*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 400661 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #966 στις: Μάρτιος 10, 2016, 08:30:02 μμ »
Σύμφωνα με την απόφαση ενώ το   Δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατείχε, είχε ήδη ακυρωθεί το 2001 με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ιδρύματος, εν γνώσει του και για ίδιο όφελος, χρησιμοποίησε για ένταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών  προγενέστερο πιστοποιητικό του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Ε.Μ.Π.

Πως είναι δυνατόν να ακυρωθεί δίπλωμα που κατέχει κάποιος;
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Τι μπορεί να συνέβει;

Α, το βρήκα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2016, 08:35:06 μμ από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:41:03 »

Συνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #967 στις: Μάρτιος 10, 2016, 09:07:23 μμ »
Πως είναι δυνατόν να ακυρωθεί δίπλωμα που κατέχει κάποιος;
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Τι μπορεί να συνέβει;

Α, το βρήκα.
Αλλη περιπτωση ειναι...

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #968 στις: Απρίλιος 08, 2016, 12:30:33 μμ »
Ήρθε σήμερα στο σχολείο που υπηρετώ ο Διευθυντής Εκπαίδευσης για μια ενημέρωση και μεταξύ άλλων είπε ότι στο νέο τύπο δημοτικού σχολείου που ετοιμάζουν η πληροφορική αποτελεί βασικό μάθημα και ότι οι αιτήσεις αναπληρωτών θα γίνουν ηλεκτρονικά.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #969 στις: Απρίλιος 08, 2016, 03:24:43 μμ »
Πολυ καλο για να ναι αληθινο!!! 8)  :-X  :o  :'(
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:41:03 »

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #970 στις: Απρίλιος 08, 2016, 03:45:38 μμ »
Εάν μείνει από μια ώρα στην Δ έως Στ δεν έχει νόημα. Θα θέλεις τέσσερα σχολεία για να γεμίσεις τις 23 ώρες.  Έαν σε αυτές τις τάξεις είναι 2ωρο το μάθημα κάτι γίνεται. Δεν θα την βγάλει τελείως γιατί έτσι και αλλιώς έχει καθηγητές να καλύψει τα κενά από υπεραριθμιες για παράδειγμα  από τα επαλ.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 08, 2016, 03:48:27 μμ από manolai »

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #971 στις: Απρίλιος 11, 2016, 11:52:08 μμ »
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ: Πληροφοριακά αναλφάβητοι μαθητές, φοιτητές και ενήλικες δεν συμμετέχουν ισότιμα στην οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική δραστηριότητα της χώρας

http://www.esos.gr/arthra/43440/dieythyntis-grafeioy-ypoyrgoy-pliroforiaka-analfavitoi-mathites-foitites-kai-enilikes

Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #972 στις: Απρίλιος 12, 2016, 08:05:17 μμ »
Πες τα βρε ανθρωπε!!! Μακαρι να διαβαστει απο πολλους ...

Ειμαστε η χωρα που οι περισσοτεροι μαθητες χρησιμοποιουν τους υπολογιστες μονο για χρηση του διαδικτυου σε παιχνιδια, facebook, αντε κ καμια αναζητηση στο google.
Αρα τι θελουμε την Τ.Π.Ε.    ! Σιγα   >:(
Ουτε το κρυφο σχολειο ετσι!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #973 στις: Απρίλιος 12, 2016, 08:40:06 μμ »
Με αφορμή περιστατικό που είχα παραθέσει στο μνμ αυτό, που με εξέπληξε και με αιφνιδίασε,

Υπάρχει συνοπτικός χάρτης του τι κάνουν τα παιδιά από κομπιούτερς, από δημοτικό μέχρι και λύκειο; Τι διδάσκονται;

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2016, 04:38:25 μμ από pr0 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #974 στις: Απρίλιος 13, 2016, 03:52:58 μμ »
Ήρθε σήμερα στο σχολείο που υπηρετώ ο Διευθυντής Εκπαίδευσης για μια ενημέρωση και μεταξύ άλλων είπε ότι στο νέο τύπο δημοτικού σχολείου που ετοιμάζουν η πληροφορική αποτελεί βασικό μάθημα και ότι οι αιτήσεις αναπληρωτών θα γίνουν ηλεκτρονικά.

 ??? :o troll...???

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #975 στις: Απρίλιος 26, 2016, 06:43:05 μμ »
http://www.esos.gr/arthra/43704/apofasi-eniaios-typos-oloimeroy-dimotikoy-sholeioy




Και μη χειρότερα
1 ώρα σε όλες τις τάξεις πλέον...

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #976 στις: Απρίλιος 26, 2016, 07:20:01 μμ »
Βρε ekalaitz έτσι όπως βλέπω το εικονίδιό σου νόμιζα οτι θα ήταν ευχάριστη η είδηση (!)...

Εψαξα λίγο αλλά δεν μπόρεσα να βρω πόσες από τις 2218 σχολικές μονάδες που αναφέρει το υπουργείο είναι 4θέσια - 5θέσια - 6θέσια κτλ μέχρι 12θέσια που αυτά είανι 1337... Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος? 

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #977 στις: Απρίλιος 26, 2016, 10:39:36 μμ »
@tolakis καλησπέρα γνωρίζεις με τις τελευταίες ρυθμίσεις εάν θα χρειαστούν περισσότεροι πληροφορικοι λόγω τις αυξήσεις των δημοτικών.  Ευχαριστω
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2016, 10:41:41 μμ από manolai »

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #978 στις: Απρίλιος 27, 2016, 12:49:12 πμ »
@manolai     Η δική μου άποψη είναι πως πάνω κάτω οι ώρες είναι ίδιες. Μπορεί και λιγότερες αν μειωθούν και στα ολοήμερα. Μην ξεχνάμε και τη λεπτομέρεια πως στα 4θεσια και 5θεσια το μάθημα το παίρνουν και δάσκαλοι.

Αποσυνδεδεμένος manolai

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #979 στις: Απρίλιος 27, 2016, 11:42:34 πμ »
@vasia1 κατάλαβα.  Οκ ευχαριστώ για το χρόνο σου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32761
  • Τελευταία: Dimitra24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177708
  • Σύνολο θεμάτων: 19407
  • Σε σύνδεση σήμερα: 521
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 478
Σύνολο: 488

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.23 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.