Σύνολο ψηφοφόρων: 311
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από το ΕΘΝΟΣ :Τι αλλάζειΔέκα ρυθμίσεις για το καθεστώς προσλήψεωνΣύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», όσον αφορά στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού θα ισχύουν τα εξής:1. Το καθεστώς των μόνιμων προσλήψεων (60% - 40%) θα ισχύει για μία ακόμη τριετία, δηλαδή έως το 2013. Για το έτος 2012-13 οι διορισμοί μονίμων θα γίνονται κατά 40% από τους κλειδωμένους πίνακες προϋπηρεσίας και το 60% από τον πίνακα ΑΣΕΠ με τη νέα μορφή.2. Στις 30 Ιουνίου 2010 θα «κλειδώσουν» όλοι οι πίνακες προϋπηρεσίας. Από αυτούς τους «κλειδωμένους πίνακες» θα γίνονται και οι προσλήψεις για τα επόμενα τρία χρόνια με το σύστημα του 40%.3. Μετά το 2013 θα υπάρχει ένας πίνακας ο οποίος θα καταρτίζεται με βάση τον βαθμό επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τα επιστημονικά προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κ.ά.), κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ανάπηροι κ.ά.) και φυσικά την προϋπηρεσία.4. Η προϋπηρεσία θα αποτιμάται με δύο μόρια ανά εξάμηνο και ανώτατο όριο τα 20 μόρια.5. Για να διορισθεί κάποιος ως μόνιμος εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχει πετύχει σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Από αυτό τον κανόνα θα εξαιρεθούν όσοι στις 30-6-2010 έχουν 24μηνη προϋπηρεσία, οι οποίοι θα μπαίνουν στους πίνακες του ΑΣΕΠ με τη βάση του διαγωνισμού (το 50 ή 55) και δεν θα είναι προαπαιτούμενο η επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.6. Οι νεοδιόριστοι θα πρέπει να υπηρετούν στην ίδια περιοχή για τρία χρόνια. Ταυτόχρονα εισάγεται ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού επί διετία. Μετά από αυτό το διάστημα ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται. Αν κάποιος δεν κριθεί ικανός για τη θέση του δασκάλου ή του καθηγητή θα διορίζεται σε διοικητική θέση του υπουργείου Παιδείας. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα για τους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα επιβλέπουν το έργο των νέων δασκάλων και καθηγητών και θα τους καθοδηγούν.7. Η γραπτή εξέταση του ΑΣΕΠ θα οργανωθεί με τρόπο που να ανιχνεύει τα ουσιαστικά προσόντα που πρέπει να διαθέτει κάποιος εκπαιδευτικός και τα οποία θα οριστούν με υπουργική απόφαση που θα ακολουθήσει.8. Οι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ θα γίνονται κάθε διετία και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις).9. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται επίσης ότι ουσιαστικά καταργείται ο θεσμός του ωρομισθίου (σ.σ.: θα προσλαμβάνονται αναπληρωτές με μειωμένο ωράριο) και θα διατηρείται μόνο για τις εξαιρετικές περιπτώσεις που αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν πρόσληψη αναπληρωτή.10. Οι αποσπάσεις σε διευθύνσεις και γραφεία εκπαίδευσης θα γίνονται από τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) και όχι από τα γραφεία των εκάστοτε υπουργών.όλο το άρθρο :http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=11088943
"και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις)."Αυτη η φρασουλα ειναι το σημαντικοτερο σημειο των νεων μετρων. Θα επικαθορισει ολα τα υπολοιπα...
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ;
Δεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Δε λέω ότι έχω δίκιο - ούσα μόνιμη προφανώς υπάρχουν παράμετροι που δεν κατανοώ, ωστόσο θέτω τον προβληματισμό στην κριση σας. Και κάτι άλλο...αυτο το περί αξιολόγησης των νεοδιόριστων και μετάταξής τους σε διοικητικές θέσεις λόγω ακαταλληλότητας θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθεί και στο μόνιμοποιημένο προσωπικό....υπάρχουν πολλοί μεταξύ ημών των μονίμων που είναι καλύτερο να βάζουμε σφραγιδες παρά να κάνουμε μάθημα.
Παράθεση από: Martha72 στις Απριλίου 13, 2010, 11:36:41 pmΔεδομένου ότι η προϋπηρεσία ορισμένων δεν έχει πάντα αποκτηθεί με θεμιτό και έννομο τρόπο, μήπως θα ήταν καλύτερο να ΜΗΝ προσμετράται η προϋπηρεσία στο διορισμό αλλά στην απόδοση Μ.Κ. (μισθολογικού κλιμακίου) και συντάξιμου χρόνου ΜΕΤΑ τον διορισμό και εν τέλει, μόνο κριτήριο διορισμου να είναι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ; Δε λέω ότι έχω δίκιο - ούσα μόνιμη προφανώς υπάρχουν παράμετροι που δεν κατανοώ, ωστόσο θέτω τον προβληματισμό στην κριση σας. Και κάτι άλλο...αυτο το περί αξιολόγησης των νεοδιόριστων και μετάταξής τους σε διοικητικές θέσεις λόγω ακαταλληλότητας θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθεί και στο μόνιμοποιημένο προσωπικό....υπάρχουν πολλοί μεταξύ ημών των μονίμων που είναι καλύτερο να βάζουμε σφραγιδες παρά να κάνουμε μάθημα.Αξιολόγηση;;; Φτου, φτου πιπέρι...Μην ξαναπείς τέτοιες κακιές λέξεις εδώ μέσα. Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να δίνουμε λογαριασμό σε κανένα... Είμαστε και πολύ επαναστάτες να πούμε. Όλοι όσοι δουλεύουμε στην εκπαίδευση είμαστε όλοι κατάλληλοι για την τάξη, δεν υπάρχει ουτέ ένας ακατάλληλος. Τι και αν σε όλα τα σοβαρά εκπαιδευτικά συστήματα υπάρχει αξιόλογηση; Εδώ είναι Ελλάδα και δε σηκώνουμε τέτοια. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί εκπαιδευτικοί. Όλοι προσπαθούν το ίδιο. Όλοι σκίζονται μέσα στη τάξη. Κανείς δε λουφάρει.Όχι στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.Κάτω ο ΑΣΕΠ.Ζήτω η επετηρίδαΜαζικοί διορισμοί για όλους ανεξαρτήτως κενών.Όλοι μέσα μέχρι να γίνουμε περισσότεροι από τους μαθητές.Όσοι περισσεύουμε να παίρνουμε απόσπαση.ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν εκπαιδευτικοί όπως αυτοί που έχουν κατοχυρώσει 24 μηνο οι οποίοι έχουν απόλυτο δίκιο να αντιδρούν και να φωνάζουν. Πρέπει να προβλεφτεί μεταβατικό στάδιο και γι' αυτούς και μέχρι να γίνει αυτό καλά κάνουν και ξεσηκώνουν το κόσμο. Μαζί τους υπάρχουν όμως κι ένα σωρό βύσματα οι οποίοι περίμεναν να διοριστούν με ΠΔΣ και συβιτανίδειο και τώρα το παίζουν επαναστάτες. Μαζί μ' αυτούς είναι και ένα σωρό συνδικαλιστές του κώλου οι οποίοι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το σημερινό μπάχαλο που επικρατεί στο ελληνικό σχολείο. Ένα σωρό καραβολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που πουλάνε επανάσταση με αιτήματα καταστροφικά,ανεφάρμοστα και γελοία...
σε αυτό που λες για τους συνδικαλιστές θα διαφωνήσω (εν μέρει) γιατί αυτους τους άχρηστους ΕΜΕΙΣ τους ψηφίζουμε ξανά και ξανά και ξανά... Γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πατάμε στις συνελεύσεις να τους τα ψάλλουμε παρά τους αφήνουμε να τα κάνουν πλακάκια με τη διοίκηση ή να ακολουθούν αμιγώς κομματικές γραμμές αντί να κόπτονται για το κοινό καλό - και αδυνατώ να κατανοήσω πόσο διαφορετικό είναι το καλό για έναν δακίτη από έναν πασκιτη και έναν ασκίτη- γιατί ΕΜΕΙΣ δεν διεκδικούμε ποτέ τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ έχουμε κάνει τα σχολεία μπουρδέλα, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν πήραμε θέση για το αίσχος της ΠΔΣ τόσα χρονια, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν χαμογελάσαμε ποτέ στον αναπληρωτή και ωρομίσθιο που δούλεψε στα σχολεία μας, παρά τον είδαμε σαν τον παρακατιανό, γιατι ΕΜΕΙΣ κοιτάμε τα ιδιαίτερα και όχι την τάξη, γιατί ΕΜΕΙΣ φωνάζουμε να μην έχουμε κενά και να φεύγουμε τρίτη ώρα το αργότερο, γιατί ΕΜΕΙΣ δεν αναλαμβάνουμε ποτέ και τίποτα, γιατί ΕΜΕΙΣ πληρωνόμαστε υπερωριακά προγράμματα που ποτέ δεν κάνουμε, γιατί ΕΜΕΙΣ απαξιώνουμε το συνάδελφο που κατά τη γνώμη μας κάνει πιο παρακατιανό μάθημα (πχ γυμναστές, ξενόγλωσσους) λες κι αυτοί δεν βγάλανε πανεπιστήμιο αλλά φυτρώσανε ξαφνικα... ΄Άσε μωρέ...τουλάχιστον μεταξύ μας να είμαστε και ειλικρινείς....σπείραμε ανέμους, τώρα ας θερίσουμε τις θύελλες...
αν είναι να μιλήσω για μένα, με 16 έτη υπηρεσίας μάλλον "νέα" δε μπορώ να χαρακτηριστώ. Αν πάλι θες ποσοστά, στο σχολείο μου σε σύνολο 8 ατόμων που διδάσκουν κατεύθυνση οι 7 κάνουν ιδιαίτερα στους μαθητές τους. Από τους συνδικαλιστές της ΕΛΜΕ στην οποία ανήκω, εδώ και 16 χρόνια βγαίνουν τα ίδια άτομα χωρίς καμία εναλλαγή. Στις συνελεύσεις είμαστε το πολύ δέκα άτομα, κατά την ώρα της ψηφοφορίας πλακώνουνε όλοι, μετά κάθονται έξω για τσιγάρο και καφέ και τελικά τσακωνόμαστε ποιός ήρθε πρώτος για να πάρει σειρά ...ψήφου. Σε ΟΛΕΣ τις απεργιακές κινητοποιήσεις του τρέχοντος σχολικού έτους στο σχολείο μου το ποσοστό συμμετοχής ήταν 0% (εγώ συμμετείχα μονο σε μια στάση εργασίας και μετά βαρέθηκα να κάνω τον μ...). Στο διπλανό συστεγαζόμενο γυμνάσιο, συμμετείχαν 2 σε σύνολο 17 καθηγητών. Την αναπληρώτρια φιλόλογο που ήρθε νοέμβριο στο σχολείο μας την έχουν ξεσκίσει στο ωράριο, δίνοντάς της ό,τι περίσσευε με αποτέλεσμα να έχει 8 διαφορετικά αντικείμενα!!! και δεν της έδειξε κανείς, τίποτα!!! Συνάδελφος φιλόλογος όταν της βγήκε το πρόγραμμα δύο ώρες την παρασκευή και μετά κενό και μετά τέταρτη ώρα μάθημα μόνο που δε μας έδειρε γιατί ήθελε να φεύγει και χρησιμοποίησε το εκπληκτικό επιχείρημα των 25 χρόνων υπηρεσίας της!!! αλλη συνάδελφος, πάλι φιλόλογος, μας έλεγε ότι αφού το σύστημα είναι εξεταστοκεντρικό, θα πρέπει να απολυθούν οι ειδικότητες που δεν κάνουν κατεύθυνση για΄τι δεν προσφέρουν και τίποτα.... Είναι αυτά αρκετά συγκεκριμένα παραδείγματα και ποσοστά για να καταλάβεις ότι δεν έχουμε πάρει εμείς ψηλά τον αμανέ αλλά δυστυχώς κάποιοι που θεωρούν τα σχολεία τσιφλίκια τους....Δεν λέω ότι η Δ έχει δίκιο, δεν λέω καν ότι το νομοσχέδιο είναι καλό - αν και έχει καλά στοιχεία, πχ, καμία απόσπαση αν δεν έχει πληρωθεί η θέση - λέω όμως ότι κι εμείς δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών....
Παράθεση από: Damien στις Απριλίου 13, 2010, 10:12:39 am "και θα είναι ανοικτοί (δεν προκηρύσσονται για συγκεκριμένες θέσεις)."Αυτη η φρασουλα ειναι το σημαντικοτερο σημειο των νεων μετρων. Θα επικαθορισει ολα τα υπολοιπα...Θες να πεις ότι έχουν σκοπό να διορίζουν λιγότερους ? Πιθανότατα έχεις δίκιο . Προσθέτω όμως 2 σκέψεις : 1) λιγότερους διορισμούς θα μπορούσαν άνετα να κάνουν και με το τωρινό σύστημα .2) όταν προσπαθούσα να διοριστώ διεκδικούσα περίπου το 35 % των θέσεων μέσω ΑΣΕΠ ( και όχι το 60% όπως νόμιζα αρχικά ) . αν τώρα κάποιος σαν εμένα διεκδικεί το 100% των θέσεων ( έστω και αν αυτές είναι λιγότερες ) θα βγει σίγουρα χαμένος ? αν διεκδικούσε το 35% των λιγότερων θέσεων ( γιατί η μείωση θα γινόταν και με το τωρινό σύστημα ) θα ήταν σίγουρα σε πολύ χειρότερη θέση . Υ.Γ. δεν διαφωνώ με αυτό που είπες .. απλά προσθέτω κάποιες σκέψεις ..