*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1984272 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8232 στις: Μάρτιος 21, 2010, 05:17:04 μμ »
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_3_10_0620.php ''...Όλα έχουν ως βάση προεκλογικές μας δεσμεύσεις,συμπεράσματα από το συμβούλιο Α/θμιας και Β/θμιας στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι φορείς της Παιδείας...'' ::) :-X Πόσος εξευτευτελισμός μας πια και πόση κ ο ρ ο'ι'δ ί α... :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:03:44 »

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8233 στις: Μάρτιος 21, 2010, 05:18:07 μμ »
... Τι θα κάνουμε??? .. Πριν 15 χρόνια κατέστρεψαν τους 25ρηδες, φουρνιές άκρως δημιουργικές. Κατάφεραν να φρακάρουν τις επετηρίδες με ρυθμίσεις που διαρκούσαν μια νύχτα και τις μάθαιναν μόνον οι δικοί τους. Έδωσαν τη χαριστική βολή με το ασέπ και τώρα που μας κατάντησαν κουτσάλογα θέλουν να μας δώσουν και μια πιστολιά να μας βγάλουν τελείως από τη μέση να μην τους είμαστε και βάρος.
ΑΙΣΧΟΣ, σιχαίνομαι και να τους φτύσω.
+++

Αποσυνδεδεμένος AsepHunter

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 90
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8234 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:05:10 μμ »
+++++++++++++++++++++++
Συμφωνώ απόλυτα. Στη μεταβατική χρονιά θα διορίσει ΟΑΕΔΙΤΕΣ και 30μηνο και μετά θα αφήσει έξω εκπαιδευτικούς που έχουν αλλεπάλληλες επιτυχίες στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ...
Αυτό και αν είναι παράλογο!


παντως βλεπω οτι νερωνει το κρασι τησ οσο παιρναει ο καιρος. στην αρχη βγηκε και ειπε κομμενες οι αποσπασεις, μετα το γυρισε στο 70% και τελοσ οριστικοποηθηκε στο 50%
στην αρχη ειπε ολοι ασεπ , μετα εδωσε περιοδο χαριτος 1-2 χρονια
στην αρχη την πιστεψα και τωρα την φτυνω
ΑΣ ΤΟ ΔΙΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ


Αποσυνδεδεμένος markela

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8235 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:08:12 μμ »
ΜΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ  ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΝΙΚΑΣ  ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΛΙΑΖΕΙΣ , ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:03:44 »

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8236 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:13:32 μμ »
Η Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων».
Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!
Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.
Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.
Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.
Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!
Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες..(.http://geitonas.edu.gr/default.asp?pid=5&la=1)

Το International Baccalaureate Diploma Programme(http://www.ibo.org/)

 είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.








Για  πάρτε  μια ' γεύση ' για  τα  ιδιωτικά εκπαιδευτήρια  που  προσφέρουν  αυτό  το  πρόγραμμα(Ι.Β.)




alfavita.gr: Αποκαλυπτικό γράμμα εκπαιδευτικού για το λεγόμενο «υψηλό επίπεδο ποιοτικής λειτουργίας των ελληνικών International Baccalaureate* - Μετά τη διαρροή θεμάτων ερωτηματικά για τις εργασίες – «φήμες» για ταρίφες 700-1000 ευρώ!


Το Διεθνές Απολυτήριο , international baccalaureate εισήχθη στο εκπαιδευτικό σύστημα με το άρθρο 10 παρ. 23 του ν. 2327/95. Η λειτουργία του Τμήματος Διεθνούς Απολυτηρίου διέπεται από τους κανόνες που ορίζονται από τον Οργανισμό Διεθνούς Απολυτηρίου (Ιnternational Baccalaureate Οrganisation) και το πρόγραμμα σπουδών είναι στην αγγλική γλώσσα. Η αξιολόγηση των μαθητών των τμημάτων του Διεθνούς Απολυτηρίου γίνεται σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ι.Β.Ο. από τον ίδιο τον Οργανισμό, χωρίς καμία εμπλοκή του υπουργείου Παιδείας. Την αποκλειστική ευθύνη των εξετάσεων σε ό,τι αφορά στη διαδικασία, στα θέματα, στη διόρθωση των γραπτών δοκιμίων καθώς και στην έκδοση αποτελεσμάτων έχει ο Ι.Β.Ο.

Η alfavita.gr παρουσιάζει σήμερα μια επιστολή που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και αφορά το πρόγραμμα I.B. που εκτελείται από τα διάφορα ιδιωτικά σχολεία στην Ελλάδα.

 

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη για διαρροή θεμάτων του International Baccalaureate – Mπακαλορεά (Ιούλιος 2009), του διεθνούς απολυτηρίου που ανοίγει τις πόρτες για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια του εξωτερικού πρώτης γραμμής, ο συγγραφέας της επιστολής (Νικολαος Σταθακης / Καθηγητής ΙΒ Κολλεγίου Ψυχικού) δηλώνει ότι, λίγο καιρό μετά τη διαρροή θεμάτων, δεν διασφαλίζεται ούτε σήμερα το απόρρητο και η αξιοπιστία των εξετάσεων αλλά μάλλον ούτε η αξιοπιστία των τελικών βαθμών των μαθημάτων μια και το πρόγραμμα είναι, βάσει νόμου, ισότιμο του Γενικού Λυκείου. Ο εκπαιδευτικός, με 13 χρόνια υπηρεσίας στο χώρο, εκφράζει σοβαρές επιφυλάξεις στο ζήτημα της συγγραφής εργασιών από τους μαθητές που παρακολουθούν το πρόγραμμα η βαθμολογία των οποίων παίζει σημαντικό ρόλο στη συνολική βαθμολογία του υποψηφίου. Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό «Φήμες λοιπόν λένε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών του προγράμματος έχει ιδιαίτερη βοήθεια από τους επαγγελματίες καθηγητές του χώρου και όχι μόνο. Αυτοί, πλην της άλλης βοήθειας που παρέχουν στους πελάτες τους, συντελούν και στην εκτέλεση των εργασιών αυτών ή τις εκτελούν καθ’ ολοκληρίαν. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι σε ευθεία αντίθεση προς τον κανονισμό λειτουργίας του προγράμματος (Handbook of Procedures, Section D), καθώς και του ελληνικού νόμου. Είναι προφανές ότι οι βαθμοί των μαθημάτων σε μια τέτοια περίπτωση είναι δολιευμένοι σε σημαντικό ποσοστό.

Σαν απλό παράδειγμα δίνω το εξής. Υπάρχει μάθημα, ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό, το οποίο στο τέλος, δηλαδή κοντά τώρα, απαιτεί την παράδοση μιας μεγάλης και δύσκολης εργασίας. Φήμες αναφέρουν ότι οι λίγοι μαθητές πού το παίρνουν συνήθως απευθύνονται σε επαγγελματίες του αντικειμένου και όχι σε καθηγητές ΙΒ που το διδάσκουν, μια και τους θεωρούν εν πολλοίς ανεπαρκείς(!) – και μάλλον σωστά! Οι ίδιες φήμες αναφέρουν ότι η αμοιβή για την εκτέλεση μιας τέτοιας εργασίας ανέρχεται στο ποσό των 700 - 1.000 ευρώ!»


Δείτε την αποκαλυπτική επιστολή του κ. Νικόλαου Σταθάκη (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 20/3/2010):


Οι εξετάσεις ΙΒ

Κύριε διευθυντά

Σχετικά με το άρθρο του κ. Λακασά της 26/2/2010, «Υπό... επιτήρηση λόγω διαρροής θεμάτων», καθώς και το ανυπόγραφο «Ταρίφα 300.000 ευρώ...», έχω να παρατηρήσω τα εξής.

Κατά πρώτον, πολύ σωστά παρατηρεί ο αρθρογράφος σας ότι τα νέα μέτρα δεν διασφαλίζουν το απόρρητο των εξετάσεων, καθώς η διαρροή θα μπορούσε να γίνει, όπως έγινε το 2008 και το 2009, από πηγή του εξωτερικού. Η περίπτωση να έγινε από τυπογραφείο της Σιγκαπούρης είναι πιθανή. Υπάρχουν και άλλες, ίσως πιο πιθανές. Η έλλειψη barcode στα διαρρεύσαντα θέματα είναι άνευ ουσίας, διότι κάποιος που θα τα προμηθευόταν σίγουρα θα μπορούσε να τα φωτοτυπήσει εξαφανίζοντας τα χαρακτηριστικά τους, προτού προβεί σε πώληση.

Οσον αφορά την εκπαιδευτική ποιότητα και αξία του προγράμματος ΙΒ, θεωρώ αυτή προφανή και πέραν πάσης αμφισβητήσεως, έχω όμως πολλές επιφυλάξεις γι’ αυτή όπως το πρόγραμμα εκτελείται από τα διάφορα σχολεία στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ανέφερε το άρθρο ότι το ζητούμενο είναι η διασφάλιση του απορρήτου και της αξιοπιστίας των εξετάσεων. Συμφωνώ, αλλά προσθέτω ότι το τελικό ζητούμενο είναι η διασφάλιση της αξιοπιστίας των τελικών βαθμών των μαθημάτων, μια και το πρόγραμμα είναι, βάσει νόμου, ισότιμο του Γενικού Λυκείου. Και εξηγούμαι.

Οπως ίσως γνωρίζετε σε όλα τα μαθήματα του προγράμματος ΙΒ ο τελικός βαθμός κάθε μαθήματος είναι συνδυασμός μιας εξωτερικής αξιολόγησης (εξετάσεις) και μιας εσωτερικής αξιολόγησης (εργασίες). Ο συντελεστής της εσωτερικής αξιολόγησης διαφέρει ανά μάθημα και κυμαίνεται από 20% έως και 50%. Οι εργασίες αυτές είναι όντως πολύ υψηλού επιπέδου και ιδιαιτέρως απαιτητικές. Υποτίθεται ότι εκτελούνται από τους μαθητές, παραδίνονται για αξιολόγηση και βαθμολόγηση στους καθηγητές τους, και ακολούθως ο ΙΒΟ κάνει δειγματοληψία και αναβαθμολογεί τον πληθυσμό με στατιστική αναγωγή.

Στην Ελλάδα όμως παρατηρείται το εξόχως ενδιαφέρον φαινόμενο, οι εργασίες που παραδίνονται από πολλούς μαθητές (μάλλον την πλειοψηφία) να είναι αρίστου περιεχομένου και φυσικά να βαθμολογούνται με πολύ υψηλές βαθμολογίες. Οι βαθμοί αυτοί συνήθως είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με τους βαθμούς των γραπτών εξετάσεων που ακολουθούν αργότερα. Είναι προφανές πως ο τελικός βαθμός του μαθήματος είναι σημαντικά υψηλότερος αυτού των γραπτών εξετάσεων.

Σε αυτό το σημείο θα συνεχίσω και εγώ με τον τρόπο που έκανε και ο αρθρογράφος σας. Θα μιλήσω για φήμες! Φήμες λοιπόν λένε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών του προγράμματος έχει ιδιαίτερη βοήθεια από τους επαγγελματίες καθηγητές του χώρου και όχι μόνο. Αυτοί, πλην της άλλης βοήθειας που παρέχουν στους πελάτες τους, συντελούν και στην εκτέλεση των εργασιών αυτών ή τις εκτελούν καθ’ ολοκληρίαν. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι σε ευθεία αντίθεση προς τον κανονισμό λειτουργίας του προγράμματος (Handbook of Procedures, Section D), καθώς και του ελληνικού νόμου. Είναι προφανές ότι οι βαθμοί των μαθημάτων σε μια τέτοια περίπτωση είναι δολιευμένοι σε σημαντικό ποσοστό. Σαν απλό παράδειγμα δίνω το εξής. Υπάρχει μάθημα, ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό, το οποίο στο τέλος, δηλαδή κοντά τώρα, απαιτεί την παράδοση μιας μεγάλης και δύσκολης εργασίας. Φήμες αναφέρουν ότι οι λίγοι μαθητές πού το παίρνουν συνήθως απευθύνονται σε επαγγελματίες του αντικειμένου και όχι σε καθηγητές ΙΒ που το διδάσκουν, μια και τους θεωρούν εν πολλοίς ανεπαρκείς(!) – και μάλλον σωστά! Οι ίδιες φήμες αναφέρουν ότι η αμοιβή για την εκτέλεση μιας τέτοιας εργασίας ανέρχεται στο ποσό των 700 - 1.000 ευρώ!

Πρόσφατα, συνάδελφος άλλου μαθήματος ήταν σε απόγνωση και αντιμετώπιζε τεράστιο ηθικό πρόβλημα, διότι οι περισσότεροι, χαμηλά επιδίδοντες μαθητές της, παρέδωσαν τέλειες εργασίες ενώ οι λίγοι καλοί και σκληρά εργαζόμενοι παρέδωσαν πολύ πιο μέτριες, αλλά σίγουρα και πολύ πιο κοντά στις δυνατότητες ενός δεκαεπτάχρονου παιδιού. Βλέπετε, σύμφωνα με τον κανονισμό ΙΒ, αν κάποιος καθηγητής ισχυριστεί λογοκλοπή ή υποπτευθεί ακαδημαϊκή ατιμία εις βάρος μαθητού, τότε καλείται να αποδείξει τους ισχυρισμούς του! Αντιλαμβάνεσθε τι αυτό σημαίνει στο περιβάλλον λειτουργίας των ελληνικών προγραμμάτων. Προσωπική μου άποψη είναι πως η κατάσταση αυτή είναι γνωστή σε όλους. Σε μαθητές και καθηγητές, οι οποίοι διατηρούν μια «δυναμική» ισορροπία κατά τα ελληνικά πρότυπα. Στο ΙΒΟ, από πρότερες αναφορές ανθρώπων, υψηλού ηθικού και ακαδημαϊκού επιπέδου, οι οποίοι υπηρέτησαν το πρόγραμμα στην Ελλάδα από τη θέση του συντονιστή και οι οποίοι είχαν πολλές φορές στο παρελθόν κάνει αναφορά για τις ελληνικές πρακτικές. Είχαν επίσης προειδοποιήσει για το πού μπορούσαν να οδηγήσουν αυτές οι πρακτικές σε συνδυασμό με την επιτηδευμένη κώφευση του Οργανισμού. Στο ΥΠΕΠΘ, τουλάχιστον από την εισαγγελική προανακριτική εξέταση του περασμένου καλοκαιριού. Και ίσως και σε άλλους υποτιθέμενους θεματοφύλακες της τάξης και ηθικής.

Κλείνοντας, αφήνω τους αναγνώστες να κρίνουν κατά πόσον οι φήμες στις οποίες εσείς αναφερθήκατε στο άρθρο σας αλλά και αυτές που εγώ ανέφερα παραπάνω, είναι όντως φήμες ή «φήμες». Εγώ πάντως, μετά 13 χρόνια υπηρεσίας μου στο χώρο έχω πολλές, μα πάρα πολλές αμφιβολίες για το υψηλό επίπεδο ποιοτικής λειτουργίας των ελληνικών ΙΒ.

Νικολαος Σταθακης / Καθηγητής ΙΒ Κολλεγίου Ψυχικού





Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!
Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...
Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...!


Να την χαιρόμαστε!




Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8237 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:16:39 μμ »
       
                                                                                                                                                                                   Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ
               

ΕΛΛΑΔΑΣ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             http://troktiko.blogspot.com/2010/03/video_1456.html

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8238 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:19:40 μμ »
alfavita.gr: Εταιρίες προσπαθούν να πουλήσουν στα σχολεία «οδηγίες» για τη «διεκδίκηση» χρημάτων από το ΕΣΠΑ για διαδραστικούς πίνακες, βελτίωση των υποδομών κλπ!

  Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν φτάσει στην alfavita.gr από αρκετούς διευθυντές σχολείων:

Τα σχολεία δέχονται τηλεφωνήματα από εταιρείες οι οποίες τους ενημερώνουν ότι μπορούν να τους προμηθεύσουν ηλεκτρονικά, έναντι αντιτίμου, την «τεχνογνωσία» και «οδηγίες» για να διεκδικήσουν χρήματα από το ΕΣΠΑ (Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης) για αγορά διαδραστικών πινάκων, βελτίωσης υποδομών κλπ.

Η alfavita.gr θα ερευνήσει την νέα αυτή κατάσταση που διαμορφώνεται και θα επανέλθει με περισσότερα νέα.

Ωστόσο το ερώτημα πολλών σχολείων είναι εύλογο: Εάν υπάρχει η δυνατότητα να πάρουν τα σχολεία κατευθείαν χρήματα από το ΕΣΠΑ (και τι είναι τα σχολεία αυτονομημένες επιχειρήσεις με μάνατζερ και λογιστές που διεκδικούν χρήματα και όποιος πάρει;) γιατί το Υπουργείο Οικονομικών ή το Υπουργείο Παιδείας δεν ενημερώνει για τα βήματα που πρέπει να γίνουν έτσι ώστε να κλείνουν το δρόμο σε παρόμοιες ενέργειες;




Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8239 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:21:07 μμ »
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (2009-2010)

 

                                               

6.400 περίπου μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα διοριστούν το σχολικό έτος 2009/10 στις σχολικές μονάδες της δημόσιας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ).

 

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟΙ)

ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2009/10

 
   

ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)
   

ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΑ

(40%)
   

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 30ΜΗΝΟΥ
   

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 24ΜΗΝΟΥ*
   

ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ*
   

Πρώην εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων*

Πρωτοβάθμια εκπαίδευση / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
   

2.536
   

1.691
   

402
   

1.100
   

550
   

100

 

* Εκτίμηση με βάση υπολογισμούς που έκανε το ΥΠΕΠΘ την Άνοιξη του 2009

 

Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009

 

 

          ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

            Στα Δημοτικά σχολεία της χώρας, σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Θωμά Καραγιάννη, αναμένεται να διοριστούν τη νέα σχολική χρονιά 962 δάσκαλοι από το ΑΣΕΠ (οι θέσεις ήταν 1060 ωστόσο δεν υπάρχουν οι ανάλογοι επιτυχόντες), 805 δάσκαλοι από τον ενιαίο πίνακα του 40% (οι θέσεις είναι  707 ωστόσο προστίθενται και 98 θέσεις που δεν καλύφθηκαν από το ΑΣΕΠ), 20 πολύτεκνοι και 66 από την κατηγορία του 24μηνου και του 30μηνου. Στα νηπιαγωγεία θα διοριστούν 300 νηπιαγωγοί από το ΑΣΕΠ και 200 από τον ενιαίο πίνακα. Επίσης 50 πολύτεκνοι και 246 από την κατηγορία του 30μηνου.

 

 

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΣΕΠ (60%) ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)(2009=2010)

 

 

 

ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΙ
   

ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)
   

ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
   

 
   

 

  ΠΕ60  Νηπιαγωγών
   

300
   

200

  ΠΕ70  Δασκάλων
   

1060
   

707

ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
   

1360
   

907

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
   

 
   

 

ΠΕ01  Θεολόγων
   

33
   

22

ΠΕ02  Φιλολόγων
   

240
   

160

ΠΕ03  Μαθηματικών
   

135
   

90

ΠΕ04.01  Φυσικών
   

78
   

52

ΠΕ04.02  Χημικών
   

39
   

26

ΠΕ04.04  Βιολόγων
   

27
   

18

ΠΕ04.05  Γεωλόγων
   

13
   

9

ΠΕ05  Γαλλικής Γλώσσας
   

72
   

48

ΠΕ06  Αγγλικής Γλώσσας
   

114
   

76

ΠΕ07  Γερμανικής Γλώσσας
   

72
   

48

ΠΕ08  Καλλιτεχνικών Μαθημάτων
   

24
   

16

ΠΕ09  Οικονομολόγων
   

18
   

12

ΠΕ10  Κοινωνιολόγων
   

6
   

4

ΠΕ11  Φυσικής Αγωγής
   

24
   

16

ΠΕ12.01 Πολιτ. Μηχ, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων
   

12
   

8

ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Μηχανικών     Παραγωγής και Διοίκησης
   

8
   

5

ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
   

6
   

4

ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών
   

6
   

4

ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων
   

3
   

2

ΠΕ13  Νομικής  και Πολιτικών Επιστημών
   

15
   

10

ΠΕ14.01 Ιατρών, Οδοντιάτρων, Φαρμακ., Νοσηλ.
   

3
   

2

ΠΕ14.04 Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλ
   

3
   

2

ΠΕ15  Οικιακής Οικονομίας
   

15
   

 

ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων
   

12
   

8

ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου)
   

31
   

21

ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου)
   

36
   

24

ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρ. Οργάνων
   

9
   

6

ΠΕ18.01 Γραφ.Τεχνών, Γραφιστικής, Διακοσμητικής  και Συντηρητών Έργων Τέχνης και αρχαιολ. ευρημάτων
   

3
   

2

ΠΕ18.02 Διοικ. Επιχ/σεων, Λογιστικής, Τουρ. Επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης
   

3
   

2

ΠΕ18.04 Αισθητικής
   

9
   

6

ΠΕ18.08 Οδοντοτεχνικής
   

3
   

2

ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Επισκ.Υγείας
   

6
   

4

ΠΕ18.12 Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας-Αλιείας, Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων, Δασοπονίας, Διοικ. Γεωργ,. Εκμεταλλεύσεων και Θερμοκ. Καλλιεργειών και Ανθοκομίας
   

3
   

2

ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ
   

3
   

2

ΠΕ18.20 Κλωστοϋφαντουργίας, Σχεδιασμού και Παραγωγής Ενδυμάτων
   

3
   

2

ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι)
   

3
   

2

ΠΕ18.24 Εργασιοθεραπείας και Φυσιοθεραπείας
   

4
   

4

ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού
   

3
   

2

ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων
   

3
   

2

ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ
   

60
   

40

ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών
   

6
   

4

ΠΕ33 Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης.
   

6
   

4

ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας
   

4
   

3

ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
   

1.176
   

784

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
   

2.536
   

1692

Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009

 

                                       

                                        ΦΕΤΟΣ    ΟΥΤΕ   ΟΙ   ΜΙΣΟΙ !!!!!!!!!!   (2010-2011)     

 

 

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8240 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:22:38 μμ »
Πρόσληψη εκπαιδευτικών αλά καρτ …από τον Καλλικράτη!

 

 

Αποκαλυπτική για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε σχέση με το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών ήταν η χτεσινή επίσκεψη του υφυπουργού Παιδείας Γ. Πανάρετου στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια της οποίας εγκαινίασε πέντε σχολεία.

 

Ο Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε ότι θα προκηρύσσονται οι θέσεις από τα σχολεία, στα οποία θα υποβάλλονται αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους και θα γίνεται η επιλογή με αντικειμενικά κριτήρια. Εάν, για παράδειγμα, προκύψει μία θέση σε σχολείο του Βύρωνα, θα μπορεί ο καθηγητής να καταθέσει αίτηση για να εργαστεί στο συγκεκριμένο σχολείο. Ο Πανάρετος μίλησε για «πιστοποιημένους» καθηγητές - αφού θα προηγείται η επιλογή τους σε κεντρικό επίπεδο - οι οποίοι θα οφείλουν να παραμείνουν στο συγκεκριμένο σχολείο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

 

 «Μίλησα για την προκήρυξη θέσεων σε κενά των σχολείων, ώστε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να πηγαίνουν να δουλέψουν σε συγκεκριμένο σχολείο και όχι να πηγαίνουν στην κεντρική διοίκηση και μετά να μετακινούνται», δήλωσε ο κ. Πανάρετος μετά τη συνάντηση, αναφερόμενος στον αρχικό διορισμό των εκπαιδευτικών. «Στη συνέχεια, οι μετακινήσεις θα πρέπει να γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες των σχολείων»

 

Είναι φανερό ότι οι σχεδιαμοί αυτοί του Υπουργείου Παιδείας συνδέονται άμεσα και σαφώς με το προωθούμενο σχέδιο «Καλλικράτης» που εκτός των άλλων, επιχειρεί να περάσει τα σχολεία στους δήμους.

 

Τέσσερα σημεία - κλειδιά

Οι αλλαγές που σχεδιάζονται από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα προσλήψεων συνοψίζονται σε τέσσερα σημεία-κλειδιά, όπως προκύπτει από το κείμενο που δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση τον περασμένο Νοέμβριο:

 

-Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του.

 

-Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες διοριστέων με την αντίστοιχη προϋπηρεσία. Οι πίνακες αυτοί θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται με νέες προϋπηρεσίες μετά τον Ιούλιο του 2010.

 

-Οι προσλήψεις θα γίνονται από το υπουργείο Παιδείας, αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη, δηλαδή, θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτο διορισμού θα πρέπει να είναι εξαρχής προσδιορισμένος και μέσα αό το διάλογο θα εξεταστεί πώς μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο. Προτείνεται η τριετία.

 

-Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν από τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωσή τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν.

 

Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ

 

Είναι προφανές ότι πίσω από τα μισόλογα για την πρόσληψη εκπαιδευτικών… αλά καρτ, πίσω από τις προοιωνιζόμενες αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης υπάρχει ένας σχεδιασμός για τη δραστική μείωση των μόνιμων διορισμών και την εξαφάνιση από το εκπαιδευτικό τοπίο των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που συνωστίζονται κάθε χρόνο στις λίστες του Υπουργείου Παιδείας.

 

          Γράψαμε πριν από λίγο καιρό ότι «η στοχοποίηση των εκπαιδευτικών αποτελεί τμήμα ενός σχεδίου με πολλές άκρες. Μιλήσαμε για μια από αυτές. Έχουμε και άλλες: Την πρόσληψη σε επίπεδο σχολείου (βλέπε αποκέντρωση/περιφερειοποίηση της εκπαίδευσης ή αλλιώς τα σχολεία στους δήμους) κι άντε μετά να βρούμε λογαριασμό. Άλλη; Ο δόκιμος εκπαιδευτικός: Δηλαδή εξετάσεις από τα σπάργανα μέχρι τα σάβανα (να τελειώσω το Λύκειο, να μπω στο Πανεπιστήμιο, να πάρω πτυχίο, να περάσω τις εξετάσεις στο ΑΣΕΠ, να μου βάλει σφραγίδα καταλληλότητας ο προϊστάμενος και τράβα κορδέλα). Για ένα κομμάτι ψωμί…»

 

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

Ο Καλλικράτης απειλεί τα σχολεία

 

Σταθερός στόχος της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας παραμένει η λεγόμενη αποκέντρωση της εκπαίδευσης, με λίγα λόγια το πέρασμα των σχολείων στους δήμους.

          Το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθαίνουν οι πρωτοβουλίες της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που έρχονται ακριβώς να εξυπηρετήσουν αυτό το στόχο. Έτσι στις 5/11/2009 μετά τη συνάντηση με την ΚΕΔΚΕ η Αννα Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι υπάρχουν «μείζονα ζητήματα που αφορούν το ρόλο των δημάρχων στη χωροθέτηση των σχολείων, στη σχολική στέγη, στη λειτουργία του σχολείου. Αυτά αφορούν τη μεγάλη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας στην οποία η αυτοδιοίκηση και στο χώρο της εκπαίδευσης θα πρέπει να παίξει ένα πολύ σημαντικό ρόλο». Απ' τις δηλώσεις του προέδρου της ΚΕΔΚΕ, Νικήτα Κακλαμάνη, φάνηκε η συμφωνία, αφού διαπιστώθηκε ότι «επί της αρχής υπάρχει ταυτότητα απόψεων για το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τόσο στην προσχολική όσο και στην σχολική εκπαίδευση».

 

          Παράλληλα να τι γράφει ο υφυπουργός Παιδείας κ. Γιάννης Πανάρετος στην ιστοσελίδα του στις 5/11/2009:

 

          «Η αποκέντρωση της εκπαίδευσης, η τοπική αυτοδιοίκηση και οι εκπαιδευτικοί

          Μια από τις δυσκολίες για την αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η ανησυχία των εκπαιδευτικών. Ανησυχία που εδράζεται σε φόβους για αυθαιρεσίες. (Αναφέρομαι μόνο στις καλοπροαίρετες ανησυχίες) Έχω πάρει μέρος σε δημόσιες συζητήσεις όπου η αντιπαράθεση μεταξύ δημάρχων και συνδικαλιστών εκπαιδευτικών, ακόμα και των ιδίων πολιτικών πεποιθήσεων, μυρίζει μπαρούτι. Αν δεν μπορέσουμε να διασκεδάσουμε αυτούς τους φόβους δεν θα είναι εύκολο να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Για να γίνει αυτό πρέπει να τεθούν οι βάσεις ενός ειλικρινούς διαλόγου…».

          Στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 – 2013 (ΕΣΠΑ – Δ΄ ΚΠΑ) στον τομέα εκπαίδευση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ο 1ο στρατηγικός στόχος περιλαμβάνει την «αναμόρφωση, εκσυγχρονισμό και αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος».

          Το Φεβρουάριο του 2009, στο επίσημο κείμενο «Ένα ανοικτό σχολείο που βλέπει στο µέλλον» το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει συνοπτικά τις θέσεις του για την παιδεία. Ανάμεσα σε άλλα προτείνει «Οικοδοµούµε µια δυναµική εκπαιδευτική µονάδα, µε ευελιξία, λόγο και ευθύνη στη διαχείριση πόρων και την οργάνωση της µάθησης».

 

          Το Σεπτέμβριο του 2005 το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει τα «Συμπεράσματα Πολιτικού Συμβουλίου - Συζήτηση για την Παιδεία». Το ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για πέντε βασικούς άμεσους στόχους της εκπαιδευτικής του πολιτικής:

 

          «Οι πέντε βασικοί άμεσοι στόχοι της πολιτικής μας:

          Πρώτος στόχος: Να θέσουμε τέλος στο κρατικιστικό συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα, που στηρίζεται στο δόγμα: Η Μητροπόλεως αποφασίζει και οι εκπαιδευτικές μονάδες εκτελούν. Στα πλαίσια αυτά:

          ·Το κράτος διατηρεί μόνο το γενικό πλαίσιο εκπαιδευτικής πολιτικής. Αποφασίζει για τον κορμό του προγράμματος διδασκαλίας αναμορφώνοντας την διδακτέα ύλη, αφαιρώντας περιττά θέματα και επαναλήψεις.

          ·Η περιφέρεια στηρίζει τη σύνδεση της εκπαίδευσης με την κοινωνία, την οικονομία και την απασχόληση. Καθορίζει ειδικές εκπαιδευτικές ζώνες (μετανάστες, τσιγγάνοι, μεγάλη μαθητική διαρροή, ειδικές κατηγορίες). Οργανώνει (σε συνεργασία με Πανεπιστήμια, ΤΕΙ) επιμόρφωση ενηλίκων και εκπαιδευτικών. Προσλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς. Για όλα αυτά συγκροτεί Ειδικά Εκπαιδευτικά Συμβούλια που απαρτίζονται από εκπαιδευτικούς, εκλεγμένους με καθολική ψηφοφορία, εκπροσώπους των γονέων και των μαθητών (οι τελευταίοι μόνο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση), εκλεγμένους εκπροσώπους των παραγωγικών και κοινωνικών φορέων, εκπροσώπου του Υπουργείου. Τα Ειδικά Εκπαιδευτικά Συμβούλια μετά από κοινωνική διαβούλευση καθορίζουν μέρος του προγράμματος σπουδών, επιλέγουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό υλικό. Είναι υπεύθυνα για την ανάπτυξη των διαδικασιών κοινωνικής λογοδοσίας.

……..

          ·Το σχολικό συμβούλιο επιλέγει βοηθητικό διδακτικό και διοικητικό προσωπικό. Χρηματοδοτεί τη σχολική ζωή με εξασφάλιση και πρόσθετων πόρωv».

          Μάλιστα στη συνέντευξη Τύπου παρουσίασης των «Προτάσεων του ΠΑΣΟΚ για την Εκπαίδευση» η οποία δόθηκε από τους Μαρία Δαμανάκη, υπεύθυνη Παιδείας και Πολιτισμού στο ΠΣ του κόμματος, Συλβάνα Ράπτη, γραμματέα του Τομέα Παιδείας και Πολιτισμού και Ανδρέα Λοβέρδο, συντονιστή Μορφωτικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ έγινε η παρακάτω δήλωση από την κ. Μαρία Δαμανάκη:

          «Το υπουργείο Παιδείας κρατά μόνο τον απολύτως κεντρικό επιτελικό σχεδιασμό και όλα περνούν στον δήμο, την περιφέρεια και τα σχολικά συμβούλια» ανέφερε η κ. Δαμανάκη διευκρινίζοντας ότι το «όλα» σημαίνει «οι διορισμοί των εκπαιδευτικών, η επεξεργασία του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι διορισμοί του πολιτικού προσωπικού»… «Το σχολείο συνδιοικείται ουσιαστικά και από την τοπική κοινωνία, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, απο τους ιδιους τους ενδιαφερόμενους που αναλαμβάνουν και την ευθύνη και το δικαίωμα να κρίνουν την ποιότητά του», είπε η κ. Δαμανάκη, προσθέτοντας ότι «αν αυτή η τομή πετύχει αυτή θα είναι η πραγματική επανάσταση στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας».

 

Είναι φανερό ότι μέσα από την επιχείρηση «αποκέντρωση της εκπαίδευσης» προωθείται η μεταφορά της ευθύνης και του κόστους στη λαϊκή οικογένεια, η διευκόλυνση της εισόδου του κεφαλαίου στην εκπαίδευση και η ένταση της ταξικής διαφοροποίησης. Με λίγα λόγια ανοίγουν οι πόρτες και τα παράθυρα για να κυριαρχήσει ο άνεμος της ιδιωτικοποίησης και να δυναμώσουν οι ρίζες του ευέλικτου σχολείου της αγοράς

          Συγκεκριμένα επιδιώκεται:

          1. Η καθήλωση των κρατικών δαπανών για την εκπαίδευση και τη μετάθεση του κόστους λειτουργίας των σχολικών μονάδων στους δήμους και ουσιαστικά στους εργαζόμενους, με την επιβολή τοπικής φορολογίας.

          Με άλλα λόγια, η χρηματοδότηση κάθε σχολικής μονάδας θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις οικονομικές δυνατότητες κάθε δήμου. Οι δήμοι με τη σειρά τους θα μεταθέτουν την οικονομική επιβάρυνση στους πολίτες είτε επιβάλλοντας δίδακτρα είτε άλλες εισφορές ή φόρους. Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν, τότε τα σχολεία θα υπολειτουργούν ή θα αναγκαστούν να δεχτούν τις «ευεργεσίες» των «χορηγών».

          Πρέπει να γίνει σαφές: Ο βασικός της σκοπός είναι η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης προς τα σχολεία, η πρόσδεση των αναλυτικών προγραμμάτων στις ανάγκες των επιχειρήσεων και η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Οι προσλήψεις διευθυντών των σχολείων και εκπαιδευτικών στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. γίνεται από τους δήμους, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, όπου η Τοπική Αυτοδιοίκηση παραπαίει ανάμεσα στην υποχρηματοδότηση, την κακοδιαχείριση των πόρων και το ρουσφέτι. Το να πάρουν τα σχολεία οι δήμοι θα είναι μια πραγματικότητα που θα ξεπερνά ακόμη και το χειρότερο σενάριο μιας ταινίας που θα είχε ως θέμα τον εξευτελισμό των εκπαιδευτικών. Και δε χρειάζεται να πάμε μακριά. Ας μείνουμε στα καθ’ ημάς και στην ιστορία μας. Ας θυμηθούμε ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ήταν αποκεντρωμένο στη συγκρότηση του. Τα δημοτικά σχολεία πήραν το όνομα τους από τους Δήμους που είχαν την ευθύνη της ίδρυσης και της λειτουργίας τους. Όμως, αυτός ο τοπικός χαρακτήρας του σχολείου σε συνδυασμό με την συνολική οικονομική και πολιτική κατάσταση του ελληνικού καπιταλισμού έκανε το δάσκαλο τον «κακομοίρη» της κοινωνίας, μια αξιολύπητη φιγούρα που περιπλανιόταν από χωριό σε χωριό εκλιπαρώντας τους τοπικούς άρχοντες να τον προσλάβουν στο σχολείο με μισθό πείνας. Είναι χαρακτηριστικά τα όσα γράφει ο παιδαγωγός Παναγιώτης Οικονόμου στα τέλη του περασμένου αιώνα όταν πήγε να εποπτεύσει τα «αποκεντρωμένα» σχολεία της ελληνικής επικράτειας: «Φρίκη με κατέλαβε ότε εν έτει 1885 διωρίσθην γενικός δ/ντης δημοτικής εκπαιδεύσεως, εν τω υπουργείω Παιδείας. Ουδείς δημοδιδάσκαλος ήτο εν ασφαλεία. Ο βουλευτής, ο κομματάρχης, ο παντοπώλης, ηδύνατο να τον μεταθέσουν, να τον παύσουν...Ένας βουλευτής είχεν είπει: Και τι βουλευτής είμαι εγώ, όταν δεν δύναμαι να παύσω ούτε ένα δημοδιδάσκαλον;».

          2. Μέσα από την αποκεντρωμένη λειτουργία της εκπαίδευσης επιχειρείται να σπάσει ο όποιος ενιαίος χαρακτήρας της παρεχόμενης εκπαίδευσης έχει απομείνει καθώς η καλύτερη εξυπηρέτηση των συμφερόντων του κεφαλαίου συνδέεται με ένα νήμα με τη λειτουργία μιας εκπαίδευσης ευέλικτης, διαφοροποιημένης και ανταγωνιστικής.

          H ανάθεση μεγάλου μέρους της ευθύνης για τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τους προσανατολισμούς κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος στο εκπαιδευτικό προσωπικό, τους εκπαιδευόμενους, τους γονείς, την «τοπική κοινωνία» και τους «παραγωγικούς φορείς» (δηλαδή τις επιχειρήσεις), είναι φανερό ότι καλλιεργεί την τάση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να υποχωρήσουν στις απαιτήσεις των «πελατών», αφού η συντήρηση ή η ανάπτυξή τους εξαρτώνται άμεσα από τη «ζήτηση» των εκπαιδευτικών «προϊόντων» τους. Τα «αποκεντρωμένα» σχολεία για παράδειγμα θα παραμερίζουν πιο εύκολα τη γενική μόρφωση σε όφελος των δεξιοτήτων που ζητά η αγορά, για να γίνονται πιο προσφιλή στις επιχειρήσεις εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη χρηματοδότηση. Η παιδαγωγική και η διδακτική, οφείλουν να υποταχθούν σε μια νέα αντίληψη που έχει σχέση περισσότερο με την επιχειρηματική λογική αφού το σχολείο θα λειτουργεί κριτήριο την εξεύρεση κονδυλίων και να προσαρμόζει τη λειτουργία του σ΄ αυτή την προοπτική. Είναι σαφές ότι οι Δήμοι θα αναζητήσουν πόρους από ιδιωτικές επιχειρήσεις - χορηγούς, από νέους δημοτικούς φόρους και από εισφορές γονέων καθώς η τοπική αυτοδιοίκηση έχει τη δυνατότητα να καθορίσει ανταποδοτικά τέλη για τη λειτουργία των σχολείων της περιοχής της. Αυτή, βεβαίως είναι μια μέθοδος μετακύλησης του κόστους λειτουργίας του σχολείου για μια ακόμη φορά στον οικογενειακό προϋπολογισμό ο οποίος ήδη στενάζει.

          Είναι φανερό, ότι κάτω από το βάρος των λειτουργικών εξόδων, που βέβαια και σήμερα υπάρχουν, οι διάφοροι «τοπικοί παράγοντες» θα οδηγήσουν ένα μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων σε αφανισμό. Θα επιχειρείται η συγκέντρωση των μαθητών σε όσο το δυνατό πιο μεγάλα τμήματα, ενώ σε κάποια φάση όταν ο κίνδυνος του κλεισίματος των σχολείων αυτών θα είναι εμφανής, θα επιβάλλονται και τα λεγόμενα ανταποδοτικά τέλη, σαν αναγκαία προϋπόθεση για τη λειτουργία τους.

       

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8241 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:23:55 μμ »
O ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ




http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_3763.html

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8242 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:25:01 μμ »
ΔΕΝ  ΤΟ  ΕΙΔΕ  ΚΑΝΕΙΣ.Η  ΓΥΝΑΙΚΑ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ  ,ΠΑΙΖΕΙ  ΜΕ  ΤΟΝ  ΠΟΝΟ  ΜΑΣ.ΜΑΣ  ΕΧΕΙ   ΣΤΗΝ  ΑΝΑΜΟΝΗ  4   ΜΗΝΕΣ .ΦΤΑΝΕΙ  ΠΙΑ!!!!!!!
ΗΡΘΕ  ΤΟ  ΤΕΛΟΣ  ΤΗΣ...................

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8243 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:26:48 μμ »
 Τι ακριβώς προβλέπει ο νόμος που ψηφίστηκε την Παρασκευή 5 Μαρτίου στη Βουλή για τα μισθολογικά των εκπαιδευτικών – Από πότε ισχύουν οι μειώσεις – Τι προβλέπεται για τις αμοιβές για πανελλαδικές, μηχανογραφικά, του Θεμιστοκλή Ιατρού

 

 

 

Παρακάτω έκανα μία σύνοψη του νέου νόμου που ψηφίστηκε την Παρασκευή 5 Μαρτίου (http://www.taxheaven.gr/laws/circular/index/circular/11082), ειδικά σε ότι αφορά τα μισθολογικά των εκπαιδευτικών. Με κόκκινο είναι οι δικές μου παρατηρήσεις, σχετικά με το τι αναφέρεται το κάθε άρθρο.

 

 

 

Άρθρο 1
Μείωση αποδοχών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

(Αναφέρεται στη μείωση των επιδομάτων, ποια επιδόματα εξαιρούνται και πως θα γίνει αναδρομικά η κράτηση από 1/1/2010)

2. Τα πάσης φύσεως επιδόματα, αποζημιώσεις και αμοιβές γενικά, καθώς και τα με οποιαδήποτε άλλη ονομασία οριζόμενα και από οποιαδήποτε γενική ή ειδική διάταξη προβλεπόμενα των λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων της Βουλής, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), των μόνιμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος μειώνονται κατά ποσοστό δώδεκα τοις εκατό (12%).

 

Τα επιδόματα των παραγράφων Α3 των άρθρων 30 και 33 του ν.3205/2003 (Α΄297) όπως ισχύουν μειώνονται κατά ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) και τα επιδόματα των Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας, μειώνονται κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) αντίστοιχα.

 

3. Από τη μείωση της προηγούμενης παραγράφου εξαιρούνται τα επιδόματα που προβλέπονται στις παρακάτω διατάξεις, όπως ισχύουν κάθε φορά:
α) οικογενειακής παροχής (άρθρο 11 παρ.1, 30 και 33 παρ. Α4 , 35 παρ. Α5, 36 και 37 παρ. 2 ε, 38 παρ. 3 δ, 40, 41 και 42 παρ. 2 δ, 44 παρ. Α5, 47 παρ. Α4, 49 παρ. 3 ε, 51 παρ. Α2 του ν. 3205/2003, άρθρο 16 παρ. 2ε του ν. 3432/2006 (Α΄14), άρθρο 12 παρ. 2ε του ν. 3413/2005 (Α΄278), άρθρο 11 παρ. 2ε του ν. 3450/2006 (Α΄64), άρθρο 26 παρ. 2ε του ν.3585/2007 (Α΄148)),
β) χρόνου υπηρεσίας (άρθρο 30 και 33 παρ. Α1, 35 παρ. Α1, 36 και 37 παρ. 2α, 38 παρ. 3α, 40, 41 και 42 παρ. 2α, 44 παρ. Α1, 47 παρ. Α1, 48 παρ. 2α, 49 παρ. 3α και 51 παρ. Α1 του ν. 3205/2003, άρθρο 16 παρ. 2α του ν. 3432/2006, άρθρο 12 παρ. 2α του ν. 3413/2005, άρθρο 11 παρ. 2α του ν. 3450/2006, άρθρο 26 παρ. 2α του ν.3585/2007),
...........

ι) μεταπτυχιακών σπουδών (άρθρο 8 παρ. Α1 , 30 παρ. 2, άρθρο 33 παρ. 2, άρθρο 35 παρ. 2, άρθρο 37 παρ. 10, άρθρο 39 παρ. 1β, άρθρο 44 παρ. 2, άρθρο 47 παρ. 2, άρθρο 48 παρ. 2β , άρθρο 49 παρ. 3β του ν. 3205/2003, άρθρο 11 παρ. 4 του ν. 3450/2006 (Α΄64), άρθρο 16 παρ. 8 του ν. 3432/2006 (Α΄14)),
...........

ιβ) κινήτρου απόδοσης (άρθρο 12 παρ. 1 και 47 παρ. Α3 του ν. 3205/2003).

 

9. Τα ποσά που προκύπτουν από τη μείωση που προβλέπεται στο άρθρο αυτό και αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα από 1.1.2010 μέχρι την εφαρμογή του νόμου αυτού παρακρατούνται από τη μισθοδοσία των επόμενων της ψήφισης του νόμου αυτού μηνών ως εξής:
(α) για ποσά μέχρι εκατόν πενήντα ευρώ (€150) εφάπαξ,
(β) για ποσά μέχρι τριακόσια ευρώ (€300) σε δύο μηνιαίες δόσεις,
(γ) για ποσά μέχρι εξακόσια ευρώ (€600) σε τέσσερις μηνιαίες δόσεις,
(δ) για ποσά μέχρι χίλια ευρώ (€1.000) σε έξι μηνιαίες δόσεις και
(ε) για ποσά άνω των χιλίων ευρώ (€1.000) σε οκτώ μηνιαίες δόσεις.

 

Άρθρο 2
Ανώτατο όριο αποδοχών και πρόσθετων αμοιβών
(Αναφέρεται στο πως υπολογίζεται το ανώτατο όριο αποδοχών μαζί με επιδόματα από πανελλαδικές, μηχανογραφικά κ.τ.λ.)
1. Οι πάσης φύσεως αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές που καταβάλλονται στους λειτουργούς ή υπαλλήλους ή μισθωτούς με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος απαγορεύεται να υπερβαίνουν τις αποδοχές Γενικού Γραμματέα Υπουργείου, όπως αυτές κάθε φορά καθορίζονται, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή παροχή, τα επιδόματα εορτών και αδείας καθώς και τα επιδόματα των παραγράφων 7, 8 και 9 του άρθρου 12 του ν.3205/2003.
Στο ανωτέρω όριο δεν συνυπολογίζεται το επίδομα για υπηρεσία στην αλλοδαπή, όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις.

Άρθρο 3
Εισοδηματική πολιτική έτους 2010
(Αναφέρεται στο πάγωμα των μισθών)
1. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος και μέχρι 31.12.2010 απαγορεύεται η συνομολόγηση καθώς και η χορήγηση ή η καταβολή με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε λόγο, αυξήσεων στις κάθε είδους, φύσεως και ονομασίας αποδοχές των λειτουργών, υπαλλήλων και εργαζομένων κατά την ίδια χρονική περίοδο και με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο Δημόσιο εν γένει, τα ΝΠΔΔ, τους ΟΤΑ καθώς και τα ΝΠΙΔ που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται τακτικά από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και στις δημόσιες επιχειρήσεις που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των άρθρων 1 παρ. 5 και 2 παρ. 2, πέραν των συνολικών αποδοχών που καταβάλλονται κατά τη δημοσίευση του παρόντος, όπως οι αποδοχές αυτές αναπροσαρμόζονται με την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 και 2.

Άρθρο 7

Μείωση αμοιβών για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα

(Αναφέρεται στην αμοιβή για πανελλαδικές, μηχανογραφικά κ.τ.λ)

6. Ειδικά για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό που αποδεδειγμένα συμμετέχουν καθ' οιονδήποτε τρόπο στην οργάνωση, διεξαγωγή και υποστήριξη των γενικών και ειδικών εξετάσεων ή άλλης διαδικασίας εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση και την έκδοση των αποτελεσμάτων επιλογής, καθώς και στις εξετάσεις ιδιωτικών, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (Ε.ΠΑ.Λ) και Επαγγελματικών Σχολών (Ε.ΠΑΚ.) και στις αναβαθμολογήσεις γραπτών δοκιμίων μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζεται αποζημίωση με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Με όμοια απόφαση καθορίζεται εφάπαξ αμοιβή για το διοικητικό προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων που αποδεδειγμένα συμμετέχει στις ανωτέρω διαδικασίες.

 

Άρθρο 8
Λοιπές μισθολογικές ρυθμίσεις
(Αναφέρεται στην μη τιμαριθμική προσαρμογή των επιδόματος εξωδιδακτικής απασχόλησης)
1. Οι προβλεπόμενες από τα άρθρα 8 παρ. 3 εδαφ. δεύτερο, 30 και 33 παρ. Α7 του ν. 3205/2003 τιμαριθμικές αναπροσαρμογές των εν λόγω επιδομάτων καταργούνται και το ύψος αυτών καθορίζεται εφεξής στο διαμορφωμένο κατά την 31.12.2009.

 

Άρθρο 20
Έναρξη ισχύος
(Αναφέρεται στο χρόνο έναρξης του κάθε μέτρου)
1. Η ισχύς των διατάξεων του άρθρου 1 αρχίζει από 1.1.2010.
2. Η ισχύς των διατάξεων των άρθρων 2, 5 και 6 αρχίζει από 1.3.2010.
3. Η ισχύς των διατάξεων των άρθρων 12 έως και 17 αρχίζει από 4.3.2010 με εξαίρεση την περίπτωση κα) του πίνακα της παρ.1 του άρθρου 15, η ισχύς του οποίου αρχίζει από 2.5.2010.
4. Η ισχύς των λοιπών διατάξεων του νόμου αυτού αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8245 στις: Μάρτιος 21, 2010, 08:41:14 μμ »
ε βάλε και τίποτα από το youporn.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 676
Σύνολο: 677

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.