*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ 2010-2011  (Αναγνώστηκε 42744 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 09:42:34 pm »
Έλεος ρε παιδιά με τους διαχωρισμούς! Αν προσπαθούμε να βγάλουμε έτσι άκρη απέναντι στην επίθεση που έχει ξεκινήσει εναντίον του κλάδου-και όχι μόνο- είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Ανακαλύψαμε τον αυθεντικό φιλόλογο του κλασικού, μετά ανακαλύψαμε τον αυθεντικό φιλόλογο του ΦΠΨ, σε λίγο ποιος ξέρει και τι άλλο θα ανακαλύψουμε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:50:08 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 10:53:15 pm »
Αν και δεν είμαι φιλόλογος, πιστεύω ότι πρέπει να σπάσει ο κλάδος σε επιμέρους ειδικότητες και ο καθένας να εξετάζεται σε μαθήματα της ειδικότητάς του με βάση τις σπουδές του. Επίσης, οι προκυρήξεις των θέσεων να γίνονται ανά κλάδο ,δηλαδή θέλω τόσους κλασικούς φιλολόγους, τόσους ιστορικούς, τόσους από ΦΠΨ κτλ. Είναι απαράδεκτο να έχουν δικό τους κλάδο οι ΠΕ33 (δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους,το καθεστός σχολιάζω) με απόφοιτους από μόνο μια σχολή και στον ΠΕ02 να συνοστίζονται τόσες ειδικότητες.Αν θέλετε να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος η γνώμη μου έιναι να διεκδικήσετε ΑΜΕΣΑ ένα διαχωρισμό στη λογική του κλάδου ΠΕ04. Όσο για τα υπόλοιπα...για μένα οι τίτλοι και οι ονομασίες δε λένε ΤΙΠΟΤΑ. Τι κι αν έχεις πάρει πτυχίο με 40 , η πράξη σε κάνει εκπαιδευτικό , η εμπειρία, η δουλειά, η ικανοποίηση να βλέπεις τους μαθητές σου να πετυχαίνουν και τους κόπους σου να ανταμείβονται. Και τα μαθήματα δε διακρίνονται σε vip και παρακατιανά. Αλλιώς θα κάναμε μόνο φιλολογικά ή μόνο μαθηματικά κτλ. Η ιστορία -δε- για μένα προσωπικά είναι ένα αντικείμενο που επειδή ακριβώς δεν διδάσκονταν επαρκώς στο σχολείο και παπαγάλιζα, όταν άρχισα να τη διαβάζω σοβαρά (φοιτητής πια) συνειδητοποίησα τη πραγματική της αξία. Είναι σημαντικό λοιπόν να έχουμε εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς να τη διδάσκουν όπως -βέβαια- το ίδιο ισχύει και για τα άλλα μαθήματα. Καθένας στην ειδικότητά του λοιπόν γιατι κανένας μας δεν περισσεύει..
Άλλο μπήκα να βρω στο φόρουμ και για άλλο κατέληξα να γράφω. Επειδή ακούω για το διαχωρισμό απ' πολλούς, θα ήθελα να μου λύσετε την εξής απορία. Ποιος πρέπει να κάνει Ξενοφώντα π.χ. στην Α΄λυκείου, ο απόφοιτος του κλασικού, γιατί γνωρίζει καλύτερα γραμματική και συντακτικό, ο ιστορικός, εφόσον πρόκειται για ιστορικό κείμενο ή απόφοιτος του ΦΠΨ, γιατί έχει εξειδίκευση στα παιδαγωγικά και ξέρει πώς να παρουσιάσει τη συγκεκριμένη ενότητα. Νομίζω ότι παραλογίζεστε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 10:58:53 pm »
Έλεος ρε παιδιά με τους διαχωρισμούς! Αν προσπαθούμε να βγάλουμε έτσι άκρη απέναντι στην επίθεση που έχει ξεκινήσει εναντίον του κλάδου-και όχι μόνο- είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Ανακαλύψαμε τον αυθεντικό φιλόλογο του κλασικού, μετά ανακαλύψαμε τον αυθεντικό φιλόλογο του ΦΠΨ, σε λίγο ποιος ξέρει και τι άλλο θα ανακαλύψουμε...

η αυθεντικη μαϊμου....δεν βαρεθηκατε να τσακωνεσται για το ιδιο θεμα;; ??? :P :P
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:24:49 pm »

Άλλο μπήκα να βρω στο φόρουμ και για άλλο κατέληξα να γράφω. Επειδή ακούω για το διαχωρισμό απ' πολλούς, θα ήθελα να μου λύσετε την εξής απορία. Ποιος πρέπει να κάνει Ξενοφώντα π.χ. στην Α΄λυκείου, ο απόφοιτος του κλασικού, γιατί γνωρίζει καλύτερα γραμματική και συντακτικό, ο ιστορικός, εφόσον πρόκειται για ιστορικό κείμενο ή απόφοιτος του ΦΠΨ, γιατί έχει εξειδίκευση στα παιδαγωγικά και ξέρει πώς να παρουσιάσει τη συγκεκριμένη ενότητα. Νομίζω ότι παραλογίζεστε!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να το συνεχίσω λίγο;   :)
Ποιος πρέπει να κάνει Φιλοσοφικό Λόγο κατεύθυνσης Γ' λυκείου; Ο απόφοιτος του κλασικού, γιατί γνωρίζει καλύτερα γραμματική και συντακτικό, ο απόφοιτος του ιστορικού ή ο απόφοιτος του ΦΠΨ, εφόσον πρόκειται για φιλοσοφία (συν ότι ξέρει να παρουσιάζει τη συγκεκριμένη ενότητα λόγω παιδαγωγικών);  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:50:08 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:31:29 pm »
ΑΝΤΕ ΠΆΛΙ !!!του κλασικού αγαπητέ και φετος όλοι οι μαθητες μου είναι θεωρητικής κατεύθυνσης ,μια χαρά τους τα εξηγώ μια χαρά τα καταλαβαίνουν και μια χαρά γράφουν στο σχολείο .Εντάξει πια δεν είμαστε ειδικοι μόνο στο λύω -λύεις -λύει διαβάστε κανέναν οδηγό σπουδών πρώτα .

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:35:04 pm »
κυριε κυριε να πω να πωωωω....να κανει η μανα.. :P ξεκολληστε μη ξυνετε τα νυχια σας παλι...ολοι απ εξω θα μεινουμε αρα τσαμπα θα τσακωθουμε παλι.. ;)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:43:31 pm »
στην αναφορά μου εννοουσα ότι αν και είμαι του κλασικού ,οπως εγω ,όμοια και αλλοι συνάδελφοι μου ανταποκρίνονται στο φιλοσοφικό λόγο δλδ άκυρες αναφορες σε θέμα που αναφέρεται στον επερχόμενο ΑΣΕΠ κατα τ΄άλλα ....ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 10, 2010, 11:49:50 pm »
στην αναφορά μου εννοουσα ότι αν και είμαι του κλασικού ,οπως εγω ,όμοια και αλλοι συνάδελφοι μου ανταποκρίνονται στο φιλοσοφικό λόγο δλδ άκυρες αναφορες σε θέμα που αναφέρεται στον επερχόμενο ΑΣΕΠ κατα τ΄άλλα ....ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ
Το ίδιο καλά ανταποκρίνονται  και οι πτυχιούχοι άλλων τμημάτων σε ό,τι θεωρούν κάποιοι "χωράφια" των πτυχιούχων του κλασικού. Και αφού επήλθε  ειρήνη στους κλαδους της Φιλοσοφικής, ΑΣΕΠ ! ;)

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 12:14:28 am »
MARKOS ζούμε, υπουργό παιδείας να σε δούμε!!!
Όπως και να χει το θέμα, όπως διάβασα και αλλού εδώ μέσα, υπάρχει σκέψη να μπούνε νηπιαγωγοί στα δημοτικά. Για εμάς πάλι τπτ...η μόνη λύση είναι να ενωθούμε όλοι μαζί μπας και δει ο τόπος μια άσπρη μέρα

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 08:19:02 am »
Συνάδελφοι, στο facebook να δείτε τι γίνεται! Γιατί η αρρωστημένη αλαζονεία και η εμπαθής επίθεση κάποιων φοιτητών και φοιτητριών των τμημάτων Φιλολογίας και ιδίως της... "ιερής" (!) κατεύθυνσης κλασικής Φιλολ. (άκουσον-άκουσον! Χωρίς να έχουν πάρει ακόμα πτυχίο τα παιδάκια, αν το πάρουν ποτέ, γράφουν με τέτοιο μίσος για τα άλλα τμήματα, κυρίως ΦΠΨ και Ιστορίας-Αρχαιολογίας!) έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Τους/τις λυπάμαι. Δεν έχουν μάθει, προφανώς, ότι ο αρρωστημένος αυτός κλασικισμός (ακόμα και ψευτοκλασικισμός) των προηγούμενων αιώνων, αυτή η αρχαιολαγνεία, έφερε μεγάλες συμφορές στον τόπο μας, στην εκπαίδευσή μας, στη ζωή μας... Αλλά πού να τα μάθουν...; Σε ποιο από τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών τους; (το οποίο, παρεμπιπτόντως, έχω μελετήσει ΠΑΡΑ πολύ καλά)

Aspinoulas, όπως έχουμε επανειλημμένως τονίσει ο κλάδος των ΠΕ02, των λεγομένων φιλολόγων καθηγητών των ανθρωπιστικών επιστημών, δεν μπορεί να σπάσει. Γιατί τα αντικείμενά μας αλληλοσυμπληρώνονται και είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, σε αντίθεση με τους ΠΕ04, των φυσικών (θετικών) επιστημών. Άρα, διαχωρισμός δε γίνεται.

Μάρκο, αν και οι... "γνησιότητες" δε με βρίσκουν σύμφωνο, από όποιο στόμα και αν ακούγονται, καταλαβαίνω το συλλογισμό σου και έχεις απόλυτο δίκιο ότι το τμήμα μας είναι το πλέον καθηγητικό από όλα, από τη στιγμή που θεραπεύει την επιστήμη της αγωγής και εκπαίδευσης. Επομένως, όλοι οι υπόλοιποι, στους οποίους δίνεται η πρόσβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τόσες ελλείψεις στην Παιδαγωγική & Διδακτική (και Ψυχολογία) μήπως χατιρικώς λέγονται εκπαιδευτικοί; (ας θυμηθούμε και το Νόμο 2525/97 και το Πιστοποιητικό...)

ΥΓ: Δεν είμαι του σεβαστού σας ΙΑΚΑ του
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 09:03:58 am »
Δουλειά δεν έχει ο διάολος... ή αλλιώς : τί έχουν τα έρμα και ψοφάν...

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 11:29:47 am »
το θέμα είναι αν μπορούμε να συσπειρωθούμε για τον επόμενο ΑΣΕΠ και απ΄'οτι βλέπω η εμπαθεια χαρακτηρίζει τον κλάδο .Προσωπικά πιστεύω ότι χρειάζεται διάβασμα και μεθοδικότητα όλα τ΄αλλα περί διορισμού των αποφοιτών του ΦΠΨ δίχως ΑΣΕΠ στη δευτεροβάθμια αλλά και στην πρωτοβαθμια οπως τουλαχιστον έχω διαβάσει και σ΄άλλο θέμα ,τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία .

Ας προτείνουμε λύσεις και μην ακονίζετε τα μαχαίρια σας μερικοι

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 11:47:21 am »
κυριε κυριε να πω να πωωωω....να κανει η μανα.. :P ξεκολληστε μη ξυνετε τα νυχια σας παλι...ολοι απ εξω θα μεινουμε αρα τσαμπα θα τσακωθουμε παλι.. ;)

Χεχε.. πάντα εύστοχη 8)

Αν και άσχετος με τον κλάδο ΠΕ02, αλλά επειδή στον ΠΕ04 υπάρχουν τέτοιας φύσης προβλήματα, η πιο δίκαιη λύση για όλους (μαθητές/διδάσκοντες/εκπαίδευση γενικότερα) θα ήταν να διαχωριστούν οι κλάδοι στις επιμέρους ειδικότητες. Π.χ. σε μας να διαχωριστούν εντελώς μεταξύ τους οι 4-5 ειδικότητες φυσικών/χημικών/βιολόγων/γεωλόγων, ώστε να ο καθένας να διδάσκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το αντικείμενό του. Έτσι και στον ΠΕ02, θα έπρεπε να γίνει διαχωρισμός σε π.χ. φιλολόγους, ιστορικούς, φιλοσοφία-ψυχολογία κλπ.
Καταλαβαίνω ότι αυτό θα αποτελούσε μεγάλη οικονομική επιβάρυνση για το κράτος, αλλά "πρώτα ο μαθητής" δεν λένε;;; Πως θα βοηθηθεί ο μαθητής αν ο καθηγητής που τους διδάσκει το Χ μάθημα, έχει μικρή έως καθόλου επαφή με το αντικείμενο, αφού είναι της Υ ειδικότητας;
Το νέο σύνθημα του υπουργείου πρέπει τελικά να γίνει "πρώτα ο προϋπολογισμός" :P
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2010-2011
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 11, 2010, 11:54:05 am »
Και επειδή τώρα πρόσεξα προηγούμενα μηνύματα με το θέμα ποιος πρέπει να διδάσκει το τάδε μάθημα στην τάδε τάξη, αφού είναι στα όρια διαφόρων ειδικοτήτων.. προσθέτω και επόμενη λύση (δε με παίρνουν σύμβουλο στο υπουργείο; δεν έχω πρόβλημα να παίρνω 3-4 χιλιάρικα το μήνα 8) ):
Αναδιάρθρωση στα πανεπιστημιακά τμήματα, με αλλαγές προγραμμάτων σπουδών, καταργήσεις ή συγχωνεύσεις τμήματων κλπ, ώστε μετά το μεταβατικό στάδιο να λυθεί οριστικά το πρόβλημα στο μέλλον.
Είναι που διαβάζω πολύ Ισαάκ Αζίμοφ.. :P
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 570
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.