*

Αποστολέας Θέμα: Σχολείο και πραγματική γνώση...  (Αναγνώστηκε 10786 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος resident

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ01
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #14 στις: Νοεμβρίου 07, 2009, 10:36:25 am »
εγω με λυπη μου διαπιστωνω πως τα πιο πολλα παιδια δεν θελουν να μαθουν τιποτα αλλο περα απ'  ο,τι θα τους χρησιμευσει στις πανελληνιες,πολλες φορες ουτε αυτα.Προσωπικα συνηθως τους προσφερω πιο πολλα στοιχεια απο αυτα που απαιτει το μαθημα,οχι να τα μαθουν,απλα να ενημερωθουν περισσοτερο.Περυσι διδαξα στη γ λυκειου την ενοτητα για το κοινωνικο προβλημα.Εκει γινεται αναφορα στον κοινωνικο αποκλεισμο και την περιθωριοποιηση.Τους ειχα παει διαφορα δημοσιευματα για αστεγους,τριτοκοσμικες χωρες και το aids,στοιχεια για τους φορεις κλπ.Ανεφερα λοιπον και τους τροπους μεταδοσης(μια που στην ηλικια τους σιγουρα τους αφορα) και καποιοι ψιθυριζαν ''τί μας τα λεει τωρα αυτα''.Ουτε αυτο που τους αφορα αμεσα κι ειναι θεμα ζωης και υγειας,δεν ηθελαν να μαθουν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:55:28 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #15 στις: Νοεμβρίου 07, 2009, 10:56:18 am »

Προσθετα στα γραφομενα σας, πιστευω ότι μια εκ των βασικων αδυναμιων του εκπαιδευτικου συστηματος είναι και η ελλειψη καλλιεργειας της στρατηγικης δεξιοτητας του μαθητη, που του επιτρεπει να διαχειριζεται και να συντονιζει ολες τις επιμερους δεξιοτητες του αποτελεσματικα. Πρεπει η διδασκαλια να αποκτησει και μεταγνωσιακη στοχευση, εστιαζομενη στην αναπτυξη των στρατηγικων μαθησης του μαθητη. Πρεπει με αλλους λογους ο μαθητης να μαθει πώς να μαθαινει, ουτως ώστε να αναλαβει μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης στην εκπαιδευτικη διαδικασια, να ακονιστει η κριση του και να απελευθερωθει η δημιουργικοτητα του,  προκειμενου τελικα να επιτευχθει μεγαλυτερη μαθησιακη αυτονομια και αυτενεργεια.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
μαθητική διαρροή
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 13, 2010, 05:13:05 pm »
Την Τετάρτη άλλος ένας μαθητής μου της Α Λυκείου διέκοψε το σχολείο. Ο έβδομος κατά σειρά από την αρχή της χρονιάς…
Αφορμή η γνωστή. Πολλές απουσίες που ουσιαστικά δεν θα του επέτρεπαν να προβιβαστεί στην επόμενη τάξη.
Λέω αφορμή γιατί τα αίτια συνήθως είναι βαθύτερα.
Ο συγκεκριμένος μαθητής, παιδί χωρισμένων γονέων, που η μεταξύ τους σχέση δεν είναι και η καλύτερη, αναγκασμένος να δουλεύει τα Σαββατοκύριακα, είναι ένα από τα παιδιά εκείνα που παρότι διαθέτουν αυτό που λέμε «μυαλό, κρίση και ωριμότητα» το σχολείο όπως είναι αδυνατεί να τα αγκαλιάσει.
Μαθητής του 11 γιατί βαριότανε απίστευτα, θεωρούσε άχρηστη τη γνώση που του προσφερόταν. Ήσυχος αλλά με έντονη προσωπικότητα και με ιδιαίτερη κλίση στη μουσική (συνθέτει και παίζει).
Δυστυχώς οι καθηγητές του δεν καταφέραμε να τον πείσουμε ότι και θέση έχει στο σχολείο και ότι κι αυτή η «άχρηστη» γνώση έχει κάτι να του προσφέρει.

Νίκο, συγνώμη.

Αποσυνδεδεμένος χλωρίνη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Απ: μαθητική διαρροή
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 15, 2010, 12:35:14 am »
Την Τετάρτη άλλος ένας μαθητής μου της Α Λυκείου διέκοψε το σχολείο. Ο έβδομος κατά σειρά από την αρχή της χρονιάς…
Αφορμή η γνωστή. Πολλές απουσίες που ουσιαστικά δεν θα του επέτρεπαν να προβιβαστεί στην επόμενη τάξη.
Λέω αφορμή γιατί τα αίτια συνήθως είναι βαθύτερα.
Ο συγκεκριμένος μαθητής, παιδί χωρισμένων γονέων, που η μεταξύ τους σχέση δεν είναι και η καλύτερη, αναγκασμένος να δουλεύει τα Σαββατοκύριακα, είναι ένα από τα παιδιά εκείνα που παρότι διαθέτουν αυτό που λέμε «μυαλό, κρίση και ωριμότητα» το σχολείο όπως είναι αδυνατεί να τα αγκαλιάσει.
Μαθητής του 11 γιατί βαριότανε απίστευτα, θεωρούσε άχρηστη τη γνώση που του προσφερόταν. Ήσυχος αλλά με έντονη προσωπικότητα και με ιδιαίτερη κλίση στη μουσική (συνθέτει και παίζει).
Δυστυχώς οι καθηγητές του δεν καταφέραμε να τον πείσουμε ότι και θέση έχει στο σχολείο και ότι κι αυτή η «άχρηστη» γνώση έχει κάτι να του προσφέρει.

Νίκο, συγνώμη.


Συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί... το τραγικό είναι το αυτό το τόπικ δεν είναι τόσο ενεργό όσο άλλα που αφορούν τον διορισμό και αυτό λέει πολλά.

Έχω έρθει και εγώ στην θέση να ζητήσω συγγνώμη για την κατάσταση που ζουν οι μαθητές, την τυποποιημένη, την πατενταρισμένη γνώση, με τελικό σκοπό την αποχαύνωση όσων έχουν "ξεφύγει" από το σύστημα.
Δίνουμε σημασία στο να παπαγαλίσουν οι μαθητές την ευκτική και αρχικούς χρόνους ρημάτων, που δεν θα τους χρειαστούν ποτέ ξανά ενώ θα μπορούσαμε να δώσουμε εκείνες τις ώρες στους μαθητές για να σκεφτουν γιατί γράφτηκε αυτό που γράφτηκε. Αλλά δεν συμφέρει το κράτος να σκέφτονται οι αυριανοί πολίτες.
Τα αποτελέσματα της ημιμάθειας τα βλέπουμε ήδη στο κοινωνικό κατεστημένο μας.
Μια μέρα μπηκα σε ένα ταξι. Ταξιτζής ήταν ένας παλιός συμμαθητής μου, ο οποίος αφού εμεινε αρκετές φορές στην ίδια τάξη, παράτησε το σχολείο. Αρχίσαμε να συζητάμε και έμεινα έκπληκτη από την ευστροφία και τη διορατικότητα του. Είχε απόψεις ώριμες, τέτοιες που δεν είχαν άλλοι που τελείωσαν το σχολείο και αποφοίτησαν από πανεπιστήμιο.
Πιστεύω ότι έτσι όπως είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα - του τύπου "παρ'τα να τα μάθεις και εάν δεν τα μάθεις από εκεί είναι η πόρτα" - διώχνει τους καλύτερους μαθητές... εάν αντέξουν τον παραλογισμό και παραμείνουν μετά θα τους στείλει σε σχολή που δεν θέλαν να σπουδάσουν... και στο πανεπιστήμιο ο μαθητής θα ζήσει τα ίδια και χειρότερα από το σχολείο.
Σ'αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε τρώνε βρώμικο ψωμί,
και οι πόθοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:55:28 »

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 15, 2010, 01:02:23 am »

Παράθεση
Συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί... το τραγικό είναι το αυτό το τόπικ δεν είναι τόσο ενεργό όσο άλλα που αφορούν τον διορισμό και αυτό λέει πολλά.

Πόσο δίκιο έχεις... :-\ Το έχω αναφερει και γω αλλού.. Αλλά δεν αδικώ καθόλου τον κόσμο.. Ξερω πως οι περισσότεροι που μπαίνουν εδώ μεσα είναι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, ωρομίσθιοι, αναπληρωτές και ιδιωτεύοντες, με την αγωνία (οι περισσότεροι) του διορισμού, των αλλαγών στα κριτήρια του διορισμού και τι θα ισχύσει κλπ.. Την πυραμίδα του Maslow την ξερεις, ε; :  http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?topic_id=8866

Πρέπει να καλυφτούν οι πρωταρχικές ανάγκες του (εκπαιδευτικού) κόσμου για επιβίωση και μετά να συζητήσει (ο κόσμος αυτός) για σωστή παιδεία... Νηστικό αρκούδι, δεν είναι σε θέση να σκεφτει και να καταθεσει τις προτάσεις του..  :-\   Γι' αυτό και το τόπικ αυτό δεν έχει και ..μεγάλη κίνηση!..  ;D

Παράθεση
Έχω έρθει και εγώ στην θέση να ζητήσω συγγνώμη για την κατάσταση που ζουν οι μαθητές, την τυποποιημένη, την πατενταρισμένη γνώση, με τελικό σκοπό την αποχαύνωση όσων έχουν "ξεφύγει" από το σύστημα.
Δίνουμε σημασία στο να παπαγαλίσουν οι μαθητές την ευκτική και αρχικούς χρόνους ρημάτων, που δεν θα τους χρειαστούν ποτέ ξανά ενώ θα μπορούσαμε να δώσουμε εκείνες τις ώρες στους μαθητές για να σκεφτουν γιατί γράφτηκε αυτό που γράφτηκε. Αλλά δεν συμφέρει το κράτος να σκέφτονται οι αυριανοί πολίτες.
Τα αποτελέσματα της ημιμάθειας τα βλέπουμε ήδη στο κοινωνικό κατεστημένο μας.
Μια μέρα μπηκα σε ένα ταξι. Ταξιτζής ήταν ένας παλιός συμμαθητής μου, ο οποίος αφού εμεινε αρκετές φορές στην ίδια τάξη, παράτησε το σχολείο. Αρχίσαμε να συζητάμε και έμεινα έκπληκτη από την ευστροφία και τη διορατικότητα του. Είχε απόψεις ώριμες, τέτοιες που δεν είχαν άλλοι που τελείωσαν το σχολείο και αποφοίτησαν από πανεπιστήμιο.
Πιστεύω ότι έτσι όπως είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα - του τύπου "παρ'τα να τα μάθεις και εάν δεν τα μάθεις από εκεί είναι η πόρτα" - διώχνει τους καλύτερους μαθητές... εάν αντέξουν τον παραλογισμό και παραμείνουν μετά θα τους στείλει σε σχολή που δεν θέλαν να σπουδάσουν... και στο πανεπιστήμιο ο μαθητής θα ζήσει τα ίδια και χειρότερα από το σχολείο.

Το σχολείο που έχουμε φτιαξει (η κεντρική δομή του, δε μιλω για εξαιρεσεις τυπου "καλλιτεχνικά" που είναι 3-4 σε όλη τη χωρα ή "αθλητικά"), είναι σχολείο ενός τυπου και μιας γνωστικής διαβαθμισης... Εννοώ πως τα σχολειά που έχουμε φτιάξει οι νεοέλληνες (γιατι οι αρχαίοι σίγουρα είχαν καλύτερα), δεν είναι φτιαγμένα να αναπτυξουν τις δεξιότητες του παιδιού και του εφήβου, να αφουγκραστούν τις αναγκες και τις κλίσεις του.. Είναι το γνωστό ....Προκρούστειο σχολείο όπου το παιδί μαθαινει να πειθαρχεί στο στημενο παιχνίδι της αποστηθισης και του εξεταστοκεντρικού χαρακτηρα.
Επιλογή δεν υπάρχει, αφού καταργείται αυτόματα: Όλα στο βωμό των Πανελλαδικών...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 15, 2010, 01:26:58 am από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #19 στις: Ιουνίου 07, 2010, 09:46:31 am »
Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

σας καλεί να παρευρεθείτε στη φιλολογική εκδήλωση, με θέμα «Σχολείο και Μουσεία»,

που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010 και ώρα 6.45 μ.μ. (διάρκεια εκδήλωσης 2 ώρες)

στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών,

Τσόχα 43 και Φιλήμονος 36-38, Αμπελόκηποι, (δίπλα στο γήπεδο του Παναθηναϊκού, Μετρό: στάση Αμπελόκηποι).

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Προεδρία: Τασούλα Καραγεωργίου – Ζωή Κατσιαμπούρα

19.00-19.20: Γεώργιος Δάλκος, Σχολικός Σύμβουλος Δ.Ε., «Διδασκαλία της Ιστορίας στο Μουσείο».

19.20-19.40: Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, Σχολική Σύμβουλος Δ.Ε., «Μεθοδολογικές αρχές σύνθεσης σχολείου και κοινωνίας μέσω της διαδικασίας σύστασης σχολικού Μουσείου και εκπαιδευτικής σκευής».

19.40-20.00: Στέλλα Χρυσουλάκη, Αρχαιολόγος Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, «Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Μουσεία».

20.00-20.20: Αντώνιος Μαστραπάς, δ.φ., Καθηγητής Δ.Ε., «Μια εκπαιδευτική περιήγηση στο χώρο του αθηναϊκού Κεραμεικού».

20.20-20.50: Συζήτηση.

     Ο Πρόεδρος                                                   Η Γενική Γραμματέας

Αναστάσιος Στέφος                                            Γεωργία Χαριτίδου

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 25 Μάιος 2010 16:44
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #20 στις: Ιουνίου 07, 2010, 10:02:03 am »
Καλημερα σε ολους και ολες....

πολυ ενδιαφερον θεμα...συμφωνω σχεδον με ολα οσα ειπωθηκαν...(δυστυχως.. :-\...)

θελω απλα να προσθεσω...οτι δεν φταινε οι μαθητες που εστιαζουν στις πανελληνιες και στην υλη που σχετιζεται με αυτες....ετσι εχουν μαθει κ ετσι ''πρεπει'' να κανουν για να μπορεσουν ισως να φτασουν πιο κοντα στα ονειρα τους για το μελλον....ετσι καναμε και εμεις....θυμαστε...?  :-\

δεν ειχαμε κ πολλα περιθωρια να ασχοληθουμε σφαιρικα με ενδιαφεροντα κ αξιολογα ζητηματα.....δεν μας εδσαν αυτην την ευκαιρια....δυστυχως.... :-\ (θυμαμαι εδινα πανελληνιες το 2000 -το καινουργιο τοτε συστημα-πρωτη φορα εφαρμογης του.......15 μαθηματα παρακαλω......κ πανελληνιες και στην β' λυκειου....... :-\........ολα αυτα δεν ηταν ''κενες'' γνωσεις...? εννοω....βιαστικες....αγχωμενες.....για να γραψουμε καλα....να πετυχουμε τους στοχους μας......... :-\.....)

μακαρι να αλλαξει καποια στιγμη ολο αυτο..... :-\

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #21 στις: Ιουνίου 07, 2010, 10:44:32 am »
Καλημερα σε ολους και ολες....

πολυ ενδιαφερον θεμα...συμφωνω σχεδον με ολα οσα ειπωθηκαν...(δυστυχως.. :-\...)

θελω απλα να προσθεσω...οτι δεν φταινε οι μαθητες που εστιαζουν στις πανελληνιες και στην υλη που σχετιζεται με αυτες....ετσι εχουν μαθει κ ετσι ''πρεπει'' να κανουν για να μπορεσουν ισως να φτασουν πιο κοντα στα ονειρα τους για το μελλον....ετσι καναμε και εμεις....θυμαστε...?  :-\

δεν ειχαμε κ πολλα περιθωρια να ασχοληθουμε σφαιρικα με ενδιαφεροντα κ αξιολογα ζητηματα.....δεν μας εδσαν αυτην την ευκαιρια....δυστυχως.... :-\ (θυμαμαι εδινα πανελληνιες το 2000 -το καινουργιο τοτε συστημα-πρωτη φορα εφαρμογης του.......15 μαθηματα παρακαλω......κ πανελληνιες και στην β' λυκειου....... :-\........ολα αυτα δεν ηταν ''κενες'' γνωσεις...? εννοω....βιαστικες....αγχωμενες.....για να γραψουμε καλα....να πετυχουμε τους στοχους μας......... :-\.....)

μακαρι να αλλαξει καποια στιγμη ολο αυτο..... :-\

Εάν δεν αλλάξει το γεγονός ότι για να περάεις σε μία σχολή πρέπει να δώσεις πανελλαδικές, γιατι οποίες προετοιμάζεσαι με ένα συγκεκριμ΄ρνο βιβλίο στο σχολείο δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό το φαινόμενο.
Εάν δεν αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα, εάν δεν αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας....
Ο δάσκαλος πρέπει να είναι ο συντονιστής μέσα στην τάξη. Τη γνώση πρέπει να την ανακαλύπτουν τα παιδιά ερευνώντας, και ο δάσκαλος να τους κατευθύνει και να λύνει απορίες. Ναι, κάποια "ευαίσθητα" θέματα μπορεί να προκαλέσουν έντονες διαφωνίες μέσα στην τάξη καθώς μπορεί να ακουστούν ακρέες απόψεις, αλλά γι' αυτό  θα υπάρχει ο δάσκαλος, για να κατευνάσει τα πνέυματα και για να παρουσιάσει και εναλλακτικές θεωρίες/γνώσεις.

Υ.Γ. Και εγώ νεότερη ιστορία δεν έμαθα ποτέ. Ήταν μάθημα κορμού, το οποίο η καθηγήτρια αρνιόταν να μας διδάξει... Μεγαλώνοντας διάβασα κάποια πράγματα μονη μου. Και όχι μόνο ιστορία, αλλά και γεωγραφία κλπ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #22 στις: Ιουνίου 07, 2010, 10:59:39 am »
emmaki εχεις δικιο...ετσι πρπει να γινει...

να πω κατι ελαφρως εκτος θεματος....? γ'λυκειου...νεοτερη ιστορια...μας διδασκε...η καθηγητρια αγγλικων...η οποια ηταν κ οργανωμενη στο ΚΚΕ......μας παρουσιασε την ιστορια ακριβως οπως ηθελε.....
τοτε δεν διναμε σημασια σαν μαθητες....δεν μας ενδιεφερε....καταλαβαιναμε...αλλα δεν μπαιναμε στη διαδικασια ...καταλαβαινετε πιστευω......τωρα που τα σκεφτομαι....τσαντιζομαι τοσο πολυ.....αυτη η γυναικα σαφως δεν ηταν εκπαιδευτικος κ θα πρεπε να ντρεπεται που προσπαθουσε να κανει προπαγανδα...μεσα στην σχολικη ταξη....... >:(  :-\

ωστοσο κανεις δεν την ελεγχε..... :-\

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #23 στις: Ιουνίου 07, 2010, 01:51:55 pm »
emmaki εχεις δικιο...ετσι πρπει να γινει...

να πω κατι ελαφρως εκτος θεματος....? γ'λυκειου...νεοτερη ιστορια...μας διδασκε...η καθηγητρια αγγλικων...η οποια ηταν κ οργανωμενη στο ΚΚΕ......μας παρουσιασε την ιστορια ακριβως οπως ηθελε.....
τοτε δεν διναμε σημασια σαν μαθητες....δεν μας ενδιεφερε....καταλαβαιναμε...αλλα δεν μπαιναμε στη διαδικασια ...καταλαβαινετε πιστευω......τωρα που τα σκεφτομαι....τσαντιζομαι τοσο πολυ.....αυτη η γυναικα σαφως δεν ηταν εκπαιδευτικος κ θα πρεπε να ντρεπεται που προσπαθουσε να κανει προπαγανδα...μεσα στην σχολικη ταξη....... >:(  :-\

ωστοσο κανεις δεν την ελεγχε..... :-\


Σε μας συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο.
Είχα συμμαθητή στην ΚΝΕ. Δεν θα σχολιάσω την πολιτική του επιλογή ή σκέψη, δικαίωμα του είναι να άκολουθεί όποιο πολιτικό χώρο θέλει. Η καθηγήτρια το ήξερε, και πήγαινε από πάνω του, στηριζόταν στο θρανίο του και έλεγε μπροστά στο πρόσωπο του, με αργή φωνή "Οι κομμουνιστές έσφαζαν με τα κονσρεβοκούτια τους μενσεβίκους! Κατάλαβες τώρα σε το κόμμα δολοφόνων είσαι;". Απαράδεκτη στάση στο σχολείο από την καθηγήτρια και μάλιστα προς ένα παιδί 16μιση ετών, που έκανε κάποιες επιλογές για την εξωσχολική του ζωή (ποτέ δεν έιχε πει κάτι μέσα στο σχολέιο)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #24 στις: Ιουνίου 07, 2010, 02:04:26 pm »
Αμα ψάξεις θα βρεις τέτοια παραδείγματα από διάφορετικές ομάδες , δεξιοι , αριστεροί , το θέμα είναι ότι πρέπει ο καθηγητής να είναι αντικειμενικός , βεβαια ίσως καμιά φορα κάτι να σου ξεφύγει αλλα αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να το αντιμετωπίσει πρώτα ο διευθυντής . Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει έλεγχος , το διευθυντή τον έχουμε για διακόσμηση?

Αποσυνδεδεμένος geopap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #25 στις: Ιουνίου 07, 2010, 02:47:58 pm »
<<Ψυχή

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολείο και πραγματική γνώση...
« Απάντηση #26 στις: Ιουνίου 07, 2010, 02:50:14 pm »
Εγώ δε νομίζω ότι το κακό ξεκινάει από τους καθηγητές, αλλά από την εκπαιδευτική κατεύθυνση που δίνει το υπουργείο και από κυρίως από την ίδια την διδακτέα ύλη και τον τρόπο που διδάσκεται. Αναφέρομαι στα φιλολογικά μαθήματα. Η ύλη μικρή σχέση έχει με τη σύγχρονη πραγματικότητα ενώ ο τρόπος που μας επιβάλουν να τη διδάξουμε είναι παρωχημένος.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182651
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.