*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-20 Το είπε ξεκάθαρα σήμερα η Υπουργός στην Ημερίδα της ΠΕΚΑΠ στο ΥΠΕΠΘ  (Αναγνώστηκε 2202 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Συνάδελφοι ΠΕ19-20, η κα Διαμαντοπούλου το είπε σαφέστατα σήμερα. Στο νέο 'Ψηφιακό' σχολείο, θα έχουμε την Πληροφορική να διαπερνά Οριζόντια όλα τα άλλα μαθήματα, γιατί αποτελεί εργαλείο για την καλύτερη διδασκαλία τους. Τα παιδιά, λέει, ξέρουνε τώρα πια τα πάντα από Η/Υ. Και φυσικά πέταξε και την οργάνωση της Διοίκησης μέσα. Μάλιστα. Όλα μαζεμένα.
Δηλ. τι εννοεί λέτε;
Θα γίνουμε βοηθοί των άλλων;Τεχνικοί;Γραμματείς; Θα μειωθούν οι ώρες μας;
Αντί να αυξηθούν, να αναβαθμιστεί το μάθημα στα σχολεία και να προσφέρεται και πιστοποιητικό χρήσης Η/Υ, πάει να το καταργήσει;
Μιλάμε για πολιτικές αποφάσεις έτσι; Οι κατευθύνσεις της Υπουργού δίνονται από συμβούλους που, όπως είναι ξακάθαρο, ασχολούνται με την Πληροφορική στην Β'θμια ή Γ' θμια εκπαίδευση, αλλά δεν προέρχονται από το χώρο της Πληροφορικής δηλ. δεν είναι πτυχιούχοι τμημάτων μας.

Και μια απορία που μου δημιουργήθηκε :
στα σχολεία της Ευρώπης πως εφαρμόζεται η ΤΠΕ;Τι ρόλο παίζει ο Πληροφορικός;τι μοντέλο πάνε να αντιγράψουν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Μπορώ να σου πω τι γίνεται στα νηπιαγωγεία της Αγγλίας, όπου έχω δουλέψει (κα΄τι παρόμοιο γίνεται και στα νηπιαγωγεία της Ελλάδας, αν έχει γνώσεις η νηπιαγωγός και αν υππάρχουν Η/Υ).
Ο υπολογιστής είναι βασικό εργαλέιο της διδασκαλίας και χρησιμοποιείται σε όλα τα αντικέιμενα, τόσο από την εκαπιδευτικό (δείχνει πράγματα στα παιδιά, ψάχνει πληροφορίες) όσο και από τα παιδιά (διάφορες δραστηριότητες, γραφή, internet). Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Θέλω να πω, σε αυτές της ηλικίες δεν υπάρχει ειδικός "πληροφορικάριος" που να μπαίνει στην τάξη.
Τώρα τι γίνεται στις μεγαλύτερες ηλικίες....δεν γνωρίζω
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Καλησπέρα..εαν δεν αντιδρασουμε αμμεσα θα γίνουμε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....
Ολοι οι συναδερφοι των αλλων κλάδων εχουν συνδυασει τον πληροφορικο με τη διοικητικη δουλεια του σχολειου.Γνωρίζω διαφορες εφαρμογέ Η/Υ=ειμαι ικανος να κανω τα παντα....απο λογιστικα μεχρι γιορτες
Εαν θελει το υπουργειο να κανουμε διοικητικη δουλεια να αφερέσει απο το ωράριο μας 10 ωρες δηλ. να εχουμε 11 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης ή 3 ωρες υπευθυνος εργαστηριου, 8 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης.
Επισης να μας δίνει και μας μορια εαν θελουμε να διεκδικησουμε καποια θεση οπως ηδη κανει και στις αλλες ειδικοτητες που δινει μορια για το πιστοποιητικο ΤΠΕ.
Να αυξησει τις ωρες του γυμνασιου και των λυκειων , Να δώσει δυνατοτητα στα παιδια να παιρνουν πιστοποιητικο Η/Υ μεσα απο το σχολειο
Να κανει το μαθημα της πληροφορικης στα Δημοτικα βασικο και να διδασκεται στον πρωϊνο κύκλο απο μονιμους πληροφορικους οπως ηδη συμβαινει και σε αλλες ειδικοτητες πχ Αγγλικων

Αποσυνδεδεμένος kkalamat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα..εαν δεν αντιδρασουμε αμμεσα θα γίνουμε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....
Ολοι οι συναδερφοι των αλλων κλάδων εχουν συνδυασει τον πληροφορικο με τη διοικητικη δουλεια του σχολειου.Γνωρίζω διαφορες εφαρμογέ Η/Υ=ειμαι ικανος να κανω τα παντα....απο λογιστικα μεχρι γιορτες
Εαν θελει το υπουργειο να κανουμε διοικητικη δουλεια να αφερέσει απο το ωράριο μας 10 ωρες δηλ. να εχουμε 11 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης ή 3 ωρες υπευθυνος εργαστηριου, 8 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης.
Επισης να μας δίνει και μας μορια εαν θελουμε να διεκδικησουμε καποια θεση οπως ηδη κανει και στις αλλες ειδικοτητες που δινει μορια για το πιστοποιητικο ΤΠΕ.
Να αυξησει τις ωρες του γυμνασιου και των λυκειων , Να δώσει δυνατοτητα στα παιδια να παιρνουν πιστοποιητικο Η/Υ μεσα απο το σχολειο
Να κανει το μαθημα της πληροφορικης στα Δημοτικα βασικο και να διδασκεται στον πρωϊνο κύκλο απο μονιμους πληροφορικους οπως ηδη συμβαινει και σε αλλες ειδικοτητες πχ Αγγλικων

Ηδη ειμαστε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....καθως περνανε τα χρονια μειωνονται οι ωρες μας αντι να αυξανονται γιατι ΔΕΝ διεκδικουμε......για την διαιρεση των ωρων κι εγω συμφωνω....φανταστειτε να μην συμπληρωνουμε 21 ωρες σε σχολιο, να τρεχουμε σε 1,2,3,... σχολεια για να συμπληρωσουμε και σε ολα αυτα να κανουμε και απο κατι διοικητικο!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
"
Παράθεση
Ηδη ειμαστε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....καθως περνανε τα χρονια μειωνονται οι ωρες μας αντι να αυξανονται γιατι ΔΕΝ διεκδικουμε......για την διαιρεση των ωρων κι εγω συμφωνω....φανταστειτε να μην συμπληρωνουμε 21 ωρες σε σχολιο, να τρεχουμε σε 1,2,3,... σχολεια για να συμπληρωσουμε και σε ολα αυτα να κανουμε και απο κατι διοικητικο!!!!!!
"


Συμφωνώ απόλυτα..

Όσον αφορά για τις διάφορες φήμες που ακούγονται , από τη στιγμή που είμαστε μόνιμοι
μη φοβάστε τίποτα... Αυτοί μας έχουν περισσότερο ανάγκη από ότι εμείς. Αν λείψει ο
Πληροφορικός από το σχολείο θα τρέχουν συνέχεια και θα χωθούν άλλες ειδικότητες.

Αποσυνδεδεμένος Rovespier0s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Ο Πραγματικός ΥΠΟΙΚ είναι οι Αγορές
    • Προφίλ
Καλησπέρα..εαν δεν αντιδρασουμε αμμεσα θα γίνουμε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....
Ολοι οι συναδερφοι των αλλων κλάδων εχουν συνδυασει τον πληροφορικο με τη διοικητικη δουλεια του σχολειου.Γνωρίζω διαφορες εφαρμογέ Η/Υ=ειμαι ικανος να κανω τα παντα....απο λογιστικα μεχρι γιορτες
Εαν θελει το υπουργειο να κανουμε διοικητικη δουλεια να αφερέσει απο το ωράριο μας 10 ωρες δηλ. να εχουμε 11 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης ή 3 ωρες υπευθυνος εργαστηριου, 8 ωρες διδακτικες και 10 γραμματειακης υποστηριξης.
Επισης να μας δίνει και μας μορια εαν θελουμε να διεκδικησουμε καποια θεση οπως ηδη κανει και στις αλλες ειδικοτητες που δινει μορια για το πιστοποιητικο ΤΠΕ.
Να αυξησει τις ωρες του γυμνασιου και των λυκειων , Να δώσει δυνατοτητα στα παιδια να παιρνουν πιστοποιητικο Η/Υ μεσα απο το σχολειο
Να κανει το μαθημα της πληροφορικης στα Δημοτικα βασικο και να διδασκεται στον πρωϊνο κύκλο απο μονιμους πληροφορικους οπως ηδη συμβαινει και σε αλλες ειδικοτητες πχ Αγγλικων
Ηδη ειμαστε οι βοηθοι των αλλων ειδικοτητων και τα παιδια για τη γραμματεια....καθως περνανε τα χρονια μειωνονται οι ωρες μας αντι να αυξανονται γιατι ΔΕΝ διεκδικουμε......για την διαιρεση των ωρων κι εγω συμφωνω....φανταστειτε να μην συμπληρωνουμε 21 ωρες σε σχολιο, να τρεχουμε σε 1,2,3,... σχολεια για να συμπληρωσουμε και σε ολα αυτα να κανουμε και απο κατι διοικητικο!!!!!!

Το πρόβλημα είναι σίγουρα πολυδιάστατο κάποιες διαστάσεις του οποίουν φωτίστηκαν σε παραπάνω σχόλια. Εγώ θέλω να θέσω τις πιο σημαντικές κατά τη γνώμη μου:
1.Το μάθημα που γίνεται είναι υποβαθμισμένο από εμάς τους ίδιους (Δεν είναι δυνατόν να έχει συνδυάσει το μαθητικό δυναμικό ότι η Πληροφορική είναι η ώρα του παιδιού ή του facebook
Τρόπος αντιμετώπισης: Να γίνει υποχρεωτικό και με εξετάσεις 2 ωρο μάθημα. Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό τότε: λεπίδι στους βαθμούς και μάθημα όπως αρμόζει σε μάθημα επιστήμης και όχι μπακάλικου...αλλά εδώ για μένα μπαίνει πάλι μέσα η πλημμελής επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση των πληροφορικών
2. Σκανδαλώδης ενδοτικότητα στα γούστα του εκάστοτε δντή..αναρωτιέμαι..τί ακριβώς φοβόμαστε? μην δε μας αφήσει να φύγουμε κάποια παρασκευή για να κάνουμε τριήμερο ή μην τα πει στον μπαμπά (Δντη Εκπαίδευσης) Ή (για να γίνω κακός) φταιει ότι κατα βάθος μας αρέσει που κάνουμε τις γραμματείς ή ακόμη χειρότερα δεν κάνουμε το μάθημα όπως πρέπει οπότε ανεχόμαστε τα πάντα?
Τρόπος αντιμετώπισης: δεν υπάρχει ενιαίος..πληροφορική τελειώνεις και διδάσκεις απο χίλιες δυο μπάντες..με αποτελεσμα να μην νιώθεις ότι υπηρετείς μια επιστήμη..δυστυχως. Αντι να έχουμε σύμπλεγμα ανωτερότητας ότι τελειώσαμε την πιο δύσκολη σχολή του Πολυτεχνείου έχουμε σύμπλεγμα κατωτερότητας μην πει καμια κακιά κουβέντα ο δντάκος..

Ας το πάρουμε λίγο πάνω μας ρε παίδες..λίγο αυτοεκτίμηση και τσαμπουκά...ας μας στείλουν και σε άλλο σχολείο..που δε θα γίνει..ξέρετε γιατί? γιατί μας έχουν ανάγκη περισσότερο από όλους..μια καλή ξήγα πρέπει να κάνουμε με τον δντη (θα σου κάνω αυτά αλλά να ξες οτι σου κάνω χάρη) και θα δειτε ότι όλα θα πάνε καλύτερα...ορθιο το κεφάλι ρε Πληροφορική έχεις τελειώσει γμτ... ;D

MIXANIKOS_HY is back

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159792
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.