*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ 2015  (Αναγνώστηκε 439293 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #728 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:18:39 πμ »
και εγώ επιμένω για όλα τα παραπάνω που έγραψα οτι πρέπει να μοριοδοτείται η θέση που καταλαμβάνει καποιος στον ασεπ και οχι η βαθμολογία.
το σενάριο για σενα ήταν υποθετικό. καλό σου διορισμό αλλά άσε εμάς να βλέπουμε τι μας έρχεται και να προλαμβάνουμε καταστάσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:35:41 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10880
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #729 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:22:27 πμ »
Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα; Αν μεταξύ των βαθμολογιών 70 και 75 είναι μόνο 30 άτομα στον έναν ΑΣΕΠ,
ενώ στον επόμενο μεταξύ αυτών των ίδιων βαθμολογιών είναι 500 τότε βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα;

Πραγματικά δεν ξέρω. Μακάρι να βρεθεί κάποιος τρόπος που να κάνει τον ΑΣΕΠ ακόμα πιο δίκαιο.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Να είσαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #730 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:27:22 πμ »
Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα; Αν μεταξύ των βαθμολογιών 70 και 75 είναι μόνο 30 άτομα στον έναν ΑΣΕΠ,
ενώ στον επόμενο μεταξύ αυτών των ίδιων βαθμολογιών είναι 500 τότε βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα;

Πραγματικά δεν ξέρω. Μακάρι να βρεθεί κάποιος τρόπος που να κάνει τον ΑΣΕΠ ακόμα πιο δίκαιο.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Να είσαι καλά!
νομίζω πως μοριοδοτώντας την θέση ναι είναι δίκαιο. ο 58ος ενος διαγωνισμου να έχει τα ίδια μορια με τον 58ο του επόμενου άσχετα με την βαθμολογία που έγραψαν.
πάντως θέλει αλγόριθμο για να βγάινουν και τα μόρια. αυτό ψάχνω  και φυσικά κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:32:06 πμ από sixtir »

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #731 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:38:19 πμ »
Δεν μπορείς να το υπολογίσεις γιατί υπάρχει και η παράμετρος της ποιότητας των συμμετεχόντων.
Αν μπορείς να κρατήσεις βαθμό από 3 ΑΣΕΠ σημαίνει ότι από το 15 που θα έχεις δώσει θα συναγωνιστείς
με κάποιον που θα δώσει το 2024! Μπορεί στην επόμενη δεκαετία να έχει πέσει το ενδιαφέρον για τις
καθηγητικές σχολές και να μπαίνουν άτομα με χαμηλές επιδόσεις η το αντίθετο.
Τα εύκολα η δύσκολα θέματα στο βάθος μιας 10ετίας εξαρτώνται και από τα άτομα που γράφουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:35:41 »

Αποσυνδεδεμένος daizy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #732 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 09:35:00 πμ »
Ωραία μηδενίζουμε τότε το κοντέρ σε όλους, ούτε ΑΣΕΠ κρατάμε, ούτε προουπηρεσίες και ξεκινάμε όλοι από την αρχή.Μήπως είναι πιο δίκαιο;

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #733 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 09:54:30 πμ »
Πριν απο καθε φαση αναπληρωτων γραπτο διαγωνισμο ασεπ
Για να μπαινουν the best.

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #734 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:23:14 μμ »
Πριν απο καθε φαση αναπληρωτων γραπτο διαγωνισμο ασεπ
Για να μπαινουν the best.

Kαι νομίζεις οτι ο ΑΣΕΠ θα σε κάνει καλύτερη δασκάλα???Να σε ενημερώσω οτι η διδασκαλία δεν είναι όπως μια θέση γραφείου !Σε μια θέση γραφείου όντως πρέπει να μπαίνουν οι the best με βάση γραπτά κριτήρια.Η διδασκαλία όμως απαιτεί και δυνατότητα μετάδοσης γνώσεων.Κάτι που θα διαπιστώσεις αν το κατέχεις μέσα στην τάξη.Δηλαδή μέσα απο την προυπηρεσία.Εκει θα κριθούν όλα.Αν μπορείς ή όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:25:44 μμ από lampros7 »

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #735 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:31:12 μμ »
Kαι νομίζεις οτι ο ΑΣΕΠ θα σε κάνει καλύτερη δασκάλα???Να σε ενημερώσω οτι η διδασκαλία δεν είναι όπως μια θέση γραφείου !Σε μια θέση γραφείου όντως πρέπει να μπαίνουν οι the best με βάση γραπτά κριτήρια.Η διδασκαλία όμως απαιτεί και δυνατότητα μετάδοσης γνώσεων.Κάτι που θα διαπιστώσεις αν το κατέχεις μέσα στην τάξη.Δηλαδή μέσα απο την προυπηρεσία.Εκει θα κριθούν όλα.Αν μπορείς ή όχι.

Και πώς προτείνεις να αξιολογηθεί αυτή η δυνατότητα, αξιοκρατικά;

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #736 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:36:51 μμ »
Και πώς προτείνεις να αξιολογηθεί αυτή η δυνατότητα, αξιοκρατικά;

Βασικά δεν είδαμε φως και μπήκαμε.'Ολοι πανεπιστήμιο τελειώσαμε.Το πτυχίο αρκεί.Αν θέλουν αναβάθμιση της ποιότητας να κοιτάξουν να κάνουν καλύτερα πανεπιστήμια.Απο εκεί και πέρα βασικό στοιχείο για μένα είναι η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.Μετά απο 5 χρόνια διδασκαλίας και αξιολόγησης ουσιαστικής με κριτήρια παιδαγωγικά(και όχι ποσοτικά)να έρχεται ο μόνιμος διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #737 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:40:41 μμ »
Kαι νομίζεις οτι ο ΑΣΕΠ θα σε κάνει καλύτερη δασκάλα???Να σε ενημερώσω οτι η διδασκαλία δεν είναι όπως μια θέση γραφείου !Σε μια θέση γραφείου όντως πρέπει να μπαίνουν οι the best με βάση γραπτά κριτήρια.Η διδασκαλία όμως απαιτεί και δυνατότητα μετάδοσης γνώσεων.Κάτι που θα διαπιστώσεις αν το κατέχεις μέσα στην τάξη.Δηλαδή μέσα απο την προυπηρεσία.Εκει θα κριθούν όλα.Αν μπορείς ή όχι.
Βασικά δεν είδαμε φως και μπήκαμε.'Ολοι πανεπιστήμιο τελειώσαμε.Το πτυχίο αρκεί.Αν θέλουν αναβάθμιση της ποιότητας να κοιτάξουν να κάνουν καλύτερα πανεπιστήμια.Απο εκεί και πέρα βασικό στοιχείο για μένα είναι η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.Μετά απο 5 χρόνια διδασκαλίας και αξιολόγησης ουσιαστικής με κριτήρια παιδαγωγικά(και όχι ποσοτικά)να έρχεται ο μόνιμος διορισμός.
Πώς θα αποφασίσουμε ποιος θα διδάξει σε τάξη, αν δεν έχει μπει ακόμη σε τάξη για να διδάξεί; Δεν είναι δυνατόν όλοι να δουλέψουν δοκιμαστικά πρώτα για 5 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10880
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #738 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:44:19 μμ »
Βασικά δεν είδαμε φως και μπήκαμε.'Ολοι πανεπιστήμιο τελειώσαμε.Το πτυχίο αρκεί.Αν θέλουν αναβάθμιση της ποιότητας να κοιτάξουν να κάνουν καλύτερα πανεπιστήμια.Απο εκεί και πέρα βασικό στοιχείο για μένα είναι η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.Μετά απο 5 χρόνια διδασκαλίας και αξιολόγησης ουσιαστικής με κριτήρια παιδαγωγικά(και όχι ποσοτικά)να έρχεται ο μόνιμος διορισμός.
Συνάδελφε για σένα που μπήκες πρώτη φορά σε τάξη χωρίς ΑΣΕΠ, αρκεί το γεγονός ότι έχεις πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ για αυτόν που μπήκε να διδάξει εφόσον κρίθηκε διοριστέος με ΑΣΕΠ δεν αρκεί;

Το θέμα είναι με ποιο κριτήριο μπαίνει κάποιος και αποκτά την πρώτη του προϋπηρεσία...
Δεν πρέπει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Μετά από 5 χρόνια έχεις εμπειρία. Τον πρώτο χρόνο, όμως, είχες;

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #739 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:53:40 μμ »
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί το πτυχίο κάποιων αρκεί, για να μπουν στην τάξη και να διορίζονται και κάποιων άλλων το πτυχίο δεν αρκεί και πρέπει να δίνουν ασεπ.
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #740 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:00:49 μμ »
Συνάδελφε για σένα που μπήκες πρώτη φορά σε τάξη χωρίς ΑΣΕΠ, αρκεί το γεγονός ότι έχεις πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ για αυτόν που μπήκε να διδάξει εφόσον κρίθηκε διοριστέος με ΑΣΕΠ δεν αρκεί;

Το θέμα είναι με ποιο κριτήριο μπαίνει κάποιος και αποκτά την πρώτη του προϋπηρεσία...
Δεν πρέπει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Μετά από 5 χρόνια έχεις εμπειρία. Τον πρώτο χρόνο, όμως, είχες;
εννοείς συνάδελφε ότι η κατάκτηση ενός καλού αποτελέσματος στον ΑΣΕΠ σου δίνει εφόδια για την ορθότερη διδασκαλία?
θα συμφωνούσα με αυτή την θέση αν εξεταζόμασταν σε θέματα κρίσης και αντιμετώπισης περιστατικών στο σχολείο εντός και εκτός αιθούσης, στους τρόπους και τα παιδαγωγικά μέσα που θα αξιοποιήσεις για να αναπτύξεις τα κατάλληλα ερεθίσματα στον μαθητή προκειμένου να ανταποκριθεί τόσο μαθησιακά  όσο και κοινωνικά (γιατί όπως γνωρίζεις η Ελλάδα δεν είναι μόνο Γλυφάδα αλλά ούτε και Κάτω παρτάλι), στο αν αντιλαμβάνεσαι ότι ο μαθητής αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες και ποιες είναι αυτές αλλά και το τι πρέπει να κάνεις για να τον εντάξεις στο σχολείο - στην τάξη κτλ
ερωτήσεις ουσίας που θα αφορούν την δική σου - μου διδακτική ετοιμότητα, και όχι ερωτήσεις αποστήθισης.
και μη μου πείτε ότι υπάρχουν τέτοιες ερωτήσεις, γιατί μελέτησα όλους τους ΑΣΕΠ και οι ερωτήσεις που βρήκα για θέματα διδακτικής ετοιμότητας ήταν συγνώμη, αλλά ναι ήταν  γελοίες.

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #741 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:22:16 μμ »
εννοείς συνάδελφε ότι η κατάκτηση ενός καλού αποτελέσματος στον ΑΣΕΠ σου δίνει εφόδια για την ορθότερη διδασκαλία?
θα συμφωνούσα με αυτή την θέση αν εξεταζόμασταν σε θέματα κρίσης και αντιμετώπισης περιστατικών στο σχολείο εντός και εκτός αιθούσης, στους τρόπους και τα παιδαγωγικά μέσα που θα αξιοποιήσεις για να αναπτύξεις τα κατάλληλα ερεθίσματα στον μαθητή προκειμένου να ανταποκριθεί τόσο μαθησιακά  όσο και κοινωνικά (γιατί όπως γνωρίζεις η Ελλάδα δεν είναι μόνο Γλυφάδα αλλά ούτε και Κάτω παρτάλι), στο αν αντιλαμβάνεσαι ότι ο μαθητής αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες και ποιες είναι αυτές αλλά και το τι πρέπει να κάνεις για να τον εντάξεις στο σχολείο - στην τάξη κτλ
ερωτήσεις ουσίας που θα αφορούν την δική σου - μου διδακτική ετοιμότητα, και όχι ερωτήσεις αποστήθισης.
και μη μου πείτε ότι υπάρχουν τέτοιες ερωτήσεις, γιατί μελέτησα όλους τους ΑΣΕΠ και οι ερωτήσεις που βρήκα για θέματα διδακτικής ετοιμότητας ήταν συγνώμη, αλλά ναι ήταν  γελοίες.

Αυτά μπορείς μόνο να τα αξιολογήσεις , αν είσαι σε μια τάξη, αφου κάθε παιδί είναι διαφορετικό και πάλι φτάνουμε στην ίδια ερώτηση πώς θα αποφασίσουμε ποιος θα μπει στη τάξη , αν δεν είναι δυνατον να τους βάλοιυμε όλους σε μια τάξη.

Στο τέλος το ΑΣΕΠ δεν είναι μια μέθοδος αξιολόγησης ποιος είναι καταλληλότερος για διδασκαλία, αλλα, όπως λέει το ίδιο, είναι μια διαδικασία επιλογής προσωπικου. Τίποτα άλλο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.