*

Αποστολέας Θέμα: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας  (Αναγνώστηκε 91637 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elias vassiliou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #98 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 09:12:37 μμ »
Οι διασταυρωμένες δηλώσεις του υφυπουργού κ. Πανάρετου στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ: ότι αν έχει κάποιος ένα πτυχίο  δεν σημαίνει ότι είναι εκπαιδευτικός αποτελούν μείζον θέμα για την ελληνική Παιδεία και την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Ο ίδιος ο υφυπουργός και πανεπιστημιακός ακυρώνει και απαξιώνει με τις δηλώσεις του όλες τις παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές. Το γεγονός αυτό αποτελεί έντονη προσβολή της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των εκατοντάδων χιλιάδων πτυχιούχων των σχολών αυτών. Οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι δεν δίνεται το δικαίωμα σε κανένα πολιτικό ή πολίτη να μειώνει την εθνική εκπαίδευση προκειμένου να περάσει τις πολιτικές του απόψεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #99 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 09:48:41 μμ »
τον έκλεισες...για το μάτι της κουζίνας δεν είμαι σίγουρος....

δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?

Και το μάτι της κουζίνας Μαικ. Απλά είσαι σε λάθος θέμα.
Πάντως επειδή επειμένεις ως ΠΕ03 αναπληρωτής θα σου πώ.
Υπάρχουν αρκετοί μαθηματικοί ακόμη ειδικής στον πίνακα που δεν έχουν κληθεί. Άρα της γενικής καποιος δεν έχει ελπίδες αναπλήρωσης στην ειδική. Εκείνο που πολύ πιθανά συμβαίνει είναι κλήση μαθηματικών γενικής ως ωρομισθιους ειδικής και η εξήγηση είναι ότι υπάρχουν σε κάθε περιφέρεια λίγα ονόματα με αποτέλεσμα να συμπληρώνεται ο πίνακας με τους αμέσως επόμενους γενικής. Όσο για δευτερη ανάθεση δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο. Εκτός κι αν παίζει κάτι βυσματικό.
και όμως...αν τελείωσει ο πίνακας ωρομισθίων μιας περιοχής πρέπει να καλέσουν απο τον πίνακα ωρομισθίων εα άλλων περιοχων ήαπο τον πίνακα αναπληρωτων ειδικής....κ όπως και να έχει να δωθούν ώρες μαθηματικών ως β ανάθεσ σε συναφείς ειδικότητες...το να καλούνται απο τον πίνακα γενικής δεν είναι σωστό κατα τη γνωμη μου...

το συνεχίζω εδώ γιατί διάβασα οτι θα συνατνηθούν κάποιοι με στελέχη του υπουργείου και θα ήθελα να το θέσουν...

Αποσυνδεδεμένος matlab88

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #100 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 10:53:21 μμ »


δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?
[/quote]

Και το μάτι της κουζίνας Μαικ. Απλά είσαι σε λάθος θέμα.
Πάντως επειδή επειμένεις ως ΠΕ03 αναπληρωτής θα σου πώ.
Υπάρχουν αρκετοί μαθηματικοί ακόμη ειδικής στον πίνακα που δεν έχουν κληθεί. Άρα της γενικής καποιος δεν έχει ελπίδες αναπλήρωσης στην ειδική. Εκείνο που πολύ πιθανά συμβαίνει είναι κλήση μαθηματικών γενικής ως ωρομισθιους ειδικής και η εξήγηση είναι ότι υπάρχουν σε κάθε περιφέρεια λίγα ονόματα με αποτέλεσμα να συμπληρώνεται ο πίνακας με τους αμέσως επόμενους γενικής. Όσο για δευτερη ανάθεση δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο. Εκτός κι αν παίζει κάτι βυσματικό.
[/quote]
και όμως...αν τελείωσει ο πίνακας ωρομισθίων μιας περιοχής πρέπει να καλέσουν απο τον πίνακα ωρομισθίων εα άλλων περιοχων ήαπο τον πίνακα αναπληρωτων ειδικής....κ όπως και να έχει να δωθούν ώρες μαθηματικών ως β ανάθεσ σε συναφείς ειδικότητες...το να καλούνται απο τον πίνακα γενικής δεν είναι σωστό κατα τη γνωμη μου...

το συνεχίζω εδώ γιατί διάβασα οτι θα συνατνηθούν κάποιοι με στελέχη του υπουργείου και θα ήθελα να το θέσουν...



φιλε αυτο που λες ισχυσε μονο την περσινη χρονια : 2008-2009, λογω του μειωμενου αριθμου που ηταν γραμμενοι στον πινακα αναπληρωτων και ωρομισθιων της ειδικης αγωγης.
Αυτο μοως αλλαξε τραγικα την φετινη χρονια : 2009-2010- οι εγγεγραμενοι στους πινακες τριπλασιαστηκαν!! Οποτε οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει ουτε 1 στο 1.000.000 να φωναξουν απο αλλες ειδικοτητες για να διδαξουν Μαθηματικα. Ποσω μαλλον οταν οι ιδιοι Μαθηματικοι που ειναι φετος γραμμενοι στους πινακες αναπληρωτων και ωρομισθιων ειδικης αγωης, οι μισοι κια .. δεν εχουν κληθε9ι (και μαλλον δεν θα κληθουν)!!
Να μην σε απογοητευσω αλλα η ειδικη αγωγη "μπουκωσε"!!

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #101 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 10:55:31 μμ »
Θετικό της συγκέντρωσης αποτελεί η ηχηρή παρουσία αναπληρωτών ειδικής αγωγής, οι οποίοι αναλογικά υπήρξαν εξαιρετικά μεγάλος αριθμός συγκεντρωθέντων. Οι δε νέες εγγραφές στην επιτροπή υπήρξαν δεκάδες, ενώ θα δημιουργηθεί επίσημος σύλλογος καθηγητών ειδικής αγωγής.  




το ότι δεν έχει πει τίποτα ακόμα για την ειδική αγωγή είναι καλό ή μας το φυλάει για χριστουγεννιάτικο δώρο;;;
Προσωπικά περίμενα περισσότερο κόσμο στο υπουργείο...νομίζω πως δεν έχουν συνειδητοποιήσει όλοι τι πάει να κάνει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #102 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 11:06:07 μμ »


δηλαδή αν καλούν απο τους πίνακες της γενικής αγωγής άτομα δεν αποτελεί θέμα για τους αναπληρωτές? ή αυτούς που θέλουν να γίνουν αναπληρωτές?

Και το μάτι της κουζίνας Μαικ. Απλά είσαι σε λάθος θέμα.
Πάντως επειδή επειμένεις ως ΠΕ03 αναπληρωτής θα σου πώ.
Υπάρχουν αρκετοί μαθηματικοί ακόμη ειδικής στον πίνακα που δεν έχουν κληθεί. Άρα της γενικής καποιος δεν έχει ελπίδες αναπλήρωσης στην ειδική. Εκείνο που πολύ πιθανά συμβαίνει είναι κλήση μαθηματικών γενικής ως ωρομισθιους ειδικής και η εξήγηση είναι ότι υπάρχουν σε κάθε περιφέρεια λίγα ονόματα με αποτέλεσμα να συμπληρώνεται ο πίνακας με τους αμέσως επόμενους γενικής. Όσο για δευτερη ανάθεση δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο. Εκτός κι αν παίζει κάτι βυσματικό.
[/quote]
και όμως...αν τελείωσει ο πίνακας ωρομισθίων μιας περιοχής πρέπει να καλέσουν απο τον πίνακα ωρομισθίων εα άλλων περιοχων ήαπο τον πίνακα αναπληρωτων ειδικής....κ όπως και να έχει να δωθούν ώρες μαθηματικών ως β ανάθεσ σε συναφείς ειδικότητες...το να καλούνται απο τον πίνακα γενικής δεν είναι σωστό κατα τη γνωμη μου...

το συνεχίζω εδώ γιατί διάβασα οτι θα συνατνηθούν κάποιοι με στελέχη του υπουργείου και θα ήθελα να το θέσουν...



φιλε αυτο που λες ισχυσε μονο την περσινη χρονια : 2008-2009, λογω του μειωμενου αριθμου που ηταν γραμμενοι στον πινακα αναπληρωτων και ωρομισθιων της ειδικης αγωγης.
Αυτο μοως αλλαξε τραγικα την φετινη χρονια : 2009-2010- οι εγγεγραμενοι στους πινακες τριπλασιαστηκαν!! Οποτε οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει ουτε 1 στο 1.000.000 να φωναξουν απο αλλες ειδικοτητες για να διδαξουν Μαθηματικα. Ποσω μαλλον οταν οι ιδιοι Μαθηματικοι που ειναι φετος γραμμενοι στους πινακες αναπληρωτων και ωρομισθιων ειδικης αγωης, οι μισοι κια .. δεν εχουν κληθε9ι (και μαλλον δεν θα κληθουν)!!
Να μην σε απογοητευσω αλλα η ειδικη αγωγη "μπουκωσε"!!
[/quote]

υπάρχει μαθηματικός ειδικής αγωγής που δεν έχει κληθεί ουτε ως ωρομίσθιος???διότι άλλα μαθαίνω απο μέσα

Αποσυνδεδεμένος ouff

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #103 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 11:33:04 μμ »
παιδιά που και ποτε θα γινει η επόμενή συνάντηση?

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #104 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 12:08:56 πμ »
είστε σίγουροι ότι θα σας αφήσει εκτός ΑΣΕΠ???

ούτως η άλλως είπε όλοι μέσω ΑΣΕΠ αρα είναι δύσκολο να σας αφήσει εκτός

και αν πει ότι για να έχει κάποιος ελπίδες μόνιμου διορισμού και να μετρήσουν τα μόρια του πρέπει να έχει ΑΣΕΠ...άρα σας υποχρεώνει όλους να δώσετε...

Αποσυνδεδεμένος lang

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #105 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 12:21:46 πμ »
Ο εξωκοινοβουλευτικός λοιπόν υπουργός κ. Πανάρετος που με την φοβερή του δήλωση ότι
αν έχει κάποιος ένα πτυχίο  δεν σημαίνει ότι είναι εκπαιδευτικός

 
     μήπως έχει ξεχάσει οτι τους φοιτητές που έχει και διδάσκει τους έχουν στείλει οι καθηγητές με ένα πτυχίο?
 
     μήπως σκέφτηκε οτι  ακυρώνει την υπόσταση των μονίμων- αναπληρωτών και ωρομισθίων συναδέλφων με ένα πτυχίο ?

     μήπως έχει ξεχάσει οτι πήρε τη γυμνασιακή του παιδεία απο καθηγητές   με ένα πτυχίο?

     μήπως πρέπει να του καταθέσουμε μια μήνυση για να μάθει τι σημαίνει ένα πτυχίο?

Γιατί δεν μας λέει για την δωρεάν παιδεία του ΟΠΑ ,του οποίου είναι πρωτεργάτης με βιομηχανία μεταπτυχιακών αξίας 3000€ και βάλε???

Αποσυνδεδεμένος elias vassiliou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #106 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:09:13 πμ »
Άρθρο της ελευθεροτυπίας για τους πίνακες Ειδικής Αγωγής 
http://www.enet.gr/?i=news.el.epi-isois-orois&id=107268

Η πραγματικότητα του ελλείμματος σε αριθμούς έχει ως εξής : Το 90% των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην χώρα μας, δεν ολοκληρώνουν την βασική εκπαίδευση.

Οι ούτως ή άλλως λίγες σε αριθμό Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ), στο συντριπτικό ποσοστό τους (90%) βρίσκονται στον χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μόλις μία στις δέκα είναι στον χώρο της δευτεροβάθμιας. Το οποίον σαφώς παραπέμπει σε μια πολιτική λογική “χαμηλών προσδοκιών” έναντι των παιδιών με αναπηρία, που αντιλαμβάνεται ως επαρκή την φοίτησή τους στο δημοτικό σχολείο.

Άλλωστε, 250 όλοι και όλοι είναι οι πλήρως εξειδικευμένοι στην Ειδική Αγωγή (Ε.Α.) καθηγητές μέσης εκπαίδευσης στην χώρα μας, ενώ οι έχοντες μετάσχει έστω σε στοιχειώδεις περί Ε.Α. επιμορφώσεις δεν ξεπερνούν το 7% του συνόλου του εκπαιδευτικού προσωπικού. Μαύρα χάλια...

Και τι κάνει η πολιτεία γιά αυτά; Τίποτε άλλο από το να τα αναπαράγει με κάθε τρόπο. Καταρχάς, προχωρώντας σε διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ με εξειδικευμένα κριτήρια Ε.Α. (μεταπτυχιακούς τίτλους κ.ο.κ.) μόνο για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αγνοώντας τα γιά την δευτεροβάθμια! Και στην συνέχεια- με απόφαση της νέας υπουργού παιδείας- τερματίζοντας την δυνατότητα διορισμού μέσω των πινάκων αναπληρωτών που κάθε χρόνο λίγο πριν τα Χριστούγεννα τροφοδοτούσε τις ΣΜΕΑ με εξειδικευμένο (και μόνο) προσωπικό, και κάλυπτε κάποια από τα τεράστια κενά.

Η τελευταία εξέλιξη, αποτέλεσε προϊόν της ανάγκης να διασφαλιστεί το αδιάβλητο και αξιοκρατικό των προσλήψεων στην εκπαίδευση. Ομως, σε ότι αφορά τον χώρο της Ειδικής Αγωγής, απειλεί δυστυχώς να επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, όπως αμέσως παρακάτω ολίγον αναλυτικότερα θα εξηγήσουμε : Η κατάργηση των πινάκων αναπληρωτών, στην πράξη σημαίνει ότι τα επιστημονικά προσόντα που εξειδικευμένα αφορούν την Ειδική Αγωγή θα προσμετρώνται πλέον ως ισοδύναμα με τα όποια...γενικά προσόντα. Τούτο διότι οι ΣΜΕΑ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα αντλούν πλέον προσωπικό μέσω των διαγωνισμών ΑΣΕΠ Γενικής Αγωγής.

Δηλαδή – για παράδειγμα – ένας φιλόλογος που έγραψε 90% στα αρχαία ελληνικά αλλά δεν γνωρίζει διόλου Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, θα προτιμάται έναντι ενός χειρότερου στα αρχαία συνυποψηφίου του που όμως διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις (και πτυχία) Ειδικής Αγωγής γιά το αντικείμενο της κώφωσης, γιά διορισμό σε σχολείο με κωφούς μαθητές! Υπό την ίδια έννοια, αριστεύσαντες στα μαθηματικά μαθηματικοί θα μπορούν να επιλεγούν για να διδάξουν σε σχολείο με τυφλούς μαθητές χωρίς να γνωρίζουν γραφή Braille, ή φυσικοί να διδάξουν παιδιά με αυτισμό χωρίς την απειροελάχιστη περί τον αυτισμό εξειδίκευση.

Πρόκειται περί εφαρμογής στην πράξη της λογικής του παραλόγου, που στο όνομα μιάς γενικευμένου τύπου αξιοκρατίας, ισοπεδώνει την αξία των σχετικών με την Ε.Α. τίτλων σπουδών. Ενας ειδικός παιδαγωγός που διαθέτει ένα τουλάχιστον μεταπτυχιακό στην Ε.Α., καλείται πλέον εάν θέλει να διεκδικήσει διορισμό με καλές πιθανότητες, να επενδύσει στην φροντιστηριακή επιμόρφωση-προετοιμασία γιά την συμμετοχή στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ, αντί να προσπαθήσει να εξελίξει τους επιστημονικούς τίτλους του.

Το διαλεκτικό αντίθετο των σχετικών με την “αναγκαιότητα επένδυσης στην γνώση” κυβερνητικών εξαγγελιών. Αντί επιλόγου : Η έννοια της αξιοκρατίας επ’ ουδενί δεν μπορεί να σημαίνει γενικευμένη ... ισοπέδωση προς τα κάτω.

Ειδικότερα σε ότι αφορά την Ειδική Αγωγή – Εκπαίδευση και δη την δευτεροβάθμια που βρίσκεται – κυριολεκτικά – σε μαύρα χάλια, θα έπρεπε να σημαίνει το ακριβώς αντίθετο.

Η επιτροπή αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ευχαριστεί θερμά τους δημοσιογράφους της ελευθεροτυπίας για την ανάδειξη του σοβαρού θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:11:12 πμ από elias vassiliou »

Αποσυνδεδεμένος panagopou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #107 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 01:12:45 μμ »
sparos, αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον μας το φυλάει για έκπληξη και δυσάρεστη μάλιστα...το θέμα μας αφορά όλους και πρέπει να κινητοποιηθούμε όσο μπορεί ο καθένας και μέσα από τις μαζικές κινητοποιήσεις. Πρέπει να ενημερωθούν και άλλοι, γιατί πιστεύω αυτό που λέει η arist, αν πει για όλους Ασεπ και προυπηρεσία, τότε θα ισχύσει και για μας. Η εφημερίδα ελευθεροτυπία πάντως έθεσε το θέμα άψογα....

Αποσυνδεδεμένος elias vassiliou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #108 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 03:11:31 μμ »
Πηγές από μέλη πανεπιστημιακών φορέων που διοργανώνουν σεμινάρια αναφέρουν ότι το υπουργείο έχει δώσει γραμμή για κατάργηση των σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής αλλά και εξομοίωση των διδκτορικών και μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής με άλλα από άλλο αντικείμενο.

 Όπως αναφέρει και το άρθρο της ελευθεροτυπίας ενδέχεται πλήρης κατάρρευση της Ειδικής Αγωγής.

Μόλις πληροφορηθούμε για τα πιθανά  σενάρια θα ενημερώσουμε τους συναδέλφους.

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #109 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 03:35:32 μμ »
τι θα γινει τελικα με αυτα τα σεμιναρια? αν ειναι να τα καταργησουν να μας το πουν εγκαιρα.εγω μεχρι τις 20 δεκεμβριου πρεπει να δωσω την 2η δοση(700 ευρω).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:30:31 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #110 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 03:50:59 μμ »
όντως παιδιά τα σεμινάρια ακούγεται πλέον πολύ έντονα ότι θα καταργηθούν..άλλωστε έχει πλέον γεμίσει ο τόπος....

θα γίνει κάτι παρόμοιο με τα σεμινάρια πληροφορικής που καταργήθηκαν ξαφνικά το 2000..ευτυχώς τότε δεν έδωσα χρήματα...μόλις είχα γραφτεί  και τελικά καταργήθηκαν

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #111 στις: Δεκέμβριος 01, 2009, 03:51:57 μμ »
πιεστε αυτούς που σας κάνουν σεμινάρια να σας πουν....αν και λογικα θα το διαψεύσουν...να χάσουν τα ωραία τους ευρουλάκια???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161914
  • Σύνολο θεμάτων: 19237
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.