0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
στο τελος θα παει σπιτι της με συνοπτικες διαδικασιες και θα ησυχασουμε ολοι.
Δεν εγκαταλείπουμε και εγώ προσωπικά δεν θα εγκαταλείψω ακόμη κι αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.Παρεπιπτόντως δεν αρχίζουμε ένα νέο κύκλο μαζικών Mail?Μπείτε και στα www.papandreou.gr, www.samarasantonis.gr Και γράψτε στη φόρμα επικοινωνίας την άποψη μας για τη λατρεμένη υπουργό και τα σχέδιά της.
;Παράθεση από: amer στις Δεκέμβριος 08, 2009, 09:37:27 μμΔεν εγκαταλείπουμε και εγώ προσωπικά δεν θα εγκαταλείψω ακόμη κι αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα.Παρεπιπτόντως δεν αρχίζουμε ένα νέο κύκλο μαζικών Mail?Μπείτε και στα www.papandreou.gr, www.samarasantonis.gr Και γράψτε στη φόρμα επικοινωνίας την άποψη μας για τη λατρεμένη υπουργό και τα σχέδιά της.Τι δωρο να της κάναμε για την ονομαστική της εορτή;;;;;;;;;;;;;
Αγαπητοί συνάδελφοι, για το χώρο της Ειδικής Αγωγής δεν πρέπει να εφαρμοσθεί κανένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ, διότι δεν μπορεί να αναδείξει τις πολύχρονες γνώσεις και εμπειρίες, που έχουν κατακτηθεί από τα διδακτορικά της Ειδικής Αγωγής, από τα ελληνικά μεταπτυχιακά διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή, που είναι από τα καλύτερα στον κόσμο, από τη γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, από τη γνώση της γραφής Braille, από το πλήθος τον σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή, από την εξειδικευμένη γνώση συστημάτων επικοινωνίας (Makaton, Teech, Pecs), που χρησιμοποιούνται κατακόρον στον αυτισμό στη νοητική καθυσέρηση και σε άλλες μορφές αναπηρίας. Η συνθήκη της Λισαβώνας τονίζει την άρτια εκπαίδευση και επιμόρφωση των ανάπηρων μαθητών με ειδικούς εκπαιδευτικούς, που κατέχουν τα παραπάνω προσόντα. Πουθένα σε καμία χώρα παγκοσμίως για την πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν γίνεται γραπτώς διαγωνισμός, αλλά λαμβάνονται υπόψη τα παραπάνω προσόντα, καθώς και η πολύτιμη προϋπηρεσία στις ειδικές εκπαιδευτικές δομές της χώρας, που πλαισιώνει και τροφοδοτεί τα προαναφερθέντα προσόντα της Ειδικής Αγωγής. Προτείνω να λαμβάνονται ιεραρχικά υπόψη1. Οι κάτοχοι με διδακτορικό της Ειδικής Αγωγής2. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διετούς φοίτησης στην Ειδική Αγωγή και μετά οι κάτοχοι μεταπτ. μονοετούς φοίτησης.3. Ταυτόχρονα να συνυπολογίζεται η προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή, η γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, η γνώση της γραφής Braille, η γνώση Η/Υ, η κατοχή σεμιναρίων στην Ειδική Αγωγή και η γνώση συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας, όπως το Makaton, Pecs κτλ.