙ και στα ΑΕΙ. Δηλαδή εσάς αυτά σας έμαθαν? Δεν τα μάθατε μόνοι σας? Τι είναι μακροοικονομική και δεν το ξέρω?δουλεύω πολλά χρόνια και σε ιεκ, και σε σχολεία, σε φροντιστήρια και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Μονο στα ιεκ χρησιμοποίησα την ύλη της σχολής και στους αλγόριθμους στην  τριτη Λυκείου? Ειναι κανείς που δεν έχει κάνει? Πόσοι απο σας πάτε να διδάξετε και τα ξέρατε όλα? Δεν διαβάσατε? Δεν προετοιμάζεται το διάβασμα σας? Προφανώς δικαστικά κρινανε ότι σε ότι αφορά την εκπαίδευση δεν υπάρχει διαφορά. Σε άλλους τομείς ναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:25 »

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #883 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 10:26:48 μμ »
Σε ότι αφορά τα Δωδεκάνησα τα κενά ειναι γύρω στα 6.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #884 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 10:44:22 μμ »
Ειρήνη διάβασε τι γράφεις παραπάνω. "...δηλαδή για να δουλέψεις στην πρωτοβάθμια και να εξηγήσεις την ζωγραφική και το word..." Έχει δίκιο η Χριστίνα που αγανακτεί με τέτοιες υπερβολές (ελπίζω απλά να υπερβάλλεις και να μη κάνεις στο δημοτικό μόνο ζωγραφική και word). Κάτι τέτοια διαβάζουν δάσκαλοι και γράφουν πόσο καλό είναι για το παιδί να έχει μόνο ένα δάσκαλο για όλα τα μαθήματα αντί να μπαίνουν 4-5 ειδικότητες και άλλα τέτοια, προκειμένου να διεκδικήσουν περισσότερες προσλήψεις, οργανικές κτλ. Προσωπικά στο δημοτικό διδάσκω προγραμματισμό (Scratch), επεξεργασία video, επεξεργασία εικόνας, 3D Design(Sketchup), δημιουργία ιστοσελίδας(με έτοιμα εργαλεία) και αρκετά πράγματα που όταν εγώ ήμουν φοιτητής πριν 15 χρόνια δεν υπήρχαν καν για να τα διδαχτούμε. Παράλληλα είμαι ο τεχνικός για τους υπολογιστές του εργαστηρίου, ο "δικτυάς" για ολόκληρο το σχολείο, τις αίθουσες διδασκαλίας, τους διαδραστικούς και άλλα πολλά... Έχω γνωρίσει εκπαιδευτικούς που είτε δε μπορούν ή δε θέλουν να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις αυτής της δουλειάς, αλλά μη θεωρούμε και δεδομένο ότι όλοι είμαστε έτσι. Προσωπικά πιστεύω ότι απλά ήταν μια λάθος διατύπωση...

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #885 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 10:51:39 μμ »
Παιδιά παραδείγματα σας θέτω, τι να κάνω να εξηγήσω όλα τα μαθήματα? Μην κολλατε! Το scratch εσυ το έμαθες στη σχολή? Η μόνος σου το έμαθες  Η στην ασπαιτε. Δεν ενημερωθηκες και μόνος σου? γιατί εσυ το ήθελες για το καλο της δουλειάς σου. Επίσης το ίδιο μήνυμα βγαίνει γράφοντας κάτι με το να το λες προφορικά?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:25 »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #886 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:02:46 μμ »
Οπως ακριβως και σε εσενα δεν σε αφορουν τα προβληματα των αναπληρωτων του κλάδου... και εμενα γιατι να με απασχολει τι κανει το υπουργειο παιδειας σε σχεση με τα αλλα υπουργεια στους μονιμους διορισμους του...
Πολυ απλα δεν με απασχολει....!!!
Και το ειπα και πιο πάνω μπορειτε να μαζευτειτε καποια ατομα και να κανετε προσφυγη στο ΣτΕ.. ειναι της μοδας!!!
Απλα σας ενημερωνω οτι το υπουργείο ειναι καλυμένο, γιατι για καθε ειδικοτητα ΤΕΙ εχει διαφορετικο λεκτικό απο τα αντιστοιχα τμηματα ΑΕΙ και φυσικα οι προσληψεις ειναι διαφορετικες.
Αρα για να συνοψισουμε και να τελειωνουμε με τους μελλοντικους (αν γινουν) μονιμους διορισμους:
Τα τμηματα της δευτεροβαθμιας προσλαμβάνονται ώς ΤΕ και τα τει ως ΠΕ .... ολα ομως εχουν διαφορετικο λεκτικο και με διαφορετικο ποσοστό πρόσληψης απο τα αντιστοιχα υπολοιπα...
Αρα τωρα αν το προβλημα μας ειναι απλα το ΤΕ - ΠΕ- ΔΕ τότε η λυση ειναι μια, εισηγηση στο υπουργειο (για να μαθουμε την θεση του, γιατι τωρα μιλαμε με αερολογιες) και μετα προσφυγη στο ΣτΕ...!!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #887 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:04:39 μμ »
Scratch έμαθα μόνος μου, αλλά για να φτιάξεις ένα παιχνίδι σε Scratch (πχ. το Kong) θα πρέπει να ξέρεις τα βασικά του προγραμματισμού, ακολουθίες, επαναλήψεις, επιλογή, μεταβλητές και άλλα πολλά, τα οποία έμαθα στη σχολή. Και τα μαθηματικά και την ιστορία του δημοτικού μπορώ να μάθω διαβάζοντας την ύλη του δημοτικού, αλλά για να τη διδάξω θα πρέπει να ξέρω αφενός την "ευρύτερη εικόνα" και αφετέρου τεχνικές διδασκαλίας... Επίσης, ρίξε μια ματιά στο βιβλίο του μαθήματος επιλογής της Α' Λυκείου και πες μου αν μπορεί να το διδάξει σοβαρά κάποιος που δεν έχει σοβαρές σπουδές στην πληροφορική... 

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #888 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:12:23 μμ »
Πάντως παιδιά σχετικά με τη διάκριση ΠΕ19-20, θυμάμαι να συζητιέται το θέμα ξανά στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Να σημειώσω ότι έως και πριν 7-8 χρόνια η ποσόστωση 60-40 ευνοούσε τους ΠΕ20. Πχ. στον τελευταίο ΑΣΕΠ υπήρχαν αδιόριστοι επιτυχόντες ΠΕ19, ενώ εξαιτίας της ποσόστωσης διορίζονταν ΠΕ20 που δεν ήταν επιτυχόντες. Επίσης, ένας ΠΕ19 για να περάσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, ενώ οι ΠΕ20 περνούσαν όπου ήθελαν με το πτυχίο τους και μόνο. Θυμάμαι τότε να φωνάζουμε ότι πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση και να προσλαμβάνεται ο καλύτερος ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ και οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι.

EDIT: Μάλιστα θυμάμαι το επιχείρημα "Πώς να πάρουμε εμείς μεταπτυχιακά, όταν στις σχολές δέχονται μόνο αποφοίτους ΑΕΙ".
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 26, 2015, 11:14:24 μμ από gpapage »

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #889 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:17:19 μμ »
Τι εννοείς σοβαρές σπουδές Πληροφορικής?

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #890 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:19:22 μμ »
Να έχει τελειώσει τμήμα πληροφορικής. Ούτε σεμινάρια, ούτε πιστοποιητικά τύπου ECDL.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #891 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:25:29 μμ »
Πάντως παιδιά σχετικά με τη διάκριση ΠΕ19-20, θυμάμαι να συζητιέται το θέμα ξανά στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Να σημειώσω ότι έως και πριν 7-8 χρόνια η ποσόστωση 60-40 ευνοούσε τους ΠΕ20. Πχ. στον τελευταίο ΑΣΕΠ υπήρχαν αδιόριστοι επιτυχόντες ΠΕ19, ενώ εξαιτίας της ποσόστωσης διορίζονταν ΠΕ20 που δεν ήταν επιτυχόντες. Επίσης, ένας ΠΕ19 για να περάσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, ενώ οι ΠΕ20 περνούσαν όπου ήθελαν με το πτυχίο τους και μόνο. Θυμάμαι τότε να φωνάζουμε ότι πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση και να προσλαμβάνεται ο καλύτερος ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ και οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι.

EDIT: Μάλιστα θυμάμαι το επιχείρημα "Πώς να πάρουμε εμείς μεταπτυχιακά, όταν στις σχολές δέχονται μόνο αποφοίτους ΑΕΙ".
αυτα φανταζομαι πριν δεκαετια + ... γιατι τωρα πλεον μια χαρα κανουμε τα μεταπτυχιακα μας και τα διδακτορικα μας!!

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #892 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:27:50 μμ »
Αναφέρθηκα εγώ σε άλλες ειδικότητες? Αλλά αφού το θέτεις, τι γνώμη έχεις για τον καθηγητή Πληροφορικής που μπορούσε να διδάξει και μαθηματικά?

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 888
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #893 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:33:07 μμ »
Οπως ακριβως και σε εσενα δεν σε αφορουν τα προβληματα των αναπληρωτων του κλάδου... και εμενα γιατι να με απασχολει τι κανει το υπουργειο παιδειας σε σχεση με τα αλλα υπουργεια στους μονιμους διορισμους του...
Πολυ απλα δεν με απασχολει....!!!

εμ τοτε αφου δεν σε απασχολει η αδικια που γινεται εις βαρος αλλων υπαλληλων ΤΕ που ειναι αποφοιτοι ΤΕΙ τοτε γιατι ανοιξες συζητηση μαζι μου;
εγω εθεσα θεμα καταπατησης της Αρχης της Ισοτητας (δηλαδη ο ενας αποφοιτος ΤΕΙ διοριζεται ως ΤΕ και ο αλλος στο παιδειας ως ΠΕ) και εσυ αρχισες να μου μιλας για αναπληρωτες και οτι δεν θελω να διοριστειτε...  ::)

εστω και αργα φτασαμε σε ενα σημειο συνεννοησης  :)

Απλα σας ενημερωνω οτι το υπουργείο ειναι καλυμένο, γιατι για καθε ειδικοτητα ΤΕΙ εχει διαφορετικο λεκτικό απο τα αντιστοιχα τμηματα ΑΕΙ και φυσικα οι προσληψεις ειναι διαφορετικες.

το υπουργειο φυσικα και ειναι καλυμμενο. υπαρχει ο νομος που τα οριζει αυτα. εννοειται πως δεν κανει κατι παρανομο. κανει κατι ΑΔΙΚΟ. για την αδικια της τακτικης του υπουργειου μιλαω οχι για το αν ειναι καλυτερος ο πτυχιουχος ΑΕΙ ή ΤΕΙ


Αρα για να συνοψισουμε και να τελειωνουμε με τους μελλοντικους (αν γινουν) μονιμους διορισμους:
Τα τμηματα της δευτεροβαθμιας προσλαμβάνονται ώς ΤΕ και τα τει ως ΠΕ .... ολα ομως εχουν διαφορετικο λεκτικο και με διαφορετικο ποσοστό πρόσληψης απο τα αντιστοιχα υπολοιπα...
Αρα τωρα αν το προβλημα μας ειναι απλα το ΤΕ - ΠΕ- ΔΕ τότε η λυση ειναι μια, εισηγηση στο υπουργειο (για να μαθουμε την θεση του, γιατι τωρα μιλαμε με αερολογιες) και μετα προσφυγη στο ΣτΕ...!!

ακριβως οπως το λες. αποφοιτος ΙΕΚ διοριζεται ως εκπαιδευτικος ΤΕ (Τεχνολογικης Εκπαιδευσης). Δεν ειναι εξωφθαλμη η αδικια; να διοριστει ο ανθρωπος, αλλα ως ΔΕ βρε αδερφε....

Καλησπέρα, έχω 2 πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αυτο που είπα πιο πάνω, είναι ότι στο σχολείο κρίνονται οι γνώσεις που έχει ο εκπαιδευτικός, που στην δική μας περίπτωση τα κάναμε είτε σε ΤΕΙ είτε σε ΑΕΙ, απο εκεί και πέρα κρίνονται και άλλα πράγματα όπως η μεταδοτικότητα και η οργάνωση που κάνει ένας καθηγητής σε ότι αφορά αυτο που έχει να κάνει με αυτο που έχει απέναντι του, και επίσης να μπορεί να αντιλαμβάνεται μια κατάσταση που μπορεί να του προκύψει, και αυτά δεν σου τα μαθαίνει κανείς ούτε το ΤΕΙ  Ούτε το ΑΕΙ. Αν κολλάμε στο όνομα τι τε20? Τι πε20? Αλλάζει κάτι αυτό? Αυτός που είναι ΤΕΙ το ξέρει. Μην βάζετε ταμπέλες στους ανθρώπους.

eirinix, μακρια απο μενα συζητησεις για το ποιος ειναι ικανοτερος να διδαξει τι. δεν ξεκινησα τετοια κουβεντα και κακως παει εκει η κουβεντα. αλλο θεμα εθιξα και απο οτι βλεπω εγινε επιτελους κατανοητο.
για τα bold στο μηνυμα σου, ναι εχει σημασια. πρωτον μισθολογικη και δευτερον ηθικη αφου ισοπεδωνει τα πτυχια αναμεσα σε ΔΕ-ΤΕ και ΤΕ-ΠΕ και οπως προανεφερα αδικει απιστευτα δημοσιους υπαλληλους αλλων υπουργειων που ειναι αποφοιτοι ΙΕΚ και ειναι ΔΕ ή αποφοιτοι ΤΕΙ και ειναι ΤΕ.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #894 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:36:36 μμ »
Ο τελευταίος ΑΣΕΠ ήταν πριν 8 χρόνια. Και εγώ είμαι ένας από τους επιτυχόντες αδιόριστους. Ψάξε στο e-aitisi.sch.gr αν υπάρχουν απόφοιτοι ΤΕΙ, που να έχουν μόρια από τον ΑΣΕΠ και δες πόσοι απόφοιτοι ΑΕΙ έχουν... Αυτός είναι ο βασικός λόγος που ψηλά στον πίνακα βλέπεις κυρίως αποφοίτους ΑΕΙ.

Και στην ΑΣΠΑΙΤΕ συνέβαινε αυτό που αναφέρω πριν 6 χρόνια, όταν πέρασα εγώ. Τότε όσοι ήμασταν από ΑΕΙ είχαμε όλοι μεταπτυχιακά (και είχαν μείνει και αρκετοί εκτός), ενώ από τους συμφοιτητές από ΤΕΙ όλοι είχαν έρθει μόλις τέλειωσαν το βασικό πτυχίο. Δε λέω ότι έκαναν κάτι λάθος οι συνάδελφοι. Απλά ευνοήθηκαν πολύ τότε από το υπάρχον σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος eirinix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #895 στις: Οκτώβριος 26, 2015, 11:39:17 μμ »
Γιατι απάντησα προσωπικά σε σένα? Και καταρχήν τι σημαίνει μακριά απο σένα? Έγω καλέ μου άνθρωπε λέω την άποψη μου, ούτε απειλω ούτε τιποτα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 844
Σύνολο: 844

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.