0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
προσωπικα, θεωρω οτι θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να κανω μαθημα σε παιδια δημοτικου. θεωρω οτι χρειαζεται μια αλλη εκπαιδευση πανω σε θεματα ψυχολογιας και διδασκαλιας προ-εφηβικης περιοδου.
Παράθεση από: MARKOS στις Οκτωβρίου 02, 2009, 01:54:27 pmπροσωπικα, θεωρω οτι θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να κανω μαθημα σε παιδια δημοτικου. θεωρω οτι χρειαζεται μια αλλη εκπαιδευση πανω σε θεματα ψυχολογιας και διδασκαλιας προ-εφηβικης περιοδου.Θέλει πολύ μαγκιά να παραδεχτείς ότι δεν τα καταφέρνεις σε όλα τέλεια! Ευγε Μάρκο!!!
Παράθεση από: planety στις Οκτωβρίου 02, 2009, 01:32:40 pmεπίσης θα ηθελα να πω οτι μου φαινεται κι εμενα πολυ παραλογο που δεν αφηνουν καθηγητες να μπουν στα δημοτικα... για ποιο λογο ο νηπιαγωγος ή ο συνταξιουχος δασκαλος θεωρειται καταλληλοτερος απο εναν φιλολογο;; και μην ακουω βλακειουλες οτι δεν θα μαθει το παιδι αρχαια.. εννοειται αυτο... μηπως επειδη ειναι αλλο να ξερεις καλα ελληνικα και αλλο να ξερεις να τα διδαξεις;;ειναι τελειως αλλο πραγμα. το να μπορουμε να αγορευουμε ειναι ευκολο απο την εδρα,το να βρουμε τους μηχανισμους μαθησης ειναι πολυ δυσκολο. γιαυτο κ χρειαζονται παιδαγωγοι και οχι μονο εκπαιδευτικοι..
επίσης θα ηθελα να πω οτι μου φαινεται κι εμενα πολυ παραλογο που δεν αφηνουν καθηγητες να μπουν στα δημοτικα... για ποιο λογο ο νηπιαγωγος ή ο συνταξιουχος δασκαλος θεωρειται καταλληλοτερος απο εναν φιλολογο;; και μην ακουω βλακειουλες οτι δεν θα μαθει το παιδι αρχαια.. εννοειται αυτο...
Ελένη, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;; Γιατί έτσι θίγονται τα δικαιώματα των δασκάλων και θα πέσουν να τους φάνε.δεν το καταλαβαινω τι θελεις να πεις.επίσης ειπες 'Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκει'. στο τελευταίο σκέλος ότι άλλο να κατέχεις ένα αντίκειμενο, κι άλλο να το διδάσκεις, θα συμφωνήσω απόλυτα και γι αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω αυτό που λες. δηλαδή οι καθηγητές κατέχουν το αντικείμενο τους, αλλα δεν ειναι ικανοί να το διδάξουν σε μικρότερα παιδιά, γιατί;;θα τους πέσει η μύτη; ενώ ο δάσκαλος το διδάσκει γιατί το κατέχει κιόλας; τι να πω... δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα, αλλά γι αυτό ειναι τοσο ωραίο που είμαστε διαφορετικοί. είναι τοσο ωραιο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε!!!
Παράθεση από: planety στις Οκτωβρίου 02, 2009, 03:04:52 pmΕλένη, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;; Γιατί έτσι θίγονται τα δικαιώματα των δασκάλων και θα πέσουν να τους φάνε.δεν το καταλαβαινω τι θελεις να πεις.επίσης ειπες 'Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκει'. στο τελευταίο σκέλος ότι άλλο να κατέχεις ένα αντίκειμενο, κι άλλο να το διδάσκεις, θα συμφωνήσω απόλυτα και γι αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω αυτό που λες. δηλαδή οι καθηγητές κατέχουν το αντικείμενο τους, αλλα δεν ειναι ικανοί να το διδάξουν σε μικρότερα παιδιά, γιατί;;θα τους πέσει η μύτη; ενώ ο δάσκαλος το διδάσκει γιατί το κατέχει κιόλας; τι να πω... δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα, αλλά γι αυτό ειναι τοσο ωραίο που είμαστε διαφορετικοί. είναι τοσο ωραιο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε!!!Τι δεν καταλαβαίνεις? Είναι ξεκάθαρο!!! Έχει αναπτυχθεί το θέμα στο φορουμ. Άμα μπούνε ειδικότητες στο δημοτικό θα μας πάρουν το αντικείμενο. Εμείς μετά τι θα κάνουμε? Κλέφτες θα γίνουμε? Υπάρχει εξήγηση γιατί το παιδί έχει ένα δάσκαλο στο δημοτικό και στο γυμνάσιο πολλούς. Έχει σχέση με τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού. Αν θυμηθώ που το διάβασα θα σου το στείλω.Θα μιλήσω πάλι με παράδειγμα. Πχ λοιπόν, οι μαθηματικοί στο πανεπιστήμιο δεν κάνουν διδακτική μαθηματικών για παιδιά δημοτικού. Ειναι εντελώς ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. Όταν έχεις μάθει να εξηγεις εξισώσεις, διανύσματα και άλγεβρα μπουλ, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξέρεις να προσεγγίσεις ένα παιδάκι πρώτης δημοτικού, που δεν καταλαβαίνει γιατι 1 +1 =2 Πχ.2 στη δευτέρα δημοτικού τις λέξεις που τελειώνουν σε -μενος,-μενη-μενο και είναι κανονικά μετοχες, τις λέμε επίθετα. Όχι για να μη μαθουν τα παιδια γλώσσα, αλλά γιατι έτσι είναι η νέα νοοτροπία των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ και των νέων βιβλίων. Αντε τώρα να μπει φιλόλογος και να το δει αυτό, εγκεφαλικό θα πάθει. Τώρα το αν διδάσκουμε γιατί κατέχουμε, είναι άλλο θέμα. Διδάσκουμε γιατί έχουμε παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής και ψυχολογιας περισσότερο από κάθε άλλη καθηγητική σχολή. Έκαστος στο είδος του βρε planety!!
δεν συμφωνω, ειναι σαν να μου λες οτι οι καθηγητες μαθηματικοι διδασκονται αλγοριθμους και δεν ξερουν οτι 1+1=2... αν ειναι δυνατον... για να φτασει καποιος να ξερει τι ειναι ο αλγοριθμος ξερει και το 1+1=2. το αν θα μπορει να το διδαξει ειτε σε παιδι Α' δημοτικου ειτε σε παιδι Α' γυμνασιου ειτε σε παιδι Α' λυκειου, δεν εχει καθολου να κανει με τις σπουδες του, αλλα με τον ιδιο...
@planety, το να διδαξεις σ'ενα πρωτακι 1+1 μπορει να'ναι πιο δυσκολο απ'το να διδαξεις εξισωσεις σε μεγαλυτερα παιδια.Πρεπει - κι ας με διορθωσουν οι δασκαλοι αν κανω λαθος - να μπορέσεις να εξηγήσεις με τροπο που το παιδι αυτης της ηλικίας θα μπορέσει να κατανοήσει. Όποιος έχει δουλεψει με πρωτακι - ειτε σαν δασκαλος ειτε σαν γονιος :-) μπορει να καταλαβει :-)
Παράθεση από: _Ελένη_ στις Οκτωβρίου 02, 2009, 02:01:42 pm2. Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκεις. Τί είναι αυτό που έναν δάσκαλο από "δάσκαλο" τον κάνει παιδαγωγό ενώ ένας καθηγητής παραμένει "καθηγητής"?Ο καθηγητής δηλαδή δεν είναι παιδαγωγός?Ο καθηγητής δεν καθοδηγεί παιδιά;Ας μην μπαίνουμε σε τέτοιους διαχωρισμούς γιατί τους θεωρώ εσφαλμένους.
2. Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκεις.