0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με αυτή την ανάθεση αποδεικνύονται οι υποψίες που είχα από την αρχή.1. Δεν υπήρχε αρχικό σχέδιο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών. Δηλαδή οι θεωρίες συνομωσίας που αναπτύξαμε, μάλλον πέφτουν στο κενό. Το «κειμενάκι» που μας παρουσιάστηκε ήταν γραμμένο «στο γόνατο».2. Δεν υπήρξε ολοκληρωμένη γνώση της σημερινής πραγματικότητας και η πολιτική ηγεσία δεν γνώριζε καν την πολυπλοκότητα της κατάστασης.Αυτές οι διαπιστώσεις δεν αποτελούν, βέβαια, καμία έκπληξη. Η Διαμαντοπούλου δεν έχει εμπειρία σ΄ αυτά τα θέματα και δεν μπορεί να αφομοιώσει και να επεξεργαστεί την πληθώρα των πληροφοριών με την οποία κατακλύζεται. Δεν γνωρίζουμε, ακόμη, αν θέλει να παραμείνει πολύ καιρό στο Υπουργείο.Έτσι όπως την είδα σε μια φωτογραφία αγκαζέ με την Ντόρα, σκέφτομαι σημειολογικά μήπως είναι απλά ακόμη μια θιασώτης του άκρατου «φιλελευθερισμού». Μακάρι να μην είναι έτσι και να συμβάλλει στην αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας. Ο Πανάρετος είναι (εύχομαι να είναι) γνώστης θεμάτων που άπτονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μακάρι να μας εκπλήξει θετικά. Έχει όμως ένα αλαζονικό στυλάκι… Αυτή πολιτική ηγεσία, λοιπόν, μαζί με του συνεργάτες που έχει επιλέξει, δεν έχει και δεν μπορεί να διαμορφώσει λύση στο τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών και αναθέτει στον ιδιωτικό τομέα την αναζήτηση νέων προτάσεων.(Για φανταστείτε τους Αρσένη, Παπανδρέου, Ευθυμίου, Γιαννάκου, Σπηλιωτόπουλο… απλούς εργαζόμενους σ’ αυτή την εταιρεία με 800 ευρώ τον μήνα.!!!)Δεν είναι κακό να παραδέχεται κάποιος την ανεπάρκειά του σ’ αυτή τη χώρα. Εγώ το βρίσκω θετικό. Αν συμβεί, όμως, αυτό 2- 3 φορές ακόμη καλό είναι εμείς οι πολίτες μαζικά να ζητήσουμε την παραίτηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.Κ
Και ποιος αραγε να θελει να αναλαβει τετοια δουλεια?? θα εχει και προηγουμενη εμπειρια ή τωρα θα το κανει για πρωτη φορα?Κι αν εχει προηγουμενη εμπειρια ,πως την αποκτησε? Τι αλλο παρομοιο σε θεματα του δημοσιου εχει αναλαβει και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι
Δεν είναι ανικανότητα αλλά πολιτική επιλογή. Η δημόσια παιδεία δεν θα υπάρχει πλέον ούτε ως όρος. Η υπουργός με την κίνηση αυτή ανοίγει τα χαρτιά της και λέει ξεκάθαρα : τέλος η δωρεάν παροχή, τέλος ο δημόσιος χαρακτήρας της παιδείας.Στο τέλος του Γενάρη θα δοθεί στη δημοσιότητα το σχέδιο για τις αλλαγές στα σχολεία (το νομοσχέδιο για τις προσλήψεις θα δοθεί το Μάρτιο) και τότε έχουμε να ακούσουμε πολλά…
2. ΜεταθεσειςΤο παρον πλαισιο είναι επαρκεστατο και εν γενει αντικειμενικο, στηριζομενο στη μοριοδοτηση. Μονη κραυγαλεα παραφωνια, η σκανδαλωδης ευνοια προς την κατηγορια των πολυτεκνων. Αποριας αξιον τι θα εισηγειται η οποια εταιρεια.
Δηλαδή, τι μάθαμε από την απάντηση στο δημοσίευμα; Πρώτον, ότι τελικά (!!!!) το νομικό καθεστώς των προσλήψεων είναι χαοτικό και ανεπαρκές και ότι χρειάζεται να αλλάξει. Δεύτερον, ότι δεν γνωρίζουν τι ισχύει σε διεθνές αλλά και σε εγχώριο (!!!!) επίπεδο σχετικά με τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών.Τρίτον, ότι μέχρι τώρα δεν έχουν διαμορφώσει καμία (!!!!) άποψη ή θέση για το θέμα.Τέταρτον, ότι χρειάζονται βοήθεια από τρίτο (!!!!) για να αλλάξουν τα τρία πρώτα, ο οποίος θα επιλεγεί και θα πληρωθεί με σύννομες διαδικασίες.Μάλλον, χρειάζονταν να περάσουν από ΑΣΕΠ πρώτα, για να είναι πιο έτοιμοι.