*

Αποστολέας Θέμα: Αρθογραφια (επικριτικη) για τις παρεμβασεις της Διαμαντοπουλου και των υφυπουργω  (Αναγνώστηκε 88605 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος podiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Στο σκάνδαλο ότι παράνομα και παρακάμπτοντας κάθε νόμιμη διαδικασία το Δ.Σ της Κτηματολόγιο Α.Ε έδωσε σε ανάδοχο πάνω από 800.000 ευρώ ενώ θα έπρεπε η υπόθεση να ανατεθεί σε διαιτητή του ΤΕΕ, η Κτηματολόγιο Α.Ε με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι:

Σχετικά με θέμα που είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα και αναφέρεται σε απόφαση - «σκάνδαλο» του ΔΣ της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. επισημαίνουμε τα εξής:
Υπάρχει προφανής σύγχυση που καταλήγει σε σπίλωση του ΔΣ, το οποίο -σε απόλυτη αντίθεση προς τα αναφερόμενα- με ομόφωνη και χωρίς επιφυλάξεις απόφασή του, εξοικονόμησε στην εταιρία άνω των επτακοσίων χιλιάδων (700.000) ευρώ με την επιλογή του να προχωρήσει σε εξώδικη διαπραγμάτευση προς επίλυση διαφοράς με ανάδοχο κοινοπραξία τριών εταιριών σύμφωνα με τη νομοθεσία και τους όρους της σχετικής σύμβασης. Στην επιλογή αυτής της διαδικασίας το ΔΣ συνεκτίμησε τα μέχρι τούδε αρνητικά αποτελέσματα διαιτησιών, σε ανάλογες περιπτώσεις, που επιβάρυναν με υπέρογκα ποσά την Εταιρία.

Η Διοίκηση της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. με συναίσθηση ευθύνης δίνει καθημερινά τη μάχη της διαφάνειας και της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος.


http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_4697.html


Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Διορισμένη εκπαιδευτικός απο την Πέλλα στο γραφείο της Τζάκρη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Όλοι θυμόμαστε τις δηλώσεις που έκανε η Διαμαντοπούλου και έλεγε ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν θα φύγει από τη θέση του για να πάει σε βουλευτικό ή υπουργικό γραφείο με απόσπαση.

Κι όμως στο γραφείο της Τζάκρη έγινε αυτό και εκπαιδευτικός ξεσπιτώθηκε απο την Πέλλα για να πάει στο πολιτικό της γραφείο.

Με την υπογραφή της Διαμαντοπούλου και του Ραγκούση.

Αααα το ΦΕΚ είναι 534/22.12.2009

Να θυμίσουμε πως παλιότερα η...

υπουργός Παιδείας κ.Άννα Διαμαντοπούλου μίλησε για την εξάλειψη φαινομένων αποσπάσεων εκπαιδευτικών από τις τάξεις τους που έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη".

Κοίτα να δεις που ΕΤΥΧΕ η καταλληλότερη να είναι απο την Πέλλα... δεν έχει σχέση με "μπάρμπα στην Κορώνη"


http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_2484.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                          A simple idea!


Mrs Diamantopoulou, archon of Hellenic schools,

We agonize for the students of our ethnos and all the other ethnos of cosmos.

In our epoch it is an anathema and a political heresis to question the European Union. Parallel, the Skylla of DNT and Charybdis of European banks force Hellenic schools to function with idiotic and economic criteria and with tactics and strategies of agora.

Classical subjects, as mathematics, geography, physics, philosophy, music, history and the Hellenic language, come into a new climax∙ idiots come to the sphera of schools. Because the monopolies, oligopolies and the monopolistic antagonism is an endemic phenomenon of the economic crisis∙ they are not acme but chaos, not an enigma but a stigma to the democracy.

We have plethora of practices for schools: prognostics, symmetry, didactic practice, theory, analysis, diagnostics, method.

It is not in our idiosycrasis to be ironic or sarcastic, but if all the above don’t happen, there will not be comedy but Hellenic drama.

No pause, archon of chaos. We have a simple idea: agonize!

27/5/2010

Θ.Τ.

Υ.Γ. Αφού με την κ. Διαμαντοπούλου δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε στην ελληνική γλώσσα, χρησιμοποιήσαμε τα «αγγλικά». Με τους κοσμοπολίτες ποτέ δεν ξέρεις…

http://alfavita.gr/diktika/diktika2750.php


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                           «ΝΕΟ» ΣΧΟΛΕΙΟ
                                            Πλήρως υποβαθμισμένα θα είναι τα σχολικά βιβλία


Υποβάθμιση και απαξίωση του βιβλίου ως βασικού μορφωτικού εργαλείου μέσα στο σχολείο, προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας

Η μείωση της διδακτέας ύλης στα θετικά μαθήματα κυρίως σε δημοτικό και γυμνάσιο, που ανακοίνωσε προχτές το υπουργείο Παιδείας, μαζί με τα πιλοτικά «διαφοροποιημένα» ολοήμερα σχολεία, δεν ήταν οι μόνες αντιδραστικές εξαγγελίες για το «νέο σχολείο» που θέλει να φτιάξει η κυβέρνηση. Η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου προανήγγειλε με απόλυτη σαφήνεια τη στόχευση της κυβέρνησης να υποβαθμίσει το ρόλο των ίδιων των σχολικών βιβλίων στη μορφωτική διαδικασία του σχολείου! Η απαξίωση του βιβλίου, όμως, σημαίνει απαξίωση της μελέτης που χρειάζεται για να κατακτηθεί η γνώση.

Συγκεκριμένα, με αφορμή τη μείωση της ύλης στα θετικά μαθήματα, η υπουργός Παιδείας ρωτήθηκε για τα σχολικά βιβλία και παραδέχτηκε: «Είναι ακατανόητα. Γιατί δεν υπήρχε λογική σειρά στην ύλη, στα κεφάλαια»! Λες και η αποσπασματικότητα και αντιεπιστημονικότητα του σημερινού σχολείου είναι θέμα σειράς και ταξινόμησης...

Και παρά το ότι παραδέχτηκε πως είναι ακατανόητα τα βιβλία, ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να φτιαχτούν άλλα, καινούρια, απλά θα ...απαξιωθούν! Είπε συγκεκριμένα: «Ετοιμάζονται οι εγκύκλιοι από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, με βάση τα υπάρχοντα βιβλία, αλλά, (...) θα υπάρχει πλέον πάρα πολύ ψηφιακό υλικό για τους εκπαιδευτικούς (...) οι οποίοι θα χρησιμοποιούν πολύ το ψηφιακό υλικό και την αυτενέργειά τους και όχι αποκλειστικά το βιβλίο και τις παραγράφους του».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου η υπουργός επανέλαβε αυτό το πράγμα τρεις φορές! Με αυτή την εξαγγελία (που θα την κάνει πιο συγκεκριμένη το επόμενο διάστημα, όπως είπε) θεώρησε απαραίτητο να κλείσει και τη συνέντευξη Τύπου, λέγοντας: «

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
                                                        Σχολείο αμορφωσιάς

Το σχολείο που έχουμε σήμερα είναι κακό. Το «νέο σχολείο» που εξαγγέλλει ότι θα φτιάξει η κυβέρνηση είναι πολύ, πολύ χειρότερο. Οχι μόνο γιατί θα είναι ταξικά διαφοροποιημένο και θα τσακίζει το δικαίωμα, τη διάθεση και τη δυνατότητα μόρφωσης των παιδιών της εργατικής τάξης. Ταξικό είναι εξ ορισμού το σχολείο σε μια ταξική κοινωνία. Το «νέο» πρόβλημα με το «νέο» σχολείο, που προπαγανδίζει η κυβέρνηση, είναι ότι θα βγάζει ανθρώπους με δυσκολία να αντιληφθούν στοιχειωδώς το φυσικό και κοινωνικό κόσμο που ζουν και τη θέση τους σ' αυτόν. Στο όνομα των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και του καταιγισμού των πληροφοριών, θα βγάζει ανθρώπους περισσότερο αλλοτριωμένους παρά ποτέ. Και, βεβαίως, η επιλογή δεν πρέπει να είναι ανάμεσα στο κακό και στο χειρότερο.

Τα βήματα υποβάθμισης του μορφωτικού ρόλου του σχολείου έχουν ξεκινήσει εδώ και δεκαετίες. Το σχολείο σήμερα είναι περισσότερο απωθητικό από κάθε άλλη φορά για τους μαθητές, αλλά και για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Πάνω σ' αυτήν την πραγματικότητα «πατάει» το υπουργείο Παιδείας, για να διαφημίσει το «νέο» σχολείο, που θέλει να φέρει, ως τάχα πιο εύκολο, με λιγότερη δουλειά για το σπίτι, χωρίς καν βιβλία(!) και πιο ελκυστικό, με «διαδραστικούς» πίνακες, υπολογιστές και ζώνες δραστηριοτήτων. Πρόκειται για μια προπαγάνδα, που θέλει να φορέσει παραμορφωτικά γυαλιά στους γονείς. Οι γονείς πρέπει να πονηρευτούν και μόνον από την επίκληση της «ευκολίας» και του «λιγότερου κόπου». Γιατί η πραγματική γνώση για να κατακτηθεί θέλει σύστημα, θέλει και κόπο.

Η μείωση του όγκου της ύλης στα θετικά μαθήματα είναι χαρακτηριστικό και αποκαλυπτικό στοιχείο της πολιτικής για το «νέο σχολείο». Οι θετικές επιστήμες βοηθούν τον άνθρωπο να κατανοεί τη φύση, τον κόσμο που ζει, τη θέση του ίδιου μέσα στον κόσμο, προάγουν την ορθολογική σκέψη. Αλλιώς θα πιστεύαμε ακόμα ότι οι θεοί στέλνουν τους κεραυνούς... Το «νέο σχολείο» θα είναι, λέει, γεμάτο με νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία θα τα βλέπουν οι μαθητές ως σύγχρονα «μαγικά», χωρίς να έχουν το υπόβαθρο να εξηγήσουν την προέλευσή τους από την εξέλιξη των θετικών επιστημών και της εφαρμογής τους, που κομμάτι της είναι και οι «νέες τεχνολογίες».

Η μείωση του όγκου της ύλης στα θετικά μαθήματα σε τίποτα δε θα διευκολύνει, δε θα καλυτερέψει τη μόρφωση των παιδιών. Γιατί πολύ απλά, όσο κι αν μειωθεί η ύλη, εφόσον τα μαθήματα θα συνεχίσουν να διδάσκονται αποσπασματικά, ασύνδετα με την ίδια τη ζωή, όλο και πιο ακατανόητα και δύσκολα θα γίνονται, όλο και πιο απωθητικό και ανούσιο θα γίνεται το ίδιο το σχολείο. Το θέμα δεν είναι αν τα παιδιά θα έχουν να μάθουν 50 ή 30 χημικές ενώσεις, αλλά το αν κατανοούν τη σημασία τους. Το θέμα δεν είναι πόσα κεφάλαια θα διδάσκονται οι μαθητές από ένα κακό βιβλίο, το πρόβλημα είναι το ίδιο το βιβλίο. Το θέμα δεν είναι πόσες ώρες θα αφιερώνονται σε κάθε μάθημα, αλλά τι λέει το ίδιο το μάθημα και πώς συνδέεται τόσο με τα υπόλοιπα, όσο και όλα μαζί με τη ζωή και την επιστημονική αλήθεια. Αυτή είναι η ουσία και το πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και μαζί τους οι γονείς.

 
http://www.alfavita.gr/typos/t29_5_10_807.php
Ριζοσπάστης 29/5/2010


Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Δελτίο Τύπου - Πανελλήνιες Εξετάσεις Χημείας                                                                                      Παρασκευή, 28-05-2010


Οι Πανελλήνιες εξετάσεις του μαθήματος της Χημείας, ατυχώς συνέπεσαν με τις εξαγγελίες του Υπουργείου για κυριολεκτικό «ακρωτηριασμό», αγνώστου πατρότητας, της ύλης διδασκαλίας της χημείας και ευρύτερα των θετικών μαθημάτων υπό το πρόσχημα της «ελάφρυνσης των μαθητών» και του «δυσνόητου της ύλης για το νοητικό επίπεδο αυτών».
 
Σαφέστατα και πρέπει οι μαθητές να μην επιβαρύνονται άσκοπα με υπερβολικές λεπτομέρειες, αυτό όμως δεν μπορεί να καταλήγει σε στέρηση στοιχειωδών γνώσεων απαραίτητων για την επιβίωση τους στην σημερινή κοινωνία.
 
Η θέση αυτή του Υπουργείου καταδεικνύει άγνοια της σημασίας της διδασκαλίας των θετικών μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την διαμόρφωση του σύγχρονου πολίτη αλλά και του μελλοντικού επιστήμονα.
 
Ως προς τα θέματα Χημείας των Πανελληνίων Εξετάσεων, αυτά σύμφωνα με το νόμο που διέπει τη θεματοδότηση χαρακτηρίζονται ως σαφή, καλύπτοντας όλο το εύρος της εξεταζόμενης ύλης, παρουσιάζουν διαβαθμισμένη δυσκολία και υψηλή διακριτική ικανότητα


http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2016

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ

  Η ΑΥΓΗ
30/5/2010
 
Η οδύσσεια των αδιόριστων
 

Από το Μεσολόγγι στην Κάρπαθο και από την Ορεστιάδα στο
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Ε.Λ.Μ.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ                                                                                                              ΑΡ.ΠΡΩΤ.: 15

Στ. Κυριακίδη 91 Τ.Κ.69100                                                                                              ΚΟΜΟΤΗΝΗ: 02-06-2010                   

ΗΛ.ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ: elmerodopis@gmail.com
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: www.elmerodopis.blogspot.com


 ΘΕΜΑ:  Σχετικά με τους διαγωνισμούς του υπουργείου Παιδείας

Την εποχή που η ΕΛΛΑΔΑ βρίσκεται σε  <<οικονομικό πόλεμο>>  σύμφωνα  με τον πρωθυπουργό ,και ζητούνται αιματηρές θυσίες από τους εργαζόμενους γενικά αλλά και τους εκπαιδευτικούς ειδικά (βλέπε διορισμοί-μειώσεις επιδομάτων -δώρα-το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία κ.τ.λ.π.)  το Υπουργείο φαίνεται πως  θα ξοδέψει άσκοπα  τα χρήματα του ΕΣΠΑ προκηρύσσοντας τον ένα διαγωνισμό μετά τον άλλο για πανάκριβες και σαφώς υπερκοστολογημένες  υπηρεσίες συμβούλων. Μετά από την πρώτη προκήρυξη για συμβούλους για το νομοσχέδιο(150.000 ευρώ περίπου), που αναγκάστηκε να αποσύρει μετά τις αντιδράσεις, ακολούθησαν και οι παρακάτω προκηρύξεις:

1. Σύμβουλος επικοινωνίας. 270.000 για δύο χρόνια με... δυνατότητα ανανέωσης ως ακόμη δύο έτη με κόστος 180.000 ευρώ ακόμη. Σύνολο: 450.000 ευρώ. Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που  βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/prokirikseis/115632_%CE%91P2725_PERIL_epikoin_symvoulos.pdf
 
2. Άλλος σύμβουλος αξιολόγησης του ΕΣΠΑ. Αμοιβή 300.000 για δύο χρόνια με δυνατότητα παράτασης άλλες 300.000 για άλλα τρία χρόνια. Σύνολο: 600.000 ευρώ. Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/UserFiles/File/PROKHRYXEIS_eyd/125422_PERILHPSH_PROKHR_SYMV_DHMOSIOT.pdf

3. 70.000 ευρώ για τρεις μήνες σε σύμβουλο συγχωνεύσεων (; ). Παραθέτουμε και την εν λόγω ιστοσελίδα που βρίσκεται η προκήρυξη:

http://www.edulll.gr/default.asp?siteID=1&pageid=34&tablepageid=7&langid=1

Και αυτά ως τώρα. Πόσους ακόμη συμβούλους θα προκηρύξουν ως το 2015 και πόσο τελικά θα κοστίσουν; 1.100.000 ευρώ, ως τώρα μόνο, για υπηρεσίες, οι οποίες αφενός μπορούν να καλυφθούν από τους μόνιμους υπαλλήλους του Υπουργείου και αφετέρου σε καμία περίπτωση δεν κοστίζουν τόσα χρήματα. Πού ακούστηκε οι αμοιβές των συμβούλων να είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές των πολιτικών τους προϊσταμένων, στην συγκεκριμένη περίπτωση των υπουργών και της λοιπής πολιτικής ηγεσίας; Πώς γίνεται ο σύμβουλος να παίρνει τριπλάσια και τετραπλάσια αμοιβή που αγγίζει τα 150.000 ευρώ , μεγαλύτερη από αυτούς που τον προσλαμβάνουν; Τί δικαιολογεί αμοιβή 300.000 ευρώ  για επικοινωνιολόγο ή αξιολογητή; Τί είναι σύμβουλος συγχωνεύσεων που θέλει και 23000 ευρώ τον μήνα; Αποτελεί πρόκληση να ανακοινώνονται τέτοιες αμοιβές κρατικοδίαιτων καρεκλοκενταύρων, όταν οι εκπαιδευτικοί αυτής της χώρας και άλλοι εργαζόμενοι έχουν γονατίσει στην κυριολεξία με τα κυβερνητικά μέτρα.

Πείτε και την αλήθεια επιτέλους! Ένα μεγάλο τμήμα αυτών των αμοιβών καλύπτεται από το Ελληνικό Δημόσιο, που σημαίνει πως οι δικές μας περικοπές πληρώνουν τις άχρηστες υπηρεσίες που ζητάτε. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου οφείλει να απαντήσει πολύ συγκεκριμένα στα εξής:

1. Ποιές είναι οι αρμοδιότητες αυτών των ατόμων, οι οποίες να δικαιολογούν τόσο υψηλές αμοιβές; Τί προσόντα έχουν αυτά τα άτομα, για να πληρώνονται τόσα χρήματα;

2. Το Υπουργείο δεν διαθέτει οργανωμένα τμήματα και υπηρεσίες δημοσιών σχέσεων, αξιολόγησης, διαχείρισης κοινοτικών προγραμμάτων, νομικές υπηρεσίες, ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει αυτά τα έργα το ίδιο; Εκτός και αν οι υπηρεσίες του Υπουργείου είναι πλέον τελείως διαλυμένες. Αν είναι έτσι να βγει η Υπουργός να το πει δημοσίως.

3. Με ποιά λογική τα χρήματα του ΕΣΠΑ δίνονται σε τέτοια έργα; Γιατί θεωρούνται προτεραιότητα οι παροχές συμβουλευτικών υπηρεσιών και άλλα ευτράπελα, όπως το 1.500.000 ευρώ ,για τον καινοτόμο εκπαιδευτικό, το οποίο θα πάει σε φιέστες και για μία ακόμη φορά σε άχρηστες πλατφόρμες;

4. Γιατί να μην δοθούν χρήματα ώστε όλες οι υπηρεσίες και οι κατά τόπους διευθύνσεις δευτεροβάθμιας του υπουργείου να έχουν έναν ενιαίο τρόπο πληρωμής των εκπαιδευτικών και να μην υπάρχει το πρόβλημα που εμφανίζεται με την μηνιαία πληρωμή των συναδέλφων;  Έχουμε αρκετά ικανά στελέχη που μπορούν να υποστηρίξουν ένα πρόγραμμα ενιαίας πληρωμής σε όλες τις διευθύνσεις ,και το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο. Γιατί να μην οργανώσει το υπουργείο όλο αυτό το σύστημα αντί να δίνονται χρήματα σε αναίτιες δαπάνες;


Να βγει επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου, όπου θα αναλύονται τα έργα και οι αντίστοιχες δαπάνες του ΕΣΠΑ, με την αντίστοιχη αιτιολόγηση. Να σταματήσει εδώ και τώρα αυτό το όργιο σπατάλης. Να παρέμβουν τα συνδικάτα και ιδίως η ΟΛΜΕ ζητώντας διαφάνεια στην διαχείριση των κονδυλίων και συμμετοχή του εκπαιδευτικού κόσμου, ώστε τα χρήματα να καλύψουν πραγματικές ανάγκες της παιδείας και όχι επικοινωνιακές ανάγκες της κάθε πολιτικής ηγεσίας. Το Γ΄  ΚΠΣ κατασπαταλήθηκε με ελάχιστα οφέλη για τον εκπαιδευτικό κόσμο. Ας μην γίνει το ίδιο και με το ΕΣΠΑ.


http://alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_832.php

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ


                                      

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Σύμβουλο επικοινωνίας προσλαμβάνει το υπ. Παιδείας!..

Οι περίεργες φήμες που ακούγονται για το διαγωνισμό που έχει προκηρυχθεί

Από  "Bloggers Voice"

Μαθαίνουμε ότι το υπουργείο Παιδείας κάνει διαγωνισμό για "σύμβουλο επικοινωνιακής στρατηγικής".
Αυτό που κυκλοφορεί στη διαφημιστική αγορά, όμως, είναι ότι ο διαγωνισμός, παρότι προκηρύχθηκε με τη διαδικασία του "κατεπείγοντος" ( σας θυμίζει κάτι; ), καθυστερεί ύποπτα - με σκοπό να πάρει τη δουλειά Εταιρεία Επικοινωνίας που εδώ και χρόνια έχει τις "άκρες" της.
Η πιάτσα έχει βουήξει για στημένο διαγωνισμό. Μήπως η υπουργός έχει την καλοσύνη να εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει;

Πηγήhttp://press-gr.blogspot.com/2010/06/blog-post_461.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ από το υπουργείο Παιδείας...

Τι λέει η κ. Διαμαντοπούλου;

12 θέσεις εργασίας με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Ινστιτούτο Νεολαίας νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, που υπάγεται στην εποπτεία του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ. ΠΡΑΣΙΝΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΕΝΑΖΕΙ...

 http://career.duth.gr/cms/?q=node/43377

Το Ινστιτούτο Νεολαίας ανακοινώνει ότι προτίθεται να προβεί σε συμβάσεις μίσθωσης έργου:

τεσσάρων θέσεων (4) για τη στελέχωση του γραφείου υποστήριξης του έργου “Αναβάθμιση και επέκταση της λειτουργίας των Θυρίδων Επιχειρηματικότητας για την ενθάρρυνση και...
 στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας”». Οι υπηρεσίες θα προσφέρονται στην έδρα του Ινστιτούτου Νεολαίας στην Αθήνα.

οκτώ θέσεων ( 8 ) ως ακολούθως για τις παρακάτω θυρίδες:

ΘΥΡΙΔΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ Π.Ε. 1
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΘΥΡΙΔΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ (ΑΧΑΡΝΩΝ 417) ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Δ.Ε. 1
ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
ΘΥΡΙΔΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΥΡΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Π.Ε. 1
Καταληκτική ημερομηνία: 08-06-2010

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι / -ες μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Νεολαίας (τμήμα Διοίκησης) και στο τηλέφωνο 210-2599300 σε εργάσιμες ημέρες, από 10.00 έως 14.00.

Επισυνάπτονται τα πλήρη κείμενα των προκηρύξεων των εν λόγω θέσεων.

Πηγή:   http://press-gr.blogspot.com/2010/06/blog-post_8852.html
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

O ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΡΕΣΤΗ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Το Fimotro αποκαλύπτει σήμερα ότι ο σύζυγος της Άννας Διαμαντοπούλου σε εταιρία συμφερόντων του
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3432.html

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010
"Η κ.Διαμαντοπούλου ακούει;"


"Κάποτε στην Ελλάδα ήταν πολυτέλεια το παιδί σου να πηγαίνει στο σχολείο σε πρωινή βάρδια. Δεν υπήρχαν σχολεία ,εγκαταστάσεις κτλ. Και οι περισσότεροι πηγαίναμε πρωί απόγευμα.
Στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ του 2010 χτίστηκε ένα ολοκαίνουργιο σχολείο στην περιοχή της Νέας Ζωής απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Ευθυμίου, το οποίο σύμφωνα με...

τα σχέδια θα γινότανε το επιπλέον Δημοτικό σχολείο της πόλης, το 16ο δημοτικό, που θα έλυνε το πρόβλημα της διπλοβάρδιας στο γειτονικό 5ο δημοτικό και ταυτόχρονα θα ελάφρυνε τα γειτονικά σχολεία από τον δυσανάλογο αριθμό μαθητών που ήταν φορτωμένα.

Το νέο σχολείο που η κατασκευή του ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα, πραγματικό στολίδι όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, δεν θα λειτουργήσει την νέα σχολική χρονιά, οπότε το 5ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης θα συνεχίσει και την επόμενη σχολική χρονιά να λειτουργεί πρωί απόγευμα.

Μπορεί να μας απαντήσει η κυρία Διαμαντοπούλου για ποιο λόγο δεν προχωράει στην ίδρυση του νέου σχολείου;

Αυτό είναι το νέο σχολείο που ονειρεύεται για τα παιδιά μας; Να περνάμε από έξω και να μας ρωτάνε τα παιδιά μας γιατί δεν πηγαίνουμε σε ένα τόσο ωραίο σχολείο και να μην ξέρουμε τι να απαντήσουμε;

Έτσι θεωρούν την πρόοδο και την ανάπτυξη; Να εργάζονται και οι δύο γονείς και να μην ξέρουνε που θα αφήσουνε τα παιδιά τους όλο το πρωινό μέχρι να έρθει το μεσημέρι να τα στείλουνε σχολείο;

Να μην υπάρχει η δυνατότητα να ασχοληθούν τα παιδιά με άλλες δραστηριότητες το απόγευμα επειδή τότε επέλεξε το υπουργείο να πηγαίνουν στο σχολείο;

Σε άλλες περιοχές που συνεχίζουν δυστυχώς να έχουν διπλοβάρδια η επίσημη δικαιολογία είναι πως δεν υπάρχουν οικόπεδα για σχολεία, δεν υπάρχουν κτίρια και εγκαταστάσεις, κτλ. Εδώ όμως τι δεν υπάρχει; Υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο σχολείο που παραμένει κλειδωμένο χωρίς να μας λέει κάποιος το γιατί.


Υπάρχει έστω και μια λογική εξήγηση στα παραπάνω; Περιμένουμε μια απάντηση…"
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182661
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 614

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.