*

Αποστολέας Θέμα: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.  (Αναγνώστηκε 7501 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vivi06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #14 στις: Δεκεμβρίου 31, 2009, 09:48:40 pm »
εγω τελειωσα 5ετη σχολη και τωρα κανω 2ετες μεταπτυχιακο. αν ημουν αγγλια θα ξεμπερδευα δηλαδη σε 4 χρονια.δεν ξερω αν σημαινει κατι αυτο για σας ,για μενα σημαινει πολλα. οσο για τους δασκαλους απο βουλγαρια δεν το σχολιαζω, εδω δεχομαστε εκατονταδες γιατρους απο εκει καθε χρονο, στους δασκαλους θα κολλησουμε?

Νομιζω ως αποφοιτη αγγλικου πανεπιστημιου δεν μπορω παρα να τραβαω τα μαλλια μου διαβαζοντας τα παραπανω κ αλλα συναφή. Να θυμισω σε ολους οτι το προγραμμα σπουδων στην Αγγλια μπορει μεν να ειναι τριετες (κ για πολυτεχνικες σχολες συχνα τετραετες) αλλα...
-υπαρχει ΟΡΓΑΝΩΣΗ
-ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρακολουθηση (στην τεταρτη απουσια απο το μαθημα, κοβεσαι χωρις δικαιωμα επανεξετασης! κοινως, σε πετανε εξω)
-για να περασεις ενα μαθημα θελει και 2 και 3 εργασιες, με τις αναλογες βιβλιογραφίες, έρευνα κλπ κλπ
- οι υποδομές δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τις ελληνικές. Είχα την ατυχία να πάω για το ΔΟΑΤΑΠ στο ΑΠΘ, ενα απο τα καλύτερα πανεπιστήμια της χώρας. Και πραγματικά μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Πέρα από τα 20 χρόνια πίσω εποπτικά κλπ μέσα, αυτό που με απογοήτευσε περισσότερο ήταν η νοοτροπία των "συμφοιτήτριών" τεταρτοετών στην αγγλική (η σχολή στην οποία είχα κάνει κάποιες παρακολουθήσεις). Οι φοιτητριούλες (γιατί δεν μπορώ να βρω πιο... ευγενικό χαρακτηρισμό) πήγαιναν στο μάθημα χωρίς ΚΑΝ να έχουν ανοίξει το βιβλίο που υποτίθεται ότι θα επεξεργαζόμασταν στο μάθημα! Αυτό είναι επιστημονική φαντασία για έναν Άγγλο φοιτητή και ντροπή για τον 'Ελληνα!!! Και φυσικά υπήρχε μετά η ανάλογη μουρμούρα - ήταν δύσκολα, τι παλούκια έβαλε στις εξετάσεις κλπ κλπ, τη στιγμή που τα θέματα ήταν τουλάχιστον προβλέψιμα, σε μια σχολή που δεν νομίζω κανείς να μπορεί να την χαρακτηρίσει "δύσκολη" ή "απαιτητική".
-απαιτούμενη προϋπόθεση για να πάρει πτυχίο ένας φοιτητής στην Αγγλία είναι η πτυχιακή εργασία, που θέλει κόπο, έρευνα την στιγμή που ο 'Ελληνας φοιτητής σε ελάχιστες των περιπτώσεων συνθέτει λόγο κατά τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων - και μετά πηγαίνει στο μεταπτυχιακό και είναι όλα "πολύ δύσκολα - τι πρέπει να διαβάσω? μα γιατί δεν έχουμε εξετάσεις?" (τάδε έφη γνωστή μου ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ που δεν μπορούσε να καταλάβει πώς έπρεπε να επιχειρηματολογήσει στο μεταπτυχιακό, γιατί δεν είχε μάθει ποτέ να επιχειρηματολογεί!!!!)
Εκεί που θέλω να καταλήξω: Μπορεί οι σχολές να είναι τριετείς, αλλά είναι τρία χρόνια εντατικών σπουδών, όπου η παρακολούθηση μαθημάτων είναι υποχρεωτική για 16-20 ώρες ανά βδομάδα + προσωπικό διάβασμα, που θεωρείται δεδομένο + 10 εργασίες ανά εξάμηνο για να περάσεις και να μη σε στείλουν "πακέτο" στη μαμά σου. Και στην τελική, σε βοηθάει ως άνθρωπο, να μπορείς να βελτιώσεις τις αναλυτικές / συνθετικές σου ικανότητες, πράγμα που για να γίνει στην Ελλάδα θα πάρει πολλάααα χρόνια - κυρίως λόγω νοοτροπίας των φοιτητών.
Απλά ήθελα να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί διάβασα πολλά άκυρα. Τώρα το γεγονός ότι όλοι στρέφονται στις θετικές επιστήμες υπήρχε από τη δική μου εποχή (2000) και γενικώς οι θεωρητικές σχολές δεν προτιμούνται. Συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν, αλλά όπως είπε κάποιος συνάδελφος, στην Αγγλία το πτυχίο χρησιμεύει για εύρεση εργασίας, όχι για παράταση της ηθελημένης ανεργίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:48:18 »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 02:32:57 pm »
Συμφωνω με τους προλαλησαντες emmaki, vivi06. Mην τα ισοπεδωνουμε ολα με τη διατυπωση αβασανιστων αφοριστικων γενικευσεων. Δεν ειναι της κατωτατης υποσταθμης η τριτοβαθμια εκπαιδευση της
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 03:07:40 pm »
Τωρα το καταλαβατε τι παιζει στην Αγγλια στην τριτοβαθμια;το προβλημα ξεκινα απο την δευτεροβαθμια οπου γινονται τα απολυτως απαραιτητα.τα μαθηματικα ειναι της πλακας και στην Φυσικη το να ξερει καποιος οταν τελειωνει το λυκειο τον 2ο νομο του Newton ειναι μεγαλη επιτυχια.Και ολα αυτα στην πατριδα του.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 03:25:49 pm »
Τωρα το καταλαβατε τι παιζει στην Αγγλια στην τριτοβαθμια;το προβλημα ξεκινα απο την δευτεροβαθμια οπου γινονται τα απολυτως απαραιτητα.τα μαθηματικα ειναι της πλακας και στην Φυσικη το να ξερει καποιος οταν τελειωνει το λυκειο τον 2ο νομο του Newton ειναι μεγαλη επιτυχια.Και ολα αυτα στην πατριδα του.

Η δικη μου επιφοιτηση δεν ειναι οψιμη... Αριθμει αρκετα χρονια...
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:48:18 »

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 04:58:08 pm »
εγω τελειωσα 5ετη σχολη και τωρα κανω 2ετες μεταπτυχιακο. αν ημουν αγγλια θα ξεμπερδευα δηλαδη σε 4 χρονια.δεν ξερω αν σημαινει κατι αυτο για σας ,για μενα σημαινει πολλα. οσο για τους δασκαλους απο βουλγαρια δεν το σχολιαζω, εδω δεχομαστε εκατονταδες γιατρους απο εκει καθε χρονο, στους δασκαλους θα κολλησουμε?

Νομιζω ως αποφοιτη αγγλικου πανεπιστημιου δεν μπορω παρα να τραβαω τα μαλλια μου διαβαζοντας τα παραπανω κ αλλα συναφή. Να θυμισω σε ολους οτι το προγραμμα σπουδων στην Αγγλια μπορει μεν να ειναι τριετες (κ για πολυτεχνικες σχολες συχνα τετραετες) αλλα...
-υπαρχει ΟΡΓΑΝΩΣΗ
-ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρακολουθηση (στην τεταρτη απουσια απο το μαθημα, κοβεσαι χωρις δικαιωμα επανεξετασης! κοινως, σε πετανε εξω)
-για να περασεις ενα μαθημα θελει και 2 και 3 εργασιες, με τις αναλογες βιβλιογραφίες, έρευνα κλπ κλπ
- οι υποδομές δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τις ελληνικές. Είχα την ατυχία να πάω για το ΔΟΑΤΑΠ στο ΑΠΘ, ενα απο τα καλύτερα πανεπιστήμια της χώρας. Και πραγματικά μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Πέρα από τα 20 χρόνια πίσω εποπτικά κλπ μέσα, αυτό που με απογοήτευσε περισσότερο ήταν η νοοτροπία των "συμφοιτήτριών" τεταρτοετών στην αγγλική (η σχολή στην οποία είχα κάνει κάποιες παρακολουθήσεις). Οι φοιτητριούλες (γιατί δεν μπορώ να βρω πιο... ευγενικό χαρακτηρισμό) πήγαιναν στο μάθημα χωρίς ΚΑΝ να έχουν ανοίξει το βιβλίο που υποτίθεται ότι θα επεξεργαζόμασταν στο μάθημα! Αυτό είναι επιστημονική φαντασία για έναν Άγγλο φοιτητή και ντροπή για τον 'Ελληνα!!! Και φυσικά υπήρχε μετά η ανάλογη μουρμούρα - ήταν δύσκολα, τι παλούκια έβαλε στις εξετάσεις κλπ κλπ, τη στιγμή που τα θέματα ήταν τουλάχιστον προβλέψιμα, σε μια σχολή που δεν νομίζω κανείς να μπορεί να την χαρακτηρίσει "δύσκολη" ή "απαιτητική".
-απαιτούμενη προϋπόθεση για να πάρει πτυχίο ένας φοιτητής στην Αγγλία είναι η πτυχιακή εργασία, που θέλει κόπο, έρευνα την στιγμή που ο 'Ελληνας φοιτητής σε ελάχιστες των περιπτώσεων συνθέτει λόγο κατά τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων - και μετά πηγαίνει στο μεταπτυχιακό και είναι όλα "πολύ δύσκολα - τι πρέπει να διαβάσω? μα γιατί δεν έχουμε εξετάσεις?" (τάδε έφη γνωστή μου ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ που δεν μπορούσε να καταλάβει πώς έπρεπε να επιχειρηματολογήσει στο μεταπτυχιακό, γιατί δεν είχε μάθει ποτέ να επιχειρηματολογεί!!!!)
Εκεί που θέλω να καταλήξω: Μπορεί οι σχολές να είναι τριετείς, αλλά είναι τρία χρόνια εντατικών σπουδών, όπου η παρακολούθηση μαθημάτων είναι υποχρεωτική για 16-20 ώρες ανά βδομάδα + προσωπικό διάβασμα, που θεωρείται δεδομένο + 10 εργασίες ανά εξάμηνο για να περάσεις και να μη σε στείλουν "πακέτο" στη μαμά σου. Και στην τελική, σε βοηθάει ως άνθρωπο, να μπορείς να βελτιώσεις τις αναλυτικές / συνθετικές σου ικανότητες, πράγμα που για να γίνει στην Ελλάδα θα πάρει πολλάααα χρόνια - κυρίως λόγω νοοτροπίας των φοιτητών.
Απλά ήθελα να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί διάβασα πολλά άκυρα. Τώρα το γεγονός ότι όλοι στρέφονται στις θετικές επιστήμες υπήρχε από τη δική μου εποχή (2000) και γενικώς οι θεωρητικές σχολές δεν προτιμούνται. Συμφωνώ με όσα ειπώθηκαν, αλλά όπως είπε κάποιος συνάδελφος, στην Αγγλία το πτυχίο χρησιμεύει για εύρεση εργασίας, όχι για παράταση της ηθελημένης ανεργίας.


προσεχε μη μεινεις φαλακρη. δηλαδη εσυ εισαι πιο μορφωμενη απο εμας επειδη σπουδασες σε αγγλικο πανεπιστημιο.σε ποιο αν επιτρεπεται?
παντως εγω αυτο που εννοουσα ειναι οτι κι εγω θα προτιμουσα να σπουδαζω 4 χρονια και οχι 7 και δεν κατηγορω αυτους που σπουδασαν λιγοτερα χρονια απο μενα απλα νευριαζω που εγω επρεπε να σπουδασω τοσα πολλα.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 06:01:26 pm »
Καλά το ποιός είναι πιο "μορφωμένος" δεν έχει να κάνει μόνο με τις σπουδές ή με το που έγιναν αυτές!

Απλά σε όσους έχουμε σπουδάσει σε Ελληνικά Πανεπιστήμια κάποια πράγματα μας φαίνονται κάπως περίεργα: πχ πως ένας μαθητής Λυκείου που πάει άπατα στη φυσική κατεύθυνσης σπουδάζει πχ στην Αγγλία φυσικές επιστήμες και δεν αντιμετωίζει ιδιαίτερες δυσκολίες στις σπουδές του. Πως γίνεται να μην εξετάζεσαι γραπτά στα μεταπτυχιακά αλλά μόνο με εργασίες (εργασίες υποχρωτικές έχουμε και εδώ και πρακτικές και καθημερινη φοίτηση, με 2 απουσίες χάνεις το μάθημα) και άλλα πολλά.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 07:43:55 pm »
Πως γίνεται να μην εξετάζεσαι γραπτά στα μεταπτυχιακά αλλά μόνο με εργασίες (εργασίες υποχρωτικές έχουμε και εδώ και πρακτικές και καθημερινη φοίτηση, με 2 απουσίες χάνεις το μάθημα) και άλλα πολλά.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 01, 2010, 08:24:24 pm »
Όπως το είπες, τίποτα δεν είναι απόλυτο και όπως ανέφερα και πιο πάνω δεν μπορούμε να κρίνουμε εφόσον δεν γνωρίζουμε το εκπαιδευτικό σύστημα και τις ιδιαιτερότητες κάθε ιδρύματος (και τη διαφορετική ποιότητα του καθενός)
Αυτό που λέω όμως είναι οτι δεν μπορούμε να κριτικάρουμε και τα εδώ ιδρύματα τόσο εύκολα χωρις επίσης να γνωρίζουμε την οργάνωση και τη λειτουργία τους. πχ τελείωσα μικρό Πανεπιστήμιο (προπτυχιακό) στο οποίο ΔΕΝ χάναμε ποτέ ούτε μια ώρα λόγω απεργίας-κατάληψης, είμασταν γκρουπ φοιτητών (γύρω στα 50 άτομα) και είχαμε και εκτεταμένες εργασίες σε κάθε μάθημα και παρουσιάσεις ενοτήτων και παρουσίες και προόδους και εξεταστικές και πρακτικές. Εντατικότατο πρόγραμμα 4 ετών.  Αυτή τη στιγμή που είμαι στο ΕΚΠΑ(μεταπτυχιακό) ναι η δομή του προγράμματος είναι διαφορετική αλλα και ακόμα πιο απαιτητική. Μιλάμε για full time ενασχόληση με το αντικείμενο.

Προσωπικά ΔΕΝ γνωρίζω τι γίνεται στο αντίστοιχο μεταπτυχιακό ενός Ιδρύματος της Αγγλίας αλλά μου φαίνεται "κάπως" οτι οι απόφοιτοι τελειώνουν ένα ανάλογο πρόγραμμα σε ένα χρόνο...τη στιγμή που εγω θέλω 2,5 χρόνια "χωρις να σηκώσω κεφάλι".
Ειδικά τα 2 χρόνια του προπτυχιακού μου φαίνονται αχαρακτήριστα...όσο "εντατικότερο" να είναι το πρόγραμμα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 01, 2010, 08:39:10 pm από vasilikip »

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 02, 2010, 05:44:50 pm »
Η πραγματική υποβάθμιση δεν ξεκίνησε τώρα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Υποβάθμιση της Παιδείας στη Μ.
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 02, 2010, 07:04:00 pm »
,αρκεί να δει κανείς τους (αμφισβητούμενους) πίνακες κατάταξης πανεπιστημίων που κυκλοφορούν εδώ και καμιά 15ετία για την άξιολόγηση των αγγλικών πανεπιστημίων. Ασφαλώς και με ιδιωτική πρωτοβουλία: βλέπε TIMES, GUARDIAN και το κακό συναπάντημα.

Οι πίνακες κατάταξης που συντάσσονται με ιδιωτική πρωτοβουλία δεν είναι αντικιεμενικοί και αυτό το ξέρουν και οι ίδιοι οι Άγγλοι.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 570
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.