*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375142 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1106 στις: Μάιος 11, 2016, 05:00:06 μμ »
Ένας key user ap;o thn EME (για να μην δώσω περισσότερες λεπτομέρειες ) μας είχε πει έτη 1993 ότι πρότειναν με νόμο να δέχονται μόνο το πτυχίο του Μαθηματικού για να διδάξει Πληροφορική μετά την άρνηση των Μαθηματικών(προφανώς συνδικαλιστών δεν ξέρω) γενικευτηκε σε όλες τις καθηγητικές σχολές. Μπορεί να θέλαν να απορροφήσουν και λεφτά για εξοπλισμό οπότε με αυτήν την έννοια να μπηκε η υποχρεωτικότητα του μαθήματος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:29:01 »

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1107 στις: Μάιος 11, 2016, 05:08:45 μμ »
Μαρία κιούρι προσωπικά βρίσκω αυτή τη δήλωση του key user εντελώς παράλογη... Δηλαδή,  ναι διορίσατε μας αλλα όχι μόνο εμάς ... Πιστεύεις σοβαρά ότι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ μαθηματικοί περιόρισαν θέσεις διορισμού για τον κλάδο τους...θέσεις ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΥ διορισμού....

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1108 στις: Μάιος 11, 2016, 05:16:22 μμ »
Αν αυτή η εισήγηση έγινε από Μαθηματικούς διορισμένους παύλα-βολεμένους το να τους έδιναν εκείνο τον καιρό και μια άλλη ανάθεση σαφώς δεν τους βολέυε. Μην ξεχνας τι πόλεμο έφαγε να μην αναγνωριστεί η δεύτερη ειδικότητα. Άλλωστε δεν θεωρώ και τους Μαθηματικούς πολύ ανοικτόμυαλους και μάλιστα εκέινης της εποχής(μιλάμε για ανθρώπους που θα τελείωσαν ένα Μαθηματικό το 1975 ανύπαρκτοι οι υπολογιστές). Βέβαια εμείς οι νεώτεροι στεναχωρηθήκαμε που τελικά δεν δώθηκε το μάθημα της Πληροφορικής στους Μαθηματικούς και έπρεπε να συναγωνιστούμε και τις άλλες καθηγητικές σχολές. Όταν είσαι άνεργος θέλεις από κάπου να πιστείς

ΥΓ Για να μην παρεξηγηθώ δεν συμφωνω με όλα αυτά (έδωσα κατατακτήριες και τέλειωσα σχολή Πληροφορικής).

Αποσυνδεδεμένος sumaxer

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1109 στις: Μάιος 11, 2016, 05:22:54 μμ »
Καμία προσωπική παρεξήγηση

Απλά για αυτά που σου είπε ο τύπος από τη ΕΜΕ, η άποψη μου ειναι ότι πρόκειται για δούλεμα ενταγμένο στο γενικότερο παραμύθι "τι ανώτεροι που είμαστε οι μαθηματικοί"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:29:01 »

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1110 στις: Μάιος 11, 2016, 05:26:20 μμ »
Ο key user που μας το μετέφερε δεν νομίζω οι άλλοι Μαθηματικοί σίγουρα. Για αυτό και είπα ότι δεν ήταν ανοικτόμυαλοι.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1111 στις: Μάιος 11, 2016, 06:50:40 μμ »
έχουν ΚΑΙ άλλο αντικείμενο (ναι ναι και οι Μαθηματικοί... Ξέρεις οι μόνες δουλειές δεν είναι να βάζεις σφραγίδες Μπορείς να κάνεις και ένα σωρό ακόμα πράγματα και μάλιστα σε εντυπωσιακά υψηλό επίπεδο)
Όχι όλοι, όπως φαίνεται να υπονοείς με τα λεγόμενά σου, αλλά ΚΑΠΟΙΟΙ - ένα ποσοστό τους. "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!"
Τα Μαθηματικά, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, είναι σαν επιστήμη ΜΟΝΟ για να δημιουργήσει εκπαιδευτικούς. Σαν επάγγελμα οι μαθηματικοί ΜΟΝΟ αυτό μπορούν να κάνουν (όπως λες). Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να κοπούν λιγάκι οι ώρες των μαθηματικών
Επίσης όλες οι επαγγελματικές εξειδικεύσεις έχουν πραγματική εφαρμογή στην αγορά καθώς και στην εκπαίδευση. Κάποιοι γίνονται δάσκαλοι και κάποιοι ακολουθούν την επιστήμη με άλλους τρόπους.
Δεν είσαι ο μοναδικός που δικαιούσαι να ονομάζεσαι "εκπαιδευτικός" Ίσως αυτό εννοούσε ο συνάδελφος με το "κατέβα απ' το καλάμι σου".
6 χρόνια που ψάχνω δεν κατάφερα να βρω κάτι διαφορετικό  για να χρησιμεύσει το πτυχίο του μαθηματικού.
Το λέω ξεκάθαρα, μόνο μια μερίδα από τους πτυχιούχους των υπολοίπων ειδικοτήτων έχουν προορισμό την εκπαίδευση για να χαρακτηριστούν εκπαιδευτικοί, δεν γίνεται να το γενικεύσουμε σε όλους όσους απέκτησαν το αντίστοιχο πτυχίο. Ας κοπούν ώρες από μαθηματικά,  τόσα χρόνια πέρασαν και απέτυχε το εκπαιδευτικό σύστημα, την ευθύνη την έχουν οι βασικές ειδικότητες, οι υπόλοιποι δεν είχατε την δυνατότητα να δημιουργήσετε.
Η ονομασία εκπαιδευτικός δεν είναι δικαίωμα, δεν απευθύνεται μόνο σε όσους διδάσκουν το αντικείμενο τους , επεκτείνεται και στους αδιόριστους , ανέργους, αποτυχημένους πτυχιούχους. Οι μαθητικοί έχουν να υποστούν και τα αρνητικά…

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1112 στις: Μάιος 11, 2016, 07:06:24 μμ »
Αν αυτή η εισήγηση έγινε από Μαθηματικούς διορισμένους παύλα-βολεμένους το να τους έδιναν εκείνο τον καιρό και μια άλλη ανάθεση σαφώς δεν τους βολέυε. Μην ξεχνας τι πόλεμο έφαγε να μην αναγνωριστεί η δεύτερη ειδικότητα. Άλλωστε δεν θεωρώ και τους Μαθηματικούς πολύ ανοικτόμυαλους και μάλιστα εκέινης της εποχής(μιλάμε για ανθρώπους που θα τελείωσαν ένα Μαθηματικό το 1975 ανύπαρκτοι οι υπολογιστές). Βέβαια εμείς οι νεώτεροι στεναχωρηθήκαμε που τελικά δεν δώθηκε το μάθημα της Πληροφορικής στους Μαθηματικούς και έπρεπε να συναγωνιστούμε και τις άλλες καθηγητικές σχολές. Όταν είσαι άνεργος θέλεις από κάπου να πιστείς

ΥΓ Για να μην παρεξηγηθώ δεν συμφωνω με όλα αυτά (έδωσα κατατακτήριες και τέλειωσα σχολή Πληροφορικής).
Γενικά συμφωνώ...
και εγώ με δύο πτυχία είμαι,το δεύτερο Πληροφορικής.
Όσον αφορά το 1975 δεν ήταν ανύπαρκτοι οι υπολογιστές...!!!
απλά είχαν απαρχαιωμένα συστήματα με διάτρητες κάρτες...!
άντε και κανένα 6502 Rockwell ή κανένα Z80(Zilog) ως αντίπαλο δεος
και Φυσικά Fortan....!!!  ;)
Να φανταστείς ότι τα συστήματα 6502 και z80 διδάσκονταν σε σχολές πληροφορικής,ηλεκτρονικών αει-τει,ηλεκτρολόγων ως τα μέσα του 2000.δηλαδή 2004,2005.
Φυσικά και η Fortran,η δε Αριθμητική Ανάλυση διδασκόταν σε Fortran.
Matlab και Mathematica (Παπαγεωργίου έκδοση 2002 και 2008) πολύ αργότερα από το 2002 κυρίως από Ηλεκτρολόγους ΕΜΠ και μετά ακολούθησαν και οι άλλοι
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2016, 07:16:21 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1113 στις: Μάιος 11, 2016, 07:16:37 μμ »
δεν νομιζεις να εγραψες κατι προσβλητικο;  :o :o :o

το πιο κουφο μαλιστα εκ μερους σου, ειναι οτι μπαινεις και γραφεις κατα και εναντιον της διδασκαλιας και ενασχολησης της διδασκαλιας της Πληροφορικης σε ενα φορουμ/θεμα που ειμαστε ολοι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ και προφανως αγαπαμε αυτο που κανουμε  και δεν περιμενουμε απο καποιον kostasMath να μας κανει υποδειξεις για το τι θα κανουμε στην επαγγελματικη μας ζωη.
Για κάποιο μέλος του φόρουμ εννοούσα!!! Για την επιστήμη της πληροφορικής είναι μια άποψη που μόνο εσύ έχεις αντίθετη γνώμη, δεν είχα σκοπό να προσβάλω  γενικά τους απόφοιτους πε19-20 που αν και  υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις μεταξύ σας, ποιος σου είπε πως νιώθουν εκπαιδευτικοί όλοι οι πτυχιούχοι της ειδικότητάς σου? Κάποιοι το επέλεξαν γνωρίζοντας πως έχουν πολλές ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση, έξω από την εκπαίδευση. Υπάρχουν άτομα που δεν κατάφεραν να μπουν σε τμήμα πληροφορικής ΑΕΙ και κατέληξαν σε μαθηματικού, που είχε χαμηλότερη βάση, δεν το ήθελαν αλλά βρήκαν την ευκαιρία να σπουδάσουν κάτι παραπλήσιο και να ακολουθήσουν τον δύσκολο δρόμο για να αποκτήσουν έπειτα τα προσόντα που θα τους εξασφαλίσουν εργασία μακριά από την εκπαίδευση!
Ένας μαθηματικός και να θέλει να μην τον ταυτίσουν με την εκπαίδευση δεν γίνεται, υπάρχει η αντίληψη ότι αποτύχαμε και από ανάγκη στρεφόμαστε κάπου αλλού!!!
Αν ρωτήσουμε 100 ανθρώπους  δεν νομίσω να πει κανείς πως οι απόφοιτοι πε19/20 περιμένουν τον διορισμό στην εκπαίδευση, δεν θα τους κατηγορήσουν πως σπούδασαν κάτι για να βολευτούν στα σχολεία , για να κάνουν ιδιαίτερα.
Το συγκεκριμένο θέμα δεν νομίζω πως φτιάχτηκε για να γραφεί ο κάθε βολεμένος  sliver τι μπορεί να διδαχτούν οι μαθητές για να αναβαθμιστεί η πληροφορική, κάποιοι ανησυχούν για το μέλλον, για όλους είναι δυσοίωνο στην εκπαίδευση, τώρα υπάρχει κορεσμός και για εσάς , τουλάχιστον σταματά να παραπληροφορείς , πιθανόν να διαβάσουν και μαθητές, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές, μια επιλογή αποτελεί η ενασχόληση με την εκπαίδευση!
Θέλοντας και μη η συντριπτική πλειοψηφία από όσους είναι άνεργοι θα ασχοληθούν με κάτι άλλο έξω από τα σχολεία!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1114 στις: Μάιος 11, 2016, 09:09:31 μμ »
kostasMath, το κομπλεξ σου ειναι αξεπεραστο...
κατεβα απο το καλαμι σου και απλα σκεψου ποσοι Μαθηματικοι συναδελφοι σου παρατησαν το αντικειμενο σας για να ασχοληθουν με την επιστημη της Πληροφορικης  :-X
sliver...δυστυχως αυτη η στηλη ...που αφορα το μελλον της πληροφορικης στην εκπαιδευση...εγινε ?????να μην πω κατι κακο....πεδιο αναφορας απο μαθηματικους....Η κατασταση ειναι δυσκολη και μεχρι τωρα δεν εχω δει καμμια αντιδραση απο κανενα...εχουν γινει αναφορες απο μερικους για λιγοτερες ωρες σε δε..σε επαλ...λογω της καταργησης υπευθυνων...αλλα δεν εχει γινει καμμια αναφορα σε αυτο..<.Σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του προγράμματος από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70.
Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου.>Αν περασει αυτο ...τοτε δεν θα μιλαμε για ενα σχολειο<που οπου λεει ο υπουργος ισες ευκαιριες για ολους τους μαθητες>αλλα για ενα σχολειο εποχης δεκαετιας 70-80 οπου ο δασκαλος τα εκανε ολα...απο γλωσσα...μαθηματικα.... μεχρι ξενη γλωσσα...γυμναστικη...πληροφορικη...

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1115 στις: Μάιος 11, 2016, 10:25:58 μμ »
Στο σχολειο που ημουν σημερα οι δασκαλες ειχαν καταλαβει οτι υποχρεωτικα θα αναλαβουν την πληροφορικη για να συμπληρωσουν ωρες και να μην μετακινουνται! Ο,τι του φανει του Λωλοστεφανη...

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1116 στις: Μάιος 11, 2016, 11:25:27 μμ »
[...]
Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου.>Αν περασει αυτο ...τοτε δεν θα μιλαμε για ενα σχολειο<που οπου λεει ο υπουργος ισες ευκαιριες για ολους τους μαθητες>αλλα για ενα σχολειο εποχης δεκαετιας 70-80 οπου ο δασκαλος τα εκανε ολα...απο γλωσσα...μαθηματικα.... μεχρι ξενη γλωσσα...γυμναστικη...πληροφορικη...

Θα συμφωνήσω.. γι' αυτό και θα έπρεπε οι ίδιοι οι δάσκαλοι να αρνούνται εμπράκτως να τα κάνουν όλα επειδή "συμφέρουν", να πιέσουν μέσω του επίσημου συνδικαλιστικού τους οργάνου να μην πάνε τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση..
Χώρια που μπορεί να έρθει και η "σειρά" των δασκάλων.. Στη Ρουμανία για παράδειγμα.. οι αμοιβές των εκπ/κων είναι εξευτελιστικά χαμηλές, απέχουν της εκπαίδευσης και βιοπορίζονται με άλλο τρόπο. Αντισταθμιστικά, ελλείψει δασκάλων, όποιος κάνει σεμινάρια κάποιων μηνών δύναται να διδάξει σε Δημοτικό σχολείο.. Μπορούμε να αντιληφθούμε την παρεχόμενη ποιότητα εκπαίδευσης.

Με λίγα λόγια: Όταν υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα το δικό μας στην εργασία, χωρίς να θίξουμε το δικαίωμα του άλλου ισχυροποιούμαστε! Άλλως δεν θα αργήσει να έρθει και η σειρά μας. 
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1117 στις: Μάιος 12, 2016, 12:49:36 πμ »
tolakis, εγω απλα αγανακτησα με το υφακι του συγκεκριμενου γιατι τα μηνυματα του ειναι απαραδεκτα και το αιτιολογησα πιο πριν.

το κομματι που αναφερεις πραγματικα ειναι πολυ υπουλο και μας παραπεμπει στις εποχες του δασκαλου-πασπαρτου...
απορω πως δεν δινει το δικαιωμα σε κατοχους Lower να διδασκουν και τα Αγγλικα...   εχουμε να δουμε πολλα ακομη...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1118 στις: Μάιος 12, 2016, 07:13:57 μμ »
tolakis, εγω απλα αγανακτησα με το υφακι του συγκεκριμενου γιατι τα μηνυματα του ειναι απαραδεκτα και το αιτιολογησα πιο πριν.

το κομματι που αναφερεις πραγματικα ειναι πολυ υπουλο και μας παραπεμπει στις εποχες του δασκαλου-πασπαρτου...
απορω πως δεν δινει το δικαιωμα σε κατοχους Lower να διδασκουν και τα Αγγλικα...   εχουμε να δουμε πολλα ακομη...
11-5-2016 δηλωσεις φιλη....Αρχικά η υπουργική απόφαση όριζε ότι δικαίωμα συμμετοχής στα ολοήμερα σχολεία θα έχουν τα παιδιά των οποίων και οι δυο γονείς εργάζονται, απόφαση που στην Ελλάδα της ανεργίας, αυτόματα άφηνε εκτός χιλιάδες οικογένειες. 

Ο Νίκος Φίλης μετά τις έντονες αντιδράσεις οπισθοχώρησε στις κοινωνικές πιέσεις δηλώνοντας ότι θα προβλέψει για την ένταξη στα ολοήμερα και των παιδιών, οι γονείς των οποίων είναι άνεργοι ή με μαύρη εργασία. ........Σημερα 12-5-2016 ΤΟ φεκ για δημοτικο...παιδια μονο οταν εργαζονται και οι δυο γονεις προσκομιζοντας βεβαιωση απο εργοδοτη...βρε???συναδελφοι μεσα σε μια μερα που πηγαν τα παιδια των ανεργων!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1119 στις: Μάιος 12, 2016, 07:59:29 μμ »
11-5-2016 δηλωσεις φιλη....Αρχικά η υπουργική απόφαση όριζε ότι δικαίωμα συμμετοχής στα ολοήμερα σχολεία θα έχουν τα παιδιά των οποίων και οι δυο γονείς εργάζονται, απόφαση που στην Ελλάδα της ανεργίας, αυτόματα άφηνε εκτός χιλιάδες οικογένειες. 

Ο Νίκος Φίλης μετά τις έντονες αντιδράσεις οπισθοχώρησε στις κοινωνικές πιέσεις δηλώνοντας ότι θα προβλέψει για την ένταξη στα ολοήμερα και των παιδιών, οι γονείς των οποίων είναι άνεργοι ή με μαύρη εργασία. ........Σημερα 12-5-2016 ΤΟ φεκ για δημοτικο...παιδια μονο οταν εργαζονται και οι δυο γονεις προσκομιζοντας βεβαιωση απο εργοδοτη...βρε???συναδελφοι μεσα σε μια μερα που πηγαν τα παιδια των ανεργων!!!!!!

κατά την γνώμη μου ορθά το παιδί πρέπει να γυρνάει σπίτι του εφόσον έστω και ένας γονιός του είναι εκεί (αφού είναι άνεργος)
αν εργάζεται μαύρα τότε υπάρχει πρόβλημα.... αυτό που είπε ο Φίλης είναι σαχλαμάρα, αφού δεν μπορεί να πιστοποιηθεί ότι εργάζεται μαύρα και αν με κάποιο τρόπο πιστοποιηθεί τότε αυτό σημαίνει μαύρα λεφτά και άρα φορολογικά, ασφαλιστικά και άλλα εγκλήματα για τα οποία το κράτος πρέπει να επέμβει.
Περιμένατε φεκ που να λέει τέτοια μπούρδα ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 244
Σύνολο: 244

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.