0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
όλα τα μαθήματα χρειάζονται αρκεί να υποστηρίζονται σωστά όχι μόνο διδακτικά από τους καθηγητές αλλά και υλικοτεχνικά όπως και ηθικά (εννοώ από την άποψη της νοοτροπίας που δημιουργείται γι αυτά) ειδικά το τελευταίο πάσχει και από κει γέννιουνται νομίζω όλα τα προβλήματα και της συναδέλφου των Αγγλικών και του μαθηματικού και του φιλολόγου...το δημόσιο σχολείο έχει δεχθεί μια φοβερή επίθεση στην προσπάθεια τους να το απαξιώσουν και να έρθει μετά ως αναγκαία και αναπόφευκτη λύση η ιδιωτικοποίηση ...αυτό συμβαίνει με τα σχολεία, τα νοσοκομεία και όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες που "καινε" και που ο πολίτης δεν θα σκεφτόταν δεύτερη φορά για να βάλει το χέρι στην τσέπη εάν ένιωθε ότι δεν του παρέχονται όπως πρέπει... δεν είναι χρήσιμος ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός;;;; σε ποιους τον αναθέτουν και πως υποστηρίζεται (βιβλία, χρήματα για επισκέψεις σε τόπους εργασίας κ.α) αυτό το μάθημα.... όλα χρειάζονται γιατί όλα βάζουν το λιθαράκι τους για να γίνουμε λίγο καλύτεροι... πάντως εάν ξαναγυρνούσα στα θρανία θα κοίταζα να ξεστραβωθώ στη γεωγραφία... με έχει κάνει ρεζιλι η αμάθεια μου (είμαι ικανή να μπερδεψω τη Χιλη με τη Χαλκιδική!!!!) ένα μάθημα που μου χρειάστηκε αφάνταστα και δεν το έμαθα στο σχολείο είναι η ψυχολογία... και το μάθημα που νομίζω ότι με σημάδεψε (με την καλή έννοια )ποικιλοτρόπως και το θυμάμαι με αγάπη ήταν των καλλιτεχνικών (κ. Άγγελε Σκουρτη σε ευχαριστώ έκανες ένα για πολλούς άχρηστο και δευτερεύον μάθημα, μάθημα ζωής) συγγνωμη αν κούρασα με τις προσωπικές μου σκέψεις αλλά είναι κρίμα να προσπαθούμε να βρούμε ποιο είναι το πιο χρήσιμο μάθημα
Νομιζω ότι δεν διαβασες καλα αυτά που εγραψα!!ηθελα να πω ότι ενώ τα υπολοιπα μαθηματα για τους λογους που ανεφερες προσφερουν πιο γενικες γνωσεις, τα αγγλικα και οι υπολογιστες είναι αυτα που οι μαθητες θα χρειαστουν αμεσα στην καθημερινοτητα τους. Ουσιαστικα λεμε το ιδιο πραγμα!δεν αμφισβητω την υπαρξη των αλλων μαθηματων, ισα ισα που είναι απαραιτητα για ολους αυτους τους λογους που ανεφερες και χρειαζονται για τη διαμορφωση της προσωπικοτητας των μαθητων μας! Και προσωπικα δεν θεωρω ότι είναι “σπαταλη χρηματων“ τα αγγλικα (αν καταλαβα καλα αυτό που ειπες!)Θελω να σας δειξω ότι λογω της χρηστικοτητας τους, τα αγγλικα δεν πρεπει να αντιμετωπιζονται σαν κατι αχρηστο! Γιατι όταν ο δασκαλος και ο καθηγητης ερχονται και μου λενε ελα μωρε, δωσε μας την ωρα σου να καλυψουμε υλη που δεν προλαβαμε να βγαλουμε η να κανουμε προβες για την παρελαση αφου ετσι κι αλλιως τα αγγλικα τα κανουν στα φροντηστηρια, εσυ το θεωρεις σωστη και ιση αντιμετωπιση? Και πως μετα εγω να μπω στην ταξη και να πεισω τα παιδια ότι αυτό που κανουμε είναι εξισου σημαντικο με τα αλλα όταν οι ιδιοι οι καθηγητες δεν το αντιμετωπιζουν ετσι!!!!Ελπιζω τωρα να εγινα σαφης!!Οσο για τα greeklish μου είναι ιδιαιτερα χρονοβορο να γραφω με ελληνικους χαρακτηρες!εχω συνηθισει ετσι!
... ένα καλοκαίρι που ήμουν στα Χαλκιδική, είχα την εντύπωση πως βρισκόμουν στη ... Χιλή! Είμαι αγεωγράφητος; ω, τι καλά...που ηδη βρισκόσουν εκει ...και δεν με ρωτησες να σου πω πώς θας ...ω και απόψε που παρακολουθούσα τον Ολυμπιακό νόμιζα πως έβλεπα την Εθνική
...ωκαι απόψε που παρακολουθούσα τον Ολυμπιακό νόμιζα πως έβλεπα την Εθνική
Παράθεση από: aristos2 στις Σεπτεμβρίου 23, 2009, 11:44:28 pm ...ωκαι απόψε που παρακολουθούσα τον Ολυμπιακό νόμιζα πως έβλεπα την Εθνική