0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε για metal στο φόρουμ...
Δεν νομίζω ότι το άρθρο απαντά επί της ουσίας στο θέμα.1. Το αν το πτυχίο από το Deree είναι αναγνωρισμένος τίτλος σπουδών στο εξωτερικό ή όχι, έχει να κάνει με τη νομιμότητα εκεί και όχι εδώ. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα δεν αναγνωρίζεται. Ποιος θα μπορούσε δηλ. να διοριστεί σε δημόσια θέση και μάλιστα υψηλή (έφτασε να γίνει πρόεδρος πανεπιστημιακού τμήματος) μην έχοντας αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών; Άρα, για εμένα το ερώτημα είναι με ποιες διαδικασίες αναγνώρισε το ΔΙΚΑΤΣΑ τους τίτλους σπουδών της και με ποιες διαδικασίες έγινε καθηγήτρια.2. Το ότι έγραψε βιβλίο Ιστορίας ούσα καθηγήτρια Ψυχολογίας, δηλαδή περιβάλλοντας με το κύρος της καθηγήτριας προσωπικές της απόψεις, είναι ένα επίσης ένα θέμα.
Και venom, θα σε παρακαλούσα όταν βάζεις παραθέσεις από εμένα, να τις βάζεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ.Ευχαριστώ.
Παράθεση από: GiannisV στις Ιανουαρίου 03, 2010, 02:40:03 amΚάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσουμε για metal στο φόρουμ... Πες τα! Ποιος την αφοδεύει τη Δραγώνα.. Εδώ έχουμε σοβαρά ζητήματα! Θα έρθουν οι "Big four" (πιο πολύ με καίει για τους Metallica δηλαδή ) στην Αθήνα στο Sonisphere festival στις 24/6;Παρεμπιπτόντως.. οι Maiden όταν έγραφαν το Alexander the great, είχαν υπόψη τους την Ελλάδα και όχι τα Σκόπια. Έτσι, για να τα συνδυάσουμε και κάπως
Παράθεση από: GiannisV στις Ιανουαρίου 03, 2010, 01:27:14 amΚαι venom, θα σε παρακαλούσα όταν βάζεις παραθέσεις από εμένα, να τις βάζεις ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ.Ευχαριστώ.Τι να πει και η Δραγώνα,βρε παιδιά; Γιατί δεν κάνατε παράθεση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του βιβλίου της Έτσι, για να έχουμε γνώμη και να δούμε τι πραγματικά ισχυρίζεται.( Άσε που απ΄ό,τι φαίνεται όσα της καταλογίζουνως γραφόμενα οι υπερπατριώτες είναι μόνο ερμηνεύματα -με βάση τουλάχιστον τα αποσπάσματα του βιβλίου που δημοσιεύτηκαν εδώ).
Ως προς τα δεδομενα τωρα, εγω βρισκω μεγαλη αποσταση μεταξυ των καταγγελλομενων και των καταγραφομενων στο βιβλιο αποψεων της Δραγωνα. Αρκει μονο να σημειωθει οτι στον ακαδημαικο λογο η στοιχειωδως τεκμηριωμενη αντιπαραθεση επιστημονικων επιχειρηματων, αν θελει να θεωρειται συγκροτημενη και σοβαρη, υπαγορευει την παραθεση των αυτουσιων αποσπασματων επι των οποιων ασκειται κριτικη. Συνεπως, οι καταγγελιες των αποψεων Δραγωνα, εφοσον δεν αναφερονται ως εχουν στο κειμενο και αποτελουν παραναγνωσεις, δεν αντεχουν σε σοβαρο και εμπεριστατωμενο ελεγχο.
Η αποψη που παραθετεις - η οποια αποδιδεται στη Δραγωνα - περι της "εθνικής ταυτότητας που προέκυψε το 19ο αιώνα στο πλαίσο επεκτατισμού και αποικιοκρατισμού" και την οποια σπευδεις να αναιρεσεις επιχειρηματολογωντας, απλως επαναλαμβανει τη σχετικη κατηγορια, η οποια ομως αποδεικνυεται ανευ περιεχομενου συμφωνα με το παραθεμα του βιβλιου. Δεν υποστηριζει κατι τετοιο η Δραγωνα (οπως προκυπτει απο την αντιπαραθετικη συγκριση μεταξυ καταγγελλομενων και αυτουσια καταγεγραμμενων θεσεων)...ως εκ τουτου δεν χρειαζεται αναιρεση ο υποτιθεμενος ισχυρισμος της.
*(«Σε ένα άλλο επίπεδο, οι αναπαραστάσεις για το έθνος δεν είναι στατικές και αλλάζουν μέσα στο χρόνο. Στην ελληνική περίπτωση πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η «αναζήτηση» της «νεοελληνικής» ταυτότητας υπήρξε μια μακρά διαδικασία συγκρότησης επιχειρημάτων, που οδήγησε σε έναν ορισμό του «ελληνισμού» με κριτήρια ταυτόχρονα ανθρωπολογικά-φυλετικά και ιστορικά-πολιτισμικά (
Aσχετο αλλα αυτος ο
Παράθεση από: physicaest στις Ιανουαρίου 03, 2010, 09:02:56 pmAσχετο αλλα αυτος ο
...Tα της αναγνωρισεως του πτυχιου της Δραγωνα μενουν να διερευνηθουν για να αποκρυσταλλωθει ασφαλης αποψη. Αν υπηρξε εξωθεσμικη παρεμβαση τοτε ειναι αξιοκατακριτη. Περαν τουτου, ο καθεις μπορει να διατυπωνει αξιολογικες κρισεις, οι οποιες ομως κινουνται στο πεδιο της αστηρικτης εικοτολογιας, εφοσον δεν διαθετει συγκεκριμενα στοιχεια...
Παράθεση από: Damien στις Ιανουαρίου 03, 2010, 05:13:18 pmΩς προς τα δεδομενα τωρα, εγω βρισκω μεγαλη αποσταση μεταξυ των καταγγελλομενων και των καταγραφομενων στο βιβλιο αποψεων της Δραγωνα. Αρκει μονο να σημειωθει οτι στον ακαδημαικο λογο η στοιχειωδως τεκμηριωμενη αντιπαραθεση επιστημονικων επιχειρηματων, αν θελει να θεωρειται συγκροτημενη και σοβαρη, υπαγορευει την παραθεση των αυτουσιων αποσπασματων επι των οποιων ασκειται κριτικη. Συνεπως, οι καταγγελιες των αποψεων Δραγωνα, εφοσον δεν αναφερονται ως εχουν στο κειμενο και αποτελουν παραναγνωσεις, δεν αντεχουν σε σοβαρο και εμπεριστατωμενο ελεγχο.Εγώ πάλι δεν βρίσκω σε γενικές γραμμές μεγάλη διαφορά ως προς το περιεχόμενο των καταγγελιών και των πραγματικά ειπωθέντων. Η μη παράθεση των αποσπασμάτων θεωρείται σοβαρό πταίσμα στην επιστήμη, όχι απαραίτητα όμως και στην καθημερινότητα της πολιτικής. Αυτό το οποίο προσωπικά με ενοχλεί είναι περισσότερο η διαστρέβλωση του πνεύματος των απόψεών της, καθώς και η παρουσίαση όλων των θέσεών της ως αυτονόητα αρνητικών χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα, πέραν της επικλήσεως στο συναίσθημα. Παράθεση από: Damien στις Ιανουαρίου 03, 2010, 05:13:18 pmΗ αποψη που παραθετεις - η οποια αποδιδεται στη Δραγωνα - περι της "εθνικής ταυτότητας που προέκυψε το 19ο αιώνα στο πλαίσο επεκτατισμού και αποικιοκρατισμού" και την οποια σπευδεις να αναιρεσεις επιχειρηματολογωντας, απλως επαναλαμβανει τη σχετικη κατηγορια, η οποια ομως αποδεικνυεται ανευ περιεχομενου συμφωνα με το παραθεμα του βιβλιου. Δεν υποστηριζει κατι τετοιο η Δραγωνα (οπως προκυπτει απο την αντιπαραθετικη συγκριση μεταξυ καταγγελλομενων και αυτουσια καταγεγραμμενων θεσεων)...ως εκ τουτου δεν χρειαζεται αναιρεση ο υποτιθεμενος ισχυρισμος της.Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει όντως μια βασική διαφορά μεταξύ παραθέματος και ερμηνείας του: Η Δ. δεν ισχυρίζεται πουθενά ότι η νεοελληνική ταυτότητα δημιουργήθηκε έξωθεν. Ισχυρίζεται* όμως ότι στο περιβάλλον επεκτατισμού και αποικιοκρατισμού του 19ου αιώνα διαφοροποιήθηκε, γιατί κρίθηκε ως ανεπαρκής σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν. Κι αυτό θεωρώ ότι δεν είναι και τόσο ακριβές κατά την άποψή μου την οποία διατύπωσα στο παραπάνω μήνυμα. Δεν ήταν μόνο ο μεγαλοϊδεατισμός που οδήγησε στην υπερτόνιση του ένδοξου παρελθόντος. (Εκεί ήταν που εκφυλίστηκε ο πατριωτισμός σε κακώς εννοούμενο εθνικισμό). Ήταν και η ανάγκη τόνωσης της εθνικής υπερηφάνειας μετά από αιώνες σκλαβιάς και η στήριξη του εθνοαπελευθερωτικού αγώνα.*(«Σε ένα άλλο επίπεδο, οι αναπαραστάσεις για το έθνος δεν είναι στατικές και αλλάζουν μέσα στο χρόνο. Στην ελληνική περίπτωση πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η «αναζήτηση» της «νεοελληνικής» ταυτότητας υπήρξε μια μακρά διαδικασία συγκρότησης επιχειρημάτων, που οδήγησε σε έναν ορισμό του «ελληνισμού» με κριτήρια ταυτόχρονα ανθρωπολογικά-φυλετικά και ιστορικά-πολιτισμικά (
Mετανάστες: «συνταγματικό τόξο» για την ΕλλάδαΤου Νικου Κ. Αλιβιζατου*...Για παράδειγμα, πουθενά η κ. Δραγώνα δεν χαρακτηρίζει «ρατσιστή» όποιον αποσιωπά τη σημασία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Επισημαίνει απλώς -χωρίς μάλιστα να κάνει κανένα δικό της σχόλιο- αποσιωπήσεις σημαντικών γεγονότων από την ιστορία αυτής της χώρας στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια (όπως άλλωστε και της παρουσίας των Eβραίων και άλλων αλλόθρησκων ομάδων στη νεότερη ελληνική ιστορία)....Το 1945, όταν απελευθερώθηκε η Ιταλία, τα κόμματα της εθνικής αντίστασης που μετείχαν στην πρώτη κυβέρνηση της απελευθέρωσης και που ψήφισαν το 1947 το Σύνταγμα της χώρας, συγκρότησαν στην πράξη αυτό που επικράτησε να ονομάζεται «συνταγματικό τόξο» («arco costituzionale»). Ξεπερνώντας για τα «βασικά» τη διάκριση Δεξιάς και Αριστεράς, θέλησαν έτσι να δείξουν ότι είναι αποφασισμένα να απομονώσουν τον φασισμό, τον ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία που αυτός εξέφραζε.Μήπως ήρθε η ώρα να συγκροτηθεί και στη χώρα μας ένα «συνταγματικό τόξο» για την Ελλάδα του αύριο, για την Ελλάδα του κράτους δικαίου, στην υπό διαμόρφωση ενωμένη Ευρώπη;* Ο κ. Ν. Κ. Αλιβιζάτος είναι καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_7_03/01/2010_385505
Γιατί συνέχεια αναφέρουν τους Εβραίους; Δεν υπήρχαν άλλες εθνότητες; Γιατί οι άλλοι είναι στην κατηγορία "και άλλων αλλόθρησκων ομάδων", ενώ οι εβραίοι πάντα πρέπει να ονοματίζονται ξεχωριστά από τους διάφορους αρθρογράφους