*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!  (Αναγνώστηκε 14329 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #56 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 04:18:39 pm »
Απλά λυπάμαι για το επίπεδο, και για την ιδιότητα του κυρίου εάν είναι εκπαιδευτικός..ύβρεις και απουσία διαλόγου και επιχειρημάτων σε όλο της το μεγαλείο, παρόλο που περισσότερα είναι αυτά που μας δένουνε όλους, παρά αυτά που μας χωρίζουνε.
Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα μας. Μαζικές επιστολές στην ανοιχτή διαβούλευση, αν και αμφιβάλω για το κατά πόσο θα ασχολήθουνε να τα διαβάσουνε όλα. Η  προσπάθεια ωστόσο ας γίνει απο μέρους μας. Καλό επίσης θα ήτανε σε κάθε σχόλιο που γράφεται να αναφέρεται και το θέμα της μείωσης των εισακτέων στις φιλοσοφικές σχολές.


Εγώ, συνάδερφοι έστειλα ήδη επιστολή από προχθές και ανάφέρθηκα κυρίως στον κλάδο μας ΠΕ02 και κυρίως στη διαδικασία που υφιστάμεθα στον ΑΣΕΠ. Πράξτε το ίδιο. Σε όποια επιστολή στέλνετε, κάντα αναφορά στους φιλολόγους! 

1.Συγκεκριμενοποίηση ύλης

2.Επιλογή γνωστικών αντικειμένων

3.Μείωση-αν όχι κατάργηση για κάποια χρόνια-των εισακτέων στις καθηγητικές σχολές των ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #57 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 04:20:28 pm »
Απλά λυπάμαι για το επίπεδο, και για την ιδιότητα του κυρίου εάν είναι εκπαιδευτικός..ύβρεις και απουσία διαλόγου και επιχειρημάτων σε όλο της το μεγαλείο, παρόλο που περισσότερα είναι αυτά που μας δένουνε όλους, παρά αυτά που μας χωρίζουνε.
Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα μας. Μαζικές επιστολές στην ανοιχτή διαβούλευση, αν και αμφιβάλω για το κατά πόσο θα ασχολήθουνε να τα διαβάσουνε όλα. Η  προσπάθεια ωστόσο ας γίνει απο μέρους μας. Καλό επίσης θα ήτανε σε κάθε σχόλιο που γράφεται να αναφέρεται και το θέμα της μείωσης των εισακτέων στις φιλοσοφικές σχολές.


Εγώ, συνάδερφοι έστειλα ήδη επιστολή από προχθές και ανάφέρθηκα κυρίως στον κλάδο μας ΠΕ02 και κυρίως στη διαδικασία που υφιστάμεθα στον ΑΣΕΠ. Πράξτε το ίδιο. Σε όποια επιστολή στέλνετε, κάνετε αναφορά στους φιλολόγους! 

1.Συγκεκριμενοποίηση ύλης

2.Επιλογή γνωστικών αντικειμένων

3.Μείωση-αν όχι κατάργηση για κάποια χρόνια-των εισακτέων στις καθηγητικές σχολές των ΠΕ02


Αποσυνδεδεμένος destilje

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Sunset on board...
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #58 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 06:43:48 pm »
@vasogr
Εσύ το χαβά σου...
Στέλνε επιστολές και φρόντισε να είναι και μακροσκελείς.
Α ρε κακομοιρηδες, δε ξέρετε για ποιο λόγο έχουν στήσει τη "δημόσια διαβούλευση"...
Επίσης, να επισημάνω ότι από εδώ και πέρα τα θέματα του ΑΣΕΠ θα λύνονται μόνο από λίγους και εκλεκτούς...όσο και αν έχει διαβάσει κανείς!!!
@giwrgos galos
Εσενα μάλλον στη χάλασα ε;
Δεν πειράζει.
Συνέχισε να ζεις στον δικό σου κόσμο τον ονειρικά πλασμένο.
@all
H μασονική στοά του κλάδου σας από εδώ και πέρα νοιάζεται μόνο για τους μόνιμους, απ'ότι πληροφορήθηκα μόλις σήμερα.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 27, 2009, 06:50:11 pm από destilje »
When ignorance is bliss, it's folly to be wise...

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #59 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 06:51:23 pm »
ρε κουμπαρε τι σε πειραζει αν καποιος ασχολειται με τη διαβουλευση σκεπτομενος οτι μπορει να ειναι οπως τα λες,αλλα μπορει κ οχι?
κ εξαλλου το θεμα αυτο ειναι για τη διεκδικηση ενος καλυτερου ασεπ-τι θεωρουμε οτι μπορει να κανει καλυτερο το διαγωνισμο.
αν δε θελεις ή αν θεωρεις στημενη τη διαβουλευση ή αν θεωρεις τζαμπα κοπο τiς προσπαθειες της vasogr,μη συμμετεχεις!
δε σε εβαλε κανεις με το ζορι!
κ αν θελεις να γραψεις κατι για την κλικα των φιλολογων ή τη μειωση των φιλολογικων ωρων κτλ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ  ή ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Κ ΞΕΣΠΑΣΕ!

αν παλι εχεις να βοηθησεις σε κατι για το θεμα που συζηταμε εδω,πες το!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 28, 2009, 02:45:22 am από DOG »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:01:13 »

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #60 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 09:30:02 pm »
Να κάνω μια επισήμανση απλά προς διευκόλυνσή μας. Αν στέλνετε στη δημόσια διαβούλευση, βάλτε κάπου να φαίνεται ότι είστε φιλόλογοι. Απλά μια επισήμανση..

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #61 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 09:46:03 pm »
ρε κουμπαρε τι σε πειραζει αν καποιος ασχολειται με τη διαβουλευση σκεπτομενος οτι μπορει να ειναι οπως τα λες,αλλα μπορει κ οχι?
κ εξαλλου το θεμα αυτο ειναι για τη διεκδικηση ενος καλυτερου ασεπ-τι θεωρουμε οτι μπορει να κανει καλυτερο το διαγωνισμο.
αν δε θελεις ή αν θεωρεις στημενη τη διαβουλευση ή αν θεωρεις τζαμπα κοπο της προσπαθειες της vasogr,μη συμμετεχεις!
δε σε εβαλε κανεις με το ζορι!
κ αν θελεις να γραψεις κατι για τυην κλικα των φιλολογων ή τη μειωση των φιλολογικων ωρων κτλ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ  ή ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Κ ΞΕΣΠΑΣΕ!

αν παλι εχεις να βοηθησεις σε κατι για το θεμα που συζηταμε εδω,πες το!

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #62 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 09:47:28 pm »
Να κάνω μια επισήμανση απλά προς διευκόλυνσή μας. Αν στέλνετε στη δημόσια διαβούλευση, βάλτε κάπου να φαίνεται ότι είστε φιλόλογοι. Απλά μια επισήμανση..
[/quote

'Εχεις δίκιο. Εγώ πάντως το επισήμανα στις επιστολές μου.

Αποσυνδεδεμένος thouvou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #63 στις: Νοεμβρίου 27, 2009, 09:49:26 pm »
Να κάνω μια επισήμανση απλά προς διευκόλυνσή μας. Αν στέλνετε στη δημόσια διαβούλευση, βάλτε κάπου να φαίνεται ότι είστε φιλόλογοι. Απλά μια επισήμανση..
[/quote

'Εχεις δίκιο. Εγώ πάντως το επισήμανα στις επιστολές μου

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #64 στις: Νοεμβρίου 28, 2009, 01:49:07 am »
δεν μπορω να καταλαβω γιατι αποριπτετε τις αποψεις αλλων συναδελφων και τις χλευαζετε κιολας...κανεις πιστευω δεν μιλαει χωρις να εχει ακουσει η να ξερει κατι...καποιες φορες μπορει να μην δυναται να αποκαλυψει τις πηγες του...στις στοες ειναι και απο αλλους επιστημονικους κλαδους οχι μονο πρωτοκλασατα ονοματα γνωστων φιλολογων...ψαξτε πρωτα και μετα απαντηστε του... ;) ;)μη ξεχνατε τι λεει ο λαος.....οποιος γυριζει μυριζει....και εχει απολυτο δικιο... ;)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #65 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 12:35:24 am »
Αφήστε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς

Ως προς το θέμα τώρα... τι να ενωθούμε, vasogr; Όταν στους κόλπους των καθηγητών συγκαταλέγονται τοιούτου είδους άτομα, τι συμπαράσταση να βρούμε από τους πολιτικούς και την κοινωνία; Πίσσα και πούπουλα θα μας ετοιμάσουν ::)  
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 01, 2009, 10:56:58 am από happiness »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #66 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 10:52:28 am »
Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτρος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.
Σχετικά με το θέμα μείωσης της ύλης ΑΣΕΠ πιστεύω ότι δε θα λύσει κανένα πρόβληαμ.Όποια και να είναι η ύλη οι διαγωνιζόμενοι είμαστε οι ίδιοι (κυρίως ως προς την ποσότητα).
Σχετικά με το θέμα γνησιότητας φιλολόγων έχω να πώ ότι η εμπάθεια και η έπαρση δε θα οδηγήσει πουθενά...κάθε άλλο.
Σχετικά με το θέμα μείωσης φιλολογικών μαθημάτων και της "κλίκας" που αναφέρθηκε έχω να πώ ότι όσοι στηρίζουν τέτοιες απόψεις είναι μέρος του τραγικού αυτού συστήματος που το βολεύει ο λαός να είναι ανιστόρητος και να κολυμπάει στην άγνοια έτσι ώστε να είναι εύκολο θύμα και υποχείριο του εκάστοτε συστήματος.Κανένας μαθητής δε θα σωθεί από μείωση οποιουδήποτε μαθήματος ποσω μάλλον βασικού μαθήματος...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #67 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 11:16:41 am »
Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτρος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.
Η διδασκαλία της ιστορίας, όλως παραδόξως και σε αντίθεση με όσα πιστεύουμε, είναι υπερβολικά δύσκολη. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να διδάσκουμε ιστορία με στυλ "διαβάζω το επόμενο μάθημα, πάω και το λέω" και ότι καλό είναι να έχουμε μια ευρύτερη γνώση των πραγμάτων, έτσι να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοούν την ιστορία και όχι να παπαγαλίζουν δυσνόητα βιβλία χωρίς ουσιαστικά να μαθαίνουν τίποτα. Η αντίληψη αυτή για τη διδασκαλία της ιστορίας έχει οδηγήσει και στην ανάθεση του μαθήματος σε άλλους κλάδους. Αν εμείς οι ίδιοι δεν αναγνωρίσουμε τις δυσκολίες της και την ανάγκη κατάρτισης από δική μας πλευράς για να τη διδάξουμε σωστά, πώς θα διεκδικήσουμε την κατάργηση των δεύτερων αναθέσεων;

Σχετικά με το θέμα μείωσης της ύλης ΑΣΕΠ πιστεύω ότι δε θα λύσει κανένα πρόβληαμ.Όποια και να είναι η ύλη οι διαγωνιζόμενοι είμαστε οι ίδιοι (κυρίως ως προς την ποσότητα).
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Επιπλέον, θεωρώ απαξιωτικό ως προς το πτυχίο μας τον περιορισμό της ύλης αποκλειστικά στα σχολικά βιβλία. Ένας απόφοιτος λυκείου μπορεί με άνεση να παπαγαλίσει τα σχολικά, δεν είναι απαραίτητο να έχει τελειώσει και πανεπιστήμιο, πόσο μάλλον ένα τμήμα φιλοσοφικής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν αλλαγές στην ειδική διδακτική. Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει καμία ιδέα, ούτε καν σε αδρές γραμμές, τι απαιτείται και πώς γίνεται η βαθμολόγηση. Ας μας πουν επιτέλους ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία βαθμολογούν! Και εκεί πρέπει να επιμείνουμε πάρα πολύ.

Σχετικά με το θέμα γνησιότητας φιλολόγων έχω να πώ ότι η εμπάθεια και η έπαρση δε θα οδηγήσει πουθενά...κάθε άλλο.
Σχετικά με το θέμα μείωσης φιλολογικών μαθημάτων και της "κλίκας" που αναφέρθηκε έχω να πώ ότι όσοι στηρίζουν τέτοιες απόψεις είναι μέρος του τραγικού αυτού συστήματος που το βολεύει ο λαός να είναι ανιστόρητος και να κολυμπάει στην άγνοια έτσι ώστε να είναι εύκολο θύμα και υποχείριο του εκάστοτε συστήματος.Κανένας μαθητής δε θα σωθεί από μείωση οποιουδήποτε μαθήματος ποσω μάλλον βασικού μαθήματος...
Και εδώ με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Μπορούμε όμως να διεκδικήσουμε ουσιαστικότερο μάθημα, με αλλαγή βιβλίων, αναλυτικών προγραμμάτων και μείωση της ύλης...

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #68 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 12:51:55 pm »
Σχετικά με το θέμα διδασκαλίας μαθημάτων ιστορίας από άλλους κλάδους έχω να πώ ότι στο τμήμα μαθήτριάς μου που παρατηρείται το συγκεκριμένο φαινόμενο ο μεγαλύτρος βαθμός του διαγωνίσματος είναι το "07" και αυτό γιατί η μόνη ερώτηση του διαγωνίσματος ήταν από πηγή που ποτέ δεν είχε διδάξει η εν λόγω καθηγήτρια.
Η διδασκαλία της ιστορίας, όλως παραδόξως και σε αντίθεση με όσα πιστεύουμε, είναι υπερβολικά δύσκολη. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να διδάσκουμε ιστορία με στυλ "διαβάζω το επόμενο μάθημα, πάω και το λέω" και ότι καλό είναι να έχουμε μια ευρύτερη γνώση των πραγμάτων, έτσι να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοούν την ιστορία και όχι να παπαγαλίζουν δυσνόητα βιβλία χωρίς ουσιαστικά να μαθαίνουν τίποτα. Η αντίληψη αυτή για τη διδασκαλία της ιστορίας έχει οδηγήσει και στην ανάθεση του μαθήματος σε άλλους κλάδους. Αν εμείς οι ίδιοι δεν αναγνωρίσουμε τις δυσκολίες της και την ανάγκη κατάρτισης από δική μας πλευράς για να τη διδάξουμε σωστά, πώς θα διεκδικήσουμε την κατάργηση των δεύτερων αναθέσεων;

Σχετικά με το θέμα μείωσης της ύλης ΑΣΕΠ πιστεύω ότι δε θα λύσει κανένα πρόβληαμ.Όποια και να είναι η ύλη οι διαγωνιζόμενοι είμαστε οι ίδιοι (κυρίως ως προς την ποσότητα).
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Επιπλέον, θεωρώ απαξιωτικό ως προς το πτυχίο μας τον περιορισμό της ύλης αποκλειστικά στα σχολικά βιβλία. Ένας απόφοιτος λυκείου μπορεί με άνεση να παπαγαλίσει τα σχολικά, δεν είναι απαραίτητο να έχει τελειώσει και πανεπιστήμιο, πόσο μάλλον ένα τμήμα φιλοσοφικής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν αλλαγές στην ειδική διδακτική. Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει καμία ιδέα, ούτε καν σε αδρές γραμμές, τι απαιτείται και πώς γίνεται η βαθμολόγηση. Ας μας πουν επιτέλους ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία βαθμολογούν! Και εκεί πρέπει να επιμείνουμε πάρα πολύ.

Σχετικά με το θέμα γνησιότητας φιλολόγων έχω να πώ ότι η εμπάθεια και η έπαρση δε θα οδηγήσει πουθενά...κάθε άλλο.
Σχετικά με το θέμα μείωσης φιλολογικών μαθημάτων και της "κλίκας" που αναφέρθηκε έχω να πώ ότι όσοι στηρίζουν τέτοιες απόψεις είναι μέρος του τραγικού αυτού συστήματος που το βολεύει ο λαός να είναι ανιστόρητος και να κολυμπάει στην άγνοια έτσι ώστε να είναι εύκολο θύμα και υποχείριο του εκάστοτε συστήματος.Κανένας μαθητής δε θα σωθεί από μείωση οποιουδήποτε μαθήματος ποσω μάλλον βασικού μαθήματος...
Και εδώ με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Μπορούμε όμως να διεκδικήσουμε ουσιαστικότερο μάθημα, με αλλαγή βιβλίων, αναλυτικών προγραμμάτων και μείωση της ύλης...
Κατ'αρχάς χαίρομαι που κάποιοι φιλόλογοι συμφωνούμε ακόμα.

Στο τελευταίο κομμάτι όμως της παράθεσης δε μπορώ να συμφωνήσω απόλυτα.Και αυτό γιατί δεν είμαι σίγουρη αν ενδεχόμενη μείωση της ύλης θα οδηγήσει απαραίτητα σε ουσιαστικότερο μάθημα.Εμείς διδασκόμασταν κάποτε πολύ περισσότερα και το επίπεδό μας ήταν κατά πολύ υψηλότερο σε σχέση με των σημερινών μαθητών.Και δε λέω ότι και σήμερα δεν υπάρχουν καλοί μαθητές...Αναφέρομαι στο γενικότερο επίπεδο.Πιστεύω ότι το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στο ενδιαφέρον των μαθητών..Γιατί στα φροντιστήρια το ενδιαφέρον είναι μεγαλύτερο;Μήπως υπάρχει διαφορετική προσέγγιση;Μήπως το κυκλωμα των φροντιστηρίων έχει παρουσιάσει την παραπαιδεία πιο ουσιαστική από την παιδεία;Και επανέρχομαι στο θέμα των διορισμών...Αν ο οποιοσδήποτε που δουλεύει ή έχει φροντιστήριο διοριζόταν πιο εύκολα δε θα έδινε κανένας τόση βαρύτητα και τόση διαφήμιση στην παραπαιδεία και οι μαθητές μας θα μπορούσαν να ζουν και χωρίς αυτή.

ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« Απάντηση #69 στις: Νοεμβρίου 29, 2009, 03:26:40 pm »
Nα εκφράσω 1 ένσταση ως προς την Ιστορία; Πολύ ωραία όσα αναφέρθηκαν, όμως πώς μπορούν να πραγματωθούν σε ένα μάθημα που εξετάζεται Πανελλαδικά; Επειδή έχει τύχει να δω διόρθωση της ιστορίας γενικής, όταν ακόμη τα εξεταζόμενα μαθήματα ήταν 9, να σας πω ότι έγραφε τα εξής: είχε το αντίστοιχο κομμάτι του βιβλίου και έλεγε απο εκεί μεχρι εκεί μονάδες 2 κλπ, δηλαδή ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑΣ!. Τι φταίει, λοιπόν, ο συνάδελφος που υπογράμμιζε και τους έβαζε να το μαθαίνουν αυτολεξεί, όταν οι διορθωτές το εξετάζουν ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ ???

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.