*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 49641 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος agisfere

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 01, 2011, 11:00:55 μμ »
Θα έλεγα να βάζεις περισσοτερες ερωτησεις "κλειστου" τυπου και μονο 1,2 "ανοικτου"(αναπτυξης) και μαλιστα να ειναι συντομης αναπτυξης. Νομιζω αυτο ειναι υπερ-αρκετο.

υ.γ. τί βαζεις που θελουν 2 ωρες?
Συνήθως έχω υποερωτήματα στις ερωτήσεις της Ομάδας Α .Τέτοια θα ακούει η Αννούλα και θα μας αυξήσει το ωράριο! :D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:20 »

Αποσυνδεδεμένος germar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 01, 2011, 11:28:14 μμ »
Ισχύουν οι δύο ομάδες και η επιλογή και για τα διαγωνίσματα. Στο τεστ κάνεις ότι θέλεις.

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 04:52:38 μμ »
Εδώ και πέντε χρόνια που διδάσκω σε Γυμνάσιο έβαζα θέματα με δύο ομάδες, όπως προβλέπει το διάταγμα αξιολόγησης.Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι τα παιδιά είχαν πρόβλημα χρόνου, οπότε φέτος ή θα "δανειστώ " άλλη μια ώρα ή θα βάλω θέματα λιγότερα από τα προβλεπόμενα και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής,σωστού -λάθους,κ.λ.π.
Πάντως όσους και αν ρώτησα, κανείςς δεν ήξερε με βεβαιότητα,εαν το διάταγμα αξιολόγησης αναφέρεται και στα ωριαία τριμήνων ή μόνο για τις εξετάσεις του Ιουνίου.

Ισχύουν οι δυο ομάδες και ο χρόνος φτάνει άνετα....
Φυσικά δε θα βάλεις στην Α ομάδα 5 ερωτήσεις που απαιτουν μια σελίδα απάντηση η καθεμια!!!
Μπορεί να υπάρχει και αντιστοίχιση, σωστό λάθος, κάποιοι ορισμοί και κάποιες ερωτήσεις ανάπτυξης  :)
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 03:24:55 μμ »
Πού φτάνετε στην Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου; Έχασα πολλές ώρες στο πρώτο τρίμηνο (λόγω γιορτών, εκδρομών κλπ.) και είμαι στην Ενότητα 10 (Πρωτόκολλο Ανεξαρτησίας κλπ.). Είμαι πίσω στην ύλη, τι λέτε; Δεν έχω ξανακάνει το μάθημα και δεν μπορώ να συγκρίνω.
Επίσης, όσοι έχετε κάνει το μάθημα, συνήθως μέχρι ποια ενότητα φτάνετε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:20 »

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 20, 2011, 03:29:31 μμ »
είμαστε στην ενότητα 22 "Τα Βαλκάνια των αλληλοσυγκρουόμενων εθνικών επιδιώξων"
Βάλε στόχο το φεγγάρι.Ακόμα και αν αποτύχεις θα βρεθείς ανάμεσα στ΄αστέρια.:)

Αποσυνδεδεμένος Sotos90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 05, 2012, 09:24:08 μμ »
Μήπως μπορεί κάποιος να επισημάνει τα σημαντικά των ακόλουθων ενοτήτων;:

5,7,8,9,10,17,18,19,20,21,22,27,28,29,30,32,34,38,39,43 και 44

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 05, 2012, 10:17:01 μμ »
9,10, 19,21,22,27 28,29,32,38,39,44
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Sotos90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 05, 2012, 10:31:39 μμ »
Από το κρητικό ζήτημα ποια τμήματα θεωρούνται αξιοσημείωτα; Πρέπει να δοθεί βάση σε κάθε επανάσταση ξεχωριστά μαζί με ημερομηνίες και λεπτομέρειες;
Απ' τους βαλκανικούς πολέμους εκτός απ' τα αίτια υπάρχει κάτι άλλο σημαντικό;
Να μην δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ενότητα 34 (τις μεταπολεμικές συνθήκες);
Στην ενότητα 39; (μάλλον 1η και 4η παράγραφος  Ελλάδα:Το κίνημα του 1922 και Η συνθήκη της Λοζάνης (1923))
Ποια γεγονότα των ενοτήτων είναι άξια προσοχής; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2012, 10:34:34 μμ από Sotos90 »

Αποσυνδεδεμένος georgia14

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 20, 2013, 09:25:29 πμ »
Εγώ προχθές τελείωσα τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, αλλά βέβαια έχω χάσει ελάχιστες ώρες, με αποτέλεσμα να έχω και την πολυτέλεια σε κάποιες ενότητες να μένω περισσότερο.
   Όσον αφορά τα "σημαντικά" και τα "ασήμαντα", νομίζω ότι δεν είναι εύκολο να απαντήσει κανείς, καθώς δεν υπάρχουν ουσιώδη και επουσιώδη ιστορικά γεγονότα. Το αν θα επιλέξεις να μην δώσεις έμφαση σε κάποια σημεία, αυτό εξαρτάται και από το γενικότερο επίπεδο κάθε τάξης. Εμένα π.χ. με βοηθάει το γεγονός ότι στα συγκεκριμένα παιδιά δίδασκα και την προηγούμενη χρονιά ιστορία, οπότε έχουμε πλέον έναν "κοινό κώδικα". Αρκετά βοηθητικό για 'μένα είναι να τους δίνεις σε φυλλάδιο τα βασικά σημεία, για να έχουν κι αυτά έναν σκελετό.
 
    Εγώ πρώτη φορά διδάσκω το μάθημα, οπότε δεν έχω προηγούμενη εμπειρία. Θυμάμαι, πάντως, ότι και οι δύο συνάδελφοι που το δίδασκαν πέρυσι είχαν προλάβει να βγάλουν την ύλη λίγο πριν τις εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 09:10:15 πμ »
Γεια σας!  :)
Η μαθήτρια που θα αναλάβω μου είπε πως η καθηγήτριά τους στο σχολείο θέλει το μάθημα της Ιστορίας παπαγαλία. Αλλα δυσκολεύεται πάρα πολύ. Σε σημείο που δεν της αρέσει η Ιστορία. Πώς θα μπορούσα να τη βοηθήσω; Ίσως αν έκανα κάποιο σχεδιάγραμμα σε κάθε ενότητα;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 09:55:12 πμ »
Καλημέρα. Το έχω βιωσει δυστυχώς, όπως και σε άλλα μάθημα που διαθέτουν γνωστό.
Ας όψεται. Το σχεδιαγραμμα βοηθά και κυρίως η συχνή επανάληψη. Να δώσεις βάση σε ημερομηνίες και σημαντικά γεγονότα. Όσο γίνεται να τα βλέπετε και μαζί τα βασικά σημεία. Κουράγιο!!!
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 10:10:43 πμ »
Μια διευκρίνιση χρειάζεται: το ότι η καθηγήτρια θέλει παπαγαλία είναι διαπιστωμένο εκ πείρας από πρότερη συνεργασία με την καθηγήτρια ή διαδόσεις παλαιότερων μαθητών; Τα παιδιά συχνά μπερδεύουν το ότι ο καθηγητής ζητά ένα κείμενο με συνοχή και λογική διατύπωση με την παπαγαλία, ακριβώς επειδή τα ίδια αδυνατούν να παραγάγουν τέτοιο κείμενο, οπότε μετά νομίζουν ότι τους φταίει που δεν τα έφραψαν όπως το βιβλίο.

Αν όμως ισχύει το περί πσπαγαλίας, που δυστυχώς δεν το θεωρώ απίθανο, υπάρχει και μια πιο κυνική προσέγγιση, αλλά άντε να πείσεις τους γονείς. Αφού μιλάμε για παιδί Γ Γυμνασίου, θέλουν καθαρά κοντόφθαλμα έναν αξιοπρεπή ή καλό βαθμό για τη φετινή χρονιά μόνο κι ας μην μάθει το παιδί να διυλεύει σωστά, ή προτιμούν να θυσιάσουν τον φετινό βαθμό με την προοπτική το παιδί τους να δουλευτεί σωστά για το λύκειο; Είναι νομίζω μια τάξη στην οποία μπορεί κάποιος να διαλέξει αυτόν τον δρόμο με πιο μσκροπρόθεσμα οφέλη, δεν είναι πρωτάκι που έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με βαθμούς και η ψυχολογία είναι διαφορετική. Όμως δεν ξέρω πόσο ανοιχτόμυαλοι είναι οι γονείς για να θέλουν να δουλέψουν το παιδί τους σε βάθος χρόνου.

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 09, 2017, 10:55:28 πμ »
Έχει σκοπό να ακολουθήσει θεωρητική κατεύθυνση στο Λύκειο, οπότε πιστεύω πως θα έπρεπε σιγά-σιγά να συνηθίζει την όλη διαδικασία της παπαγαλίας. Απλώς πρώτα να κατανοεί το μάθημα και μετά να προσπαθεί να το αποστηθίσει. Γνώμη μου...θα ήθελα μερικές συμβουλές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.