0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Daidalos στις Νοεμβρίου 14, 2009, 07:36:59 pm Αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει. Τα κενά θα αντιμετωπιστούν από το εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας, το οποίο είναι τεράστιο. Είμαστε η πρώτη χώρα στον ΟΟΣΑ σε αναλογία μαθητών ανά καθηγητή, ανά εκπαιδευτικό: 1 προς 9. Και είμαστε μέσα στις τρεις τελευταίες χώρες στις επιδόσεις στα μαθήματα. Αυτά τα θέματα θα μας αφήσουν αδιάφορους;"Γιατί έχει 25 μαθητές μέσα στην τάξη δε μας είπε...
Αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει. Τα κενά θα αντιμετωπιστούν από το εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας, το οποίο είναι τεράστιο. Είμαστε η πρώτη χώρα στον ΟΟΣΑ σε αναλογία μαθητών ανά καθηγητή, ανά εκπαιδευτικό: 1 προς 9. Και είμαστε μέσα στις τρεις τελευταίες χώρες στις επιδόσεις στα μαθήματα. Αυτά τα θέματα θα μας αφήσουν αδιάφορους;"
"Στόχος μας οι προσλήψεις με σαφή προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου του διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή μπορεί να γίνεται είτε σε επίπεδο σχολείου, είτε σε επίπεδο αρμόδιας Διεύθυνσης και ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και ο ίδιος για όλους".Xριστοφιλοπουλου.Τί εννοεί με αυτό; Δεν κατάλαβα δλδ...Πως θα διορίζεται ένας ωρομίσθιος ή αναπληρωτης; Η' δεν θα υπάρχουν καθόλου αυτοί; και θα τους διορίζει η ΔΙΔΕ ή το σχολείο; Δλδ όποιος κατάγεται απο ένα μέρος θα διορίζεται μόνιμος; Μου το εξηγήτε παρακαλώ;
Δικιά μου εκτίμηση είναι ότι η "διαδρομή" για να γίνει αυτό θα είναι η εξής:διαφοροποίηση του σχολικού προγράμματος ανά περιοχή με την δικαιολογία των "τοπικών αναγκών"-> πέρασμα της οικονομικής διαχείρισης των σχολείων στους δήμους (έχει ήδη αρχίσει να γίνετια αυτό με τις προσχολικές βαθμίδες) -> υποχρηματοδότηση των δήμων (ήδη συμβαίνει αυτό) που θα οδηγήσει στην αδυναμία τους να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις των σχολείων -> εξαναγκασμός των σχολείων να αρχίσουν να αναζητούν μόνα τους τους απαραίτητους πόρους εκτός των κρατικών κονδυλίων (με ιδιωτικές πρωτοβουλίες δλδ) το οποίο θα ονομαστεί "αυτοδιαχείριση" και θα γίνει με το πρόσχημα της "ορθής διαχείρισης και της διαφάνειας" στα οικονομικά -> πρόσληψη εκπαιδευτικών σε ιδιωτική βάση που θα έρθει να "δέσει" με το γεγονός ότι η ΕΕ προστάζει γενικότερη συρρίκνωση του δημόσιου τομέα
Παράθεση από: Ikaria στις Νοεμβρίου 17, 2009, 01:20:42 am"Στόχος μας οι προσλήψεις με σαφή προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου του διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή μπορεί να γίνεται είτε σε επίπεδο σχολείου, είτε σε επίπεδο αρμόδιας Διεύθυνσης και ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και ο ίδιος για όλους".Xριστοφιλοπουλου.Τί εννοεί με αυτό; Δεν κατάλαβα δλδ...Πως θα διορίζεται ένας ωρομίσθιος ή αναπληρωτης; Η' δεν θα υπάρχουν καθόλου αυτοί; και θα τους διορίζει η ΔΙΔΕ ή το σχολείο; Δλδ όποιος κατάγεται απο ένα μέρος θα διορίζεται μόνιμος; Μου το εξηγήτε παρακαλώ;Εννοεί πως σιγά σιγά, τα ελληνικά σχολεία θα εναρμονιστούν με τις οδηγίες της ΕΕ και θα λειτουργούν ως ανεξάρτητες σχολικές μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι , όπως και στο εξωτερικό, οι καθηγητές θα επιλέγονται και θα προσλαμβάνονται από κάθε σχολείο ξεχωριστά (όπως κάνει μία ιδιωτική εταιρία) και θα πληρώνονται με ότι μισθό "παζαρέψουν".Δικιά μου εκτίμηση είναι ότι η "διαδρομή" για να γίνει αυτό θα είναι η εξής:διαφοροποίηση του σχολικού προγράμματος ανά περιοχή με την δικαιολογία των "τοπικών αναγκών"-> πέρασμα της οικονομικής διαχείρισης των σχολείων στους δήμους (έχει ήδη αρχίσει να γίνετια αυτό με τις προσχολικές βαθμίδες) -> υποχρηματοδότηση των δήμων (ήδη συμβαίνει αυτό) που θα οδηγήσει στην αδυναμία τους να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις των σχολείων -> εξαναγκασμός των σχολείων να αρχίσουν να αναζητούν μόνα τους τους απαραίτητους πόρους εκτός των κρατικών κονδυλίων (με ιδιωτικές πρωτοβουλίες δλδ) το οποίο θα ονομαστεί "αυτοδιαχείριση" και θα γίνει με το πρόσχημα της "ορθής διαχείρισης και της διαφάνειας" στα οικονομικά -> πρόσληψη εκπαιδευτικών σε ιδιωτική βάση που θα έρθει να "δέσει" με το γεγονός ότι η ΕΕ προστάζει γενικότερη συρρίκνωση του δημόσιου τομέα Ρεζουμέ: όπως και στας Ευρώπας, εάν είσαι γονιός και θέλεις να πάει το παιδί σου σε σχολείο της προκοπής, πρέπει να έχεις αρκετά λεφτά για να μένεις σε "καλή" περιοχή όπου ο δήμος θα έχει αρκετά λεφτά για να δίνει ,με "καλά" σχολεία, και να χεις να δίνεις πιθανότατα και κάποια δίδακτρα "επικουρικά" της δημόσιας χρηματοδότησης. Άμα είσαι αγρότης στην Κωλοπετινίτσα, οι πιθανότητες επιστημονικής κατάρτισης του παιδιού σου θα τείνουν μαθηματικώς στο μείον άπειρο, καθότι φράγκα γιοκ, και έτσι κι αλλιώς οι "τοπικές ανάγκες" θα επιβάλουν τα παιδιά της αγροτικής περιοχής να κάνουν το μάθημα "εισαγωγή στον χειρισμό τσάπας" από την Α' γυμνασίου.
Τρίωρη στάση και συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα κάνουν οι καθηγητές στις 30 ΝοεμβρίουΣυγκέντρωση διαμαρτυρίας την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου στη 1 το μεσημέρι, έξω από το υπουργείο Παιδείας θα πραγματοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με απόφαση της ΟΛΜΕ, αντιδρώντας στις εξαγγελίες της υπ. Παιδείας. Στα πλαίσια αυτά η Ομοσπονδία έχει κηρύξει 3ωρη στάση εργασίας. Σύμφωνα με πληροφορίες πολλές ΕΛΜΕ προσανατολίζονται στη συμπληρωματική κήρυξη 3ωρης στάσης.Άρχισαν τα όργανα! Λογικό ήταν, μπήκε σαν ταύρος σε υαλοπωλείο.