*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ 2015  (Αναγνώστηκε 438604 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #756 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:11:51 μμ »
Ασεπ 60% και 40%προυπηρεσία.Αυτό εχει καθοριστεί εδώ και χρόνια.
Αυτό ήταν η εκτροπή εκείνου που είχε καθοριστεί αρχικά. Τώρα με τον 3848 πάμε εκεί που έπρεπε εξ αρχής!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:38:40 »

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #757 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:12:05 μμ »
Αυτό είναι συνέπεια του πόσες θέσεις είναι προκηρυγμένες ανά ειδικότητα και πόσο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός.
Ο βαθμός του τελευταίου διοριστέου εξαρτάται και από το πόσο καλά προετοιμάστηκαν οι συνάδελφοι της ειδικότητας.

Είναι όπως στις πανελλήνιες, αν ένα τμήμα έχει μεγάλη ζήτηση από διαβαστερούς μαθητές η βάση ανεβαίνει (ιατρική, νομική κλπ) αν δεν έχει ζήτηση μπορεί να περάσεις και με αρκετά χαμηλό βαθμό! Κανείς, όμως, δεν είπε ότι οι πανελλήνιες δεν είναι αντικειμενικές, επειδή αλλού περνάς με 19 και αλλού με 10.
Διαφώνουμε  στο να γίνει ασεπ με το 3848.Νομίζω τα επιχειρήματα εκατέρωθεν είναι σεβαστά.Αυτό όμως που γράφεις νομίζω δεν συνάδει με την λογική.Το εγραψα αρκετες σελίδες πιο πριν.Στον ασεπ του 2009 στους ΠΕ03 4120 έδωσαν, 500+ έπιασαν τη βάση.Όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή πήγαν εκεί για να περάσουν την ώρα τους εντελώς απροετοίμαστοι, αδιάβαστοι;Η βάση εξαρτάται από το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων και μόνο, όταν φυσικά το δείγμα των καθηγητών ή και των μαθητών είναι τυχαίο και από το πλήθος των θέσεων.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:13:45 μμ από mathstavros »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #758 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:20:01 μμ »
Στον ασεπ του 2009 στους ΠΕ03 4120 έδωσαν, 500+ έπιασαν τη βάση.Όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή πήγαν εκεί για να περάσουν την ώρα τους εντελώς απροετοίμαστοι, αδιάβαστοι;Η βάση εξαρτάται από το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων και μόνο, όταν φυσικά το δείγμα των καθηγητών ή και των μαθητών είναι τυχαίο και από το πλήθος των θέσεων.
Πραγματικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το πώς διάβασαν οι μαθηματικοί, αν και αναγνωρίζω ότι τα θέματά σας ήταν δύσκολα. Αυτό που έγραψα για την προετοιμασία, το έγραψα έχοντας υπόψη μου συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων που πήγαιναν να δώσουν χαλαρά στον διαγωνισμό χωρίς μεγάλη προετοιμασία. Ωστόσο, πρέπει να σου πω ότι και τα δικά μας θέματα (Ηλεκτρολόγων ΠΕ17.03 και Μηχανολόγων ΠΕ17.02) ήταν επίσης δύσκολα. Δεν γίνεται να δίνουν 500+ ΠΕ17.03 και να περνάνε τη βάση μόνο 67 μένοντας 5 θέσεις κενές. Στους ΠΕ17.02 από τις 63 προκηρυγμένες θέσεις έμειναν κενές οι 13.

Στον διαγωνισμό του 2005 από τις 60 θέσεις για ΠΕ17.03 πληρώθηκαν μόνο οι 15. Έμειναν 45 θέσεις κενές.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #759 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:22:53 μμ »
Πραγματικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το πώς διάβασαν οι μαθηματικοί, αν και αναγνωρίζω ότι τα θέματά σας ήταν δύσκολα. Αυτό που έγραψα για την προετοιμασία, το έγραψα έχοντας υπόψη μου συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων που πήγαιναν να δώσουν χαλαρά στον διαγωνισμό χωρίς μεγάλη προετοιμασία. Ωστόσο, πρέπει να σου πω ότι και τα δικά μας θέματα (Ηλεκτρολόγων ΠΕ17.03 και Μηχανολόγων ΠΕ17.02) ήταν επίσης δύσκολα. Δεν γίνεται να δίνουν 500+ ΠΕ17.03 και να περνάνε τη βάση μόνο 67 μένοντας 5 θέσεις κενές. Στους ΠΕ17.02 από τις 63 προκηρυγμένες θέσεις έμειναν κενές οι 13.

Στον διαγωνισμό του 2005 από τις 60 θέσεις για ΠΕ17.03 πληρώθηκαν μόνο οι 15. Έμειναν 45 θέσεις κενές.
Συνεπώς δεν μπορούμε να γενικεύουμε...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:38:40 »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #760 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:32:22 μμ »

Eιναι θεμα προσφορας και ζητησης.Ο δάσκαλος γραφει 55 και είναι αρκετο για να διοριστεί και εσυ κι εγω πρεπει να πιασουμε το 78 τουλάχιστον
Μα γιαυτό ακριβώς δεν μπορει να συνδέεται με τους πίνακες αναπληρωτών παρά μόνο με τους διορισμούς. Ή οι επιτυχόντες να μπαινουν στη σειρά για διορισμό και να προηγούνται πάντα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #761 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:34:18 μμ »
Συνεπώς δεν μπορούμε να γενικεύουμε...!
Δεν γενικεύω. Ακόμα και από αυτά που έγιναν στον ΑΣΕΠ ηλεκτρολόγων μηχανολόγων δεν ξέρω αν είναι ασφαλές συμπέρασμα ότι δεν προετοιμάστηκαν καλά τόσοι συνάδελφοι που συμμετείχαν. Απλά τα θέματα που μπαίνουν είναι πολλά και δύσκολα. Δεν προλαβαίνεις να τα λύσεις μέσα σε 4 ώρες. Εμένα με βοήθησε η καλή διαχείριση του χρόνου, επειδή είχα την εμπειρία του ΑΣΕΠ 2005.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #762 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:35:04 μμ »
Η εμπειρία δείχνει ότι η δυσκολία προσαρμόζεται ανάλογα με τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων και των αιτήσεων. Όταν υπάρχουν πολλές αιτήσεις και λίγες θέσεις, συνήθως μπαίνουν δύσκολα θέματα επίτηδες. Στους πρώτους διαγωνισμούς δημιουργήθηκε μία πίεση προς το υπουργείο για περισσότερους διορισμούς σε ειδικότητες, όπου υπήρχαν πολλές αιτήσεις για λίγες θέσεις και εκπαιδευτικοί σε κάποιες ειδικότητες, οι οποίοι έγραψαν 16 και 17 έμειναν εκτός διορισμού Το γεγονός αυτό δημιούργησε κακή εικόνα για τον ΑΣΕΠ. Έτσι πρόσεξα ότι σε επόμενους διαγωνισμούς, στις ειδικότητες όπου ο λόγος διαγωνιζόμενοι/ θέσεις διορισμού ήταν μεγάλος, τα θέματα ήταν δύσκολα.

Αν μπούμε παλούκια θέματα, τότε η βάση διορισμού χαμηλώνει, άσχετα με τον αριθμό των θέσεων και το υπουργείο μετά δεν μπορεί να δεχτεί πίεση ότι άφησε "αριστούχους" αδιόριστους.

Σε καμιά από τις χιλιάδες σημερινές συνεντεύξεις του ο Λοβέρδος είπε τίποτα καινούριο;

Αποσυνδεδεμένος lampros7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #763 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:36:12 μμ »
Αυτό ήταν η εκτροπή εκείνου που είχε καθοριστεί αρχικά. Τώρα με τον 3848 πάμε εκεί που έπρεπε εξ αρχής!

Συγγενής της Διαμαντοπούλου? ;D

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #764 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:36:27 μμ »
Αυτό είναι συνέπεια του πόσες θέσεις είναι προκηρυγμένες ανά ειδικότητα και πόσο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός.
Ο βαθμός του τελευταίου διοριστέου εξαρτάται και από το πόσο καλά προετοιμάστηκαν οι συνάδελφοι της ειδικότητας.

Είναι όπως στις πανελλήνιες, αν ένα τμήμα έχει μεγάλη ζήτηση από διαβαστερούς μαθητές η βάση ανεβαίνει (ιατρική, νομική κλπ) αν δεν έχει ζήτηση μπορεί να περάσεις και με αρκετά χαμηλό βαθμό! Κανείς, όμως, δεν είπε ότι οι πανελλήνιες δεν είναι αντικειμενικές, επειδή αλλού περνάς με 19 και αλλού με 10.
Εγώ πάντως λέω ότι οι Πανελλήνιες δεν είναι αντικειμενικές.  :P
Η προσφορά και η ζήτηση για παράδειγμα ορίζει ότι η αγγλική φιλολογία έχει μια βάση γυρω στο 19.000 και στην ισπανική παιρνάς με λευκή κολλα. Τα πτυχία είναι ισοδυναμα. (Οι επαγγελματικές ευκαιρίες διαφορετικές).

Α, και Ο ΑΣΕΠ έχει διαρκεια 8 ωρών.

Αποσυνδεδεμένος lilium1990

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1059
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #765 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:42:20 μμ »
μα συνάδελφοι σε όλες πια τις ειδικότητες υπάρχει πολλή προσφορά!!!!!!! Ακόμη και σε μας τους δασκάλους οι απόφοιτοι αδιόριστοι ως τώρα είναι 10000 περίπου!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #766 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 03:59:43 μμ »
Συγγενής της Διαμαντοπούλου? ;D
Όχι φυσικά. Αν ήμουν έστω και μακρινός, θα με άφηνε αδιόριστο 4 χρόνια και θα πλήρωνα δικηγόρους;

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #767 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 04:03:33 μμ »
Εγώ πάντως λέω ότι οι Πανελλήνιες δεν είναι αντικειμενικές.  :P
Η προσφορά και η ζήτηση για παράδειγμα ορίζει ότι η αγγλική φιλολογία έχει μια βάση γυρω στο 19.000 και στην ισπανική περνάς με λευκή κολλα. Τα πτυχία είναι ισοδυναμα. (Οι επαγγελματικές ευκαιρίες διαφορετικές).

Α, και Ο ΑΣΕΠ έχει διαρκεια 8 ωρών.
Με κάποιο τρόπο, όμως, πρέπει να κριθεί ποιος θα περάσει στη νομική και ποιος στην ιατρική ή το πολυτεχνείο.
Ο τρόπος που έχει επιλεχθεί στη χώρα μας είναι η Πανελλήνιες εξετάσεις.

Σωστά. Διαγωνίζεσαι συνολικά 8 ώρες. Έχεις 4 ώρες για κάθε θεματική ενότητα!

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #768 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 04:40:48 μμ »
Δε διαφωνισα με τις Πανελλήνιες αν και υπάρχουν πιο λογικοί τρόποι για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. :D Αλλά η μια κληρωτίδα μετά την άλλη, αυτό δεν είναι χώρα, καζίνο έιναι . Δεν λύνεται το θέμα της αξίοκρατίας με μια τεράστια κληρωτίδα!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10850
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2015
« Απάντηση #769 στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 04:56:31 μμ »
Δε διαφωνισα με τις Πανελλήνιες αν και υπάρχουν πιο λογικοί τρόποι για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. :D Αλλά η μια κληρωτίδα μετά την άλλη, αυτό δεν είναι χώρα, καζίνο έιναι . Δεν λύνεται το θέμα της αξίοκρατίας με μια τεράστια κληρωτίδα!
Αν είναι καζίνο, τότε είμαι πολύ τυχερός. Πέρασα στις πανελλήνιες...αλλά όχι μαθηματικός όπως ήθελα.
Μετά πέρασα και στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και έγινα εκπαιδευτικός από άλλο δρόμο! Τι τύχη! 8)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161720
  • Σύνολο θεμάτων: 19233
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 371

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.