*

Αποστολέας Θέμα: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???  (Αναγνώστηκε 93882 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 02:02:51 pm »
προσωπικα, θεωρω οτι θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να κανω μαθημα σε παιδια δημοτικου. θεωρω οτι χρειαζεται μια αλλη εκπαιδευση πανω σε θεματα ψυχολογιας και διδασκαλιας προ-εφηβικης περιοδου.

Θέλει πολύ μαγκιά να παραδεχτείς ότι δεν τα καταφέρνεις σε όλα τέλεια! Ευγε Μάρκο!!!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:16:33 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 02:25:31 pm »
προσωπικα, θεωρω οτι θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να κανω μαθημα σε παιδια δημοτικου. θεωρω οτι χρειαζεται μια αλλη εκπαιδευση πανω σε θεματα ψυχολογιας και διδασκαλιας προ-εφηβικης περιοδου.

Θέλει πολύ μαγκιά να παραδεχτείς ότι δεν τα καταφέρνεις σε όλα τέλεια! Ευγε Μάρκο!!!

Ειναι θεμα ωριμοτητας και  ποσο υπευθυνα θελεις να κανεις τη δουλεια σου.
Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 03:04:52 pm »
επίσης θα ηθελα να πω οτι μου φαινεται κι εμενα πολυ παραλογο που δεν αφηνουν καθηγητες να μπουν στα δημοτικα... για ποιο λογο ο νηπιαγωγος ή ο συνταξιουχος δασκαλος θεωρειται καταλληλοτερος απο εναν φιλολογο;; και μην ακουω βλακειουλες οτι δεν θα μαθει το παιδι αρχαια.. εννοειται αυτο...

 μηπως επειδη ειναι αλλο να ξερεις καλα ελληνικα και αλλο να ξερεις να τα διδαξεις;;ειναι τελειως αλλο πραγμα. το να μπορουμε να αγορευουμε ειναι ευκολο απο την εδρα,το να βρουμε τους μηχανισμους μαθησης ειναι πολυ δυσκολο. γιαυτο κ χρειαζονται παιδαγωγοι και οχι μονο εκπαιδευτικοι..

θελεις να μου πεις δηλαδη οτι οι καθηγητες(φιλολογοι, μαθηματικοι, φυσικοι, αγγλικοι κτλ) ξερουμε καλα ελληνικά αλλα δεν μπορούμε να τα μεταδώσουμε;;; και ποιος ειπε οτι οι καθηγητες αγορευουν απο την εδρα;; ελα Παναγια μου, σε ποια εποχη εχουμε μεινει;; αν με δεις εμενα πως ειμαι μεσα στην ταξη θα ζαλιστεις... αλλά και πάλι αυτό τι μας λεει;; δηλαδη καλος δασκαλος και καθηγητης ειναι αυτος που γυρναει μεσα στην ταξη και δεν αγορευει; κι εγω το κανω, τι πρεπει να μου πει αυτο, οτι ειμαι καλη καθηγητρια;; δηλαδη ο καθηγητης, απο οποια ειδικοτητα κι αν ειναι, δεν ξερει μηχανισμους μαθησηςς;;;; και τους εχει ο δασκαλος; πολυ αυθαιρετο αυτο, γιατι νομιζω οτι εχει να κανει με τον ανθρωπο κι οχι με την ειδικοτητα...μπορω να σου πω πολλά παραδείγματα δασκαλων που δεν είχαν και δεν θα βρουν ποτέ ίχνος μεταδοτικότητας και τρόπους να πλησιάσουν το παιδί,αλλά και πολλούς καθηγητές που μπορεί να μην έχουν κάνει όσα παιδαγωγικά κάνουν στο παιδαγωγικό, όμως είναι εξαιρετικόί δάσκαλοι, γιατί δάσκαλος για μένα δεν είναι αυτός που τελειώνει το παιδαγωγικό, αλλα αυτός που αξίζει να λέγεται δάσκαλος, και ας μην διδάσκει καν στην πρωτοβάθμια...
και επίσης, παιδαγωγοί δεν χρειαζονται μόνο στο δημοτικό, αλλα και στο γυμνασιο και στο λύκειο... γιατι παιδαγωγοί είμαστε όλοι, ανεξαρτητως βαθμιδας διδασκαλιας,  ή τουλαχιστον έτσι θα επρεπε...

επιπλέον, ΜΑΡΚΟΣ, δεν ερχομαστε σε καμία αντιπαράθεση, διάλογο κάνουμε και αυτό είναι πολύ όμορφο, γιατί κανείς δεν προσβάλλει κανέναν, κι είναι ωραίο να ακούγονται όλες οι απόψεις, σωστά;;
επίσης, εσύ ως καθηγητής δεν έχεις διδαχθεί ψυχολογία και παιδαγωγικά, αφού υποθέτουμε εδώ ότι αυτά κάνουν τη διαφορά σε δασκάλους και καθηγητές;; εσύ δηλαδη θεωρεις ότι στη σχολή σου, οποια κι αν ηταν, διδάχθηκες κάτι παραπάνω που σε ξεχωρίζει από το δάσκαλο, ως προς την ικανότητα σου και τον τρόπο που θα έχεις να είσαι κοντά στο μαθητή;;;

Ελένη, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;;
1. Γιατί έτσι θίγονται τα δικαιώματα των δασκάλων και θα πέσουν να τους φάνε.
δεν το καταλαβαινω τι θελεις να πεις.
επίσης ειπες 'Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκει'.
και ξαναρωτώ, αυτό που κάνει την ουσιαστική διαφορά είναι ότι στο παιδαγωγικό μαθαίνετε θεωρίες παιδαγωγικών και διδακτικής;; γιατί κι εγώ στη σχολή μου έφαγα δυο τρία εξάμηνα να μαθαίνω θεωρίες και να διαβαζω ιστορίες αλλά δεν νομίζω ότι αυτά με βοήθησαν να κάνω το όποιο μάθημα κάνω, καλό ή κακό... νομίζω οτι αυτά εμπλούτισαν την ειδική μου γνώση πάνω στην εκπαίδευση, αλλά δεν με κάνουν αυτές οι γνώσεις καλύτερο ή χειρότερο καθηγητή... στο τελευταίο σκέλος ότι άλλο να κατέχεις ένα αντίκειμενο, κι άλλο να το διδάσκεις, θα συμφωνήσω απόλυτα και γι αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω αυτό που λες. δηλαδή οι καθηγητές κατέχουν το αντικείμενο τους, αλλα δεν ειναι ικανοί να το διδάξουν σε μικρότερα παιδιά, γιατί;;θα τους πέσει η μύτη; ενώ ο δάσκαλος το διδάσκει γιατί το κατέχει κιόλας; τι να πω... δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα, αλλά γι αυτό ειναι τοσο ωραίο που είμαστε διαφορετικοί. είναι τοσο ωραιο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε!!!

ααα! και εννοείται πως θέλει μαγκιά να παραδεχτείς οτι δεν τα κάνεις όλα τελεια... μόνο που κανείς δεν μίλησε για τελειότητα και κανείς δεν είπε οτι κάποιος ειναι τέλειος και κάποιος άλλος άχρηστος,...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 02, 2009, 03:07:05 pm από planety »
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 03:25:17 pm »
Δεν συμφωνω με το οτι οι καθηγητες δεν μπορουν να διδαξουν στο δημοτικο.οι ειδικοτητες,οι ξενογλωσσες,δεν διδασκουμε και στις δυο βαθμιδες;οι της β γλωσσας εχουν μολις 4 χρονια στο δημοτικο.δεν ειναι λιγες οι φορες που παιρνουμε στοιχεια της μητρικης για να ''πατησουμε "και να διδαξουμε την ξενη γλωσσα.το υπαγορευει και το αναλυτικο μας προγραμμα του δημοτικου.και μην μου πει κανεις οτι οι δευτεροβαθμιοι ειμαστε ασχετοι απο παιδαγωγικα πρωτοβαθμιας,δεν μπορουμε να προσεγγισουμε τα παιδια αυτης της ηλικιας,γιατι αυτα δεν στεκουν με τιποτα.ο διαβασμενος,μεταδοτικος,που ξερει να πλησιαζει τα παιδια, καθηγητης,μπορει να τα βγαλει περα και να προσαρμοστει παντου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:16:33 »

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 03:32:05 pm »
Ελένη, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;;
Γιατί έτσι θίγονται τα δικαιώματα των δασκάλων και θα πέσουν να τους φάνε.
δεν το καταλαβαινω τι θελεις να πεις.

επίσης ειπες 'Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκει'.


στο τελευταίο σκέλος ότι άλλο να κατέχεις ένα αντίκειμενο, κι άλλο να το διδάσκεις, θα συμφωνήσω απόλυτα και γι αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω αυτό που λες. δηλαδή οι καθηγητές κατέχουν το αντικείμενο τους, αλλα δεν ειναι ικανοί να το διδάξουν σε μικρότερα παιδιά, γιατί;;θα τους πέσει η μύτη; ενώ ο δάσκαλος το διδάσκει γιατί το κατέχει κιόλας; τι να πω... δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα, αλλά γι αυτό ειναι τοσο ωραίο που είμαστε διαφορετικοί. είναι τοσο ωραιο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε!!!



Τι δεν καταλαβαίνεις? Είναι ξεκάθαρο!!! Έχει αναπτυχθεί το θέμα στο φορουμ. Άμα μπούνε ειδικότητες στο δημοτικό θα μας πάρουν το αντικείμενο. Εμείς μετά τι θα κάνουμε? Κλέφτες θα γίνουμε????

Υπάρχει εξήγηση γιατί το παιδί έχει ένα δάσκαλο στο δημοτικό και στο γυμνάσιο πολλούς. Έχει σχέση με τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού. Αν θυμηθώ που το διάβασα θα σου το στείλω.

Θα μιλήσω πάλι με παράδειγμα. Πχ λοιπόν, οι μαθηματικοί στο πανεπιστήμιο δεν κάνουν διδακτική μαθηματικών για παιδιά δημοτικού. Ειναι εντελώς ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. Όταν έχεις μάθει να εξηγεις εξισώσεις, διανύσματα και άλγεβρα μπουλ, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξέρεις να προσεγγίσεις ένα παιδάκι πρώτης δημοτικού, που δεν καταλαβαίνει γιατι 1 +1 =2

Πχ.2 στη δευτέρα δημοτικού τις λέξεις που τελειώνουν σε -μενος,-μενη-μενο και είναι κανονικά μετοχες, τις λέμε επίθετα. Όχι για να μη μαθουν τα παιδια γλώσσα, αλλά γιατι έτσι είναι η νέα νοοτροπία των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ και των νέων βιβλίων. Αντε τώρα να μπει φιλόλογος και να το δει αυτό, εγκεφαλικό θα πάθει. Τώρα το αν διδάσκουμε γιατί κατέχουμε, είναι άλλο θέμα. Διδάσκουμε γιατί έχουμε παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής και ψυχολογιας περισσότερο από κάθε άλλη καθηγητική σχολή. Έκαστος στο είδος του βρε planety!!
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #75 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 03:54:58 pm »
Στη σχολή μου θυμαμαι υπήρχαν 1-2 μαθηματα Παιδαγωγικά & Διδακτικής αλλά ήταν επιλογής, οι περισσοτεροι τα επέλεγαν αν δεν μπορουσαν να συμπληρωσουν αλλιώς τα προαιρετικά, αν ο καθηγητης εβαζε καλούς βαθμους για να ανεβαινει λιγο ο μεσος όρος, και αν "προσφέρονταν" εκεινο το εξάμηνο (γιατι συνεβαινε συχνα να υπάρχει το μαθημα στον οδηγο σπουδων μεν, να μην διδασκεται  ποτε δε).... Έτσι λοιπον, πολλοι απο εμας πηραμε πτυχίο Μαθηματικου χωρις να διδαχτουμε ποτε ούτε ενα μάθημα που να εχει σχεση με την εκπαιδευση!
Εχω μπει σε τάξη, έχω κανει ιδιαίτερα σε παιδακια διαφόρων ηλικιών - και σε παιδια δημοτικου και, παρόλο που κατα τους μαθητες μου ήμουν καλη "δασκαλα" και ειχα παιδια που μαζι μου εκαναν μεγαλη πρόοδο,  αισθάνθηκα πολλές φορές την έλλειψη της γνώσης που δεν μπορεί να την καλυψει ουτε η κοινη λογική, ούτε η καλή διάθεση ουτε η αγάπη γαι τη δουλεια...

Πείτε μου, μπορεί καποιος που δεν εχει την παραμικρη παιδαγωγική γνωση να μπει σε μια ταξη με 25 πρωτακια που καθονται για πρωτη φορα σε θρανίο, που πολλα δεν ξερουν καν πώς να πιάσουν το μολυβι, και να τα κανει μαθητές?  
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:01:51 pm από someone »

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #76 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:02:39 pm »
Ελένη, αυτό τι ακριβώς σημαίνει;;
Γιατί έτσι θίγονται τα δικαιώματα των δασκάλων και θα πέσουν να τους φάνε.
δεν το καταλαβαινω τι θελεις να πεις.

επίσης ειπες 'Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκει'.


στο τελευταίο σκέλος ότι άλλο να κατέχεις ένα αντίκειμενο, κι άλλο να το διδάσκεις, θα συμφωνήσω απόλυτα και γι αυτό ακριβώς δεν καταλαβαίνω αυτό που λες. δηλαδή οι καθηγητές κατέχουν το αντικείμενο τους, αλλα δεν ειναι ικανοί να το διδάξουν σε μικρότερα παιδιά, γιατί;;θα τους πέσει η μύτη; ενώ ο δάσκαλος το διδάσκει γιατί το κατέχει κιόλας; τι να πω... δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πράγματα, αλλά γι αυτό ειναι τοσο ωραίο που είμαστε διαφορετικοί. είναι τοσο ωραιο να συμφωνούμε ότι διαφωνούμε!!!



Τι δεν καταλαβαίνεις? Είναι ξεκάθαρο!!! Έχει αναπτυχθεί το θέμα στο φορουμ. Άμα μπούνε ειδικότητες στο δημοτικό θα μας πάρουν το αντικείμενο. Εμείς μετά τι θα κάνουμε? Κλέφτες θα γίνουμε????

Υπάρχει εξήγηση γιατί το παιδί έχει ένα δάσκαλο στο δημοτικό και στο γυμνάσιο πολλούς. Έχει σχέση με τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού. Αν θυμηθώ που το διάβασα θα σου το στείλω.

Θα μιλήσω πάλι με παράδειγμα. Πχ λοιπόν, οι μαθηματικοί στο πανεπιστήμιο δεν κάνουν διδακτική μαθηματικών για παιδιά δημοτικού. Ειναι εντελώς ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. Όταν έχεις μάθει να εξηγεις εξισώσεις, διανύσματα και άλγεβρα μπουλ, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ξέρεις να προσεγγίσεις ένα παιδάκι πρώτης δημοτικού, που δεν καταλαβαίνει γιατι 1 +1 =2

Πχ.2 στη δευτέρα δημοτικού τις λέξεις που τελειώνουν σε -μενος,-μενη-μενο και είναι κανονικά μετοχες, τις λέμε επίθετα. Όχι για να μη μαθουν τα παιδια γλώσσα, αλλά γιατι έτσι είναι η νέα νοοτροπία των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ και των νέων βιβλίων. Αντε τώρα να μπει φιλόλογος και να το δει αυτό, εγκεφαλικό θα πάθει. Τώρα το αν διδάσκουμε γιατί κατέχουμε, είναι άλλο θέμα. Διδάσκουμε γιατί έχουμε παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής και ψυχολογιας περισσότερο από κάθε άλλη καθηγητική σχολή. Έκαστος στο είδος του βρε planety!!

δεν συμφωνω,  ειναι σαν να μου λες οτι οι καθηγητες μαθηματικοι διδασκονται αλγοριθμους και δεν ξερουν οτι 1+1=2... αν ειναι δυνατον... για να φτασει καποιος να ξερει τι ειναι ο αλγοριθμος ξερει και το 1+1=2. το αν θα μπορει να το διδαξει ειτε σε παιδι Α' δημοτικου ειτε σε παιδι Α'  γυμνασιου ειτε σε παιδι Α' λυκειου, δεν εχει καθολου να κανει με τις σπουδες του, αλλα με τον ιδιο... ξαναλεω οτι εχει να κανει με τον ανθρωπο... δεν ειναι χαζοι οι δασκαλοι ουτε πιο εξυπνοι οι καθηγητες... αλλα αν το κρατος ηθελε, θα μπορουσε να τους χρησιμοποιησει προς οφελος των παιδιων, γιατι και η καταρτιση υπαρχει και η διαθεση απο πολλους... επομενως δεν τιθεται καποιο θεμα, αλλα ας οψεται...
φυσικα κι εκαστος στο ειδος του... δεν λεω να μπω εγω η αγγλικου να κανω μαθηματικα, ουτε ο φιλολογος να κανει φυσικη, καταλαβαινομαστε νομιζω... ειναι ομως σαν να μου λες οτι κι οι της αγγλικης που μπηκαμε στα δημοτικα ειναι λαθος, γιατι κι εγω καθηγητρια βγηκα, αρα μονο για δευτεροβαθμια κανω... δηλαδη επειδη εχω πτυχιο αγγλικης φιλολογιας και ξερω να διαβαζω και να γραφω ακαδημαικου επιπεδου κειμενα,δεν μπορω να μαθω  σε ενα μικρο παιδι την αλφαβητο...;;;; αν ειναι δυνατον....

someone, πιστευεις πραγματικα οτι σε κανει καλυτερο ή χειροτερο καθηγητη το οτι δεν εμαθες τις θεωριες των παιδαγωγικων;; πηγαινε να αγορασεις βιβλια παιδαγωγικων και να τα διαβασεις και πιστεψε με δεν θα σου προσθεσουν πολλα πραγματα στον τροπο συμπεριφορας και δρασης σου ως καθηγητη... δενκανουν τα ρασα τον παπα, παιδιααααααααα!!!! κι εχε υποψη σου οτι δεν θα εμπαινες μονο εσυ μεσα στην πρωτη δημοτικου... θα εμπαιναν κι αλλοι καθηγητες... και πανω απο ολα οι φιλολογοι που για μενα ειναι παιδαγωγοι εκ προοιμιου.. αυτοι θα μαθαιναν στα παιδια να ειναι μαθητες... αλλα κι αυτοί μόνο ανειναι πανω απο ολα ανθρωποι.. κι εσυ αν εισαι ανθρωπος με ολητην εννοια, θατους το μαθαινες... τα παιδια θελουν και την εμπειρια μας και το χρονο μας και την αγαπη μας. κι ολα αυτα δεν διδασκονται σε καμια σχολη...ευτυχως...
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #77 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:04:56 pm »
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ξανα-γίνεται όλο αυτό το θέμα περί άλλων ειδικοτήτων στα δημοτικά.Προσωπικά πιστεύω ότι ανήκω στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εκεί θέλω να παραμείνω...Θέλω να διδάσκω αρχαία και όχι την Α
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #78 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:17:45 pm »
maryk, αν μου επιτρεπεται, η Ελενη, απ'οτι εγω καταλαβα, εννοουσε την ειδικη διδακτικη του μαθηματος μαζι με την παιδαγωγικη προσεγγιση. δηλ. αλλη η διδακτικη της γλωσσας στο γυμνασιο και αλλη η διδακτικη της γλωσσας στο δημοτικο.
παντως και γω πιστευω οτι οι φιλολογοι στη β΄βαθμια και οχι στα δημοτικα για πολλους αλλους λογους και οχι θεμα γνωσεων.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #79 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:25:38 pm »
Συγνώμη αλλά πέρα απο το είμαστε εκτός θέματος βλέπω μια υποτίμηση στο έργο των δασκάλων που δεν μου αρέσει καθόλου κ ας μην είμαι δασκάλα! πχ Το 1+2=3 είναι η βάση για τα μαθηματικά που θα κάνει ο μαθηματικός.......Και για να κατακτήσει το παιδί τη διατήρηση του αριθμού και να φτάσει στο να προσθέτει χρειάζεται πάααααρα πολύ δουλειά (απο το νηπιαγωγό και) το δάσκαλο. Δεν μπορεί ένα μεγάλο ποσοστό καθηγητών να θέλει να δουλέψει στο Δημοτικό γιατί εκεί έξω υπάρχει μεγάλη ανεργεία αλλά κατα τα άλλα να τα υποτιμούμε όλα! Η βάση όλης της εκπαίδευσης είναι (το νηπιαγωγείο και )το Δημοτικό σχολείο!
Και ναι τα μικρά παιδιά έχουν ανάγκη τον παιδαγωγό. Αυτόν που έχει αντικείμενο σπουδών το παιδί και μετά το γνωστικό αντικείμενο.....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:35:38 pm από vasilikip »

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #80 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:46:26 pm »
@planety, το να διδαξεις σ'ενα πρωτακι 1+1 μπορει να'ναι πιο δυσκολο απ'το να διδαξεις εξισωσεις σε μεγαλυτερα παιδια.
Πρεπει - κι ας με διορθωσουν οι δασκαλοι αν κανω λαθος - να μπορέσεις να εξηγήσεις με τροπο που το παιδι αυτης της ηλικίας θα μπορέσει να κατανοήσει. Όποιος έχει δουλεψει με πρωτακι - ειτε σαν δασκαλος ειτε σαν γονιος :-) μπορει να καταλαβει :-)

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #81 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:48:40 pm »

δεν συμφωνω,  ειναι σαν να μου λες οτι οι καθηγητες μαθηματικοι διδασκονται αλγοριθμους και δεν ξερουν οτι 1+1=2... αν ειναι δυνατον... για να φτασει καποιος να ξερει τι ειναι ο αλγοριθμος ξερει και το 1+1=2. το αν θα μπορει να το διδαξει ειτε σε παιδι Α' δημοτικου ειτε σε παιδι Α'  γυμνασιου ειτε σε παιδι Α' λυκειου, δεν εχει καθολου να κανει με τις σπουδες του, αλλα με τον ιδιο...


Δεν σου λέω αυτό και μάλλον δεν με καταλαβαίνεις. Λέω ότι δεν θα μπορούν να το διδάξουν. Ευχαριστώ Μάρκο για την επεξήγηση. Καλά πλάκα μας κάνεις? Το αν θα μπορείς να διδάξεις δεν έχει να κάνει με σπουδές??? Κάτι που το λένε Διδακτική σου λέει κάτι???
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #82 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:49:36 pm »
@planety, το να διδαξεις σ'ενα πρωτακι 1+1 μπορει να'ναι πιο δυσκολο απ'το να διδαξεις εξισωσεις σε μεγαλυτερα παιδια.
Πρεπει - κι ας με διορθωσουν οι δασκαλοι αν κανω λαθος - να μπορέσεις να εξηγήσεις με τροπο που το παιδι αυτης της ηλικίας θα μπορέσει να κατανοήσει. Όποιος έχει δουλεψει με πρωτακι - ειτε σαν δασκαλος ειτε σαν γονιος :-) μπορει να καταλαβει :-)


+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #83 στις: Οκτωβρίου 02, 2009, 04:52:17 pm »

2. Διότι το παιδί στο δημοτικό έχει ανάγκη παιδαγωγού και όχι καθηγητή και γιατί οι καθηγητές δεν κάνουν τόσα παιδαγωγικά-διδακτική όσο εμείς. Άλλο να κατέχεις ένα αντικείμενο, άλλο να το διδάσκεις.
Τί είναι αυτό που έναν δάσκαλο από "δάσκαλο" τον κάνει παιδαγωγό ενώ ένας καθηγητής παραμένει "καθηγητής"?Ο καθηγητής δηλαδή δεν είναι παιδαγωγός?Ο καθηγητής δεν καθοδηγεί παιδιά;
Ας μην μπαίνουμε σε τέτοιους διαχωρισμούς γιατί τους θεωρώ εσφαλμένους.

ελα μου ντε, κι εγω αυτο προσπαθω να καταλαβω...

κι επισης vasilikip, ο δασκαλος για να καταλαβω κι εγω, εχει αντικειμενο σπουδων το παιδι, ενω ο καθηγητης την γνωση;; δηλαδη ωμα να τα πουμε, ο δασκαλος ξερει να χειριζεται το παιδι, αλλα ξερει να του πει τα απολυτως βασικα, ενω ο καθηγητης ξερει να του πει περισσοτερα αλλα δεν ξερει πώς να του τα πει;;;

someone, δεν διαφωνω σε οσα λες, η αντιρρηση μου εγκειται στο γιατι δεν μπορει να ειναι καταλληλος αυτο που λες να το κανει κι ενας καθηγητης... δεν γινομαι κατανοητη μαλλον...εχω δουλεψει κι εγω με πρωτακι, επομενως κι εγω μπορω να σε καταλαβω...δεν ειχε να κανει με τη σχολη μου ομως και την παιδαγωγικη μου καταρτιση το οτι το παιδι το καταλαβε ή οχι αυτο που του ελεγα...
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182625
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 584
Σύνολο: 597

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.